ik kan me niks aanstootgevends herinneren, maar dat is nu toch ook niet het gevalquote:Op maandag 23 september 2013 00:21 schreef debeterebob het volgende: [..] Deze mannelijke reacties heb jij toch ook ondergaan?
Matige TT.quote:Op maandag 23 september 2013 00:24 schreef Norrage het volgende:
Vroeger opende ik elk topic
Dit is mijn eerste in lange tijd
Ik ging normaal zaterdag in Brussel, maar uiteindelijk toch niet gegaan. Zag haar een paar jaar terug en dat was wel aardig, maar niet meer dan datquote:Op maandag 23 september 2013 00:20 schreef Norrage het volgende:
Gaat er nog iemand naar Laura Marling morgen? Ik twijfel nog of ik ga...
Ben je echt de enige?quote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik kan me niks aanstootgevends herinneren, maar dat is nu toch ook niet het gevalIk blijf liever de enige vrouw hier
Klopt. Bill mag wel betere album titels bedenken. Gelukkig compenseert hij dat door HET BESTE ALBUM VAN HET JAAR TE MAKEN!quote:
Bestaat niet, want staat niet op spotify.quote:Op maandag 23 september 2013 00:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klopt. Bill mag wel betere album titels bedenken. Gelukkig compenseert hij dat door HET BESTE ALBUM VAN HET JAAR TE MAKEN!
Bill Callahan
Ik wilde net zeggen, Arnoquote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ging normaal zaterdag in Brussel, maar uiteindelijk toch niet gegaan. Zag haar een paar jaar terug en dat was wel aardig, maar niet meer dan datTerwijl ik toch best een fanboy ben. Moest het wat dichter geweest zijn zou ik wel gegaan zijn denk ik.
Moody is onze excuusvrouw ja. Luistert ook het meest vrouwenmuziekquote:Op maandag 23 september 2013 00:27 schreef Maxerazzi het volgende:
MaJo is misschien officieel de enige vrouw hier, maar onze kletstante is toch echt Moody.
Nee? Wat is datquote:Op maandag 23 september 2013 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bestaat niet, want staat niet op spotify.
Raadde jij trouwens Sebadoh aan?
Nuja, het was wel vet in het opzicht dat ze haar eigenlijk in een veel te kleine venue gezet hadden, een barquote:Op maandag 23 september 2013 00:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, Arnoik heb haar nog nooit live gezien en lijkt me heel vet op basis van filmpjes van paar jaar terug...maar het valt jou wel tegen dus??
Ik hoor trouwens niemand meer over haar album! Is het bij jou beetje beklijft?? Bij mij redelijk, maar ik blijf het te lang vinden
Indie Central curriculum vitae.quote:Indie Central CV
Persoonlijke gegevens
Naam: Tchock
Geboortedatum en -plaats: Summer of '69, te Indieland
Opleidingen
Muziek van ouders 1993-2013
LastFM 2009-heden
Vrienden met uitgebreide smaak 2006-heden
KinK FM 2006-2012
Ervaring
Babyliedjes 1993-1995
Guus Meeuwis, Acda & De Munnik, Paul de Leeuw 1996-2000
Rock 2002-heden
Indie 2006-heden
Elektronica 2010-heden
Ik lees ft. Iggy Pop, dus ik ga mij er ook aan wagenquote:Op maandag 23 september 2013 00:55 schreef DO2 het volgende:
Cat Power heeft ( met Sun ) vrij weinig aandacht gekregen vorig jaar, volgens mij. Geen idee waarom, eigenlijk.
Ik moest wel even wennen aan haar nieuwe geluid, maar het is toch 'n verdomd lekker album. Met oa deze parels:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |