Staat ook in de OP.quote:
Hmm, nee. Ga ik eens doen. Thanks!quote:
Why not both?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, maar dat is half werk. Indie-telling doorzetten of meedoen met die gekke Romeinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je beweert dat het publiek 90 minuten lang hetzelfde roept twijfel ik er ernstig aan dat je er wel eens geweest bentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En toch blijft het een afschuwelijk stadion.
Met afschuwelijk publiek. 90 minuten lang 'ZWOLLEUHH ZWOLLLEUUH ZWOELLLLEEUH' zingen. Kom op, dat kan best wat creatiever.
Is dit de nieuwe Hedon? Ik houd niet zo van tribunes in popzalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al hoor. En de laatste wedstrijden van het seizoen daarvoor ook. Tot nu toe is het alleen aan de noordzijde, de hoofdtribune aan de zuidzijde krijgt een meer permanente verbouwing: [ afbeelding ]
En voor ik gezeur krijg dat dit niet over muziek gaat: Lees dit topic na
Tweede indruk is al beter, maar ze hebben dus maar 4 nummers?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had hem al in MUZ / Raad hier bandcamps aan #1 gepost, maar wat vinden jullie hiervan?
http://ovlov.bandcamp.com/album/wsgatc
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gaan we dus NIET vierhonderd topics volhouden.
Nee, net een nieuw album wat iets meer noise heeft. Ik vind deze net wat leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tweede indruk is al beter, maar ze hebben dus maar 4 nummers?
Wordt al lastig over 10 topics, is het dan XXCXXI of XCXXI? of XCXVXVI?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gaan we dus NIET vierhonderd topics volhouden.
Goed jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:48 schreef MCH het volgende:
* MCH heeft net even een album uit 1976 opgezet, Station to Station.
Ja, natuurlijk overdrijf ik, dat snap je toch wel. Wat ik wil zeggen is dat het repertoire van de supporters niet echt groot is en eigenlijk gewoon ronduit triest. Iedere wedstrijd roepen ze minutenlang de naam van de stad. Nee, daar schiet je wat mee op. Veel andere (originele) teksten zijn er niet. Of het moet 'Dickie laat je tieten zien' zijn, toen tegen PSV. Ik stond toen op het punt om met een roestige breinaald in m'n oren te porren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je beweert dat het publiek 90 minuten lang hetzelfde roept twijfel ik er ernstig aan dat je er wel eens geweest bentEn dat het een rotstadion is kan ik natuurlijk niet ontkennen. Het is sowieso al een betonbak met die rare hoeken, maar dat er dan ook nog zo'n hoogteverschil tussen eerste rij en veld zit
Je foutje was vermakelijk en je losbandige terug-edit ook. Laat het rusten voor je je eigen grap verneukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |