Romeins cijfer is ook niet veranderd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:05 schreef Kerftminister het volgende:
Je moet nog wel een lesje TTs volgen bij Norrage zie ik.
Ik ben nu al enkele minuten bezig om te bedenken hoe je het moet omschrijven, maar ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen maar scherp als het gaat om typfouten of nie?
Wat is je muzieksmaak eigenlijk?
Nu welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Romeins cijfer is ook niet veranderd.
Nee hoor.quote:
Doe maar 3 lui opnoemen die je graag luistert, wellicht komen we er uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben nu al enkele minuten bezig om te bedenken hoe je het moet omschrijven, maar ik heb eigenlijk geen idee.
Nouja, op zich heb ik wel een last.fm. Misschien kan je daar wat mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe maar 3 lui opnoemen die je graag luistert, wellicht komen we er uit.
Tenzij het Mongolian throat singing music is want daar zijn we nog niet in thuis.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe maar 3 lui opnoemen die je graag luistert, wellicht komen we er uit.
Door het bovenaan de OP te wijzigen wijzigt de TT nietquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Okee, wie weet nog een lekker nummer dat ik niet ken om de dag af te sluiten (en de 25.000 scrobbel)?
Daftside - Lose Yourself To Dancequote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Okee, wie weet nog een lekker nummer dat ik niet ken om de dag af te sluiten (en de 25.000 scrobbel)?
Check en addedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, op zich heb ik wel een last.fm. Misschien kan je daar wat mee.
Prima ik ga me even schamen in een hoekjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Door het bovenaan de OP te wijzigen wijzigt de TT nietMaar laten we niet zeuren over de TT. Wie doet een topicreport?
Druk maar opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:10 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Prima ik ga me even schamen in een hoekje
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Al lang gedaaaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Druk maar op [ afbeelding ] en zeg wat je als nieuwe TT wil hebben en dat het nummer omhoog moet.
Af en toe een beetje stennis schoppen. Moet kunnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Check en added
Eigenlijk pas je prima in dit topic. Je doet alleen vaak je best om er niet bij te passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |