Staat ook in de OP.quote:
Hmm, nee. Ga ik eens doen. Thanks!quote:
Why not both?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, maar dat is half werk. Indie-telling doorzetten of meedoen met die gekke Romeinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je beweert dat het publiek 90 minuten lang hetzelfde roept twijfel ik er ernstig aan dat je er wel eens geweest bentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En toch blijft het een afschuwelijk stadion.
Met afschuwelijk publiek. 90 minuten lang 'ZWOLLEUHH ZWOLLLEUUH ZWOELLLLEEUH' zingen. Kom op, dat kan best wat creatiever.
Is dit de nieuwe Hedon? Ik houd niet zo van tribunes in popzalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al hoor. En de laatste wedstrijden van het seizoen daarvoor ook. Tot nu toe is het alleen aan de noordzijde, de hoofdtribune aan de zuidzijde krijgt een meer permanente verbouwing: [ afbeelding ]
En voor ik gezeur krijg dat dit niet over muziek gaat: Lees dit topic na
Tweede indruk is al beter, maar ze hebben dus maar 4 nummers?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had hem al in MUZ / Raad hier bandcamps aan #1 gepost, maar wat vinden jullie hiervan?
http://ovlov.bandcamp.com/album/wsgatc
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gaan we dus NIET vierhonderd topics volhouden.
Nee, net een nieuw album wat iets meer noise heeft. Ik vind deze net wat leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tweede indruk is al beter, maar ze hebben dus maar 4 nummers?
Wordt al lastig over 10 topics, is het dan XXCXXI of XCXXI? of XCXVXVI?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gaan we dus NIET vierhonderd topics volhouden.
Goed jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:48 schreef MCH het volgende:
* MCH heeft net even een album uit 1976 opgezet, Station to Station.
Ja, natuurlijk overdrijf ik, dat snap je toch wel. Wat ik wil zeggen is dat het repertoire van de supporters niet echt groot is en eigenlijk gewoon ronduit triest. Iedere wedstrijd roepen ze minutenlang de naam van de stad. Nee, daar schiet je wat mee op. Veel andere (originele) teksten zijn er niet. Of het moet 'Dickie laat je tieten zien' zijn, toen tegen PSV. Ik stond toen op het punt om met een roestige breinaald in m'n oren te porren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je beweert dat het publiek 90 minuten lang hetzelfde roept twijfel ik er ernstig aan dat je er wel eens geweest bentEn dat het een rotstadion is kan ik natuurlijk niet ontkennen. Het is sowieso al een betonbak met die rare hoeken, maar dat er dan ook nog zo'n hoogteverschil tussen eerste rij en veld zit
Je foutje was vermakelijk en je losbandige terug-edit ook. Laat het rusten voor je je eigen grap verneukt.quote:
Ik vind dat je je aanstelt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk overdrijf ik, dat snap je toch wel. Wat ik wil zeggen is dat het repertoire van de supporters niet echt groot is en eigenlijk gewoon ronduit triest. Iedere wedstrijd roepen ze minutenlang de naam van de stad. Nee, daar schiet je wat mee op. Veel andere (originele) teksten zijn er niet. Of het moet 'Dickie laat je tieten zien' zijn, toen tegen PSV. Ik stond toen op het punt om met een roestige breinaald in m'n oren te porren.
Alsof iemand eerst het topic# checkt voordat-ie besluit om het topic in te gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt al lastig over 10 topics, is het dan XXCXXI of XCXXI? of XCXVXVI?
Het enige dat we weten is staat onder de lijn:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:50 schreef DO2 het volgende:
Waar blijft het album van Arcade Fire, eigenlijk?
Ja, je vooral niet verdiepen in andere muziek haha vet coolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:51 schreef MCH het volgende:
Ik ben blij dat ik nog nooit bewust een seconde naar Arcade Fire heb geluisterd.
Nog twee maanden toch? Of bedoel je de aankondiging van titel e.d.?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:50 schreef DO2 het volgende:
Waar blijft het album van Arcade Fire, eigenlijk?
Euh... Juist, ja. Hoe oud ben jij, eigenlijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:51 schreef MCH het volgende:
Ik ben blij dat ik nog nooit bewust een seconde naar Arcade Fire heb geluisterd.
Analyseren van mislukte grappen is wellicht nog ergerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je foutje was vermakelijk en je losbandige terug-edit ook. Laat het rusten voor je je eigen grap verneukt.
27quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Euh... Juist, ja. Hoe oud ben jij, eigenlijk?
Zou kunnen. Ik heb hetzelfde met PSV, daar komt men niet veel verder dan EINDHOVEUHH BOEERRUUUH en FRITSJEUH PHILIPS. Daar stoor ik mij aan. Een beetje meer variatie is welkom.quote:
Nope. En ik heb trouwens ook nog nergens gehoord welke tijdzone die 9 pm is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef DO2 het volgende:
9 september staat er iets te gebeuren... Maar niemand weet wat? Ok.
Kusje erop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Analyseren van mislukte grappen is wellicht nog erger
Het is al duidelijk dat je me vandaag niet zo moet. I don't care toch?
Dat is helemaal niet waar joh. Niet huilen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Analyseren van mislukte grappen is wellicht nog erger
Het is al duidelijk dat je me vandaag niet zo moet.
Waarom heb je er dan al drie keer wat van gezegd?quote:I don't care toch?
Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar heel bijzonder vind ik het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik had deze trouwens paar topics eerder ook al eens gedropt. Album komt volgende week. Deze single klinkt echt veelbelovend naar mijn mening.![]()
Ik heb er mee kunnen lachen, hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:55 schreef Moody het volgende:
[..]
0,0 haat van mijn kant hoor. Ik weet ook wel dat ik soms schijtlollig ben. Who cares? Dit is f*cking een internetforum
Luister het dan alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef MCH het volgende:
Ik word nu al gek van die mongool op die trommel. Lijkt de jostiband wel.
Mag hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar heel bijzonder vind ik het niet.
Doe maar iets van Katy Perry of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef MCH het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen geef me even een tip wat ik eerst moet luisteren.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar heel bijzonder vind ik het niet.
Meningen. Bah.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag hoor.Ik vind het minder dan niet heel bijzonder.
Vooral op zondag levert dat gedoe op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Een mongool op een trommel levert vrijwel altijd een kapotte trommel op.
Moet je ons eerst even zeggen wat je wel leuk vindt (genres/bands), anders is het lastig tips geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef MCH het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen geef me even een tip wat ik eerst moet luisteren.
Moet het net koopzondag zijn....EN de bewuste winkel een trommel op voorraad te hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Vooral op zondag levert dat gedoe op.
Dan zijn de trommelwinkels dicht. Zie dan nog maar aan een nieuwe trommel te komen
Ik had het over de discografie van Arcade Fire.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet je ons eerst even zeggen wat je wel leuk vindt (genres/bands), anders is het lastig tips geven.
Er staan genoeg youtube videos in de afgelopen topics, dus die zou je al kunnen luisteren.
Wel goed dat je serieus ging reageren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet je ons eerst even zeggen wat je wel leuk vindt (genres/bands), anders is het lastig tips geven.
Er staan genoeg youtube videos in de afgelopen topics, dus die zou je al kunnen luisteren.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef MCH het volgende:
Nee ik heb niks met die arty farty faggy gehypte pretentieuze muziek. SKIP NEXT.
Anders moet de winkelier zeggen dat-ie er eentje moet bestellen. Sta je daar met een jankende mongoolquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet het net koopzondag zijn....EN de bewuste winkel een trommel op voorraad te hebben.
Dan moet het echt your lucky day zijn
Katy Perry, ik zeg het je! Geen pretenties, niet artsy fartsy, meisje heeft een leuke stem. En heel voorspelbaar, dus niet te moeilijk. Doen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef MCH het volgende:
Nee ik heb niks met die arty farty faggy gehypte pretentieuze muziek. SKIP NEXT.
Gewoon een tamboerijn kopen. Verschil ziet-ie toch nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Anders moet de winkelier zeggen dat-ie er eentje moet bestellen. Sta je daar met een jankende mongool
Die hele plaat is zo ongelofelijk goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helemaal niets mis mee.
Crown of Love is stiekem mijn favoriet. Ik kan het niet helpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hele plaat is zo ongelofelijk goedVooral het Neighbourhoods-kwartet grijpt me iedere keer.
Voor Incubate, of voor welk festival?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een festivalgids aan het verbeteren voordat hij naar de drukker gaat. Monnikenwerkje hoor.
Stelregel: Copyrighting nooit na 12u doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een festivalgids aan het verbeteren voordat hij naar de drukker gaat. Monnikenwerkje hoor.
Incubate inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Voor Incubate, of voor welk festival?
Het zou wel het een en ander verklaren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
Kan overmatige meligheid komen door bedorven rauwe paling of is dat een fabeltje
http://www.youtube.com/pl(...)VLmIdsLVXAKX6pPxpFFjquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
Kan overmatige meligheid komen door bedorven rauwe paling of is dat een fabeltje
Die ja. Die andere van Moody ken ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:46 schreef DO2 het volgende:
Over welke van de 2 heb je het, Fela? Odelay, neem ik aan?
Mijn oppas had ook geen ogen, vandaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef Darkestrah het volgende:
Mijn oppas had zo'n hond. Ik dacht altijd dat ze geen ogen had.
Midnite Vultures niet? Sexx Laws?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ja. Die andere van Moody ken ik niet.
Hihi de hond natuurlijk suffie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn oppas had ook geen ogen, vandaar
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen tussen 2u en 3u?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Darkestrah het volgende:
Belangrijkere vraag: hoe post hij twee keer precies hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen tussen 2u en 3u?
quote:
Twee keer hetzelfde typen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: hoe post hij twee keer precies hetzelfde?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Twee keer hetzelfde typen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaan we dus NIET vierhonderd topics volhouden.quote:
Ik ging slapen rond vijf en werd voor tien uur door mijn huisgenoot wakkergemaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Allemejezus, wat een tempo.. Slapen jullie ooit wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging slapen rond vijf en werd voor tien uur door mijn huisgenoot wakkergemaakt.Hoi TsjokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap heeft me ook wel goed gedaan, ik kan weer normaal doen.
Slapen is te mainstream.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik slaap altijd in een metrotunnel.. zó Undergroundquote:
Bedankt voor de reminder. Die ga ik allebei even aanschaffen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe albums van Nine Inch Nails en Volcano Choir vandaag op Spotify. Weer wat te luisteren dus
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Nice, die tweede gaat nu meteen op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe albums van Nine Inch Nails en Volcano Choir vandaag op Spotify. Weer wat te luisteren dus
Volgens mij valt dat heel erg tegen. Maar het is natuurlijke wel een goede artiest, alleen jammer van zijn kampvuurliedjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Die nieuwe John Mayer is uitermate geschikt om jezelf tot slapen te dwingen. Waarom loopt "iedereen" zo met 'm weg
Hij heeft wel wat leuke dingen gemaakt hoor. Continuum en Born and Raised zijn prima albums. Deze is erg saai inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Die nieuwe John Mayer is uitermate geschikt om jezelf tot slapen te dwingen. Waarom loopt "iedereen" zo met 'm weg
Jammer van die omslag naar pure Americana. Continuum was een vrij behoorlijk plaatje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat heel erg tegen. Maar het is natuurlijke wel een goede artiest, alleen jammer van zijn kampvuurliedjes
Ik snap dat sowieso niet. Mensen raken helemaal in katzwijm van nummers als Daughters, ik vind het maar nare en saaie zwijmelmuziek. Natuurlijk is hij een goede gitarist, maar dat redt het niet voor mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Ik ken jongetjes van 16, die ....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:48 schreef Moody het volgende:
Omdat het ginger day is vandaag.....
Het debuutalbum van King Krule (Zoo Kid) is ook verschenen.
Alleen nog maar even doorgebladerd, maar het klinkt erg fris op het eerste gehoor.
Knap voor een 19-jarig jochie
....die....?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken jongetjes van 16, die ....
Pff, je bent alweer oud nieuws.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:48 schreef Moody het volgende:
Omdat het ginger day is vandaag.....
Het debuutalbum van King Krule (Zoo Kid) is ook verschenen.
Alleen nog maar even doorgebladerd, maar het klinkt erg fris op het eerste gehoor.
Knap voor een 19-jarig jochie
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, het album van King Krule is er, waar 'iedereen' op zat te wachten blijkbaar. Ik weet nog steeds niet wat ik van die stem vindt.
Oei. Ed Sheeran.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Deze mag op roodharigendag niet ontbreken
Ik vind 't een aardige plaat, maar ik kan gewoon niet zo veel met die stem, helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Oeps, solly
Kan niet alles volgen he
Weet je al beter wat je er van vindt?
Die beatbox is inderdaad leuk. Keer een stukje gezien op aanraden van mijn vriendin en hij geeft echt een show weg, al is het niet helemaal mijn muziek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei. Ed Sheeran.
Heb ik op RW2012 moeten zien. Ik moest mee naar Ed, dan ging zij mee naar Beirut.
Live best aardig hoor, viel me mee. Leuk met die beatbox. Alleen zijn zijn nummers niet sterk genoeg om een uur te boeien.
Ben al een eind op weg met luisterbeurt 1 en ik snap wat je bedoelt. Het komt wat geforceerd over. De nummers zijn ook dichtgesmeerd met overbodige geluidjes. Jammer. Toch wel lef dat je stijlen durft te blenden op zijn leeftijd. Jazz, hip-hop, brit-pop. Je kan er van alles meequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind 't een aardige plaat, maar ik kan gewoon niet zo veel met die stem, helaas.
Het intro van synthpop rond de eeuwisseling en de rest van de jaren 80quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef debeterebob het volgende:
Klein vraagje. Weten jullie waar de JvT dit vandaan heeft gejat? Komt me zo bekend voor.
Ik ook. Ligt leuk in het gehoor, helemaal niks mis mee.quote:
Hommootje met bijbehorend hoog stemmetje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef debeterebob het volgende:
Dat King Krule is leuk. Tot die vent zijn bek open trekt
Dat is in Duitsland al een klein hitje.quote:
Uit een 3fm playlist gevist denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is in Duitsland al een klein hitje.
Ik ga voor Mutations.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef BoerBert het volgende:
De beste Beck is Modern Guilt, joh.
Ondanks alle lofzang blijft Mutations beter....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
Naar aanleiding van dit topic maar met Beck - Odelay begonnen. Ben benieuwd.
Goede keuze. Lord Only Knows is mijn favoriete nummer van dat album. Daarin zingt hij ook de titel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
Naar aanleiding van dit topic maar met Beck - Odelay begonnen. Ben benieuwd.
Best New Track van Pitchforkquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef DO2 het volgende:
Dit is toch echt een van de beste vrolijke nummers die ik ken:
!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef DO2 het volgende:
Dit is toch echt een van de beste vrolijke nummers die ik ken:
!
Ja, dit is nu een goed voorbeeld van een nummer dat uitermate geschikt is voor het pretpark.quote:
Ik heb ooit eeuwen gezocht naar dat nummer met een vage beschrijving van de clip als enig aanknopingspuntquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dit is nu een goed voorbeeld van een nummer dat uitermate geschikt is voor het pretpark.
Hier krijg ik absoluut de pretparkkriebels van.
Met clip:
Sowieso toffe bandquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dit is nu een goed voorbeeld van een nummer dat uitermate geschikt is voor het pretpark.
Hier krijg ik absoluut de pretparkkriebels van.
Met clip:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:46 schreef Maxerazzi het volgende:
O, en meest vrolijke nummer is natuurlijk:
Ben 'm nu aan het beluisteren. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Maxerazzi het volgende:
DO2, wat vind jij van Tim Hecker? Ik had verwacht dat 't wel in jouw straatje zou liggen namelijk.
Nogmaals de link van de eerste single van het nieuwe album: https://soundcloud.com/kranky/tim-hecker-virginal-ll
Ja, die hebben het dan dus duidelijk niet begrepen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
In Disneyland draaien ze Aerosmith in de achtbaan, dus of dat nu zo representatief is.
Tim Hecker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Maxerazzi het volgende:
DO2, wat vind jij van Tim Hecker? Ik had verwacht dat 't wel in jouw straatje zou liggen namelijk.
Nogmaals de link van de eerste single van het nieuwe album: https://soundcloud.com/kranky/tim-hecker-virginal-ll
Die is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, Royksopp heef zeker pretparkpotentie. En ze hebben fantastische clips... Dit is echt een pareltje:
Ik vind der werk met Guetta eigenlijk best lekker, voor Guetta's doen. Beter in ieder geval dan zie zwoele R&B-boys die er normaal naast staan te blêrenquote:Op zondag 1 september 2013 00:04 schreef Kerftminister het volgende:
Nu maar eens Sia, door Fifa World Cup Bring Night van haar leren kennen, geweldig nummer, want naar aanleiding van d'r werk met David Guetta zou ik het niet uitproberen, maar erg leuke popplaat hoor.
bizar dat Guero nu pas genoemd wordt, dat album is fantastisch! We hebben hem nu op LPquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Meest ondergewaarde plaat van de Heer Hansen:
Ook Guero is prima te doen
Jij snapt hetquote:Op zondag 1 september 2013 16:44 schreef methodmich het volgende:
Maar al met al is Mutations nog altijd mijn favoriete album van Beck.
Joy Division?quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht dat deze hier wel gewaardeerd zou worden.
[ afbeelding ]
Ik moet het nog leren begrijpen, dat soort muziek, om het echt hoog in te schatten.quote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
Eens die Julia Holter plaat luisteren nadat die hier zo geprezen is.
Op het internet kom je inderdaad beide tegen. Hoewel sun-eyed wel verreweg het meest wordt genoemd.quote:
Heeft daar weinig mee te maken. Ik kan er ook weinig mee. Het is me net iets te traag, iets te zweverig en iets te Americana. Dat terwijl ik trage, zweverige, Amerikaanse muziek in de vorm van bijv. Jason Molina geweldig vindt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet het nog leren begrijpen, dat soort muziek, om het echt hoog in te schatten.
Klinkt goed. Kende ze nog nietquote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef methodmich het volgende:
Ozark Henry is wel bekend op zich toch? Heb zijn album Birthmarks destijds (2001) gekocht. Vond ik wel aardig, maar niet dusdanig dat ik de behoefte voelde ander werk van hem te kopen.
Van de nieuwe The Baptist Generals!! Dat is wel een topplaatje wat mij betreft.
Echt?quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Arctic Monkeys is echt slaapverwekkend.
Vond alleen Arbella aardig. De rest was allemaal van die standaardmuziek. Hele simpele standaardrock gewoon. Alles wat ik leuk vind aan Arctic Monkeys komt niet in de plaat voor. Het is ook totaal geen Post-Punk meer.quote:Op maandag 2 september 2013 22:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Echt?
Why'd You Call Me When You're High is best aardig. De rest dus niet?
Laat even weten hoe het was. Ik heb mijn kaartjes moeten verkopen i.v.m. verhuizing.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef neohu het volgende:
Woensdag naar MBVIemand tips voor fatsoenlijke oordopjes, die het geluid niet verpesten?
Een vriend van mij heeft bij een beterhoren-achtige tent van die op maat gemaakte oordoppen laten maken. Die schijnen heel goed te zijn. Kost wel een euro of 70 geloof ik.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef neohu het volgende:
Woensdag naar MBVIemand tips voor fatsoenlijke oordopjes, die het geluid niet verpesten?
Uiteraard. De beste "supergroep" ooit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:57 schreef Kerftminister het volgende:
Kennen we deze plaat?
[ afbeelding ]
Crosby, Stills, Nash & Young en Highwaymen zouden evt ook kunnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Uiteraard. De beste "supergroep" ooit.
Kwam hem ook tegen tussen de nieuwe releases, hem hem in mijn mapje ''nog te downloaden'' staanquote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Volcano Choir is ook niet verkeerd, al is het verschil met Bon Iver niet echt groot genoeg om een nieuwe bandnaam te rechtvaardigen. Ook een nieuwe Babyshambles, waarvan de eerste single erg fijn is:
Ja precies, of Cream.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Crosby, Stills, Nash & Young en Highwaymen zouden evt ook kunnen.
Ja ook beluisterd inmiddels.....en jah....geen top-50 materiaal voor dit jaar in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is het weer rustig hier trouwens, iedereen zeker in slaap gevallen door AM?
Stierenpoep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
Ja ja, jullie haten Arctic Monkeys. Dat heb ik wel vijf keer langs zien komen afgelopen weken.
Van mijn Last.fm:quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
Ja ja, jullie haten Arctic Monkeys. Dat heb ik wel vijf keer langs zien komen afgelopen weken.
Niet iedereen hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
28. Arctic Monkeys (368 plays)
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben jij iemand die niet meer objectief naar een band kan kijken als je eenmaal fan bent?
Nee ik vind de debuutplaat echt geweldig en de tweede ook goed, maar ja dit beviel me niet echt. Is ook niet mijn type muziek zoals op deze plaat.quote:
Alweer onzin. Verzamel mijn reacties maar, ik daag je uitquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Ik weerspreek jullie ook niet, ik zeg alleen dat ik het hier opmerkelijk vaak langs zie komen. Vooral van jou.
Iemand anders? Ik ben zo slecht in namenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Alweer onzin. Verzamel mijn reacties maar, ik daag je uitHooguit 4 of 5 in de afgelopen 10 jaar. Bands die me niet zo boeien ga ik niet de grond in trappen, jammer van de energie
Ik maak er bijna een sport van om AM hier zo nu en dan de grond in te trappen, T.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand anders? Ik ben zo slecht in namen
Die nieuwe VW is inderdaad erg sterk. Beste plaat weet ik niet, maar gaat ook hier hoog eindigen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, om even over te gaan op serieuzere zaken. Ik luisterde vanochtend op de fiets Modern Vampires of the City weer voor het eerst in weken en wát een plaat is dat toch. Die doet een goede gooi naar album van het jaar hier.
En AM nog niet geluisterd. Ik houd me in tot vrijdag als ik hem daadwerkelijk heb. Waarom weet ik ook niet
Ik heb er ook 237. Zelfs dat humbugalbum heeft meer dan 100 plays. Nieuwe album nog niet geluisterd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van mijn Last.fm:
28. Arctic Monkeys (368 plays)
The National komt ook hoog, maar ik vind hem niet veelzijdig genoeg. Niet iets wat je praktisch altijd aan kan zetten, omdat het zo zwaar is. Wel echt heel erg mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Die nieuwe VW is inderdaad erg sterk. Beste plaat weet ik niet, maar gaat ook hier hoog eindigen.
Ik denk dat ik de nieuwe van The National en o.a. Primal Scream net iets beter vindt.
Lijstjes maken is toch juist heel erg indie? Al doet eigenlijk iedereen het.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Die nieuwe VW is inderdaad erg sterk. Beste plaat weet ik niet, maar gaat ook hier hoog eindigen.
Ik denk dat ik de nieuwe van The National en o.a. Primal Scream net iets beter vindt.
Het blijft eigenlijk sneu om platen te rangschikken
Sommige (veel) dingen zijn totaal niet rangschikbaar. En dan ben je een beetje voor jezelf aan het beslissen of een dancealbum leuker is dan een rockalbum of vice versaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Het blijft eigenlijk sneu om platen te rangschikken
Primal Scream is zo sterk, omdat het hele toegankelijk nummers (Goodbye Johnny, Invisible City) afwisselt met meer psychedelische nummers. Blijft wel dik een uur boeien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
The National komt ook hoog, maar ik vind hem niet veelzijdig genoeg. Niet iets wat je praktisch altijd aan kan zetten, omdat het zo zwaar is. Wel echt heel erg mooi.
Primal Scream heb ik geprobeerd geloof ik maar er is in elk geval niets van blijven hangen. Zal hem nog een kans geven.
Ik kan allerlei genres moeiteloos door elkaar heen rangschikken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige (veel) dingen zijn totaal niet rangschikbaar. En dan ben je een beetje voor jezelf aan het beslissen of een dancealbum leuker is dan een rockalbum of vice versa
Om nog maar niet te beginnen over mijn vervelende neiging dingen die nieuw zijn zonder uitzondering hoger in te schatten dan ik later doe. Zo wordt 't nooit een objectief lijstje.
Ik doe het ook, maar kunnen? Iets als The National is toch compleet niet vergelijkbaar met Disclosure? (aangenomen dat je ze even leuk vindt)quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kan allerlei genres moeiteloos door elkaar heen rangschikken.
Jawel, en ik vind het zelf ook erg leuk. Maar zo'n lijstje is aan het eind van het jaar eigenlijk nog niet af, omdat je altijd zoveel goede platen nog niet hebt geluisterd of ontdekt. Daarbij kan een lijstje na een jaar al weer anders zijn "gegroeid". Maar het lijstjestopic is voor mij altijd een hoogtepuntje op Fok, dus laten we er vooral mee doorgaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijstjes maken is toch juist heel erg indie? Al doet eigenlijk iedereen het.
Nja 100% accuraat is het nooit, maar dat is ook niet met dingen in hetzelfde genre. Ik kijk vooral naar mijn eigen mening/perceptie en bepaal aan de hand daarvan alles.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe het ook, maar kunnen? Iets als The National is toch compleet niet vergelijkbaar met Disclosure? (aangenomen dat je ze even leuk vindt)
Hmm daar heb ik dan weer geen moeite mee. Kan bijvoorbeeld het Peace-album dat vooral bestaat uit lekker zomerse gitaarrifjes en catchy vocals goed vergelijken met het Tyler the Creator album dat een veel intensievere luisterervaring verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:
Het ene album maakt me vrolijk, laat me meezingen, beïnvloedt mijn humeur positief. De andere plaat is puur luisteren, in stilte, en genieten van de muziek. Dan vind ik het heel moeilijk om te zeggen welke ik beter vind.
Albums in hetzelfde genre is wat dat betreft makkelijker. Disclosure vind ik beter dan Daft Punk dit jaar. Die twee albums maken hetzelfde los, dus beter vergelijken.
Daarover: is die vet? Het enige dat ik solo van hem ken is Yonkers en dat vind ik tof - op een soort fascinerende muziekgore-manier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik dan weer geen moeite mee. Kan bijvoorbeeld het Peace-album dat vooral bestaat uit lekker zomerse gitaarrifjes en catchy vocals goed vergelijken met het Tyler the Creator album dat een veel intensievere luisterervaring verwacht.
Ja, zelfde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Moody het volgende:
Het blijft lastig inschatten hoe een album het doet over een langere periode. Ik heb voldoende platen in mijn top-5 van voorgaande jaren die ik amper meer draai.
Hmm, het is wel erg apart. Ligt echt aan de persoon of je het vet gaat vinden of niet. Ik houd wel van een grote partij controverse en maatschappijkritiek dus kon het album zeker waarderen. Verder heeft hij muzikaal een stap vooruit gezet ten opzichte van zijn oudere albums. Het is echter goed mogelijk dat je het helemaal niks vindt, zulke muziek is het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarover: is die vet? Het enige dat ik solo van hem ken is Yonkers en dat vind ik tof - op een soort fascinerende muziekgore-manier.
Shins en Four Tet zou ik überhaupt niet meer in de lijst zetten als ik hem nu moest maken. De rest zou wel iets veranderen.quote:Definitieve lijst 2012
-----------------------------------
01. Alt-J / An Awesome Wave
02. Various Artists / Don't Break My Love
03. The xx / Coexist
04. Ultraísta / Ultraísta
05. Tame Impala / Lonerism
06. Flying Lotus / Until the Quiet Comes
07. Peace / Delicious
08. The Shins / Port of Morrow
09. Four Tet / Pink
10. Burial / Kindred
Ja dat wordt hier nog grappig, eerste jaar dat ik echt alle releases bijhoud. Voorheen was het alleen Hip-Hop albums en vorig jaar heb ik gewoon een basis gelegd in verdiepen in allerlei muziekgenres, dus amper iets nieuws gehad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Moody het volgende:
Het blijft lastig inschatten hoe een album het doet over een langere periode. Ik heb voldoende platen in mijn top-5 van voorgaande jaren die ik amper meer draai.
Vooral de intensievere platen moet ik zeggen. De uptempo platen pak ik soms nog wel uit de kast om ze in de auto te draaien.quote:
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shins en Four Tet zou ik überhaupt niet meer in de lijst zetten als ik hem nu moest maken. De rest zou wel iets veranderen.
Bijna allemaal vrij intensieve platen. Als je die wekelijks moet draaien, houd je het niet lang volquote:1. Asaf Avidan - Different Pulses
2. Ramona Falls - Prophet
3. Damien Jurado - Maraqopa
4. Perfume Genius - Put Your Back N 2 It
5. The Tallest Man On Earth - There's No Leaving Now
6. Andrew Bird - Break It Yourself
7. Erevan Tusk - Fortify Your Innocence
8. Right Away, Great Captain! - The Church Of The Good Thief
9. Efterklang - Piramida
10. Daniel Rossen - Silent Hour Golden Mile EP
Jij hebt er samen met anderen er in totaal 4300 op geklikt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
Even serieus...hoe kan het dat dit nummer 4300 hits heeft
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt er samen met anderen er in totaal 4300 op geklikt?
Nu 4301 hits, aardig nummer wel.
Waar ben je nu?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Wauw, elk Dinosaur Jr. album dat ik luister bevalt me weer beter dan de anderen, terwijl ik de meest geprezen als eerste gehad heb, zal wel niet helemaal accuraat zijn denk ik dan.
Fin en Lonerism heb ik regelmatig aan staan. Fin zelfs meer dan vorig jaar (mede door een waardeloze live-show, later ontdekte ik dat het best vet was). Portico Quartet heeft het hier ook niet overleefd. De rest ken ik niet of vond ik nooit leuk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Felagund het volgende:
Best grappig om je lijstje van vorig jaar terug te bekijken, sommige de meeste albums luister ik helemaal niet meer.
1. Fiona Apple - The Idler wheel..
2. Portico Quartet - s/t
3. Django Django - s/t
4. John Talabot - Fin
5. The Jezabels - Prisoner
6. Frank Ocean - channel Orange
7. Gregory Porter - Be Good
8. Tame Impala - Lonerism
9. Enrico Pieranunzi - Permutation
10. Calexico - Algiers
11. Andrew Bird - Break it yourself
12. Ramona Falls - Prophet
13. Cloud Nothings - Attack on Memory
14. Bruce Springsteen - Wrecking Ball
15. Alabama Shakes - Boys & girls
Had je Ramona Falls zo hoog staan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Felagund het volgende:
Best grappig om je lijstje van vorig jaar terug te bekijken, sommige de meeste albums luister ik helemaal niet meer.
1. Fiona Apple - The Idler wheel..
2. Portico Quartet - s/t
3. Django Django - s/t
4. John Talabot - Fin
5. The Jezabels - Prisoner
6. Frank Ocean - channel Orange
7. Gregory Porter - Be Good
8. Tame Impala - Lonerism
9. Enrico Pieranunzi - Permutation
10. Calexico - Algiers
11. Andrew Bird - Break it yourself
12. Ramona Falls - Prophet
13. Cloud Nothings - Attack on Memory
14. Bruce Springsteen - Wrecking Ball
15. Alabama Shakes - Boys & girls
Heb eerste 2 en Without a Sound gehad, nu Where You Been.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Waar ben je nu?Na Where You Been wordt het een stuk minder vind ik. Laatste 2 albums zijn wel weer erg goed.
Where You Been is de beste naar mijn mening. Heerlijk albumquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb eerste 2 en Without a Sound gehad, nu Where You Been.
Ik ken alleen Default maar die zul je wel bedoelen gok ik zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch niet dat ene zwaar irritante nummer?
Tot nu toe is Bug mijn favoriet. Maar het gitaarwerk op de achtergrond hier is echt prachtig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Where You Been is de beste naar mijn mening. Heerlijk album
De enige die ik van ze in huis heb bedenk ik me net...
Zou nu sowieso Django Django, Calexico, Christian Scott erinzetten en bijna alles eruithalen.quote:1. The Mars Volta - Zed and Two Naughts
2. The Shins - Simple Song
3. Bloc Party - Coliseum
4. Passion Pit - Take a Walk
5. King Charles - Lady Percy
6. Alt-J - Tessellate
7. Flying Lotus - Between Friends (Feat. Earl Sweatshirt & Captain Murphy)
8. Big K.R.I.T. - Boobie Miles
9. Captain Murphy - Shake Weight
10. Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank)
10. Secret - Talk That
Die hoorde ik op een festival deze zomer en ik vond het leuk op het eerste gehoor. Daarom wilde ik het opzoekenquote:
Hail Bop blijft mijn favoriet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hoorde ik op een festival deze zomer en ik vond het leuk op het eerste gehoor. Daarom wilde ik het opzoeken
Ik denk dat er ongeveer 7 à 8 uit zouden gaan nu.quote:Tracks van 2012:
-----------------------------------
01. No Ceremony/// / Hurt Love
02. Tame Impala / Why Won't They Talk to Me?
03. Peace / California Daze
04. Alt-J / Taro
05. Just Friends / Avalance
06. Four Tet / Locked
07. Arctic Monkeys / R U Mine?
08. Atoms for Peace / Default
09. The xx / Sunset
10. The Maccabees / Pelican
Ook leuk! Beste 3 nummers van vorig jaar..quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tot nu toe is Bug mijn favoriet. Maar het gitaarwerk op de achtergrond hier is echt prachtig.
Heb trouwens wel een nummer top 10 gevonden van vorig jaar, totaal niet meer mee eens, maar voor wat het waard is:
[..]
Zou nu sowieso Django Django, Calexico, Christian Scott erinzetten en bijna alles eruithalen.
Ramona Falls moet ik weer aanzetten, eerste album vind trouwens een stuk beter. Debuutalbum heeft ook Russia, hun beste nummer naar mijn mening. Net als bij Portico Quartet, de eerste albums vind ik daarvan ook beter. Eigenlijk geldt dat wel voor de meeste platen in mijn lijstje, Fiona Apple heeft ook betere platen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Had je Ramona Falls zo hoog staan?
Calexico had ik vorig jaar gemist. Django Django was erg fris en fruitig, maar had ik snel gezien. Tame Impala luister ik nog wel af en toe. Toplijstje hoor
Ik dacht dat ik dit ging horen:quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomenaal. Misschien zelfs wel majestueus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |