quote:
Het is Indie (Indie Central CIX)quote:
Gebaseerd op het nieuwe album van Eefje de Visser.quote:
Vond het echt een leuke plaat hoor. Muzikaal natuurlijk niet top, maar het had iets leuks en speels in zich, iets wat ik in veel platen dit jaar echt compleet miste (Arctic Monkeys, Editors, etc.)quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef brooklyndodger het volgende:
zei iemand iets over haim en goed vinden? Join the club en krijg veel haat over je heen....
Het is gewoon een fleetwood mac cover band die R&B songs kan schrijven, wat een prachtig gegeven is. En refused is en blijft een terechte klassiekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vond het echt een leuke plaat hoor. Muzikaal natuurlijk niet top, maar het had iets leuks en speels in zich, iets wat ik in veel platen dit jaar echt compleet miste (Arctic Monkeys, Editors, etc.)
Hmm ja wel ironisch dat ik Fleetwood Mac dan weer verschrikkelijk vind.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:41 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Het is gewoon een fleetwood mac cover band die R&B songs kan schrijven, wat een prachtig gegeven is. En refused is en blijft een terechte klassieker
Kan ik die aan? Of is net zo extreem experimenteel als de vorigen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Hecker is weer een parel, zeg.
Hecker valt nog goed mee in experimenteel zijn...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
Of is net zo extreem experimenteel als de vorigen?
At the Drive-In ken ik al omdat The Mars Volta een van mijn favoriete bands is, de rest nog niet en zal ik checken. Thanks!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:59 schreef brooklyndodger het volgende:
Refused is redelijk uniek maar hier zijn wat toegankelijkere favorieten van mij die een beetje dezelfde productie en feel als refused hebben.
Ik kwam door die vorige albums echt totaal maar dan totaal niet heen. Kan weinig noemen dat ik experimenteler vondquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:03 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Hecker valt nog goed mee in experimenteel zijn...
Als je niks met zijn eerdere werk kan, dan heeft 't denk ik weinig zin Virgins te proberen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kwam door die vorige albums echt totaal maar dan totaal niet heen. Kan weinig noemen dat ik experimenteler vond
Luister dit dan eensquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hecker valt nog goed mee in experimenteel zijn...
Wat een herriequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef Kerftminister het volgende:
Weet je nog wat dingen trouwens die op Refused lijken?
Ik ken Korn en al dat soort bandjes niet echt goed maar dat is gewoon pure meuk volgens mij hoor. Refused zit erg goed in elkaar, heel sterk gitaarwerk. Verder ben ik juist iemand die dit soort muziek vaak niks vind door de vocalen, maar vind dit goed meevallen hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat een herriedacht altijd dat het gewoon punk was maar nee dus.
Waar ik aan denk bij dit deuntje is een band als Korn...
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze post is op zo veel niveaus-waardig
Hahahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Tering, wat een hipsterfest hier bij Darkside.![]()
Wat voor opstelling is dat nou? Speelt Dave echt gitaar of staan ze allebei gewoon achter de tafels?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Tering, wat een hipsterfest hier bij Darkside.![]()
Spotify staat ie, op other-people.net en op de npr website.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik die Darkside al ergens luisteren online?
Oh, Spotify, lekker makkelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Spotify staat ie, op other-people.net en op de npr website.
En je kan het downloaden.
MM?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
Er is een klootzak die hem 3 sterren heeft gegeven op MM!!!
Probeerde ze een tijdje geleden nog aan te raden aan iemand, zonder succes. :/quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Norrage het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat de Flaming Lips zo geniaal zijn![]()
Oei ik heb hem toch ook echt 3 sterren gegeven op RYM. 6.8 gemiddeld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
Er is een klootzak die hem 3 sterren heeft gegeven op MM!!!
Ratings op RYM zijn echt ziekquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Probeerde ze een tijdje geleden nog aan te raden aan iemand, zonder succes. :/
[..]
Oei ik heb hem toch ook echt 3 sterren gegeven op RYM. 6.8 gemiddeld.
Nee die 6.8 is mijn eigen rating.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ratings op RYM zijn echt ziekdaarm komt geen enkel album boven de 7
Een van de redenen dat ik langzaamaan overga op musicmeter. DAar kan je ook gewoon fatsoenlijk over een album praten, en je kan met de gemiddelde ratings wel iets meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee die 6.8 is mijn eigen rating.
Maar gemiddeldes zijn erg laag. Zit nu die jaarlijst door te kijken. Hoogste is BoC met een 3.68. Tweede plaats is voor een death metal album met een 3.73, maar die hebben veel minder voters. Toch een grote smet in die lijst hoor, had een nummertje geprobeerd in de hoop dat het geen pokkeherrie was maar dat was het dus wel.
Tja op musicmeter staat JVT in de toplijst dus daar kreeg ik een beetje kotsneigingen van. Verder staan daar geen leuke obscure Japanse bandjes op die ik op RYM wel kan ontdekken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik langzaamaan overga op musicmeter. DAar kan je ook gewoon fatsoenlijk over een album praten, en je kan met de gemiddelde ratings wel iets meer
Maar op RYM kan je van die mooie lijstjes maken
eh dat noem ik gewoon kroegrockquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
John Coffey is ook wel een leuk Nederlands bandje in het post-hardcore genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |