Ik laat hem ook altijd nog afslaan, vandaag ook vaak zat keer. Vind me instructeur ook niet erg, maar vandaag was het wel heftig.. Twee keer achter elkaar, ik kan die balans maar niet vinden, het is of weer te veel gas, of weer te weinig en PLOP sta je weer stil.. En dan zeggen ze rustig maar, maar dat is wel het laatste waar je dan aan denktquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nadeel is dat er amper files zijn in Friesland
Dat komt vanzelf goedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lapo:
[..]
Ik laat hem ook altijd nog afslaan, vandaag ook vaak zat keer. Vind me instructeur ook niet erg, maar vandaag was het wel heftig.. Twee keer achter elkaar, ik kan die balans maar niet vinden, het is of weer te veel gas, of weer te weinig en PLOP sta je weer stil.. En dan zeggen ze rustig maar, maar dat is wel het laatste waar je dan aan denkt
Geen idee wanneer mijn volgende rijlessen zijn.quote:
Wat veel mensen niet doen is leren van de fouten die ze maken. Doe dat maar welquote:Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hee wat zijn de hoofd tips voor Theorie, ik doe nu over en over de examens heb het CD pakket van Trafficexplorer met 55 examens erin.. of moet ik ook nog wat anders doen.
Of puur examens, examens en nog een examens? Ook nog tips voor bij het 1ste deel want daar maak ik de meeste fouten in.
Ach als je je rijbewijs hebt en je rijdt in een onbekende auto ga je het ook hebben, ga vooral niet stressen omdat er mensen achter je wachten.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lapo:
[..]
Ik laat hem ook altijd nog afslaan, vandaag ook vaak zat keer. Vind me instructeur ook niet erg, maar vandaag was het wel heftig.. Twee keer achter elkaar, ik kan die balans maar niet vinden, het is of weer te veel gas, of weer te weinig en PLOP sta je weer stil.. En dan zeggen ze rustig maar, maar dat is wel het laatste waar je dan aan denkt
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lapo:
[..]
Idd, dat heb ik ook gedaan. Met als resultaat 1 foutje op het theorie-examen van het CBR. Ik was dus een van de 15 die geslaagd was, er waren ongeveer 40 mensen. Wel lullig hoe ze daar bij het cbr mee omgaan:quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet doen is leren van de fouten die ze maken. Doe dat maar wel
Had ik maar zo'n auto... Moet eerst die contactsleutel weer helemaal terugdraaien en dan weer starten. Voelt als een eeuwigheidquote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Naja gelukkig les ik in een auto die direct weer start zodra de motor afslaat
. En dan geef ik gewoon flink veel gas en laat de koppeling opkomen. Net alsof je gaat opstijgen
succesquote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n auto... Moet eerst die contactsleutel weer helemaal terugdraaien en dan weer starten. Voelt als een eeuwigheid.. Hopelijk gaat dit vandaag een stukkie beter..
hihi dat zei mijn instructeur ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
1 keer af laten slaan, meteen in de stress
En ik moet nog beter leren om mijn stuur door te geven.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Die Panda heeft een zwak motortje, vergeleken met die chryslerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb nu kerstvakantie dus kan ik in de auto's van mijn ouders rijden. Ik reed meestal in de Fiat Panda van mijn moeder, omdat ik dacht dat zo'n kleine auto makkelijker zou zijn. Ik liet hem af en toe afslaan. Net weer bij een stoplicht, altijd goed voor een knalrode kop.
Tot gister, toen reed ik voor het eerst in de Chrysler Voyager van mijn vader, ik ben helemaal om, wat een fantastisch ding. Ik heb er vandaag vier keer in gereden en hem nog niet aflaten slaan! Ik hoef voorlopig niet meer in dat ding van mijn moeder!! (bijgenaamd: de smurfentruck...
).
ik moest lachenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb er vandaag vier keer in gereden en hem nog niet aflaten slaan! Ik hoef voorlopig niet meer in dat ding van mijn moeder!! (bijgenaamd: de smurfentruck...).
3 in gevaarherkenning en 3 in de rest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef karton het volgende:
woohoo!
Op naar de TTT![]()
Hoeveel fouten had je?
Gefeliciteerd met je theoriequote:
Dat is het aantal 1e praktijkexamens per jaar. Geen herexamens want die staan apart vermeld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef karton het volgende:
Wat "Aantal eerste examens: tot 40" betekent.. geen idee.
Ik moet de 11e, heb (nog) nergens last van. Ben van mezelf altijd al redelijk ijskoud wat stress betreft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een week tot m'n rijexamen. Is het gezond nu al wat spanning te voelen?
Ja, ik normaal ook wel. Het is ook niet heel erg ofzo. Maar merk gewoon dat ik er wat van merkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:15 schreef karton het volgende:
[..]
Ik moet de 11e, heb (nog) nergens last van. Ben van mezelf altijd al redelijk ijskoud wat stress betreft.
Succes! Ik vond het achteraf best te doen (als je gewoon geleerd hebt). Heb geen instinkers gezien en de meeste vragen liggen gewoon voor de hand en heb je al weleens gezien bij de oefen-examens.quote:
Exact hetzelfde had ik, uiteindelijk had ik in totaal 1 foutquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Succes! Ik vond het achteraf best te doen (als je gewoon geleerd hebt). Heb geen instinkers gezien en de meeste vragen liggen gewoon voor de hand en heb je al weleens gezien bij de oefen-examens.
Ik kneep hem alleen behoorlijk na de gevaarherkennings-sectie, want daarvan is het echt moeilijk zeker weten of je iets goed hebt. Ik dacht echt dat ik het had verknald aanvankelijk met als positief bij-effect dat ik bij de regelgeving-vragen al iets had van "maakt niks meer uit, gewoon kijken hoe het gaat voor de volgende keer alvast" en dus wat meer ontspande.
Als je net als ik een flipkip bent wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een week tot m'n rijexamen. Is het gezond nu al wat spanning te voelen?
In het hele examen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Exact hetzelfde had ik, uiteindelijk had ik in totaal 1 fout
Jij bitch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij bitch!Mja. Schaamde me eigenlijk doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze het zo nodig hardop moest zeggen
Brutal. Fucking. Metal.
Mja, dat vond ik ook minder aan de uitslag: je zit dus in een zaal met onbekenden, en dan krijg je een klein persoonlijk commentaar erbij van "jammer, net niet" of "weer net een foutje teveel".quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja. Schaamde me eigenlijk dood
Omdat ze het zo nodig hardop moest zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |