Deze post is op zo veel niveausquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht dat Nicolas Jaar 'n nieuw album had uitgebracht met de titel Darkside.
Oh oh.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nicolaas jaar vind ik sowieso echt niets leuks uitbrengen.
Die essential mix van hem ook zo hipster.
Eens. Zijn beats zijn veel te hipster en zijn naam is ook echt zo wanna-be. Nou dag!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nicolaas jaar vind ik sowieso echt niets leuks uitbrengen.
Die essential mix van hem ook zo hipster.
Ik ben nog niet thuis geweest, excuus. Nu bij vriendinlief dus ik kan wel even voor je googlen maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:46 schreef Norrage het volgende:
ohja tchock heb je nog een download van me van die essential mix?
oh dat kan makkelijk met google. Gevondenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis geweest, excuus. Nu bij vriendinlief dus ik kan wel even voor je googlen maar niet meer dan dat.
Ik had 'm ook al hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
oh dat kan makkelijk met google. Gevonden
Niet dat ik me hoef te verdedigen voor wat ik privé uitspook, maar ze is aan het hardlopen. Anders zit ik doorgaans ook niet te FOK!ken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:53 schreef Moody het volgende:
Hee Sjok, misschien moet je andere dingen gaan doen dan Fok!ken bij je vriendin. Wellicht goed voor je humeur.
Goed te weten!! In de bloei van je leven moet je alles behalve overmatig Fok!kenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet dat ik me hoef te verdedigen voor wat ik privé uitspook, maar ze is aan het hardlopen. Anders zit ik doorgaans ook niet te FOK!ken.
das een beetje zo-zooquote:En wat met mijn humeur
Ik ben juist een ongelofelijke chagrijn in real life. Fok klopt voor geen meterquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij denken jullie hier dat ik een heel chagrijnige zeikerd ben. Verre van waar, ik ben juist heel vrolijk, sarcastisch en open. Maar dat komt niet echt over op FOK!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij denken jullie hier dat ik een heel chagrijnige zeikerd ben. Verre van waar, ik ben juist heel vrolijk, sarcastisch en open. Maar dat komt niet echt over op FOK!
Ik heb haar wel 'hier' leren kennen dus ietsje relativering.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed te weten!! In de bloei van je leven moet je alles behalve overmatig Fok!ken
Heul niet. Oprecht.quote:das een beetje zo-zoo
Dat je alleen maar kunt schelden en ejaculeren als het muziek betreft? Ik weet niet of daar één woord voor is. In het Duits vast wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ken dat. Iedereen denkt dat ik bi-polair ben in dit topic. Of wat noemen jullie mij ook alweer?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb haar wel 'hier' leren kennen dus ietsje relativering.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je alleen maar kunt schelden en ejaculeren als het muziek betreft? Ik weet niet of daar één woord voor is. In het Duits vast wel.
Haha ik vind het erg grappig, maar niet echt goed ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:37 schreef Z het volgende:
Ik heb nog een Afrikaanse ontdekking voor je Kerftminister:
Ik ben er laatst mee begonnen op spotify maar had er na een nummer of 3 wel genoeg van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Kerftminister het volgende:
Eens debuut van Haim proberen, vond dat altijd wel een leuk bandje. Begint ook erg leuk moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |