quote:
Het is Indie (Indie Central CIX)quote:
Gebaseerd op het nieuwe album van Eefje de Visser.quote:
Vond het echt een leuke plaat hoor. Muzikaal natuurlijk niet top, maar het had iets leuks en speels in zich, iets wat ik in veel platen dit jaar echt compleet miste (Arctic Monkeys, Editors, etc.)quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef brooklyndodger het volgende:
zei iemand iets over haim en goed vinden? Join the club en krijg veel haat over je heen....
Het is gewoon een fleetwood mac cover band die R&B songs kan schrijven, wat een prachtig gegeven is. En refused is en blijft een terechte klassiekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vond het echt een leuke plaat hoor. Muzikaal natuurlijk niet top, maar het had iets leuks en speels in zich, iets wat ik in veel platen dit jaar echt compleet miste (Arctic Monkeys, Editors, etc.)
Hmm ja wel ironisch dat ik Fleetwood Mac dan weer verschrikkelijk vind.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:41 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Het is gewoon een fleetwood mac cover band die R&B songs kan schrijven, wat een prachtig gegeven is. En refused is en blijft een terechte klassieker
Kan ik die aan? Of is net zo extreem experimenteel als de vorigen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Hecker is weer een parel, zeg.
Hecker valt nog goed mee in experimenteel zijn...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
Of is net zo extreem experimenteel als de vorigen?
At the Drive-In ken ik al omdat The Mars Volta een van mijn favoriete bands is, de rest nog niet en zal ik checken. Thanks!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:59 schreef brooklyndodger het volgende:
Refused is redelijk uniek maar hier zijn wat toegankelijkere favorieten van mij die een beetje dezelfde productie en feel als refused hebben.
Ik kwam door die vorige albums echt totaal maar dan totaal niet heen. Kan weinig noemen dat ik experimenteler vondquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Hecker valt nog goed mee in experimenteel zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |