Er zit ergens een hartjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
waar zit de tvp knop in de mobiele layout?
Dan blijf je tvp-enquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
is dat het hartje ja? Ik haat hartjes!!!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
is dat het hartje ja? Ik haat hartjes!!!
oh wow, die tweede fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Manglaze Fuggen Ugly met topcoat:
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
superpretty zeg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh SQ, Glamour![]()
![]()
Ik heb Diva of Geneva opgesmeerd van OPI. Behoorlijk duochrome, maar dat kreeg ik niet zo goe dop de foto. Hij is hoofdzakelijk paars met rode en gouden ondertonen.
[ afbeelding ]
foto is niet scherp, maar geeft de nuances ietsjes beter weer:
[ afbeelding ]
ja wijsvingernagel ziet er niet uit, besefte pas tijdens het lakken dat hij gevijld moest worden...
Wauw, jouw nagels zijn echt prachtig geworden als je dit vergelijkt met vorig jaar ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh SQ, Glamour![]()
![]()
Ik heb Diva of Geneva opgesmeerd van OPI. Behoorlijk duochrome, maar dat kreeg ik niet zo goe dop de foto. Hij is hoofdzakelijk paars met rode en gouden ondertonen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja wijsvingernagel ziet er niet uit, besefte pas tijdens het lakken dat hij gevijld moest worden...
Mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
Die Glamour!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
OPI DS Glamour, over Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans (want die zat er nog op)
zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Stroll, die ik MOEST hebben na de foto's van AmyGrace
[ afbeelding ]
BB Couture for men Universal Joint, prachtige groen met bruine duochrome:
[ afbeelding ]
Op de bovenste foto's is mijn ringvingernagel wat anders van vorm, dat komt door de silkwrap
chicquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh SQ, Glamour![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's zeker een mooie kleurquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef AmyGrace het volgende:
Toffe OP![]()
@Ijsdraakje, wow! Never knew it was so pwettie!
@SQ, aahh, Glamour, you haz it. M'n beste aankoop ooit (nou ja, op nagellakgebied dan). LOL@StrollUniversal Joint is lekker drekkig!
![]()
@zoeper, heel mooi!
China Glaze - Rodeo Fanatic. Waarom hebben jullie me nooit verteld dat ie zo gruwelijk mooi is?!Ik heb em al een jaar ongebruikt staan
![]()
[ afbeelding ]
Met een btje Konad (stempellak: CG - Adore en imageplate M20) en halve 'pareltjes'. Ik vond het wel geslaagd!
[ afbeelding ]
oefff kwijl!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
Ik wil ook OPI DSquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
OPI DS Glamour, over Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans (want die zat er nog op)
zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Stroll, die ik MOEST hebben na de foto's van AmyGrace
[ afbeelding ]
BB Couture for men Universal Joint, prachtige groen met bruine duochrome:
[ afbeelding ]
Op de bovenste foto's is mijn ringvingernagel wat anders van vorm, dat komt door de silkwrap
Nice!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh SQ, Glamour![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diesssssssssssssss mooi!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef AmyGrace het volgende:
Toffe OP![]()
@SQ, aahh, Glamour, you haz it. M'n beste aankoop ooit (nou ja, op nagellakgebied dan). LOL@StrollUniversal Joint is lekker drekkig!
![]()
@zoeper, heel mooi!
China Glaze - Rodeo Fanatic. Waarom hebben jullie me nooit verteld dat ie zo gruwelijk mooi is?!Ik heb em al een jaar ongebruikt staan
![]()
[ afbeelding ]
Met een btje Konad (stempellak: CG - Adore en imageplate M20) en halve 'pareltjes'. Ik vond het wel geslaagd!
[ afbeelding ]
had 'm al gezien op je blogquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef AmyGrace het volgende:
Toffe OP![]()
![]()
@zoeper, heel mooi!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |