Allen goede nummersquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef Kerftminister het volgende:
Als ik nu mag kiezen denk ik:
1. Django Django - Hail Bop
2. The Shins - Simple Song
3. Tame Impala - Mind Mischief
En allemaal Indie ook. Terwijl ik best veel genres ernaast luister ook.quote:
Kom op. Ondanks dat het puber-liefje Ben Howard is, is het toch wel een fijne weg die hij ingeslagen is?quote:
Dat zal prima, maar ik vind er nog steeds bijzonder weinig aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Kom op. Ondanks dat het puber-liefje Ben Howard is, is het toch wel een fijne weg die hij ingeslagen is?
Best lef om van radiohits naar wat donkere totaal geen radio-vriendelijke muziek te gaan.
Geen nood, ik wacht ook tot vrijdag. En dan zullen we de onwetenden in dit topic even terechtwijzenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Tchock het volgende:
En AM nog niet geluisterd. Ik houd me in tot vrijdag als ik hem daadwerkelijk heb. Waarom weet ik ook niet
Die van QOTSA ben ik nog niet helemaal over uit. Er staan wat van de saaiste nummers op die ze ooit gemaakt hebben maar ook geweldige rocknummers waarvan ik zéker weet dat ik ze over jaren nog luister.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Kerftminister het volgende:
Nummer 1 van 2013 is iets van Queens of the Stone Age of Oh Sheit It's X van Thundercat.
Mooiquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef BoerBert het volgende:
Dit jaar gaat Pink Rabbits van The National het goed doen.
Tja Vampyre en Like Clockwork zijn op zichzelf niet hele boeiende nummers, maar passen wel erg goed in de albumsfeer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van QOTSA ben ik nog niet helemaal over uit. Er staan wat van de saaiste nummers op die ze ooit gemaakt hebben maar ook geweldige rocknummers waarvan ik zéker weet dat ik ze over jaren nog luister.
Ja misschien is dat wel mijn favoriet!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stiekem toch wel weer veel briljante nummers van The National.
This Is the Last Time.
Dat is ook een ijzersterk nummer ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja misschien is dat wel mijn favoriet!
Blijft een geniale band.
Al is dit ook een van de kanshebbers voor 2013! WOW!
Pfff. Dat album is echt totaal niet aan mij besteed. Pitchfork was ook al lyrisch maar ik vind er niets aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook een ijzersterk nummer ja.
Deze wil ik ook nog nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |