Die moet ik nog luisteren. Wat heeft Star Wars er mee te maken trouwens?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Hier staat aan voor tijdens het leren:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet ik nog luisteren. Wat heeft Star Wars er mee te maken trouwens?
Verdomd dat is nog best een goede. Helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Norrage het volgende:
Darkside? Dat is zeg maar, van The Dark Side. Ik denk dat die hele bandnaam van Star Wars vandaan komt
Dat heb ik juist een beetje met Muse.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef DO2 het volgende:
The Mars Volta heeft mij ook nooit kunnen pakken.
Ik trek de vocalen heel slecht, en daarnaast vind ik 't vaak veel te bombastisch en uitgelaten.
Maar het is zeker niet zo slecht als PF het doet voorkomen.
Dit. Maar Mars Volta heb ik ook nooit wat mee kunnen hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef DO2 het volgende:
Muse is vele malen erger. En veel te voorspelbaar. Pathetisch gejank.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen, is dat Muse een enorme kutband is.
Origin of Symmetry was toch wel een goede plaat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef DO2 het volgende:
Nja ik vind het best jammer, want ze doen best wel wat leuke dingen, alleen het is veel te bombastisch en zogenaamd episch. Erg zonde, vind de bandleden namelijk ook sympathiek en humoristisch.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef DO2 het volgende:
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef DO2 het volgende:
Ach, er zijn best een aantal nummers op te noemen die redelijk tot goed in mekaar steken,
maar zodra die gozer z'n muil opentrekt, haak ik sowieso af.
Vind ik toch opmerkelijk dat je TMV niks vindt maar Muse wel vet vindt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef Tchock het volgende:
Muse heeft een heleboel geweldige nummers. Sowieso een toffe band. Alleen die laatste twee albums![]()
![]()
Hoezo? Het is werkelijk totaal andere muziek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind ik toch opmerkelijk dat je TMV niks vindt maar Muse wel vet vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |