Ik ken eigenlijk geen triphop behalve als ik ergens gelezen heb dat het dat is. Portishead, Massive Attack en zo. Archive zegt me niets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Waar en niet waar.
De beats en flow van de muziek komt overeen, maar dan (vaak) zonder de rap. Voor mij in ieder geval beter te behappen dan hiphop. Archive vind ik geniaal, ken je vast wel?
Archive is pure genius.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen triphop behalve als ik ergens gelezen heb dat het dat is. Portishead, Massive Attack en zo. Archive zegt me niets.
Is dat ook triphop? Cool. Psyence Fiction vind ik een heel erg goed albumquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
Heb trouwens buiten UNKLE om nog nooit triphop geluisterd.
Psyence Fiction had ik geluisterd ja, valt blijkbaar ook onder triphop, wat ik toch een beetje een onbekend genre blijf vinden. Maar Drums of Death Part 1 met Kool G Rap is geweldig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat ook triphop? Cool. Psyence Fiction vind ik een heel erg goed albumWar Stories is ook sterk.
Haha dat vond ik veruit het minste nummer, maar ik trek dan ook de stem van Thom Yorke totaal niet, ach, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
Rabbit In Your Headlights vind ik zo ongelofelijk briljantDat ik die live mee heb mogen maken
Ik trek die stem wel (obviously), dat was aan de username al wel te zien misschienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha dat vond ik veruit het minste nummer, maar ik trek dan ook de stem van Thom Yorke totaal niet, ach, smaken verschillen.
Dat wist ik ja. Maak je doorgaans geen geheim van haha. Mja dat heeft iedereen, ik ook met Qotsa en mijn voorliefde voor Aziatische muziek.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik trek die stem wel (obviously), dat was aan de username al wel te zien misschien
Niet bepaald nee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
Maak je doorgaans geen geheim van haha.
Ik zal straks dat nummer luisteren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:36 schreef Moody het volgende:
Archive maakt al bijna 20 jaar vreselijk goede muziek en niemand wil er over praten. Dit topic stevent rechtstreeks af naar de donkere krochten van de middelmaat
Tja heb nog dik 50 albums klaarstaan die ik moet beluisteren en nog een hoop die ik gewoon wil herluisteren omdat dat leuk is. Als een dag 48 uur duurde was dat allemaal geen probleem geweest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:36 schreef Moody het volgende:
Archive maakt al bijna 20 jaar vreselijk goede muziek en niemand wil er over praten. Dit topic stevent rechtstreeks af naar de donkere krochten van de middelmaat
Ik ken het. Je moet keuzes maken idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja heb nog dik 50 albums klaarstaan die ik moet beluisteren en nog een hoop die ik gewoon wil herluisteren omdat dat leuk is. Als een dag 48 uur duurde was dat allemaal geen probleem geweest.
Heb iig wel vrijdag al Highway 61 Revisited gehad en die beviel me, dus kan je nog trots zijn.
quote:Heb iig wel vrijdag al Highway 61 Revisited gehad en die beviel me, dus kan je nog trots zijn.
Ik ken alleen (de lange versie van) Again, en die is fantastisch!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:36 schreef Moody het volgende:
Dat is ook mijn favoriet, maar ze hebben echt 6 steengoede en 2 goede albums gemaakt. Zeker 10-15 nummers kunnen zich enigszins meten aan Again. De moeite waard om nader te onderzoeken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen (de lange versie van) Again, en die is fantastisch!
Uiteraard, zitten nog een stel veelgeprezen albums tussen, maar eerst nog wat andere dingen eerst doen. David Bowie ook snel aan de beurt. Heb ook voor het eerst Queen en Pixies albums geprobeerd trouwens en die bevielen ook erg goed. Wel iets meer replay value dan Bob Dylan denk ik, Dylan is echte sfeermuziek voor bepaalde momenten, terwijl je van Queen altijd wel iets kan opzetten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken het. Je moet keuzes maken idd.
Maar vertrouw me maar, Archive ga je geweldig vinden met je hip-hop roots
[..]![]()
Ga je nog een Dylantje proberen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |