SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet helemaal gezien, maar toch best wel leuk
[ Bericht 32% gewijzigd door babipangang op 11-09-2010 22:27:55 ]
Dit is echt de beste actiefilm van de jaren 80quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:33 schreef DJKoster het volgende:
Commando
[ afbeelding ]
Toch wel (bijna) een cultfilm, de oneliners, de introductie van de hoofdrolspeler en zijn dochter, de cheesy jaren '80 muziek, het overdreven geweld, heerlijk gewoon!
7.5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me ook de hele tijd afgevraagd wie dat bekende meisje in de film nou was - en toen zag ik afgelopen week The Nanny
Weet iemand trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, weet niet zo goed wat ik ervan moest vinden.quote:Alleenstaande moeder en psychiater Cara Jessup (Julianne Moore) heeft een sceptische houding die tot ontmaskering van een belangrijke theorie leidt. Kort daarna ontmoet ze een criminele patiënt (Jonathan Rhys Meyers) die over vreemde krachten lijkt te beschikken. Nadat haar vader op mysterieuze wijze overlijdt, blijkt dat haar eigen dochter in groot gevaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem letterlijk net gekeken en zo heel goed vond ik hem niet. Het is leuk dat er zoveel vette acteurs in spelen maar iedereen moest gewoon zijn eigen ding doen. Jet Li lekker kung-fu shit en Statham voor het racen. Dit was echt over the top A-team shit met als enigste leukste scene toen die gast met die shotgun aan de haal ging.quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Karstman het volgende:
The Expendables
[ afbeelding ]
Wat een fantastische film. Compleet over de top met scenes zie zo zouden kunnen zijn gekopieerd uit de beste jaren 80 B-actie. Dit vraagt om een deel 2!
een dikke 9
Miaquote:Op zondag 12 september 2010 13:06 schreef Tim86 het volgende:
Je kan haar ook zien in Californication, full frontal nudity scenes zelfs.
Ben je echt serieus?quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Karstman het volgende:
The Expendables
[ afbeelding ]
Wat een fantastische film. Compleet over de top met scenes zie zo zouden kunnen zijn gekopieerd uit de beste jaren 80 B-actie. Dit vraagt om een deel 2!
een dikke 9
Wat een geweldige film! Aangeraden door een vriend, had er nog nooit van gehoord. De sfeer, de grimmige humor, the absurditeit van het geheel.. alles klopte gewoon. Echt een topper wat mij betreft! Ik raad hem iedereen aan die even wat anders zoekt dan het type Hollywood-film.quote:In een post-apocalyptische wereld krijgen de bewoners van de appartementen boven een slagerij af en toe wat vlees toegestopt. Vlees is een schaars goed geworden en er wordt bijzonder zuinig omgesprongen met de voorraad. Een jongeman die nieuw in de stad is, wordt verliefd op de dochter van de slager. Dit zorgt voor conflicten binnen haar familie, omdat de slager de jongeman nodig heeft voor andere doeleinden.
Ja ik neem zijn beoordeling ook niet al te serieusquote:
Ja, hij is zo slecht dat ie weer goed isquote:
Tja...quote:Het verhaal over de moord op John Lennon in New York, 1980. Mark Chapman arriveert in New York met de bedoeling Lennon om te brengen. Chapman, die zelf veel waardering voor Lennon heeft, kampt met hevige psychische problemen en demonen in zijn hoofd verleiden hem om zelf ook beroemd te worden en Lennon neer te gaan schieten. In de tussentijd onmoet hij Jude, een hevige Lennon-fan.
he dat lijkt me een leuke film, moet ik ook maaris gaan zien!quote:Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze prachtige Belgische film gaat over een 3 tal marokkaanse jongeren die zichzelf Les Barons noemen, een Baron is iemand die geloofd dat iedereen een aantal stappen heeft in het leven. Mensen met kanker? Hun stappen zijn op, Atleten die neervallen? Logisch gevolg van het vele trainen, oude mensen die stilzitten in hun schommelstoel? Ze weten...
Het verhaal volgt Hassan die eindelijk iets van zijn leven wilt gaan maken, middels stand-up comedie een leven opbouwen en trouwen met de vrouw van zijn leven, echter wordt dit verhindert en moet hij uiteindelijk toch in de voetsporen van zijn vader treden, werken bij het openbaar vervoer.
Prachtige multikulti film en een must voor iedereen die van franse/marokaanse humor houd.
dikke 8
is die ook leuk voor de ouderen onder ons (ben 22) of meer voor kinderen?quote:Op maandag 13 september 2010 00:01 schreef Karstman het volgende:
Coraline
[ afbeelding ]
Net gekeken naar deze stop-motion animatiefilm. Erg mooi en knap gemaakt. Vooral mooi gebruik van kleuren en licht. Ik dacht in eerste instantie dat hij echt voor kinderen zou zijn maar er zit veel meer in. Voor jonge kinderen is hij ook wat te eng lijkt me. Het verhaal was wel wat dun en doorzichtig, maar dat moet waarschijnlijk ook voor kinderen. Ook heeft het een duidelijke moraal, ook goed voor de kindjesIMDB geeft een 7,8, ik vind het wat aan de hoge kant maar ga erin mee omdat het zo mooi is gemaakt.
Ik kan het niet beter verwoorden, en ik heb er zelf dan verder ook niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Inception (2010, VS, Christopher Nolan)
Ik had ergens een stukje gelezen waarin iemand de film vergelijkt met een bordspel. Om te vertellen hoe ik de film heb beleefd, is dat een goede vergelijking. Van te voren had ik heel veel zin in het spel (=de film), omdat ik van alle kanten hoor dat het het gaafste spel van het jaar is.
Dus eindelijk zit ik klaar om ook te beginnen. Het bord wordt open geklapt, de mannetjes en alles worden klaar gezet. Ik krijg het idee, dat dit inderdaad wel eens een heel gaaf spel zou kunnen worden. Maar dan gaat eerst iemand een hele hele lange tijd alle regeltjes uitleggen. Waardoor het moment dat ik kan gaan spelen en genieten steeds verder wordt uitgesteld. Uiteindelijk is het grote uitleggen afgelopen. Waarna ik kan gaan genieten van het spel. Op die momenten worden mijn vermoedens bevestigd. Dit is daadwerkelijk een heel gaaf spel. Maar nog steeds wordt het spel dan weer onderbroken, omdat er nog meer regeltjes moeten worden uitgelegd of verduidelijkt. Wat het spel plezier weer doet afnemen.
Eigenlijk zou ik nu ik na afloop eindelijk alle regels ken en begrijp het spel nog een tweede keer moeten spelen, (m.a.w. de film nog een keer zien) om echt volop ervan te kunnen genieten.
cijfer: 8.5
Ja hoor 35 hier en ik kon het wel waarderenquote:Op maandag 13 september 2010 07:38 schreef casper019 het volgende:
[..]
is die ook leuk voor de ouderen onder ons (ben 22) of meer voor kinderen?
in dat geval ga ik em morgen kijken denkik!quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Is al vaker genoemd in deze reeks. De één vind 'm waardeloos, de ander goed.... Ik persoonlijk vond 'm zeker goed te doen. Hij begint als een flauwe tienerfilm, maar vanaf het moment dat het 'fout gaat' wordt het wel een vermakelijke film met op zijn tijd nog best spannende momenten... kijkt lekker weg. Heeft wel een 7 verdiend. (IMDB: 6.7).
quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Is al vaker genoemd in deze reeks. De één vind 'm waardeloos, de ander goed.... Ik persoonlijk vond 'm zeker goed te doen. Hij begint als een flauwe tienerfilm, maar vanaf het moment dat het 'fout gaat' wordt het wel een vermakelijke film met op zijn tijd nog best spannende momenten... kijkt lekker weg. Heeft wel een 7 verdiend. (IMDB: 6.7).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super film inderdaad, stuk beter dan Snatch.quote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
[ afbeelding ]
Heerlijk film! 8.5/10
quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef JDx het volgende:
[..]Nee, maar hoeft dat voor te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Frozen.quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
Wat voor soort film?quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
ik heb bijna elke film uit dit topic gezien, ik kijk elke dag in dit topic voor tips maar ben nu beetje door de films heen, behalve bioscoop films maar ga geen crappy cams kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat voor soort film?
Kijk gewoon een paar van deze topics door, dan kom je vast wat tegen wat je aanspreekt!
Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
nog niet inderdaad, ga hem imdb-enquote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !
bioscoop alleen is echt niet leuk. en series volg ik inderdaad maar de meeste die ik volg moeten nog beginnen met nieuwe uitzendingen zoals Supernatural, Chuck en Breaking Badquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef musicfreakyme het volgende:
Dan ga je toch lekker n avondje bioscopen!
Draaien volgens mij wel leuke films op het moment!
Of je begint aan een serie, die zijn er ook genoeg!
Vind het meer een thriller, maar goed..quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
nog niet inderdaad, ga hem imdb-en
[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip
Valt echt mee hoor, is geen horror in de zin van afgehakte handen en zo, meer gewoon spannend.quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip
The Lake Housequote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef casper019 het volgende:
het net de 1e 1 uur en 15 minuten van watchmen gekeken, vond em wel ok maar niet super... ik had eigenlijk verwacht dat er wat meer actie in zat en niet dat vele gelul...
is het een aanrader om em af te kijken/komt er wat meer actie in het 2e gedeelte??
Ik denk wel dat je teveel uitgaat van wat er op imdb staat ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Lienzz het volgende:
ik kan vanavond kiezen uit
-No country for old men (wel al 2x gezien)
-Couples Retreat (imdb zegt dat het niet veel is)
-Kungfu Panda, want lijkt me grappig en Jack Black
-Heat Vision and Jack, want Jack Black
-Walk Hard: The Dewey Cox Story
- Percy Jackson & the Olympians The Lightning Thief (eerst half uur gezien en vond dat erg tegenvallen dus weet niet of ik deze überhaupt ga afkijken)
dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verderquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...
Heb je de OP gelezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Laatste was Karate Kid (de nieuwe)
dies echt vet!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Laatste was Karate Kid (de nieuwe)
Ik had er teveel van verwacht denk ik, maar het bleef niet mijn film, heb nooit helemaal tot het einde gezien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verder?
Ik geef geen cijfers.quote:
Jaaa, die is goed! Origineel verhaal en wat een geweldig hippiemeisje in de film...quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef DanielleM het volgende:
Stranger than fiction
[ http://christybharath.files.wordpress.com/2008/08/stranger-than-fiction.jpg&t=1]afbeelding ]
Een belastinginspecteur leidt een leven dat geregeerd wordt door zijn horloge. Totdat hij een stem gaat horen van een schrijfster. Hij blijkt de nieuwe hoofdpersoon in haar boek te zijn. Vermakelijke film over een writersblock met onder andere Will Ferrell en Emma Watson
7.4
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of nietquote:
Hij geeft toch vrij duidelijk omschrijvingen wat-ie ervan vond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet
Spelbrekerquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef JDx het volgende:
Aangename film? Enige pluspunt is Amber Heard? Leukste comedy die ik dit jaar heb gezien? Als de rest een 4 was is dit een 5?
Daar kun je toch niks mee, reviews zonder cijfer? Was het waard om te kijken? Leuk genoeg voor een comedy? Maakte Amanda Seyfried de film het kijken waard of niet?
Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is. Van wie? Watvoor films maakt hij dan? Allemaal toppers? Of net voldoende?
Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.quote:
Je kunt toch lezen wat die jongen allemaal schrijft en wat zijn indrukken zijn?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet
Black Dynamite is iig wel geniaal!
Cijfer? Feel-good, is dat nou een 8 of 9 waard? Of toch maar een 7?quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.
Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Roces18 het volgende:
Net Iron Man 2 gezien, en ik vond hem nog beter dan Iron Man 1 vanwege de extra actie. Nu maar wachten op nummertje 3![]()
8,5
maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.
Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie
daarom een kleine 4
jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
Ja 't gaat over een eenzaam, mooi meisje die alleen in japan zit en ze wil graag soep leren maken bij een klein restaurantje, de echte meesterkok wil eerst niets van haar weten, maar ze blijft doorzetten, ze kan zelfs amper de taal, maar langzaam ontstaat er een band tussen de mensen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:52 schreef casper019 het volgende:
[..]
maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??
als ik het verhaal ervan lees klinkt het wel leuk moet ik zeggen!
V for vendetta heb ik ook gezien, die vond ik ontzttend goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.
Dit is meer een graphic novel a la V for vendetta.
Zelf dit weekend de Ultimate Cut gekeken
Hier ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Eltonno het volgende:
Exit through the giftshop.
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet echt een film, maar een documentaire..
Thierry Guetta, een fransman die al zijn hele leven alles filmt komt er achter dat zijn neeftje eigenlijk 'invader' is (je weet wel, van die space invader tegeltjes overal.) Hij gaat zijn neefje filmen en komt zo in contact met een heleboel, onderhand bekende, street artists die hij dan ook gaat volgen.. Behalve één, de ongrijpbare Banksy. Tot hij op een dag een telefoontje krijgt..
Het is een erg leuke kijk in de wereld van street art met veel originele echte beelden, maar daarnaast ook nog eens een heel leuk verhaal met een aparte wending. Echt een aanrader, één van de betere documentaires die ik gezien heb.
Mensen vragen zich af of deze documentaire echt is, of guetta echt bestaan heeft en het niet een project is van Banksy. mij maakt het echt niet uit. Het is een leuke inside look in de wereld die je alleen maar kent van foto's en internet.
Een 9
Goeie reviewquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef Klipnap het volgende:
Executive Decision (1996)
[ afbeelding ]
Verhaal:
Steven Seagal en Kurt Russel gaan met nog een paar piloten (waaronder een Chinees inclusief raar kapsel, een dikzak en nog een paar mensen) een passagiersvliegtuig bevrijden wat net gekaapt is door terroristen.
Beoordeling:
Voor de Seagal fans is dit een enorme domper! Je denkt vast: Steven slaat alle terroristen wel even in elkaar! Nee dus, hij valt al uit het vliegtuig, voordat ze goed en wel aan boord zijn. Toen heb ik hem ook maar uitgezet.
Imdb: 6,3
Ik: 4
Al heb ik hier al lange tijd weinig gepost, kijk ik wel regelmatig in dit topic en vind ik zo'n review van SaintofKillers prettiger dan sommige andere nietszeggende 'reviews'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.
Dat laatste is inderdaad echt een grote afknapper! Je denkt dat hij nog terugkomt, maar nee hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef Klipnap het volgende:
Executive Decision (1996)
[ afbeelding ]
Verhaal:
quote:Michael Peterson (Aberystwyth, Wales, 6 december 1952) is een veroordeelde crimineel, die het grootste deel van zijn leven in gevangenissen heeft doorgebracht. Hij noemt zichzelf Charles Bronson, naar de filmacteur Charles Bronson.
In 1974 werd hij tot gevangenisstraf veroordeeld voor een gewelddadige overval. Sindsdien werd zijn verblijf in de cel meerdere malen verlengd. In de tussentijd was hij slechts drie maanden op vrije voeten. Hij bracht in totaal 22 jaar in isolatie door, vanwege aanvallen op medegevangenen en bewakers. Ook was hij meermalen betrokken bij gijzelingsacties. Zijn gedrag leidde ertoe, dat hij al in 120 verschillende gevangenissen heeft verbleven.
In de gevangenis onderwierp hij zich aan een extreem fitnessprogramma, onder andere bestaande uit 2500 keer opdrukken per dag. In 2002 bracht hij een boek uit getiteld Solitary Fitness, waarin hij zijn trainingsmethoden met minimale middelen en ruimte uitlegde. wiki
IMDB 6.7/10
Ik heb hem zonet bekeken naar aanleiding van jouw post. Bedankt voor de tip. Wat een geweldige film, ik heb er echt van genoten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:38 schreef Joyna het volgende:
Ik vind cijfers lastig aangezien het per persoon zo verschillend is. Maar voor jou dan, Lilja 4-ever geef ik een 7-. Stay een 8+
Nog een film die ik laatst gezien heb
Exam
[ afbeelding ]
Een groepje van acht getalenteerde kandidaten is geslaagd voor een laatste test en mag nu deel worden van een machtige, maar mysterieuze organisatie. Ze gaan een kamer zonder ramen binnen en krijgen hier tachtig minuten de tijd om slechts één vraag te beantwoorden. Er zijn echter wel een paar regels waaraan ze moeten voldoen, anders worden ze gediskwalificeerd; ze mogen niet praten tegen de opdrachtgever, de bewapende bewaker bij de deur, hun vragenlijsten bekladderen, of de kamer verlaten. De tijd gaat in, en de opdrachtgever verdwijnt. De kandidaten bekijken de papieren waarop de vragen zouden moeten staan, maar tot hun verbazing zijn deze blanco. Samen besluiten ze uit te zoeken wat de vraag is, maar doordat ze elkaars achtergrond ontdekken, lopen de spanningen hoog op.
Die geef ik een 8,5. Toch altijd verrassend hoe een film je kan boeien terwijl alles in 1 ruimte afspeelt. Dit past voor mij in het rijtje thuis met The Experiment.
Ja, dat is een heel goede film!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Joyna het volgende:
Top!
Ik heb er laatst nog 1 gezien die wel leuk was voor een doordeweekse avond
Identity
[ afbeelding ]
Door een storm zien tien reizigers zich genoodzaakt om onderdak te zoeken in een vreemd motel. Al snel realiseren ze zich dat er zich een moordenaar onder hen bevindt. Terwijl de storm doorraast, en er steeds meer doden vallen, wordt er één ding duidelijk: het was geen toeval dat de reizigers bij het motel terecht kwamen...
Ik hou niet van die cijfers geven dus ik doe het dan ook niet. Maar de film is gewoon heerlijk om 's avonds te kijken en wederom met een verrassende wending!
leuke film idd !quote:Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Joyna het volgende:
Top!
Ik heb er laatst nog 1 gezien die wel leuk was voor een doordeweekse avond
Identity
[ afbeelding ]
Door een storm zien tien reizigers zich genoodzaakt om onderdak te zoeken in een vreemd motel. Al snel realiseren ze zich dat er zich een moordenaar onder hen bevindt. Terwijl de storm doorraast, en er steeds meer doden vallen, wordt er één ding duidelijk: het was geen toeval dat de reizigers bij het motel terecht kwamen...
Ik hou niet van die cijfers geven dus ik doe het dan ook niet. Maar de film is gewoon heerlijk om 's avonds te kijken en wederom met een verrassende wending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef haakon het volgende:
[..]
leuke film idd !Ik was echt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They never tell you truth is subjective. They only tell you not to lie.
Dan heb je echt, ècht slechte films nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Mega Shark vs. Giant Octopus
Soms zijn films zo slecht dat ze leuk worden maar in die categorie valt deze zeker niet.
Het is dat ik geen klompen aan had anders waren bij het zien hiervan zonder twijfel uitgevallen.
IMDB Cijfer: 2,8/10
Mijn Cijfer: 2,0/10
Dit is dan ook geen gewone superhelden film maar meer een film noir in een nieuw jasje, dat zelfs nogal trouw is aan het originele stripboek. Een serieuze ondertoon gedragen door de massa-angst die de koude oorlog destijds teweeg bracht. Een van de beste films die dat jaar uitgebracht is mijns inziens. Niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie
daarom een kleine 4
jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
is frozen nog wel een aanrader om te kijken? ik was namelijk van plan em nog te gaank ijken...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen gewone superhelden film maar meer een film noir in een nieuw jasje, dat zelfs nogal trouw is aan het originele stripboek. Een serieuze ondertoon gedragen door de massa-angst die de koude oorlog destijds teweeg bracht. Een van de beste films die dat jaar uitgebracht is mijns inziens. Niet voor iedereen.
Frozen
[ afbeelding ]
Gisteren gezien, wel een lekker sfeertje maar de hele film zat vol met "wat een domme actie" momenten van de hoofdrolspelers. Dat irriteerde mij nogal. Had een betere film kunnen zijn naar mijn mening.
Ik: 5.5
Imdb: 6.7
jason statham!!!quote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
[ afbeelding ]
Heerlijk film! 8.5/10
Al 2x gezien, wel een beetje een cultfilm voor mij..quote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Inderdaad, de titel zegt meer dan genoeg. Zo slecht als de titel doet vermoeden, zo slecht is de hele film.
Een slecht verhaal over een pre-historische mega haai en gigantische octopus die op mysterieuze wijze tot leven komen gaat nergens over, de regie is om te huilen zo slecht, het acteerwerk nog slechter en laten we het over de dialogen maar helemaal niet hebben.
Soms zijn films zo slecht dat ze leuk worden maar in die categorie valt deze zeker niet.
Het is dat ik geen klompen aan had anders waren bij het zien hiervan zonder twijfel uitgevallen.
Ik neem hem op, ben wel benieuwd,hoor daar goede verhalen over!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef haakon het volgende:
Hard Candy is erop
wel sicke film, maar ook erg goed !
Oe.. Dat is toch wel erg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:33 schreef DJKoster het volgende:
Commando
[ afbeelding ]
Toch wel (bijna) een cultfilm, de oneliners, de introductie van de hoofdrolspeler en zijn dochter, de cheesy jaren '80 muziek, het overdreven geweld, heerlijk gewoon!
7.5/10
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan heb je echt, ècht slechte films nog nooit gezien. Ik denk dat je de film niet begrepen hebt. Mega Shark vs. Giant Octopus is typische Asylum-rommel en behoort daardoor al gauw in de beruchte 'so bad, it's funny'-categorie.
En wat vond je ervan?quote:Op donderdag 16 september 2010 01:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
De nieuwe resident evil( gister ) en Machete( afg. avond)
Ik vond Res. Evil een beetje een kutfilm vergeleken bij de eerste delenquote:
een cijfer met een kleine mening is ook genoeg hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 08:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik vond Res. Evil een beetje een kutfilm vergeleken bij de eerste delen
Machete daarintegen, dat zijn 105 minuten gevult met moordlustige mexicanen!
(Ga me nou niet staan vragen voor hele reviews)
Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef haakon het volgende:
Hard Candy is erop
wel sicke film, maar ook erg goed !
vond het vooral irritant hoe een jonge meid zo weet te pratenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..
Oke oke, dat is dan wel waar. Maar kijk over de hele film, het verhaal en Patrick Wilson die tegen Page in wel geweldig acteertquote:Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..
het plaatje maakt me al erg nieuwsgierig... ik ga em op jouw aanraden dit weekend kijken!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Waldheini het volgende:
I served the King of England
[ afbeelding ]
IMDB: 7,4
mijn punt: 8+
Zwaar vermakelijke Tsjechische film uit 2007. Eén van de betere films die ik de afgelopen weken gezien heb.
Zijn rol in deze film is best klein, dus beetje vreemd om hem hier te roemen. Sting daarentegenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:45 schreef resque het volgende:
[..]
vind films waar hij in speelt altijd nice eigenlijk dus vandaar
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef JDx het volgende:
Ben het helemaal met je eens, had volgens mij zelfde cijfer gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Geen 9?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef El_Matador het volgende:
Sin City
Lag al een tijdje op de stapel, maar WAT een geweldig gave, aparte, originele, sfeervolle, spannende, lekkere film is dat zeg! Wauw. Komt uit het niets binnen op 4 in mijn top allertijden! Dat zegt wat!
Als ik een cijfer moet geven dus: doe maar een 8,9.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Veel uiteenlopende meningen dus, ik heb er toch van genoten en dat is het voornaamsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
ik vonf het wel een hele leuke film, kijkt lekker weg en heb er om kunnen lachen. gezellige filmquote:Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Grown Ups
omfg wat een slechte komedie. Alleen Steve Buscemi was wel geinig in een bijrolletje maar verder.... Dat een paar, toch gerenomeerde, komieken zoiets maken en dan niet denken: nee dit is niet grappig. Er zit ook geen verhaal in. Meest tenenkrommende was nog wel de scene uit bovenstaande foto. Ze gaan naar een waterpark en dan zie je 10 minuten lang hoe ze allerlei attracties bezoeken met een hoop haha momenten onder elkaar maar grappig is het zeker niet voor de kijker
Een 4 voor de moeite
Ook van de week deze gezien. Vond het ook een heerlijk weg kijk filmpje. Vond er ook nog wel humor inzitten op z'n tijd. Prima!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik vonf het wel een hele leuke film, kijkt lekker weg en heb er om kunnen lachen. gezellige film
ik zou em een 7.5 geven!
Ik ben het niet met je eens. Naar mijn idee is het een leuke film en ik werd er ingetrokken. Gewoon een leuke film waarbij verschillende gezinnen bij elkaar komen voor de lol.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Grown Ups
omfg wat een slechte komedie. Alleen Steve Buscemi was wel geinig in een bijrolletje maar verder.... Dat een paar, toch gerenomeerde, komieken zoiets maken en dan niet denken: nee dit is niet grappig. Er zit ook geen verhaal in. Meest tenenkrommende was nog wel de scene uit bovenstaande foto. Ze gaan naar een waterpark en dan zie je 10 minuten lang hoe ze allerlei attracties bezoeken met een hoop haha momenten onder elkaar maar grappig is het zeker niet voor de kijker
Een 4 voor de moeite
Je ziet van niet.quote:
Voor mij juist omgekeerd. Ik vond TGW een heerlijke film, maar Unthinkable viel me tegen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Afgelopen dagen gezien:
The Ghost Writer, 2010.
Film komt wmb niet uit de verf, ik zal het magere plotje dat erin zit niet verklappen, maar je hoeft deze film echt niet zien, zeg maar.
Cijfer 3, voor de sfeer die wel aardig was.
Unthinkable, 2010.
Dit was wel een aardige film, die inging op de morele aspecten, die het martelen van terroristen met zich meebrengt in deze zogenaamd moderne tijd. We weten dat waterboarden tot de standaard issue geworden is in de VS, en we zijn daar natuurlijk mordicus op tegen, maar dan legt deze film ons een casus voor die misschien niet zo eenvoudig is op te lossen. Wel met verschrikkelijke beelden overigens. Een routineuze vakman als Sam Jackson aan het werk zien is btw ook altijd wel aardig.
Cijfer 8.
Ik wil je wel eens spreken als je Monster a-Go Go, Manos! The Hands of Fate en de Robot Holocaust al dan niet achter elkaar gezien hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]! wat is er dan nóg slechter dan dit?
![]()
Smaken kunnen idd verkeren, ik lees dat mensen ook zo genoten hebben van The Expendables, maar dat vond ik ook niet om aan te zien. Dat is echt een film die je alleen ziet vanwege de curiositeit zeg maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:26 schreef .aeon het volgende:
[..]
Voor mij juist omgekeerd. Ik vond TGW een heerlijke film, maar Unthinkable viel me tegen.
das ECHT een geweldige film!!! 1 van de beste die ik dit jaar gezien hebquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:43 schreef bierjoost het volgende:
Nog even over Frozen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. )
Conclusie: best vermakelijk, maar het is geen meesterwerk. 7/10
\quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
das ECHT een geweldige film!!! 1 van de beste die ik dit jaar gezien heb
ik ga zelf resident evil afterlife kijken
sommige mensen em al gezien?? hoe is ie??
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
.
Nee, geen nieuw woordje geleerd, maar geïnteresseerd in film en daarom ook in een paar standaard filmtermen waar een regisseur gebruik van kan maken. Het heeft toch niks met muggeziften te maken. Als er aan minstens twee zaken teveel tijd wordt besteed en er vervolgens letterlijk helemaal niks mee wordt gedaan? Het heeft zelfs niks met de ontwikkeling van de karakters te maken. Waarom wordt er zoveel tijd uitgetrokken voor die zaken die ik beschreef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat betreft die lift:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet leuk, heb je een hele hoop films gezien en dan zijn de meeste films helemaal niet leuk...quote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Afgelopen dagen gezien:
Heartless, 2009.
Zeldzame bagger, alleen afgekeken omdat je zeldzame bagger ook een keer moet zien.
Cijfer 1.
The invention of lying, 2009.
Het filosofische idee erachter was zeer zeker leuk gevonden: hoe ziet een wereld waarin niet gelogen wordt eruit als iemand het liegen uitvindt, maar de uiteindelijke uitwerking was wat magertjes, waardoor ik toch een verkeerd smaakje kreeg. Ook een beetje een Ricky Gervais vehicle toch.
Cijfer 5 ½.
The box, 2009.
Ik weet niet hoor, zeldzame bagger zou nog eufemistisch zijn. En what's up met Cameron Diaz, kan ze geen betere rollen meer krijgen?
Cijfer 1.
The Ghost Writer, 2010.
Film komt wmb niet uit de verf, ik zal het magere plotje dat erin zit niet verklappen, maar je hoeft deze film echt niet zien, zeg maar.
Cijfer 3, voor de sfeer die wel aardig was.
Exam, 2009.
Normaliter hou ik wel van éénacterfilms, maar deze versie was eigenlijk een eenacter verpakt in bagger.
Cijfer 5.
Unthinkable, 2010.
Dit was wel een aardige film, die inging op de morele aspecten, die het martelen van terroristen met zich meebrengt in deze zogenaamd moderne tijd. We weten dat waterboarden tot de standaard issue geworden is in de VS, en we zijn daar natuurlijk mordicus op tegen, maar dan legt deze film ons een casus voor die misschien niet zo eenvoudig is op te lossen. Wel met verschrikkelijke beelden overigens. Een routineuze vakman als Sam Jackson aan het werk zien is btw ook altijd wel aardig.
Cijfer 8.
Four lions, 2010.
Leuke film over 4 stuntelende Britse moslimterroristen. Ze kunnen het nog steeds die Britten, aardige comedies maken. Loopt wel wat wrang af toch.
Cijfer 7.
Ik heb ze ook gekeken. Have mercy.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:54 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, heb je een hele hoop films gezien en dan zijn de meeste films helemaal niet leuk...
wat voor soort film is four lions??quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gekeken. Have mercy..
Four Lions vond ik wel de moeite waard om te kijken.
Niet zo serieus nemen, ik vond hem hardstikke leuk! Ik moet Piranha 3D nog kijken (of vinden eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Inderdaad, de titel zegt meer dan genoeg. Zo slecht als de titel doet vermoeden, zo slecht is de hele film.
Een slecht verhaal over een pre-historische mega haai en gigantische octopus die op mysterieuze wijze tot leven komen gaat nergens over, de regie is om te huilen zo slecht, het acteerwerk nog slechter en laten we het over de dialogen maar helemaal niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,6 op imdb, aan de hoge kant maar vooruit."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Het is toch wel echt een komedie. Maar verder wil ik er niets over zeggen omdat het dan teveel weggeeft.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat voor soort film is four lions??
is het een echte komedie of??
dit snap ik nooit. Wat maakt het nu uit als er naakt in voor komt. Ook al is het niet zo heel erg functioneel. Boeie... Vind t pas storend als er krampachtig bij het wakker worden een deken voor de tieten gehouden wordt bijv.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tot slot word ik het zelf ook beu dat ik elke keer weer bij elke Nederlandse film moeten klagen over de overdaad aan (en oppervlakkig heid van) naakt, maar daag me dan ook niet elke keer weer opnieuw uit. Dan heb je eens een film waar het af en toe zowaar functioneel is en op zijn plaats zou zijn, blijkt dat niet te volstaan en is het blijkbaar nodig om iedereen de halve film in zijn of haar blote kont te laten rondlopen.
Ik kijk veel Franse films en ik vraag me inderdaad ook weleens af waarom de Fransen het wel kunnen en het in de Nederlandse film altijd zo'n krampachtig receptje lijkt. Tieten + kotsen + vloeken = Nederlandse film.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit snap ik nooit. Wat maakt het nu uit als er naakt in voor komt. Ook al is het niet zo heel erg functioneel. Boeie... Vind t pas storend als er krampachtig bij het wakker worden een deken voor de tieten gehouden wordt bijv.
Kijk jij hebt het begrepen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef haakon het volgende:
Net The Expendables gekeken. Wat een fokking lijpe actiefilm !
Doet me gewoon weer denken aan de films die ik 'vroeger' als 10jarig jochie keek bij een 'vriendje' van me zoals: Rambo en Predator.
Gewoon een dikke '90 actie, ik vond hem gewoon echt fokking lijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar ondanks dat een supervette actie !
DeTrejo is geknipt voor deze film, en damn... wat een mazzel heeft die gast met de chicks
Ik geef em een 8. Klaar.
Ik ga slaap'n, morn weer werkn
The Outside Agency
hij was niet super, maar hij kijkt wel lekker weg vond ik. ik heb me er prima mee vermaakt die 90minuten!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Resident Evil Afterlife
Duidelijk de slechtste van de 4 alhoewel er wel een aantal toffe dingen in zaten. Maar vond hem niet zo goed dus.
Ik dacht eerst: O Ferrell speelt erin dus het zal wel leuk zijn maar het was geen comedy.quote:In dit bizarre comedy-drama staat het oersaaie leven van belastinginspecteur Harold Crick (Will Ferrell) ineens op zijn kop wanneer hij plotseling de voice over van de film hoort. In weelderige volzinnen doet die verslag van Cricks lege bestaan. Maar, zo blikt de vertelstem die aan Emma Thompson blijkt toe te behoren vooruit, aan dat bestaan zal snel een einde komen.
Wanneer Crick zijn doodsvonnis verneemt, schiet de ambtenaar voor het eerst in zijn leven in een hogere versnelling. Dat brengt hem bij een literatuurprofessor die probeert te ontrafelen of Crick de hoofdpersoon is in een komedie of tragedie (Dustin Hoffman, klein maar fijn) en in de armen van een stoere bakker annex belastingtontduikster (Maggie Gyllenhaal). Stranger than Fiction moet voor Ferrell zijn wat The Truman Show voor Jim Carrey was. Eerder werk leverde de Saturday Night Live-komiek noch lof van de filmkritiek noch een Nederlandse fanclub op. Dit gevoelige meesterwerkje met echo’s van Adaptation en onze eigen Ober werkt echter op elk vlak.
Die heeft idd een kop om op klaar te komen !quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:30 schreef El_Matador het volgende:
Prince of Persia - Sands of Time
Net in het vliegtuig gezien (toen we over Perzie vlogen, dat was wel grappig). Leuke easy film, niet superbijzonder ofzo. Wel een knappe actrice.
7,2.
Coole film om in het vliegtuigte kijken!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:30 schreef El_Matador het volgende:
Prince of Persia - Sands of Time
Net in het vliegtuig gezien (toen we over Perzie vlogen, dat was wel grappig). Leuke easy film, niet superbijzonder ofzo. Wel een knappe actrice.
7,2.
Ja vond ik ook! Af en toe naar buiten kijken en hetzelfde landschap uit de film onder je zien!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:53 schreef casper019 het volgende:
[..]
Coole film om in het vliegtuigte kijken!
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:51 schreef Smash-it het volgende:
Gister Mother and Child gezien,
[ afbeelding ]
Gaat over drie mensen. Een vrouw van in de 50 die op haar 14e een kind voor adoptie heeft afgestaan, ze is er nooit echt overheen gekomen en daardoor een beetje vreemd. Een hele mooie, maar bikkelharde advocate van 37, die dus door die vrouw is afgestaan en een vrouw die een kindje wil adopteren.
Klinkt saai, maar ik vond het een hele mooie film. Uiteindelijk komen alle lijnen natuurlijk bij elkaar, maar niet op de manier die je verwacht. Leuke bijrol van Samuel L. Jackson als baas van de advocate met wie ze een verhouding krijgt.
een 7,5.
http://www.imdb.com/title/tt1121977/
Voor de tweede keer nog wel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Miam het volgende:
voor de 2e keer 'The Expandables' ..
Vind`m supervet.. zeker in dat genre!
En Mickey Rourke maakte indruk met zijn Bosnië verhaal.. kippevel had ik. wat een acteur!
Omdat je je er duidelijk zo aan stoort, zal ik de naam wel wijzigen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Voor de tweede keer nog wel?
Okay hier:!
!
!
En dan na twee keer kijken nog de naam van de film niet goed hebben.,
,
.
Ik stoor me er juist helemaal niet aan. Ik vind het zelfs knap van je.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:24 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat je je er duidelijk zo aan stoort, zal ik de naam wel wijzigen.
begin er dan niet over.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stoor me er juist helemaal niet aan.
heb je mazzel gehad! ik keek alvin and the chipmunks 2 en tooth fairy....quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja vond ik ook! Af en toe naar buiten kijken en hetzelfde landschap uit de film onder je zien!
Heb ook op de vlucht naar Iran Body of Lies gekeken. Over terrorisme
De onderbouwing doet het um. Die film ga ik niet kijken!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:15 schreef bietelboer het volgende:
inglorious bastards, wat een enorme tegen valler is dat zeg
the town en winters bone lijken me vet, waar heb je die gezien??quote:Op zondag 19 september 2010 00:51 schreef Toad het volgende:
The Town is tof. Spannende genrefilm. Toffe achtervolgingsscènes. Een paar leuke grappen. Verhaaltje niet zo erg sterk. 7.5
Verder nog gezien:
Love Ranch: Hellen Mirren als baas van een bordeel in de VS. Mijden. Echt niets aan. 2.0
The Disappearance of Alice Creed: Ook een aardige genrefilm met wat leuke plotwendingen. De film gaat over een vrouw die wordt ontvoerd voor losgeld. 7.5
The Killer Inside Me: viel tegen. De film ziet er mooi uit. Maar verder niet zo boeiend. 5.0
Winter's Bone: winnaar beste film op Sundance dit jaar. Mooie film over een meisje die woont op het Ozark gebergte in de VS. Sterke acteerprestaties. Sfeer goed neergezet. 8.0
Ok dan ga ik die ook maar eens zomenteen kijkenquote:Op zondag 19 september 2010 03:12 schreef Ratso het volgende:
Ik heb nu 30 minuten van 'Knight and Day' gezien.
Wat een gewéldige film. Die scene in het vliegtuig
Tot nu toe een dikke 9!
edit: laatste 45 minuten was iets minder naar mijn idee, dus eindcijfer komt uit op een 8 !
Waar heb je the Town gezien? Lijkt me wel een vette filmquote:Op zondag 19 september 2010 00:51 schreef Toad het volgende:
The Town is tof. Spannende genrefilm. Toffe achtervolgingsscènes. Een paar leuke grappen. Verhaaltje niet zo erg sterk. 7.5
Verder nog gezien:
Love Ranch: Hellen Mirren als baas van een bordeel in de VS. Mijden. Echt niets aan. 2.0
The Disappearance of Alice Creed: Ook een aardige genrefilm met wat leuke plotwendingen. De film gaat over een vrouw die wordt ontvoerd voor losgeld. 7.5
The Killer Inside Me: viel tegen. De film ziet er mooi uit. Maar verder niet zo boeiend. 5.0
Winter's Bone: winnaar beste film op Sundance dit jaar. Mooie film over een meisje die woont op het Ozark gebergte in de VS. Sterke acteerprestaties. Sfeer goed neergezet. 8.0
Goede spannende film.quote:Een gescheiden vrouw raakt samen met haar dochter betrokken in een kat-en-muis spel in hun nieuwe huis in New York met drie inbrekers die op zoek zijn naar een verborgen berg geld. Moeder en dochter verbergen zich in een geheime ruimte die speciaal voor een geval als deze ontworpen is. Ze blijken echter toch voor hun leven te moeten vechten.
Die wil ik dus ook al een tijdje zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:21 schreef casper019 het volgende:
The horde
[ afbeelding ]
Frankrijk
Horror / Actie
90 minuten
geregisseerd door Yannick Dahan en Benjamin Rocher
met Claude Perron, Jean-Pierre Martins en Eriq Ebouaney
In het noorden van Parijs willen vier corrupte agenten wraak nemen op een groep misdadigers, die verantwoordelijk is voor de dood van hun collega. Ze volgen de criminelen in een groot gebouw, waar deze zich schuil proberen te houden. Maar plotseling wordt het gebouw aangevallen door een grote groep hongerige, wilde zombies en zowel de misdadigers als de politieagenten zijn niet meer veilig.
Ik vond het een hele coole lekker wegkijkende horror/acite film. Er zaten echt een aantal toffe scenes in en er zat ook een lekkere vaart in de film. Ik vind dit zeker 1 van de betere zombie films die ik de laatste tijd gezien heb. Die franzen kunnen er wel wat van! leuke film. een 7!
Ik had hem gister op tv ook gezien, maar het begin heb ik gemist? Waarom hebben zij een panic room? Een normaal mens heeft er geen een namelijk..quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Panic Room
[ afbeelding ]
[..]
Goede spannende film.
(kort maar krachtige mening)
Goed zo niet doenquote:Op zondag 19 september 2010 00:56 schreef bierjoost het volgende:
[..]
De onderbouwing doet het um. Die film ga ik niet kijken!
ben ik het helemaal mee eens, zouden meer films zoals die moeten zijn!quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Panic Room
[ afbeelding ]
[..]
Goede spannende film.
(kort maar krachtige mening)
thriller of horror?quote:Op zondag 19 september 2010 12:30 schreef casper019 het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens, zouden meer films zoals die moeten zijn!
(iemand miss tips meer spannedne films ???)
thx voor de tip ga ik ook gauw kijken!quote:Op zondag 19 september 2010 12:22 schreef Timo20 het volgende:
Hatchet
En de award voor meest brute en originele moorden van de afgelopen jaren gaat naar: Hatchet!
Een hele toffe homage aan de jaren `80 slashers waarin een groepje toeristen in de verlaten bossen rondom New Orleans belanden.
Dit is tegelijk een film die goed gemaakt is, een paar goede schrikmomenten heeft maar zichzelf zeker niet te serieus neemt.
Zeer fijne wegkijkend filmpje. Benieuwd naar deel 2!
IMDB Cijfer: 5,8/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
quote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik had hem gister op tv ook gezien, maar het begin heb ik gemist? Waarom hebben zij een panic room? Een normaal mens heeft er geen een namelijk..
Ik zou Frozen kijken, ik ga zo eerst District 9 kijken en misschien vanavond Knight and Dayquote:Op zondag 19 september 2010 13:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Ga zo óf Hard Candy óf Frozen kijken...
Welke van die twee vinden jullie het meest spannend?
Ja deze film is echt heel mooi, muziek van Eddie Vedder past er ook geweldig bij.quote:Op zondag 19 september 2010 15:02 schreef Sasman het volgende:
Into the wild
[ afbeelding ]
Een 8/10 waard! Zeer mooie film!
district 9 is echt een afrader wat een *** film is dat!quote:Op zondag 19 september 2010 14:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zou Frozen kijken, ik ga zo eerst District 9 kijken en misschien vanavond Knight and Day
District 9, Kutquote:Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef casper019 het volgende:
[..]
district 9 is echt een afrader wat een *** film is dat!
enquote:Op zondag 19 september 2010 10:16 schreef casper019 het volgende:
[..]
the town en winters bone lijken me vet, waar heb je die gezien??
Op Film by the Sea 2010.quote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waar heb je the Town gezien? Lijkt me wel een vette film
Vond het vooral leuk dat sommige scene's in een soort docu-sfeer werden gefilmdquote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef El_Matador het volgende:
District 9 was wel een grappige actiefilm en anders dan andere actiefilm, maar echt goed ofzo, neuh. Keek lekker weg, da's al.
Beter dan ik had verwacht!quote:Een snowboarder, zijn beste vriend en zijn vriendin, raken gestrand op een berg ergens in Nieuw-Engeland. Hulp hoeven ze niet te verwachten; het gebied is namelijk tijdelijk gesloten. Ze zullen nu moeten vechten tegen de kou.
hmm vond ik wel meevallen eigenlijk. Het was geen topper dat zeker niet maar het was zeker een goede film anders brengt het ook echt geen 250 miljoen euri's opquote:Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef casper019 het volgende:
[..]
district 9 is echt een afrader wat een *** film is dat!
knight and day is leuk!
Ja hier ben ik het wel mee eens, het is niet de beste film ooit maar ik heb me er prima mee vermaakt.quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vond District 9 echt tof, mede ook door het docu-stijltje dat af en toe werd gehanteerd.
Echt he, had hetzelfde idee na die film. Je verwacht een echte comedy omdat je eigenlijk allemaal grappige lui bij elkaar hebt, maar het valt aardig tegen.quote:Op zondag 19 september 2010 19:22 schreef resque het volgende:
Grown ups
baggerfilm. Niet echt grappig te noemen eigenlijk. Zeker als je et vergelijkt met goede comedies zoals the hangover. cijfer 5,5
ilk wou em gaan kijken vanaf the chosen one maar ben toch iets anders gaan kijken... wat voor soort film is het dan... ? wel een aanrader dus?quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt he, had hetzelfde idee na die film. Je verwacht een echte comedy omdat je eigenlijk allemaal grappige lui bij elkaar hebt, maar het valt aardig tegen.
Heb net The Chose One gekeken, ik dacht dat het een comedy was, maar het is echt een leuke film waarin weinig gebeurd, maar toch blijft boeien.
Paul is een doodnormale autoverkoper in Los Angeles. Hij haat zijn baan, zijn vrouw heeft hem verlaten en zijn moeder en homosexuele monnik-broer helpen hem continue aan zijn verloren leven te herinneren. Met het touw in zijn handen om zich bij het hiernamaals te voegen hoort hij plots iemand op de deur kloppen. Als hij uiteindelijk open doet wordt hij begroet door een Zuid Amerikaanse vrouw genaamd Marisa samen met drie heilige Arhuaco-shamanen. Het blijkt dat de wereld uit balans is en de Arhuaco hebben als taak om de uitverkorene te vinden die een monumentale en belangenloze daad moet verrichten om de wereld te redden en de sneeuw terug te brengen op de barre bergtoppen van hun dorp.
Alleen het was zeker geen comedy, meer een drama. Echt een film op zich die soms een beetje overkomt als een B-film.
Toch wel een 7, ook omdat ik altijd wel iets heb gehad met het spirituele. Of iig hoop dat er meer is.
Ik kan niet zeggen dat het een aanrader is, want velen zullen het niet eens zijn. Het is een hele rustige film met een 3 mannen van een stam uit de jungle die bijna niks zeggen en een beetje bidden. Het is een film die je moet kijken als je helemaal loom bent, gewoon op de bank ligt, geen zin hebt in comedy, maar gewoon niet kan slapen ofzo. Zo is ook The Ramen Girl.quote:Op zondag 19 september 2010 22:04 schreef casper019 het volgende:
[..]
ilk wou em gaan kijken vanaf the chosen one maar ben toch iets anders gaan kijken... wat voor soort film is het dan... ? wel een aanrader dus?
Een van de weinige films waar ik een brok in mijn keel van kreeg (callcenter stukje).quote:Op maandag 20 september 2010 21:10 schreef Falco het volgende:
Seven Pounds
Zozo, een film over hoe een klaploper toch nog een zinvol leven kan leiden. Beetje onwennig in het begin, maar gaandeweg wordt het een alleraardigste karakterstudie. De acteerprestatie van Will Smith is dik in orde. Het plot verloopt traag, maar gelukkig niet al te storend. Soms had ik het idee dat er wel wat meer pit in de film mocht zitten, maar goed dat terzijde. Cijfer: 7
Geen cijfer voor West Side Story? De rest geeft je namelijk wel cijfers.quote:Op maandag 20 september 2010 21:10 schreef Falco het volgende:
Ik heb weer een aantal films gezien de laatste tijd!
West Side Story
Ik heb mijn portie musicals voor de rest van het jaar weer gehad. Dit is weer één groot tenenkrommend gebeuren. Bernsteins muziek is best aardig en de productie en choreografie is natuurlijk ook knap gedaan. Maar sjongejonge, het is zo overdreven aangezet allemaal. Ik waande me met al dat overacting in een Duitse jaren '20-film. Pasje hier en daar, gezicht nog extra in de plooi zetten en dan nog tot overmaat gaan zingen ook. De gayness druipt er vanaf! Extra minpunt is dat het langdradige Romeo en Juliet-verhaal over 2,5 uur uitgesmeerd wordt. Had van mij niet gehoeven natuurlijk.
Pursuit of Happyness?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:10 schreef .aeon het volgende:
[..]
Een van de weinige films waar ik een brok in mijn keel van kreeg (callcenter stukje).
Gisteren gezien. Vond het idee van de film erg goed. Acteerwerk was af en toe matig, maar het einde maakte dat weer goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:38 schreef Joyna het volgende:
Nog een film die ik laatst gezien heb
Exam
[ afbeelding ]
Een groepje van acht getalenteerde kandidaten is geslaagd voor een laatste test en mag nu deel worden van een machtige, maar mysterieuze organisatie. Ze gaan een kamer zonder ramen binnen en krijgen hier tachtig minuten de tijd om slechts één vraag te beantwoorden. Er zijn echter wel een paar regels waaraan ze moeten voldoen, anders worden ze gediskwalificeerd; ze mogen niet praten tegen de opdrachtgever, de bewapende bewaker bij de deur, hun vragenlijsten bekladderen, of de kamer verlaten. De tijd gaat in, en de opdrachtgever verdwijnt. De kandidaten bekijken de papieren waarop de vragen zouden moeten staan, maar tot hun verbazing zijn deze blanco. Samen besluiten ze uit te zoeken wat de vraag is, maar doordat ze elkaars achtergrond ontdekken, lopen de spanningen hoog op.
Die geef ik een 8,5. Toch altijd verrassend hoe een film je kan boeien terwijl alles in 1 ruimte afspeelt. Dit past voor mij in het rijtje thuis met The Experiment.
dat is idd een aardige film met Ledger in een prima rolquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:32 schreef Geestdodend het volgende:
Geweldige film. Dark and touching.
als je the killer inside me gaat kijken laat me dan weten hoe je hem vind hij stat oook op mijn plannng!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:37 schreef haakon het volgende:
Boondock Saints 2 vond ik echt een dikke buttfilm.
Ik ben ziek, dus vandaag maar een paar films kijken.
Zo eerst The Killer Inside Me http://www.moviemeter.nl/film/60714
of Dead Snow: http://www.moviemeter.nl/film/53281
Je bent bekend met Quentin Tarantino?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
is inglourious bastard seigenlijk een aanrader (de nieuwe versie) hijs erg lang, ben bang dat ie traag en langdradig is??
zeker een aanrader !!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
is inglourious bastard seigenlijk een aanrader (de nieuwe versie) hijs erg lang, ben bang dat ie traag en langdradig is??
Dead Snow is briljant johquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef casper019 het volgende:
[..]
als je the killer inside me gaat kijken laat me dan weten hoe je hem vind hij stat oook op mijn plannng!
zelf kan ik zeggen kijk geen dead snow, ik vond het een k*t film
Idd, afkijken, en kijken als comedy.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerste helft van Dead Snow is vreselijk saai en kut, de tweede helft is briljant.
Ik begrijp de Apatow-kliek en hun films niet echt. Hoe meer ze er een tragi-komische sublaag proberen in te steken, hoe meer ze de mist ingaan. Ze zijn er gewoon niet erg goed in. Ze moeten gewoon vol voor de komedie gaan, daar zijn ze veel beter in.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef bierjoost het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Get him to the Greek gekeken.
Grote verwachtingen van na het zien van de trailer en het feit dat het een spin-off is van Forgetting Sarah Marshall. De laatste film moest het vooral hebben van Russel Brand en Jason Segel. De laatste heeft deze film medegeschreven en medegeproduceerd. Alleen Russel Brand kon deze film niet echt dragen vond ik. De grappen waren ook niet al te sterk en het dramaplotje dat erin is verwerkt komt eigenlijk nooit echt van de grond en zag ik meer als belemmering van de grappen. Jonah Hill deed het op zich wel weer aardig, als dik ventje.
Grappig, ik heb juist na het zien van de trailer gisteren besloten hem niet te kijken, vond hem niet echt aansprekend qua comedie...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef bierjoost het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Get him to the Greek gekeken.
Grote verwachtingen van na het zien van de trailer en het feit dat het een spin-off is van Forgetting Sarah Marshall. De laatste film moest het vooral hebben van Russel Brand en Jason Segel. De laatste heeft deze film medegeschreven en medegeproduceerd. Alleen Russel Brand kon deze film niet echt dragen vond ik. De grappen waren ook niet al te sterk en het dramaplotje dat erin is verwerkt komt eigenlijk nooit echt van de grond en zag ik meer als belemmering van de grappen. Jonah Hill deed het op zich wel weer aardig, als dik ventje.
Net dus gekeken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef casper019 het volgende:
[..]
als je the killer inside me gaat kijken laat me dan weten hoe je hem vind hij stat oook op mijn plannng!
zelf kan ik zeggen kijk geen dead snow, ik vond het een k*t film
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
Oh vergeten! West Side Story krijgt een solide 5quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Geen cijfer voor West Side Story? De rest geeft je namelijk wel cijfers.
Achteraf gezien vind ik het maar een vreemde film. Emotioneel ben ik niet echt betrokken geweest met Will Smith, terwijl dat wel bedoeld wordt en de thematiek + uitwerking best zwaar zijn. Aan de andere kant liet het me gelukkig ook niet geheel koud. Het totaalplaatje van Seven Pounds steekt ook best goed in elkaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:10 schreef .aeon het volgende:
[..]
Een van de weinige films waar ik een brok in mijn keel van kreeg (callcenter stukje).
Ik ga hem iig wel kijken. Heb er wel wat verwachtingen bij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Grappig, ik heb juist na het zien van de trailer gisteren besloten hem niet te kijken, vond hem niet echt aansprekend qua comedie...
Maar is de film niet te traag/wel een beetje actie in?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
zeker een aanrader !!
tja, je moet wel van de stijl van Tarantino houden. het is net als andere films van hem verdeeld in 3 of 4 stukken waarbij ze aan het einde allemaal samen komen.
IK ZEG DOEN !!
Gewoon kijken !quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef casper019 het volgende:
[..]
Maar is de film niet te traag/wel een beetje actie in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |