Doe maar iets van Katy Perry of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef MCH het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen geef me even een tip wat ik eerst moet luisteren.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar heel bijzonder vind ik het niet.
Meningen. Bah.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag hoor.Ik vind het minder dan niet heel bijzonder.
Vooral op zondag levert dat gedoe op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Een mongool op een trommel levert vrijwel altijd een kapotte trommel op.
Moet je ons eerst even zeggen wat je wel leuk vindt (genres/bands), anders is het lastig tips geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef MCH het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen geef me even een tip wat ik eerst moet luisteren.
Moet het net koopzondag zijn....EN de bewuste winkel een trommel op voorraad te hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Vooral op zondag levert dat gedoe op.
Dan zijn de trommelwinkels dicht. Zie dan nog maar aan een nieuwe trommel te komen
Ik had het over de discografie van Arcade Fire.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet je ons eerst even zeggen wat je wel leuk vindt (genres/bands), anders is het lastig tips geven.
Er staan genoeg youtube videos in de afgelopen topics, dus die zou je al kunnen luisteren.
Wel goed dat je serieus ging reageren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet je ons eerst even zeggen wat je wel leuk vindt (genres/bands), anders is het lastig tips geven.
Er staan genoeg youtube videos in de afgelopen topics, dus die zou je al kunnen luisteren.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef MCH het volgende:
Nee ik heb niks met die arty farty faggy gehypte pretentieuze muziek. SKIP NEXT.
Anders moet de winkelier zeggen dat-ie er eentje moet bestellen. Sta je daar met een jankende mongoolquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet het net koopzondag zijn....EN de bewuste winkel een trommel op voorraad te hebben.
Dan moet het echt your lucky day zijn
Katy Perry, ik zeg het je! Geen pretenties, niet artsy fartsy, meisje heeft een leuke stem. En heel voorspelbaar, dus niet te moeilijk. Doen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef MCH het volgende:
Nee ik heb niks met die arty farty faggy gehypte pretentieuze muziek. SKIP NEXT.
Gewoon een tamboerijn kopen. Verschil ziet-ie toch nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Anders moet de winkelier zeggen dat-ie er eentje moet bestellen. Sta je daar met een jankende mongool
Die hele plaat is zo ongelofelijk goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helemaal niets mis mee.
Crown of Love is stiekem mijn favoriet. Ik kan het niet helpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hele plaat is zo ongelofelijk goedVooral het Neighbourhoods-kwartet grijpt me iedere keer.
Voor Incubate, of voor welk festival?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een festivalgids aan het verbeteren voordat hij naar de drukker gaat. Monnikenwerkje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |