SPOILER: Totale scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Bosbeetle op 22-03-2012 10:36:06 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
De band heeft ontzettend veel diepgang, maar dat zie je enkel terug in de albums. Ik raad je toch echt Yankee Hotel Foxtrot aan. Veel dieper dan dat wordt een popplaat niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:02 schreef chansadres het volgende:
1x live gezien en vond het niet erg interessant. Vandaag sla ik over
Heb het ook even in het wilco topic gemeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:08 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
De band heeft ontzettend veel diepgang, maar dat zie je enkel terug in de albums. Ik raad je toch aan Yankee Hotel Foxtrot aan. Veel dieper dan dat wordt een popplaat niet.
Hell is Chrome!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef ralfseltje het volgende:
WilcoVeel te veel goede nummers natuurlijk, maar een poging.
1. Poor Places
2. Impossible Germany
3. Hell is Chrome
4. Shot in the Arm
5. Via Chicago (Live)
zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:56 schreef Norrage het volgende:
Dus als je ineens met een top 5 2002 op de proppen moet komen, of met een top 5 rockballads. Of niet?
SPOILER: totale scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Puik planquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:56 schreef Norrage het volgende:
IK ken maar 1 nummer van ze![]()
Trouwens, ook leuk om hier allemaal top5s te doen elke dag, en niet alleen van artiesten. Dus als je ineens met een top 5 2002 op de proppen moet komen, of met een top 5 rockballads. Of niet?
In plaats van een artiest lijkt me. Nu hebben we 3x een artiest gehad, maar een keer liedjes met 'Blauw' in de titel of piratenhits moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:02 schreef Felagund het volgende:
Wat bedoel je Norrage, dat er per dag naast een artiest ook een ander lijstje gepost mag worden. Of dat je sowieso zelf mag weten wat voor een lijstje je post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |