Vanwege vrouw/kinderen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de praktijk leert dat ik vrijwel nooit 45 min onafgebroken kan luisteren. Zelfs 's avonds niet
Geweldige plaat, ja!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Jaar nog steeds niet beluisterd. Jullie zijn wel erg lyrisch, geloof ik.
Ja. Album van het jaar. Punt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Jaar nog steeds niet beluisterd. Jullie zijn wel erg lyrisch, geloof ik.
Heeft ook al een album uitgebracht in 2011.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vooral dankzij de Darkside plaat. Jaar EP zelf nog niet gehoord.
Nicolas Jaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft ook al een album uitgebracht in 2011.
Sorry, ik vergeet Bill een beetje. Maar top 3 materiaal zekerquote:
Mwah. Ik denk wel meer hoor. Tsja, als je alle onbekende indie en alternatieve shit die het daglicht nooit zien ook nog moet hebben geluisterd...tsja...Dat je zegt dat we nu 9/12e van de interessante releases hebben gehoord kan ik inkomen. Want we hebben nog 3 maandenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
Zo'n onzin om begin oktober al platen van het jaar te gaan benoemen
Waarschijnlijk hebben "we" gezamelijk amper 5% van de interessante releases gehoord.
Mwah, valt wel mee. Ik wilde een post maken over Elephant Stone. Had niet eens met topic-kaap te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Felagund het volgende:
Hij heeft nu al wel twee TT's in korte tijd op zijn naam.
Ik merk dat ik ver in het volgende jaar nog tenminste 15-20 platen tegenkom die makkelijk in mijn top-50 van het afgelopen jaar had kunnen staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk wel meer hoor. Tsja, als je alle onbekende indie en alternatieve shit die het daglicht nooit zien ook nog moet hebben geluisterd...tsja...Dat je zegt dat we nu 9/12e van de interessante releases hebben gehoord kan ik inkomen. Want we hebben nog 3 maanden
Darkside album is ook al streambaar van een site dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |