Ah ga weg manquote:
Weet ik welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah ga weg man
Beirut heeft een geniaal debuutalbum gemaakt en nog 3 albums die prachtige nummers bevatten.
The Flying Club Cup is de ideale instapper, maar het debuut is nog net wat beter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ik welIk zoek het beste album af en toe nog op
Zie nu trouwens dat ik alleen het laatste album luisterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Moody het volgende:
[..]
The Flying Club Cup is de ideale instapper, maar het debuut is nog net wat beter.
Dan ken je deze wel:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zie nu trouwens dat ik alleen het laatste album luister
Ja dat is degene die ik het beste ken en tevens mijn favoriet isquote:
Nou, luister deze o.a. maar eens danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat is degene die ik het beste ken en tevens mijn favoriet is
Ah kom op. Weleens live gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Norrage het volgende:
Beirut....moet wel top 10 grootste hipsterbands ooit zijn
Ik heb er niks mee...
Die ken ik ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Nou, luister deze o.a. maar eens dan
Die climax met de blazers
Live zijn ze echt geniaal.
Nee mij kan balkanmuziek me ook aan mijn broek hoestenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Norrage het volgende:
Mjah af en toe een nummer is leuk ... Maar het genre kan me niet lang interesseren...
O als het balkanmuziek is moet ik het toch zeker proberen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee mij kan balkanmuziek me ook aan mijn broek hoesten
Maar Condon heeft wel het lef gehad om als Amerikaan dit te durven. Heb er wel respect voor. Helaas zakken ze nu weer door de mand, omdat ze zich niet vasthouden aan hun liefde
Dan moet je wel het debuutalbum pakken. Die is geniaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O als het balkanmuziek is moet ik het toch zeker proberen.
Nee joh. Van het nieuwste album sowieso deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beirut is tof.quote:
Die wilde ik net niet posten omdat het te balkan wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beirut is tof.Is wel meer pop dan Balkan.
Die heb ik op mijn kaart!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef Moody het volgende:
[..]
"Echter" als in "zoveel beter dan al die AM meuk die je in dit topic ziet"
Ik ken Beirut al jaren van een lieve FOK!ster die veel beter is in dingen ontdekken dan ik maar heb het nooit heel interessant gevonden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Moody het volgende:
Ik schrik er wel van dat Beirut hier met vraagtekens begroet wordt. Waar waren jullie in 2006 toen deze topics vol stonden van Beirut?
Aan het genieten van AM-meuk. Niet veel veranderd dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Moody het volgende:
Ik schrik er wel van dat Beirut hier met vraagtekens begroet wordt. Waar waren jullie in 2006 toen deze topics vol stonden van Beirut?
Dat mag natuurlijk. Gehoord en matig bevonden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken Beirut al jaren van een lieve FOK!ster die veel beter is in dingen ontdekken dan ik maar heb het nooit heel interessant gevonden.
Die kan ook op de kaart.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Moody het volgende:
Zat ik als 11/12-jarige aan de Ali B.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Moody het volgende:
In Amerika waarschijnlijk. Het land dat niet echt relevant meer is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:56 schreef Moody het volgende:
Doe eens lief
Volgens mij is dit een indie topic en doe ik mijn best om indie-meuk te delen
Al is Beirut net zo mainstream als The National en Arcade Fire op het moment.
De beste indie komt uit Amerika.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Amerika waarschijnlijk. Het land dat niet echt relevant meer is.
Naja, Beirut was vorig jaar op Werchter en speelt in de Ziggo Domes van Duitsland, Engeland en Spanje. Zo heel indie zijn ze niet meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Amerika waarschijnlijk. Het land dat niet echt relevant meer is.
Hij is Chileens. Opgegroeid in New York. edit: Oh verrek, pas op zijn tweede naar Chili verhuisd. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Een land zo groot als Amerika kan toch nooit zijn relevantie verliezen. Daar komt zóveel vandaan. De meest relevante artiest van de afgelopen 100 topics hier komt er zelfs vandaan. Onze Nicolas Jaar
Die heeft ook een Chileens bloed via zijn vader. Anders zou hij hier nooit zo populair zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Een land zo groot als Amerika kan toch nooit zijn relevantie verliezen. Daar komt zóveel vandaan. De meest relevante artiest van de afgelopen 100 topics hier komt er zelfs vandaan. Onze Nicolas Jaar
Arcade Fire komt uit Canada, Crystal Castles komt uit Canada, Godspeed You! Black Emperor komt uit Canada en zelfs Justin Bieber komt uit Canadaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Klopt wel, zelfs Duitse muziek. En Noord-Europa aardig mee, zeker als je naar metal gaat kijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
Maar serieus, ik denk dat Amerika hier niet leidend is. In tegenstelling tot de mainstream-muziek. Veel Britse muziek hier, veel vaderlandse ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |