Vanwege vrouw/kinderen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de praktijk leert dat ik vrijwel nooit 45 min onafgebroken kan luisteren. Zelfs 's avonds niet
Geweldige plaat, ja!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Jaar nog steeds niet beluisterd. Jullie zijn wel erg lyrisch, geloof ik.
Ja. Album van het jaar. Punt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Jaar nog steeds niet beluisterd. Jullie zijn wel erg lyrisch, geloof ik.
Heeft ook al een album uitgebracht in 2011.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vooral dankzij de Darkside plaat. Jaar EP zelf nog niet gehoord.
Nicolas Jaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft ook al een album uitgebracht in 2011.
Sorry, ik vergeet Bill een beetje. Maar top 3 materiaal zekerquote:
Mwah. Ik denk wel meer hoor. Tsja, als je alle onbekende indie en alternatieve shit die het daglicht nooit zien ook nog moet hebben geluisterd...tsja...Dat je zegt dat we nu 9/12e van de interessante releases hebben gehoord kan ik inkomen. Want we hebben nog 3 maandenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
Zo'n onzin om begin oktober al platen van het jaar te gaan benoemen
Waarschijnlijk hebben "we" gezamelijk amper 5% van de interessante releases gehoord.
Mwah, valt wel mee. Ik wilde een post maken over Elephant Stone. Had niet eens met topic-kaap te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Felagund het volgende:
Hij heeft nu al wel twee TT's in korte tijd op zijn naam.
Ik merk dat ik ver in het volgende jaar nog tenminste 15-20 platen tegenkom die makkelijk in mijn top-50 van het afgelopen jaar had kunnen staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk wel meer hoor. Tsja, als je alle onbekende indie en alternatieve shit die het daglicht nooit zien ook nog moet hebben geluisterd...tsja...Dat je zegt dat we nu 9/12e van de interessante releases hebben gehoord kan ik inkomen. Want we hebben nog 3 maanden
Darkside album is ook al streambaar van een site dacht ik.quote:
Dat ze in rangorde gaan veranderen, dat klopt. Maar ik heb niet vaak dat ik heel veel echt essentiele albums heb gemist hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ver in het volgende jaar nog tenminste 15-20 platen tegenkom die makkelijk in mijn top-50 van het afgelopen jaar had kunnen staan.
Daarom is het ook waardeloos om in muziekjaren te denken
Als ik nu naar mijn jaarlijsten van voorgaande jaren kijk, heb ik toch wel wat "gemist" tijdens de release. Aan de andere kant: wees blij dat je de plaat toch nog ontdekt, boeien welk jaar het isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ze in rangorde gaan veranderen, dat klopt. Maar ik heb niet vaak dat ik heel veel echt essentiele albums heb gemist hoor
Ik mis echt heel erg veel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik nu naar mijn jaarlijsten van voorgaande jaren kijk, heb ik toch wel wat "gemist" tijdens de release. Aan de andere kant: wees blij dat je de plaat toch nog ontdekt, boeien welk jaar het is
Heel herkenbaar hoor. Niemand kan de hele muziekwereld in beeld hebben. Of je moet 48 uur per dag muziek luisteren. Er komt zoveel uit. 99% zal je nooit horen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis echt heel erg veel.Zowel dat ik artiesten of albums helemaal niet meekrijg als dat ik later pas ontdek hoe goed ze zijn.
Jij schijnt de albums van Peter Adams te hebben gemist.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
Als ik terug kijk naar albums die ik echt gemist heb...
Dan waren dat:
2012: Swans, Spiritualized
2011: Gregory Porter..
Veel meer kan ik zo in mijn lijstjes niet terugvinden> maar wel heel vaak dat pas een jaar of meer na dato een album tot me doordringt
Eigenlijk vind ik filmmuziek zelden mooi, als ik het los van de film luister....Ik moet het echt bij de film zien....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden jullie nu mooie filmmuziek?
Niets mis mee. Pulp Fiction is het ultieme voorbeeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Felagund het volgende:
Nee zeker niet, ik heb al die albums in het jaar dat ze uitgebracht zijn geluisterd hoor!!! Ik sprong er altijd meteen bovenop nadat jij ze had aangekondigd!! Ik ben ook de enige die meteen in het Peter Adams topic heeft gepost geloof ik!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij schijnt de albums van Peter Adams te hebben gemist.
Wie ben jij dan???quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik heb al die albums in het jaar dat ze uitgebracht zijn geluisterd hoor!!! Ik sprong er altijd meteen bovenop nadat jij ze had aangekondigd!! Ik ben ook de enige die meteen in het Peter Adams topic heeft gepost geloof ik!
Elke film van Tarantino heeft geweldige filmmuziek, maar dat is omdat het stuk voor stuk sterke tracks zijn. Echte soundtracks kan ik maar zelden waarderen, met als uitzondering Into The Wild van Eddie Vedder.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Felagund het volgende:
Nu snap ik waarom ik het zo herken....en dat het zo poppy klinktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Net terug van Elephant Stone in de EKKO. Was weer een topshow. Echt, fijne band zegPsychedelische garagerock met indiase invloeden. Luisteren!
Echt tof!! DIt nummer heeft toch fucking hit-potentie? Serieus?
Godverdomme, dat was 't. Ik kon er al niet opkomen. Werd er helemaal gek van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik het zo herken....en dat het zo poppy klinkt
Labyrinth mensen!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Moody het volgende:
Labyrinth heeft ook een geweldige soundtrack...van Bowie(hij speelt zelf ook mee)
Geweldige filmJeugdsentiment.....
Jezus wat slecht. Twee druppels water.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik het zo herken....en dat het zo poppy klinkt
Ik zweer dat ik hier in 2009 al had gepost, maar knnnelijk niet...waar was het dan? Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Wie ben jij dan???
http://www.musicmeter.nl/album/151804
Geef ons even de tijd om te reageren.quote:
Nou moet ik zeggen, dat dat nummer wel fijn isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was 't. Ik kon er al niet opkomen. Werd er helemaal gek van.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Felagund het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |