Die is toch extreem duur?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo ongelofelijk graag op vinyl hebben
Lastig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
Ook een leuke trouwens, wat zijn jullie meest gehate muziekgenres?
Hier Hardcore (dat elektronisch gedreun dan), Bollywood muziek, Black Metal, Death Metal, Nederlandse volksmuziek, Screamo en dat van Skrillex wat ze dubstep noemen ofzo, O en alles van Drake.
Burial vind ik geweldig, maar al dat ge-brrp/bruwwoepwoepwoep is vreselijk. Voor de rest helemaal ermee eens, behalve sommige nederhop. Zo Moeilijk (heb ik een shirt vanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trap, Nederlandse volksmuziek, nederhop, hardcore/style en death metal en aanverwante troep. Dubstep van de 'brostep'-soort vind ik ook afschuwelijk, maar ik kan ook heel veel dubstel wel waarderen.
Bennie zie ik niet zo vaak meer op de tv hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Lastig.
Ik kan veel hebben als het maar oprecht is.
Met Gordon en Jolink heb ik veel moeite. Die duiken in alle programma's op, worden overal een veer in de reet gestoken, maar maken werkelijk waar de grootste bagger ooit
Dat programma van ze is anders wel hilarisch, heerlijk slechte humor. Kwam niet meer bij van het lachen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Lastig.
Ik kan veel hebben als het maar oprecht is.
Met Gordon en Jolink heb ik veel moeite. Die duiken in alle programma's op, worden overal een veer in de reet gestoken, maar maken werkelijk waar de grootste bagger ooit
Jawel. Originele drukken zijn de laatste 10 jaar verdubbeld in prijs. Dankzij de hele retro-hype, wil iedereen opeens LP's sparen. Ik twijfel of ik nu moet instappen of de hele zooi gewoon links moeten laten liggen. Andere opties zijn er niet....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet zeggen dat 'die dingen steeds duurder worden' grapjas.
Jep. Of nou ja, ¤150-300 ongeveer. Geen kapitaal, maar wel véél meer dan ik als student nu voor een plaat kan ophoestenquote:
Geen dubstepquote:
Op Rym wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Of nou ja, ¤150-300 ongeveer. Geen kapitaal, maar wel véél meer dan ik als student nu voor een plaat kan ophoesten![]()
[..]
Geen dubstep
(2-step) garage.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op Rym wel.
Wat is het dan, ben echt een elektronica-noob.
Jij bent ook alleen maar scherp als het gaat om typfouten of nie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bennie zie ik niet zo vaak meer op de tv hoor.
Ik luister hem morgen wel (moet mijn naamgenoot vaker luisteren), ga nu slapen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:59 schreef Kerftminister het volgende:
Dagelijkse Fela Kuti nummertje is trouwens aangebroken hier.
Ben ik het wel mee eens zo'n beetje. Bollywood muziek kom ik nooit tegen dus geen last van en dit nummer vind ik wel gewoon lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
Ook een leuke trouwens, wat zijn jullie meest gehate muziekgenres?
Hier Hardcore (dat elektronisch gedreun dan), Bollywood muziek, Black Metal, Death Metal, Nederlandse volksmuziek, Screamo en dat van Skrillex wat ze dubstep noemen ofzo, O en alles van Drake.
Er zijn mensen die erin trappen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item43b7074a93
$250 voor een re-issue (die niet eens officieel is)
Brr dat is niks nee. Dancehall kan ik af en toe wel hebben, net als Reggaeton wat ik overigens erg vet vind soms. Niks lekkerder ook op feestjes dan Reggaeton of andere latino muziek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens zo'n beetje. Bollywood muziek kom ik nooit tegen dus geen last van en dit nummer vind ik wel gewoon lekker
Dancehall is ook verschrikkelijk, en ik hou in het algemeen niet van die softe zangers/zangeressen en dan noem ik als voorbeeld Whitney Houston of Celine Dion.
Maar er staat zelfs in de advertentie dat het een reissue is. En die plaat is nooit herdrukt, dus het is een bootleg. En dan ook nog eentje die bekend staat om zijn slechte kwaliteit (bovendien zijn als masters de originele CD gebruikt, wat natuurlijk totaal aan het punt van vinyl voorbij gaat want dan ben je gewoon een CD in plaatvorm aan het afspelen).quote:
Pagina 3 hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef brooklyndodger het volgende:
Pagina 12 alweer. Kan ook even niet in het echt sociaal gaan doen he jongens
1 keer per week slechts, dus je zit al aan je limiet nu.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef brooklyndodger het volgende:
Pagina 6 hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef brooklyndodger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |