quote:Mijn reactie over het hoofd gezienOp woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Joysa het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit foto's post![]()
01 reacties
quote:SorrryyyyyyyOp woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn reactie over het hoofd gezien
quote:Ja ik ging nog een keer kijken
quote:En de mijneOp woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn reactie over het hoofd gezien
quote:do not wantOp woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
lees dan ff de laatste pagina van het vorige topic Mir
quote:whoa, heel mooiOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
t is opi movin' out over zwart
quote:Watermelon Rind is mooiOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
ChG Cherry Pie
[ afbeelding ]
ChG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
quote:Ik weet nooit wat ik met watermelon rind moet.. als ik hem zo zie is ie echtOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
ChG Cherry Pie
[ afbeelding ]
ChG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
quote:pretties! Heb de meeste al op je blog gezien natuurlijk, maar blijven mooi! En die nubar is echt super tofOp donderdag 28 oktober 2010 06:35 schreef mirannie het volgende:
Omdat ik volgens mij het hele vorige topic niks gepost heb en ook erg weinig gereageerd, sorry daarvoor hier weer even een flink stapeltje foto's.
[ afbeelding ]
Ozotic 504 over Ozotic 27
[ afbeelding ]
RBL Scrangie
[ afbeelding ]
Nina Ultra Pro purple xing
[ afbeelding ]
Hello Kitty cool summer
[ afbeelding ]
Zoya savita
[ afbeelding ]
Color Club wild at heart. Stempel met ChG 2030
[ afbeelding ]
Bloom Josephine
[ afbeelding ]
Nubar knight's armor
[ afbeelding ]
Sally Hansen amber ruby over Zoya raven
Ja, het is veel paars, maar had een paarse week op mijn blog vorige week, vandaar nog meer paars dan anders
quote:Cherry Pie en strawberry field ! Pwetty!Op woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
ChG Cherry Pie
[ afbeelding ]
ChG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
quote:Leuk is ie hè?! Staat jou ook erg mooi!Op donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cherry Pie en strawberry field ! Pwetty!
@mirannie: Paars !!!![]()
Heb ze natuurlijk ook allemaal al gezien maar blijft mooi. Ook die nubar is gaaf
Vandaag heb ik dan ook 1 van jouw lakjes op![]()
[ afbeelding ]
quote:Pretties! Ik heb Watermelon Rind ook, love it, maar is echt heeeel erg dun. Cherry Pie wil ik nu ookOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
ChG Cherry Pie
[ afbeelding ]
ChG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
quote:Suuuuper leukOp donderdag 28 oktober 2010 09:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk is ie hè?! Staat jou ook erg mooi!
quote:Die zoya is mooi!Op donderdag 28 oktober 2010 06:35 schreef mirannie het volgende:
Omdat ik volgens mij het hele vorige topic niks gepost heb en ook erg weinig gereageerd, sorry daarvoor hier weer even een flink stapeltje foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RBL Scrangie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello Kitty cool summer
[ afbeelding ]
Zoya savita
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloom Josephine
[ afbeelding ]
Nubar knight's armor
[ afbeelding ]
Ja, het is veel paars, maar had een paarse week op mijn blog vorige week, vandaar nog meer paars dan anders
quote:Welk merkje is dat?Op donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ze natuurlijk ook allemaal al gezien maar blijft mooi. Ook die nubar is gaaf
[ afbeelding ]
quote:Die 1e en 3eOp donderdag 28 oktober 2010 06:35 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RBL Scrangie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello Kitty cool summer
[ afbeelding ]
Zoya savita
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloom Josephine
[ afbeelding ]
Nubar knight's armor
[ afbeelding ]
quote:CHG Watermelon RindOp donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef AmyGrace het volgende:
@Delta, crackle-nagelsWelke onderkleur heb je gebruikt...die lijkt me tof!
quote:kan maar geen fan worden van die crackles
quote:Die 2eOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
ChG Cherry Pie
[ afbeelding ]
ChG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
quote:Die 1steOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Linnie20v het volgende:
Heb er nog meer![]()
ChG Strawberry Fields
[ afbeelding ]
ChG Raspberry Festival
[ afbeelding ]
quote:Allemaal tof, maar die 1ste verdiend eenOp donderdag 28 oktober 2010 06:35 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RBL Scrangie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello Kitty cool summer
[ afbeelding ]
Zoya savita
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloom Josephine
[ afbeelding ]
Nubar knight's armor
[ afbeelding ]
quote:Dat is idd een happyOp donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Toffe kleurcombinatie
quote:welke CND zit er op, teal sparkle?Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die 2e.
[..]
Die 1ste.
[..]
Allemaal tof, maar die 1ste verdiend een.
[..]
Dat is idd een happy.
[..]
Toffe kleurcombinatie.
Ik heb de CND Look op - Night Factory:
[ afbeelding ]
lvcam.blogspot.com.
quote:JupOp donderdag 28 oktober 2010 21:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke CND zit er op, teal sparkle?
quote:verie nijsOp donderdag 28 oktober 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JupUrban Oasis (1 laagje! Echt een goeie creme) en 1 laagje Teal Sparkle
.
quote:Ja ik heb ze er uiteindelijk ook maar allemaal op gezetOp donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verie nijs
nu moet ik teal sparkle ook al toevoegen aan m'n wishlist, volgens mij kan ik beter alle CND's in 1 x kopen![]()
quote:Dank je wel voor het complimentOp donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verie nijs
nu moet ik teal sparkle ook al toevoegen aan m'n wishlist, volgens mij kan ik beter alle CND's in 1 x kopen![]()
quote:Hihi ja ik doe mijn bestOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb ze er uiteindelijk ook maar allemaal op gezetZe zijn zooooo gaaf.. en debs maakt het niet makkelijker met haar foto's
quote:Oeehh, vind ze allebei mooi maar Watermelon Rind springt er toch echt bovenuitOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Linnie20v het volgende:
ChG Cherry Pie
[ afbeelding ]
ChG Watermelon Rind
[ afbeelding ]
quote:Strawberry fieldsOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Linnie20v het volgende:
Heb er nog meer![]()
ChG Strawberry Fields
[ afbeelding ]
ChG Raspberry Festival
[ afbeelding ]
quote:Paars, sjahOp donderdag 28 oktober 2010 06:35 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RBL Scrangie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello Kitty cool summer
[ afbeelding ]
Zoya savita
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloom Josephine
[ afbeelding ]
Nubar knight's armor
[ afbeelding ]
quote:Zie ik daar een duochromeOp donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Leuke kleurencombo
quote:Deeeebbs! Wat mooi weerOp donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die 2e.
[..]
Die 1ste.
[..]
Allemaal tof, maar die 1ste verdiend een.
[..]
Dat is idd een happy.
[..]
Toffe kleurcombinatie.
[ afbeelding ]
lvcam.blogspot.com.
quote:Oh, gaaf!!!Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
lvcam.blogspot.com.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oeehh, vind ze allebei mooi maar Watermelon Rind springt er toch echt bovenuit![]()
[..]
Strawberry fieldsblijft gewoon jummie
![]()
[..]
Paars, sjahMooie duochrome van Ozotic.
De combinatie van Wild at Heart met 2030 is echt pre-tay![]()
Die Nubar is dat 1 lakje? Of heb je die gestempeld?
En Sally hansenmên die is mooooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |