Dat ik een klacht indiende? Dat was inderdaad terechtquote:
Nee, het was een autochtone man van middelbare leeftijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:11 schreef Gaultier het volgende:
Dit was gisteren ook al bij iemand voorgevallen.
Had je een nieuwe Nederlander als buschauffeur?
Bus 100s van Nunspeet naar Elburg en verder.quote:
"Hij reed door naar de volgende halte, alwaar ik na een lang twistgesprek de bus mocht verlaten."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Confetti het volgende:
TS durfde niet eens aan de chauffeur te vragen of die deur wilt open doen.![]()
Waarschijnlijk deed de chauffeur de deur niet eens open en TS bleef maar stilletjes wachten en deed alsof die een halte later moest uitstappen![]()
Inderdaad, die STOP knop is zoooooo 2009quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:12 schreef onearmedman het volgende:
Hoezo heb je de buschaffeur geen klap gegeven? Dat verwachten ze tegenwoordig.
"Ruim voor de bus tot stilstand kwam, stond ik op en liep ik van mijn zitplaats naar de deur. Net voordat ik daar aankwam ging de deur al open."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
Moet je maar eerder uitstappen. Mensen die helemaal achterin zitten en pas opstaan als de bus helemaal stilstaat.Je bent toch niet bejaard of wel?
pff wel 2 kilometerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef Mertofzo het volgende:
Ik drukte eerst per ongeluk een halte eerder toen stapte niemand uit, maar toen ik wel uit moest stappen reed de buschauffeur gewoon door moest ik verdomme 2 km lopen en ik was aardig toeter.
Oh sorry dan heb ik echt helemaal verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
"Ruim voor de bus tot stilstand kwam, stond ik op en liep ik van mijn zitplaats naar de deur. Net voordat ik daar aankwam ging de deur al open."
Smart_ass: je bent toch niet bejaard, of wel?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
Niets zeggen tegen de buschauffeur maar wel een klacht indienen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:19 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
"Hij reed door naar de volgende halte, alwaar ik na een lang twistgesprek de bus mocht verlaten."
Plisie bellen. "Ja help, ik word ontvoerd! Ik zit in een bus, en ik mag er niet uit!!" Vervolgens in paniek raken en met zo'n hamertje een raam kapotslaan en uit de bus springen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
Ik had gewoon het stuur overgenomen en bij tegenwerking mild tot grof geweld toegepast. En dat meen ik serieus. Hij is op dat moment bezig met vrijheidsberoving.
Ja, lui stuk vreten.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Handdoekje het volgende:
TS is een neger, en moet achter in de bus zitten.
En waar staat dat ik dat niet gedaan heb? Eerst reageerde ik beleefd, maar toen meneer de toon gezet had, was ook bij mij de beleefdheid op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, lui stuk vreten.
Je had gewoon kunnen vragen of je er nog uit zou mogen. Dan was er niets aan de hand geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |