In de SC zijn meerdere linkjes voorbij gekomen, misschien dat die hier ook nog gepost kunnen worden als iemand ze nog herinnert?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Y.fje het volgende:
Zijn er al ergens swatches van de burlesque collectie? Ben zooo benieuwd
Al best veel swatches zelfs... Ik vind ze echt wel leuk hoor; maar wil er eigenlijk maar een 3-tal. Moet me echt inhouden niet te bestellenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Y.fje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Y.fje het volgende:
Deze blogger heeft er vrij veelquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Y.fje het volgende:
Dat zijn wiel swatches, is nooit hetzelfde als op de nagel hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Killditzie het volgende:
Dit vind ik de mooiste swatches so far:
http://purity.webblogg.se(...)s-opi-burlesque.html
Dan daarna misschien eens zo'n kuurtje proberen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:22 schreef Lips het volgende:
Verdomme m'n nagels beginnen helemaal te splijtenMaar eens kijken of ik t nog kan redden met een polijstvijl.
Bedankt voor de tip! Ga ik straks even langsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef trovey het volgende:
Moest even wat boodschapjes doen en liep een Zeeman binnen en wat vond ik.....
[ afbeelding ]
Stickertjes (en goed plakkende en van kunststof) voor de helft van de prijs van die van Essence. Ik heb wel met 10 verschillende exemplaren in de handen gestaan maar ben uiteindelijk maar voor neutraal wit en zwart gegaan. Volgende keer weer anderen want voor die prijs kun je het hele assortiment nemen.
Wel even een topcoat erover (net zoals bij alle nailartstickers).
Van die strepen klopt iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 04:17 schreef trovey het volgende:
Ik was vanmiddag even in de Etos op zoek naar een andere remover toen een verkoopster daar me aansprak. Ik vertelde dat ik dus geen remover verdraag op mijn nagels zonder dat de gevolgen dramatisch zijn. Sleept ze me het daglicht inen zegt....U hebt verticale strepen op de nagels dat wijst op vochttekort. Ze raadde met Trind Nail Balsem aan als het middel om het probleem op te lossen. Iemand een mening daarover?
Het was net op in dat filiaal maar als er hier positieve ervaringen zijn dan wil ik dat wel eens proberen.
Oh ja meer water drinken zal niet helpen, ik drink me suf en gebruik een diureticum (plaspil) dus dat gaat niet werken.
Edit: ik moet blijkbaar ook meer zink binnenkrijgen volgens internet. Toch maar weer eens aan de extra tabletten (mijn multivitaminen en mineralen) want ik eet gewoon normaal en gevarieerd.![]()
Is wel een goed idee jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 04:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan daarna misschien eens zo'n kuurtje proberen?
mooi is die he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
NOTD:
Rimmel - pompous:
[ afbeelding ]
Nog geen 50 (maar zit daar wel dichterbij dan bij mijn tienertijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van die strepen klopt idden als je boven de 50 best krijg je ze ook.
Maar of dat spul werkt weet ik niet
wanneer ga je bestellen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die mee wil bestellen bij TD?
Welke wit heb je hier gebruikt?? Zo te zien dekt deze goed namelijk, waar ik al een tijdjequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Killditzie het volgende:
Niet overdrijven, dat is een prima foto! Het valt me zelf totaal niet op!
Zie hier: Custom Kicks, polkadot style!
[ afbeelding ]
Ik heb er een aantal van China Glaze die ik ook vrij dik vind.. waaronder Recycle en For Audrey. Strawberry Fields is ook iets dikker dan normaal. Watermelon rind is juist weer heel dun.. net als de meeste glitter lakjes van CG.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Lips het volgende:
Wilde net m'n CG Mummy may I op m'n nagels zetten maar 't ligt er al weer af
Is it just me of zijn die CG lakken zo dik? Heb er een stuk of 6 en vind ze allemaal erg dik en krijg ze moeilijk goed gelakt...
Konad 2 way nail art pen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Joell het volgende:
[..]
Welke wit heb je hier gebruikt?? Zo te zien dekt deze goed namelijk, waar ik al een tijdje
naar op zoek ben..
Heb geen verdunner in huis, binnenkort maar eens kopen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Y.fje het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal van China Glaze die ik ook vrij dik vind.. waaronder Recycle en For Audrey. Strawberry Fields is ook iets dikker dan normaal. Watermelon rind is juist weer heel dun.. net als de meeste glitter lakjes van CG.
Mummy May I heb ik ook, maar die heb ik nog niet gebruikt. Helpen een paar druppels verdunner niet?
ik had het ook met Mummy May I. China Glaze lakken zijn heel wisselend van structuur!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Lips het volgende:
Is it just me of zijn die CG lakken zo dik? Heb er een stuk of 6 en vind ze allemaal erg dik en krijg ze moeilijk goed gelakt...
Haha ja ik heb mijn laatste pics bijgeschenen met een zaklamp. Van de zon moet je het niet hebben vandaag.quote:
Ja deze is bij mij ook dik. Vreemd want Lubu heels is helemaal niet dik en lakt prima. Vind deze lakjes toch sterk overeenkomen en verwachtte ook fijn te kunnen lakken met Mummy maar niet dus. Misschien verdunnen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Lips het volgende:
Dankuquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Konad 2 way nail art pen.
http://batteredrose.tumblr.com/post/926875539
De bloemetjesmani is leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Black Onyx rode glitters. Een lakje van 75 cent. Best saai zo nude maar volgensmij wel leuk over e.a. lakje heen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geinspireerd door het rood met lievige witte stipjes uit het vorige topic, mijn eigen creatie. Gosh Lambada met Essence bloemenstempels in het wit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, die is tof! Me likey foils!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
MO Blue Moon:
[ afbeelding ]
ik denk dat ik er nog een stempeltje ofzo overheen gooi...
Mooie paars!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
NOTD:
Rimmel - pompous:
[ afbeelding ]
Holoquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:49 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Recycle + OPI Standing Room Only
Zwaar slechte foto, met ongelijke nagels en smudges maja geen tijd
Echt superleuk zeg!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Killditzie het volgende:
[ afbeelding ]
Moooiiquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Rich. Morgen nog een daglichtfoto
Thnx!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
@Puckzzz: Oeh die MO Is ook leuk zeg! Lakken die een beetje goed?? (sorry had niet eens door dat je net voor me had gepost
@Linnie: Mooie combi
@Killditzie: Schattig
quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Killditzie het volgende:
Toen ik Space Cadet zag was mijn eerste reactie WOW... vind het lakje niet super geweldig, maar wel uniek in zn soort! Of weet iemand een lakje dat erop lijkt?
Vind die rode glittertjes juist best heel leuk zonder iets eronder!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Black Onyx rode glitters. Een lakje van 75 cent. Best saai zo nude maar volgensmij wel leuk over e.a. lakje heen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geinspireerd door het rood met lievige witte stipjes uit het vorige topic, mijn eigen creatie. Gosh Lambada met Essence bloemenstempels in het wit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ook erg leuk!! Me likes foilsquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
MO Blue Moon:
[ afbeelding ]
ik denk dat ik er nog een stempeltje ofzo overheen gooi...
Nooit geweten dat die zo mooi isquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
NOTD:
Rimmel - pompous:
[ afbeelding ]
Goeie combi!! Maar SRO is gewoon ideaal om alle kleuren holo te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:49 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Recycle + OPI Standing Room Only
Zwaar slechte foto, met ongelijke nagels en smudges maja geen tijd
Zo hey, erg strak gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Killditzie het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat ik heeeeeel erg nieuwsgierig ben naar de daylight picturequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P2 Rich. Morgen nog een daglichtfoto
quote:Op zondag 26 september 2010 01:13 schreef Ainnir het volgende:
Mooie lakjes dames! En die polkadots!![]()
![]()
Heb niet veel tijd vandaag, dus niet uitgebreid fokken![]()
En snel Space Cadet gelakt, wat een kutlakje zeg
Eerst 4 laagjes, smudgefest en wilde niet drogen. Alles eraf gehaald en weer opnieuw gelakt.. en toen viel het nog tegen ook. Bij lamplicht is 'ie bestmaar bij daglicht vind ik er echt helemaal niks aan *voelt zich drag queen*
[ afbeelding ]
Dang, wat een foto zeg!!quote:Op zondag 26 september 2010 01:13 schreef Ainnir het volgende:
Mooie lakjes dames! En die polkadots!![]()
![]()
Heb niet veel tijd vandaag, dus niet uitgebreid fokken![]()
En snel Space Cadet gelakt, wat een kutlakje zeg
Eerst 4 laagjes, smudgefest en wilde niet drogen. Alles eraf gehaald en weer opnieuw gelakt.. en toen viel het nog tegen ook. Bij lamplicht is 'ie bestmaar bij daglicht vind ik er echt helemaal niks aan *voelt zich drag queen*
[ afbeelding ]
Die laatste vooralquote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef mirannie het volgende:
En nog een paar van mijn laatste creaties
[ afbeelding ]
Orly It's not rocket sience
[ afbeelding ]
Chanel Paradoxal + CND Violet shimmer
[ afbeelding ]
OPI ds Magic + Nfu Oh 38
Jups, it needed CND!!quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
P2 Rich in daglicht
[ afbeelding ]
Dan maar een CND effect erover![]()
P2 Rich met CND Crimson Sparkle!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's een merk!quote:Op zondag 26 september 2010 19:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is CND dan toch waar iedereen zo lovend over is? Heb ik helemaal gemist denk ik....
TDquote:Op zondag 26 september 2010 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar koop je ze?Heb al vaker gezien dat saaie lakjes een enorme boost kregen van deze nagellak....
TDquote:Op zondag 26 september 2010 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar koop je ze?Heb al vaker gezien dat saaie lakjes een enorme boost kregen van deze nagellak....
Crimson sparkle, I love itquote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
P2 Rich in daglicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topspulquote:Op zondag 26 september 2010 19:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb trouwens een Koh calcium nail whitener gekregen voor mijn verjaardag. Iemand die hier ervaring mee heeft? Heb zelf niet om die Koh gevraagd, heb hem gewoon gekregen.![]()
Die onderste combi!!!quote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef mirannie het volgende:
En nog een paar van mijn laatste creaties
[ afbeelding ]
Orly It's not rocket sience
[ afbeelding ]
Chanel Paradoxal + CND Violet shimmer
[ afbeelding ]
OPI ds Magic + Nfu Oh 38
Tof, met effectje er overheenquote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
P2 Rich in daglicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt lullig, maar zo bedoel ik het niet: wat was de bedoeling met de laatste creatie?quote:Op zondag 26 september 2010 22:02 schreef liiszle het volgende:
ik lees natuurlijk nog altijd mee, en geniet iedere keer weer van alle mooie nageltjes
vandaag vond ik het nog wel de moeite waard om mijn nagels te posten..
French blauw/roze
[ afbeelding ]
beetje saai, dus steentjes geplakt en top coatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en van de week was ik aan het experimenteren, en werd het dit :
[ afbeelding ]
Ik vind ze alle drie heel mooi!!quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik hier voor het laatst gepost heb... Dus bij deze, 3 voor de prijs van 1? haha
[ afbeelding ]
Space Cadet
[ afbeelding ]
Lunar Eclipse
[ afbeelding ]
Nfu Oh 60 over 2 laagjes zwart
^^
Dat wil ik ook nog eens een keer proberen...quote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
TopspulHet is een soort french manicure, maar dan heel natuurlijk. Mijn nagels worden er heel mooi roze/wit van zoals je op onderstaande foto kunt zien.
[ afbeelding ]
Ik vond het voor 22 euro per flesje wel even schrikken, maar het is het helemaal waardquote:Op zondag 26 september 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Dat wil ik ook nog eens een keer proberen...
zoals ik zei, het was uitproberen, het was de bedoeling te faden/overlopen. alsof er een klodder verf op was gevallen. waterverf effect.quote:Op zondag 26 september 2010 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die onderste combi!!!![]()
[..]
Tof, met effectje er overheen
[..]
Klinkt lullig, maar zo bedoel ik het niet: wat was de bedoeling met de laatste creatie?
[..]
Ik vind ze alle drie heel mooi!!
[..]
Dat wil ik ook nog eens een keer proberen...
quote:Op maandag 27 september 2010 06:34 schreef Ainnir het volgende:
Night Prowl![]()
Anyway ik kom ff binnenwippen om mijn nieuwe lakjes te tonen, manlief nam me op sleeptouw naar onbekend terrein en ik kwam me toch een mooie nail supply tegen.. (ben wel $100 armer, maar dat is wat anders)
[ afbeelding ]
Fiji Weejee Fawn, Innsbruck Bronze, Pink of Hearts 2010
[ afbeelding ]
Branding Iron, Cowgirl Up, Lasso My Heart, Let's Groove, Gussied Up Green, Outta Bounds
[ afbeelding ]
Mahoganie, Vampy, Jet-set Chic, Crown Jewels, Channelesque, Stellar
[ afbeelding ]
Solar Flare, Goddess, Cleopatra, Cashmere Creme, Moulin Rouge
[ afbeelding ]
Sag Harbor, Sew Psyched, Steel-ing the Scene, Over the Top, Demure Vixen
[ afbeelding ]
Goth, Platinum Blush, Robo Romance, Purple Pleather
[ afbeelding ]
Satin Finesse, Nouveau Satin, Satin Illusion
En wat speeltjes:
[ afbeelding ]
Zo nu snel eten maken *honger heeft*
Mijn hemel.quote:Op maandag 27 september 2010 06:34 schreef Ainnir het volgende:
Night Prowl![]()
Anyway ik kom ff binnenwippen om mijn nieuwe lakjes te tonen, manlief nam me op sleeptouw naar onbekend terrein en ik kwam me toch een mooie nail supply tegen.. (ben wel $100 armer, maar dat is wat anders)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Branding Iron, Cowgirl Up, Lasso My Heart, Let's Groove, Gussied Up Green, Outta Bounds
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat speeltjes:
[ afbeelding ]
Oh noesquote:Op maandag 27 september 2010 06:34 schreef Ainnir het volgende:
Night Prowl![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat speeltjes:
[ afbeelding ]
Night Prowl![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat speeltjes:
[ afbeelding ]
jalooeeeerssquote:Op maandag 27 september 2010 06:34 schreef Ainnir het volgende:
Night Prowl![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat speeltjes:
[ afbeelding ]
22 euro????? Holyquote:Op zondag 26 september 2010 23:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond het voor 22 euro per flesje wel even schrikken, maar het is het helemaal waard
Ah, zo!quote:Op zondag 26 september 2010 23:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
zoals ik zei, het was uitproberen, het was de bedoeling te faden/overlopen. alsof er een klodder verf op was gevallen. waterverf effect.
Night Prowl![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat speeltjes:
[ afbeelding ]
Lekker kleurtje!quote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een buit
En omdat ik er bij blijf kwijlen:
[ afbeelding ]
Phallic![]()
(Oh, de foto is maf, maar de kleur viel voor de verandering eens goed uit, vandaar.)
Leuke frenchquote:Op zondag 26 september 2010 22:02 schreef liiszle het volgende:
ik lees natuurlijk nog altijd mee, en geniet iedere keer weer van alle mooie nageltjes
vandaag vond ik het nog wel de moeite waard om mijn nagels te posten..
French blauw/roze
[ afbeelding ]
beetje saai, dus steentjes geplakt en top coatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en van de week was ik aan het experimenteren, en werd het dit :
[ afbeelding ]
Vind ze alledrie heeeeeeel erg mooi!!quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik hier voor het laatst gepost heb... Dus bij deze, 3 voor de prijs van 1? haha
[ afbeelding ]
Space Cadet
[ afbeelding ]
Lunar Eclipse
[ afbeelding ]
Nfu Oh 60 over 2 laagjes zwart
^^
Leukquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef princess-a het volgende:
Wet n Wild Night Prowl![]()
[ afbeelding ]
Night Prowl![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat speeltjes:
[ afbeelding ]
Heel erg mooi!!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een buit
En omdat ik er bij blijf kwijlen:
[ afbeelding ]
Phallic![]()
(Oh, de foto is maf, maar de kleur viel voor de verandering eens goed uit, vandaar.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |