abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86326341

Hoe te posten in dit topic :?
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken :).

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze ^O^

Vorige topics:
CLXIII | CLXII | CLXI
CLX | CLIX | CLVIII | CLVII | CLVI | CLV | CLIV | CLIII | CLII | CLI
CL | CXLIX | CXLVIII | CXLVII | CXLVI | CXLV | CXLIV | CXLIII | CXLII | CXLI
CXL | CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
pi_86326573
Misschien maar beter niet zeggen welke film ik vandaag heb gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet helemaal gezien, maar toch best wel leuk :D

[ Bericht 32% gewijzigd door babipangang op 11-09-2010 22:27:55 ]
pi_86326740

Briljante film over een jongen die het helemaal gehad heeft met zijn materialistische leefwereld en de wijde wereld in trekt. Jammer van de anticlimax op het eind maarja het is een waargebeurd verhaal.

IMDb: 8.2
Mijn cijfer: 9

Staat zeker in m'n top5.
pi_86326942
Commando

Toch wel (bijna) een cultfilm, de oneliners, de introductie van de hoofdrolspeler en zijn dochter, de cheesy jaren '80 muziek, het overdreven geweld, heerlijk gewoon!
7.5/10
pi_86326965
Dr. Strangelove

Film met een origineel verhaal. Door een aantal rare omstandigheden zijn er een aantal kernbommen op weg vanuit Amerika om Rusland te bombarderen. Ze willen dit ongedaan maken, maar dit lukt niet zomaar.

Het heeft z'n grappige momenten. De special effects zijn matig, maar dat moet je zien in het perspectief dat de film uit de jaren 60 is.
IMDB: 8,6
Mijn cijfer: 8
pi_86327352
Into the Wild, echt vet!

Ik geef m ook zeker wel een 8,5!
pi_86329614
ae fond kiss... (2004)

Verenigd Koninkrijk / België / Duitsland / Italië
Drama
104 minuten

geregisseerd door Ken Loach
met Eva Birthistle, Atta Yaqub en Ahmad Riaz

Casim, een Pakistaanse jongen van de tweede generatie, woont in Glasgow. Hij werkt als dj in Glasgows ‘coolste’ clubs, maar hij droomt ervan ooit zijn eigen club te hebben. Zijn ouders Tariq en Sadia zijn toegewijde moslims en plannen een huwelijk voor hem met zijn mooie nicht Jasmine, die binnenkort naar Engeland komt. De plannen worden echter behoorlijk in de war gegooid als Casim Roisin ontmoet; een blank, katholiek meisje.

ik vond het een hele aparte mooie film, die inderdaad de cultuurverschillen mooi laat zien. IK heb me ontzettend vermaakt met deze film. En geef em daarom een 7.5
pi_86330378
Slackers

Saturday Night filmpje, zo maar ff stad in, wat een loze film, 5,5 omdat ie voldoende was om ons te vermaken!
pi_86330696

8
pi_86332125
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:32 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
8
Goede review, geen woord teveel.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_86332217
Ik had nog nooit deel 3 gezien van LOTR, ik dacht laatst, eerst ff weer 1 en 2 kijken en dan 3. Alleen duurden 1 en 2 zo lang, dat ik geen zin meer heb in 3 :')

Nu heb ik dus 2x 1 en 2 gezien en deel 3 nog nooit!
pi_86335736
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:33 schreef DJKoster het volgende:
Commando
[ afbeelding ]

Toch wel (bijna) een cultfilm, de oneliners, de introductie van de hoofdrolspeler en zijn dochter, de cheesy jaren '80 muziek, het overdreven geweld, heerlijk gewoon!
7.5/10

Dit is echt de beste actiefilm van de jaren 80 _O_ Zoals een echte actiefilm hoort te zijn. Het overdreven happy begin waarna ze bruut worden gestoord. Swarzenegger die onnodige zware dingen loopt te tillen. Explosies, de foute humor. De roeiboot scene.
Een pareltje c_/
#winning
  zondag 12 september 2010 @ 12:43:01 #13
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86339154
Gisteren gekeken:
Millennium 3 - Luftslottet Som Sprängdes (The Girl Who Kicked the Hornet's Nest/Gerechtigheid)
Het laatste deel in Stieg Larsson`s Millennium trilogie is een goede afsluiter van de reeks. Eén die gelukkig beter is dan het tweede deel maar het nog steeds niet haalt bij het eerste.
Waar de film vooral "faalt" is op het feit dat het soms wel erg lastig te volgen is op het gebied van personages. Er worden zoveel namen op je afgevuurd dat je af en toe de draad dreigt kwijt te raken.
Gelukkig steekt het verhaal zelf wel goed in elkaar en weet de film tot het einde te boeien.
Jammer dat de twee sequels niet het niveau van het eerste deel halen maar kijkbaar is het zeker.

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 7,5/10

Machete
Robert Rodriguez gaat vrolijk verder waar hij aan het einde van Planet Terror meer ophield: een belachelijk verhaal, geweldige actie in een combinatie met over the top humor en een all star cast waarvan er geen één onder doet voor de ander. Allemaal zijn ze geweldig: De Niro, Jeff Fahey, Jessica Alba, Michelle Rodriguez, natuurlijk Cheech Marin (die in de weinige screen time die hij heeft de show steelt) en uiteraard de held Danny Trejo him self.
Rodriguez probeert er nog wel een actueel tintje aan te geven door de immigranten problematiek in de VS een belangrijk deel in de film te geven, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de actie en humor. En die is dik, zeer dik in orde.
Take note, Mr. Stallone: zo maak je pas echt een goede en humoristische actie film.

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
pi_86339928
The Expendables

Wat een fantastische film. Compleet over de top met scenes zie zo zouden kunnen zijn gekopieerd uit de beste jaren 80 B-actie. Dit vraagt om een deel 2!
een dikke 9
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_86339931
The collector

"Ex-oplichter Arkin (Josh Stewart) is wanhopig op zoek naar geld om zijn vrouw af te betalen, zodat ze de stad niet verlaat met hun dochter. Als hij inbreekt in het huis op het platteland van zijn rijke baas, komt hij erachter dat de familie wordt vastgehouden door een gemaskerde moordenaar, die het huis vol boobytraps heeft gezet."

Spannend filmpje!
Heb me prima vermaakt met deze film, de film vloog voorbij.
En behoorlijk enge gast trouwens. Lekker creepy!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me ook de hele tijd afgevraagd wie dat bekende meisje in de film nou was - en toen zag ik afgelopen week The Nanny :P

Weet iemand trouwens
SPOILER
pi_86339965
Je kan haar ook zien in Californication, full frontal nudity scenes zelfs.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86340195
Ook gezien laatst:

The Shelter

quote:
Alleenstaande moeder en psychiater Cara Jessup (Julianne Moore) heeft een sceptische houding die tot ontmaskering van een belangrijke theorie leidt. Kort daarna ontmoet ze een criminele patiënt (Jonathan Rhys Meyers) die over vreemde krachten lijkt te beschikken. Nadat haar vader op mysterieuze wijze overlijdt, blijkt dat haar eigen dochter in groot gevaar is.
Mwah, weet niet zo goed wat ik ervan moest vinden.
Het begon super sterk, maar uiteindelijk ging het verhaal nergens naar toe, en had ik na afloop van de film zo'n teleurstellend gevoel van waarom ging het verhaal die kant op, wat was eigenlijk de reden dat alles gebeurde? Heel jammer.
SPOILER
  zondag 12 september 2010 @ 13:38:31 #18
286575 Roces18
Chef de party
pi_86340925
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Karstman het volgende:
The Expendables
[ afbeelding ]

Wat een fantastische film. Compleet over de top met scenes zie zo zouden kunnen zijn gekopieerd uit de beste jaren 80 B-actie. Dit vraagt om een deel 2!
een dikke 9
Ik heb hem letterlijk net gekeken en zo heel goed vond ik hem niet. Het is leuk dat er zoveel vette acteurs in spelen maar iedereen moest gewoon zijn eigen ding doen. Jet Li lekker kung-fu shit en Statham voor het racen. Dit was echt over the top A-team shit met als enigste leukste scene toen die gast met die shotgun aan de haal ging. :D

Ik geef hem een 7,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_86343931
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:06 schreef Tim86 het volgende:
Je kan haar ook zien in Californication, full frontal nudity scenes zelfs.
Mia :9
  zondag 12 september 2010 @ 15:03:14 #20
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_86344036

youth in revolt

heerlijk droge film, geweldig !
= there is a light that never goes out =
pi_86344779
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Karstman het volgende:
The Expendables
[ afbeelding ]

een dikke 9
Ben je echt serieus?
pi_86344944
Delicatessen [1991]

quote:
In een post-apocalyptische wereld krijgen de bewoners van de appartementen boven een slagerij af en toe wat vlees toegestopt. Vlees is een schaars goed geworden en er wordt bijzonder zuinig omgesprongen met de voorraad. Een jongeman die nieuw in de stad is, wordt verliefd op de dochter van de slager. Dit zorgt voor conflicten binnen haar familie, omdat de slager de jongeman nodig heeft voor andere doeleinden.
Wat een geweldige film! Aangeraden door een vriend, had er nog nooit van gehoord. De sfeer, de grimmige humor, the absurditeit van het geheel.. alles klopte gewoon. Echt een topper wat mij betreft! Ik raad hem iedereen aan die even wat anders zoekt dan het type Hollywood-film.
pi_86344967
):O
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_86345342
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:23 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Ben je echt serieus?
Ja ik neem zijn beoordeling ook niet al te serieus :')

Net DOOM gezien, waarom weet ik niet, had zin in een avonturen film. Het is een beetje Alien, Predator achtige zooi, 5,5 omdat het leuk is gemaakt.

Zo maar eens op zoek naar een leuke feel-good/romantische comedy ofzo voor de zondagavond. Kan wel wat vrolijkheid gebruiken op deze regenachtige dag! ;)
pi_86345344
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:23 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Ben je echt serieus?
Ja, hij is zo slecht dat ie weer goed is :) Het is een film met een knipoog en niet gemaakt met het doel om Oscarmateriaal te zijn. Ik weet dus wel dat het filmisch geen goede film is maar ik heb er met veel plezier naar gekeken en daar gaat het voor mij om. Het was ook weer ouderwets hardop lachen en commentaar geven in de bioscoop Ik kan me ook voorstellen dan dat die jongens ontzettend veel lol gehad hebben bij het maken.
Whiskyplankje
pi_86345554
Die film was zo ontzettend saai, het enige wat ik mij nog kon herinneren was die grote neger met z'n grote gun. Dat was ook het enige grappige / leuke aan de film.

Met die cast een flutfilm zoals deze maken. :')
pi_86346372
Chapter 27

quote:
Het verhaal over de moord op John Lennon in New York, 1980. Mark Chapman arriveert in New York met de bedoeling Lennon om te brengen. Chapman, die zelf veel waardering voor Lennon heeft, kampt met hevige psychische problemen en demonen in zijn hoofd verleiden hem om zelf ook beroemd te worden en Lennon neer te gaan schieten. In de tussentijd onmoet hij Jude, een hevige Lennon-fan.
Tja...
Een film die vind dat het een grote film is, terwijl dat stiekem helemaal niet zo is.

Jared Leto speelt een top rol, hij lijkt ook echt op die Mark Chapman!

Je ziet alleen de laatste paar dagen voordat het gebeurde, en ik had liever wat meer over hem meegekregen in deze film. Je ziet dat hij gek is, maar niet hoe dat is gekomen, of wat zijn redenen zijn om John Lennon te vermoorden.
Jammer, want met een iets beter verhaal (nou ja, je snapt wel...) had het een veel betere en interesantere film kunnen zijn.

En wat zal deze foto pijn gedaan hebben zeg:

[ Bericht 6% gewijzigd door musicfreakyme op 12-09-2010 16:30:30 ]
pi_86354283
The September Issue

Een kijkje achter de schermen bij Vogue. The September Issue is de belangrijkste uitgave van het jaar. Interessant om te zien dat een vrouw (Anna Wintour, hoofdredacteur Vogue) zoveel macht heeft in modeland.

7

Cloverfield

Een monster valt New York aan. Het wordt door de personages zelf gefilmd waar ik het eerste kwartier nogal aan moest wennen. Man, hou die camera toch eens stil!!. Wel fascinerend om te zien dat heel New York verwoest is, maar dat iedereen nog wel gewoon mobiel kan bellen. Als het hier onweert heb ik al geen bereik meer! T-mobile |:(

6.8

Stranger than fiction

Een belastinginspecteur leidt een leven dat geregeerd wordt door zijn horloge. Totdat hij een stem gaat horen van een schrijfster. Hij blijkt de nieuwe hoofdpersoon in haar boek te zijn. Vermakelijke film over een writersblock met onder andere Will Ferrell en Emma Watson

7.4
Because simple is bad!
  zondag 12 september 2010 @ 20:38:29 #29
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86356108
United 93
9/11: The day that forever changed the modern world.
En wat is nou een beter moment om de beste film over deze historische dag nog eens te kijken dan in het weekend van z`n verjaardag.
Nog steeds staan de haren op m`n armen recht overeind als ik de beelden zie van de vliegtuigen die in de WTC torens vliegen. Opnieuw beleef je die dag die massaal in ons geheugen gegrift staat.

Greengrass heeft een mooie ode aan deze dag en haar slachtoffers gemaakt met deze eerlijke en zeer ingrijpende film. Veel van de betrokkenen op de luchthavens spelen zich zelf en voor de slachtoffers van vlucht United 93 worden uitsluitend onbekende acteurs ingezet. Beide komt de authenticiteit ten goede.
Daardoor leef je nog meer met de slachtoffers mee. De scene waarin de passagiers telefonisch afscheid nemen van hun geliefden wordt hierdoor ontzettend emotioneel en zorgt voor een brok in je keel.
Het einde is dan ook even schokkend als triest.
Een mooie en sterke film over de vlucht van 9/11 die zo vaak onterecht vergeten wordt. Maar als de inzittenden niet zo heldhaftig hadden opgetreden was die 11e september op een nog veel groter drama uitgedraaid.
Daarom mogen zij die in Shanksville, Pennsylvania hun leven verloren nooit vergeten worden. Daar heeft Greengrass een goede aanzet gegeven.

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 9,7/10
pi_86361696
chop shop

Verenigde Staten
Drama
84 minuten

geregisseerd door Ramin Bahrani
met Alejandro Polanco, Isamar Gonzales en Rob Sowulski

"Chop Shop" is het verhaal van de twaalfjarige Alejandro, een latino weeskind. Hij woont en werkt in een zaak van auto-onderdelen op een groot autokerkhof aan de rand van Queens, New York. Alejandro doet er de boodschappen, probeert klanten ervan te overtuigen om naar de zaak van zijn baas te komen in plaats van naar die van de concurrent en leert hoe hij auto's moet schilderen en herstellen. Het mooiste moment in zijn leven is de komst van zijn zus, Isamar, die bij hem komt wonen in het kleine kamertje achteraan de zaak waar hij werkt. Alejandro helpt haar aan een baan in een voedselbusje, waar ze eten klaarmaakt voor en verkoopt aan de arbeiders in de buurt. Met een mengeling van kinderlijke argeloosheid en volwassen ambitie begint Alejandro obsessief geld te sparen om een zelf zo'n busje te kopen, omdat hij ervan droomt om een eigen zaak te beginnen met zijn zus.

Ik vind dit een best goeie film, hoewel hij wel beter had gekunt. Ik had hem zelf wat grauwer verwacht. En ook het einde vond ik een beetje abrubt... Ik kan tegen open eindes.. maar dit was wel ERG open einde.

Ik heb er zeker 85 minuten zeer geboeid naar lopen kijken, en de sfeer en het verhaal van de film waren gewoon erg goed... Maar het had gewoon beter gekunt. Ik geef de film een 6.5 maar het had eigenlijk de potentie om zo een dikke 8 of 9 te zijn als de film wat grauwer was en een ander soort eind had
pi_86362023

Deze prachtige Belgische film gaat over een 3 tal marokkaanse jongeren die zichzelf Les Barons noemen, een Baron is iemand die geloofd dat iedereen een aantal stappen heeft in het leven. Mensen met kanker? Hun stappen zijn op, Atleten die neervallen? Logisch gevolg van het vele trainen, oude mensen die stilzitten in hun schommelstoel? Ze weten...

Het verhaal volgt Hassan die eindelijk iets van zijn leven wilt gaan maken, middels stand-up comedie een leven opbouwen en trouwen met de vrouw van zijn leven, echter wordt dit verhindert en moet hij uiteindelijk toch in de voetsporen van zijn vader treden, werken bij het openbaar vervoer.

Prachtige multikulti film en een must voor iedereen die van franse/marokaanse humor houd.

dikke 8
pi_86362513
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]

Deze prachtige Belgische film gaat over een 3 tal marokkaanse jongeren die zichzelf Les Barons noemen, een Baron is iemand die geloofd dat iedereen een aantal stappen heeft in het leven. Mensen met kanker? Hun stappen zijn op, Atleten die neervallen? Logisch gevolg van het vele trainen, oude mensen die stilzitten in hun schommelstoel? Ze weten...

Het verhaal volgt Hassan die eindelijk iets van zijn leven wilt gaan maken, middels stand-up comedie een leven opbouwen en trouwen met de vrouw van zijn leven, echter wordt dit verhindert en moet hij uiteindelijk toch in de voetsporen van zijn vader treden, werken bij het openbaar vervoer.

Prachtige multikulti film en een must voor iedereen die van franse/marokaanse humor houd.

dikke 8
he dat lijkt me een leuke film, moet ik ook maaris gaan zien!
pi_86367869
Coraline

Net gekeken naar deze stop-motion animatiefilm. Erg mooi en knap gemaakt. Vooral mooi gebruik van kleuren en licht. Ik dacht in eerste instantie dat hij echt voor kinderen zou zijn maar er zit veel meer in. Voor jonge kinderen is hij ook wat te eng lijkt me. Het verhaal was wel wat dun en doorzichtig, maar dat moet waarschijnlijk ook voor kinderen. Ook heeft het een duidelijke moraal, ook goed voor de kindjes :) IMDB geeft een 7,8, ik vind het wat aan de hoge kant maar ga erin mee omdat het zo mooi is gemaakt.
Whiskyplankje
pi_86371741
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:01 schreef Karstman het volgende:
Coraline
[ afbeelding ]

Net gekeken naar deze stop-motion animatiefilm. Erg mooi en knap gemaakt. Vooral mooi gebruik van kleuren en licht. Ik dacht in eerste instantie dat hij echt voor kinderen zou zijn maar er zit veel meer in. Voor jonge kinderen is hij ook wat te eng lijkt me. Het verhaal was wel wat dun en doorzichtig, maar dat moet waarschijnlijk ook voor kinderen. Ook heeft het een duidelijke moraal, ook goed voor de kindjes :) IMDB geeft een 7,8, ik vind het wat aan de hoge kant maar ga erin mee omdat het zo mooi is gemaakt.
is die ook leuk voor de ouderen onder ons (ben 22) of meer voor kinderen?
pi_86371924
Batman Begins 2005

Omdat er zoveel ophef over is gemaakt, keek ik hem gister pas. Teveel gedoe :P

http://www.imdb.com/title/tt0372784/

Natuurlijk omdat het zo spannend was meteen het vervolg :D

http://www.imdb.com/character/ch0000177/

Deel II Was toch duidelijk beter :P
Redacted
pi_86373127
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Inception (2010, VS, Christopher Nolan)
Ik had ergens een stukje gelezen waarin iemand de film vergelijkt met een bordspel. Om te vertellen hoe ik de film heb beleefd, is dat een goede vergelijking. Van te voren had ik heel veel zin in het spel (=de film), omdat ik van alle kanten hoor dat het het gaafste spel van het jaar is.
Dus eindelijk zit ik klaar om ook te beginnen. Het bord wordt open geklapt, de mannetjes en alles worden klaar gezet. Ik krijg het idee, dat dit inderdaad wel eens een heel gaaf spel zou kunnen worden. Maar dan gaat eerst iemand een hele hele lange tijd alle regeltjes uitleggen. Waardoor het moment dat ik kan gaan spelen en genieten steeds verder wordt uitgesteld. Uiteindelijk is het grote uitleggen afgelopen. Waarna ik kan gaan genieten van het spel. Op die momenten worden mijn vermoedens bevestigd. Dit is daadwerkelijk een heel gaaf spel. Maar nog steeds wordt het spel dan weer onderbroken, omdat er nog meer regeltjes moeten worden uitgelegd of verduidelijkt. Wat het spel plezier weer doet afnemen.
Eigenlijk zou ik nu ik na afloop eindelijk alle regels ken en begrijp het spel nog een tweede keer moeten spelen, (m.a.w. de film nog een keer zien) om echt volop ervan te kunnen genieten.
cijfer: 8.5
Ik kan het niet beter verwoorden, en ik heb er zelf dan verder ook niets aan toe te voegen.
Cijfer: 8,5
pi_86373397
Kolya
Geweldige Tsjechische film uit 1996.

pi_86373451
quote:
Op maandag 13 september 2010 07:38 schreef casper019 het volgende:

[..]

is die ook leuk voor de ouderen onder ons (ben 22) of meer voor kinderen?
Ja hoor 35 hier en ik kon het wel waarderen :)
Whiskyplankje
  maandag 13 september 2010 @ 12:28:24 #39
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86378048
Iron Man 2 :7

Gewoon weer een goede en leuke film, net als deel 1 !

Cijfer: 8
The Outside Agency
pi_86387848
Hotel Rwanda

Onbegrijpelijk dat ik deze film als liefhebber niet eerder heb gezien. :X Meeslepend, integrerend en zeer sterk gespeeld door de acteurs, met name door Don Cheadle

IMDb 8.3/10 (91.898 votes)
Mijn cijfer 9.1/10 en een 10 voor Don Cheadle
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † maandag 13 september 2010 @ 17:46:22 #41
264940 8108139dpths
pi_86388806

Is al vaker genoemd in deze reeks. De één vind 'm waardeloos, de ander goed.... Ik persoonlijk vond 'm zeker goed te doen. Hij begint als een flauwe tienerfilm, maar vanaf het moment dat het 'fout gaat' wordt het wel een vermakelijke film met op zijn tijd nog best spannende momenten... kijkt lekker weg. Heeft wel een 7 verdiend. (IMDB: 6.7).
pi_86389680
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]

Is al vaker genoemd in deze reeks. De één vind 'm waardeloos, de ander goed.... Ik persoonlijk vond 'm zeker goed te doen. Hij begint als een flauwe tienerfilm, maar vanaf het moment dat het 'fout gaat' wordt het wel een vermakelijke film met op zijn tijd nog best spannende momenten... kijkt lekker weg. Heeft wel een 7 verdiend. (IMDB: 6.7).
in dat geval ga ik em morgen kijken denkik!

vanavond staat the devils backbone op de planning!
pi_86390845
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
pi_86391319
Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Heerlijk film! 8.5/10
  maandag 13 september 2010 @ 19:07:59 #45
20483 DJC
Caribbean Spirit
pi_86391361
Gisteren Wall Street voor het eerst gezien. Vermakelijke film
met goed acteerwerk van o.a Michael Douglas en Charlie Cheen.

Ben benieuwd wat er van Wall Street: Money never sleeps geworden is (al ben ik
er bang voor dat het een slap aftreksel van het eerste deel is geworden).
Hallo.
  maandag 13 september 2010 @ 19:33:18 #46
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_86392429
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels

[ afbeelding ]

Heerlijk film! 8.5/10
Super film inderdaad, stuk beter dan Snatch.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_86392847
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
En dat kan zomaar.....?
pi_86392934
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef JDx het volgende:

[..]

SPOILER
Nee, maar hoeft dat voor te komen? :P
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_86392981
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
Frozen.
pi_86393108
SUCK
pi_86393264
quote:
Wat voor soort film?
Kijk gewoon een paar van deze topics door, dan kom je vast wat tegen wat je aanspreekt!
pi_86393270
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:44 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Frozen.
eergisteren al gekeken
En dat kan zomaar.....?
pi_86393304
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Wat voor soort film?
Kijk gewoon een paar van deze topics door, dan kom je vast wat tegen wat je aanspreekt!
ik heb bijna elke film uit dit topic gezien, ik kijk elke dag in dit topic voor tips maar ben nu beetje door de films heen, behalve bioscoop films maar ga geen crappy cams kijken
En dat kan zomaar.....?
pi_86393359
Dan ga je toch lekker n avondje bioscopen!
Draaien volgens mij wel leuke films op het moment!

Of je begint aan een serie, die zijn er ook genoeg!
  maandag 13 september 2010 @ 19:53:26 #55
213010 haakon
pi_86393390
quote:
Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !
The Outside Agency
pi_86393451
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef haakon het volgende:

[..]

Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !
nog niet inderdaad, ga hem imdb-en

[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip :)
En dat kan zomaar.....?
pi_86393508
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef musicfreakyme het volgende:
Dan ga je toch lekker n avondje bioscopen!
Draaien volgens mij wel leuke films op het moment!

Of je begint aan een serie, die zijn er ook genoeg!
bioscoop alleen is echt niet leuk. en series volg ik inderdaad maar de meeste die ik volg moeten nog beginnen met nieuwe uitzendingen zoals Supernatural, Chuck en Breaking Bad
En dat kan zomaar.....?
  maandag 13 september 2010 @ 20:03:02 #58
213010 haakon
pi_86393823
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:

[..]

[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip :)
Vind het meer een thriller, maar goed..
Je kunt er altijd aan beginnen, vind je hem niet leuk, zet je em af..

MacGruber ook al gezien ? Daar moest ik echt keihard om lachen :D
The Outside Agency
pi_86394379
quote:

[..]

Valt echt mee hoor, is geen horror in de zin van afgehakte handen en zo, meer gewoon spannend.
pi_86396641
quote:

[..]

The Lake House :P
pi_86400621
het net de 1e 1 uur en 15 minuten van watchmen gekeken, vond em wel ok maar niet super... ik had eigenlijk verwacht dat er wat meer actie in zat en niet dat vele gelul...
is het een aanrader om em af te kijken/komt er wat meer actie in het 2e gedeelte??
pi_86401118
heb die ook gezien, al een jaartje terug denk ik, er komt wel nog wat actie maar wel in dezelfde lijn van het verhaal. Als je de eerste helft niets vond tja... ik zou hem toch afkijken ik vond hem ook wel oké, niet super maar ook niet slecht, volgens mij wordt deze film echt gewaardeerd door de diehard fans
En dat kan zomaar.....?
pi_86401223
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef casper019 het volgende:
het net de 1e 1 uur en 15 minuten van watchmen gekeken, vond em wel ok maar niet super... ik had eigenlijk verwacht dat er wat meer actie in zat en niet dat vele gelul...
is het een aanrader om em af te kijken/komt er wat meer actie in het 2e gedeelte??
Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...
pi_86401304
ik kan vanavond kiezen uit

-No country for old men (wel al 2x gezien)
-Couples Retreat (imdb zegt dat het niet veel is)
-Kungfu Panda, want lijkt me grappig en Jack Black
-Heat Vision and Jack, want Jack Black
-Walk Hard: The Dewey Cox Story
- Percy Jackson & the Olympians The Lightning Thief (eerst half uur gezien en vond dat erg tegenvallen dus weet niet of ik deze überhaupt ga afkijken)
En dat kan zomaar.....?
pi_86401892
Heat Vision and Jack..ik wist niet dat er een hele film van was gemaakt joh..dat was jaar of 5 geleden toch zo'n neptrailer :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86402888
Deze avond heb ik Storm Warriors 2 (Fung Wan II) (2009)gekeken

Hongkong
Actie / Avontuur

geregisseerd door Oxide Pang Chun en Danny Pang
met Simon Yam, Aaron Kwok en Nicholas Tse

De wrede Japanse krijgsheer Lord Godless is er op gebrand om China te veroveren. Hij heeft een aantal vechters gevangen genomen en probeert hen onder controle te krijgen. Onder de gevangenen zijn Cloud en de oude staatsman Nameless. Wind komt hen redden. Het drietal raakt ernstig gewond door een aanval van Lord Godless. De andere vechtspecialisten offeren zich op om zo het drietal te redden in de hoop dat ze op een dag Lord Godless zullen verslaan en China zullen redden

Redelijk goede film. Vooral de special effects zijn oogverblindend.

Ik geef 6.5/10
IMDB 4.7/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  maandag 13 september 2010 @ 22:43:20 #67
213010 haakon
pi_86403249
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Lienzz het volgende:
ik kan vanavond kiezen uit

-No country for old men (wel al 2x gezien)
-Couples Retreat (imdb zegt dat het niet veel is)
-Kungfu Panda, want lijkt me grappig en Jack Black
-Heat Vision and Jack, want Jack Black
-Walk Hard: The Dewey Cox Story
- Percy Jackson & the Olympians The Lightning Thief (eerst half uur gezien en vond dat erg tegenvallen dus weet niet of ik deze überhaupt ga afkijken)
Ik denk wel dat je teveel uitgaat van wat er op imdb staat ?
Er zijn wel een aantal films die op imdb 'maar' een 5 of 6je scoren, maar die ik dan toch wel een stuk beter vind.
Misschien moet je gewoon eens een onbekende film pakken ?

Kungfu Panda vond ik overigens wel een leuke film ^O^
The Outside Agency
pi_86404320
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.

Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:40:42 #69
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86408660
Black Narcissus
Geschoten in prachtig Technicolour brengen Powell & Pressburger hier het verhaal van een groep nonnen onder leiding van Sister Clodagh (Deborah Kerr) die hoog in het Himalayah gebergte een nieuw klooster/school te stichten.
Gedurende hun verblijf op grote hoogte krijgen ze onder andere te maken met cultuur verschillen, extreme weersomstandigheden en eenzaamheid, waardoor ze langzaam maar zeker steeds meer in zich zelf gekeerd raken en gek worden van hun leefomstandigheden.
Onder leiding van een fantastische acteerprestatie van Kerr en de adembenemende, Oscar-winnende cinematografie van Jack Cardiff schotelen Powell&Pressburger ons een, vooral in de tweede helft van de film, interessante karakter studie voor die wel nogal de tijd neemt om op gang te komen. Maar het is het wachten meer dan waard want de laatste acte is van ongekende klasse.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
pi_86410760
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...
dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verder :P ?
pi_86410790
Laatste was Karate Kid (de nieuwe)
pi_86410854
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heb je de OP gelezen?
pi_86410956
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
dies echt vet!
pi_86411272
Law Abiding Citizen

Goede thriller met een uitstekend spelende Gerard Butler.Qua gore had ik af en toe het gevoel naar een Saw film te kijken hehe.

8
pi_86411371
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:48 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Heb je de OP gelezen?
nee
pi_86412412
Gisteravond Wild Romance gezien

Af en toe leek het bijna een documentaire maar het is toch echt een film waarin het verhaal van de eerste 4 jaar van de cariere van Herman Brood wordt verteld vanuit het oogpunt van z'n manager Koos van Dijk. Ik wist bijna niks van die vroege periode en van hoe Herman Brood is geworden tot de Rock & Roll junkie die we allemaal kennen (en sommige mensen van houden, ik zelf heb niet zoveel met hem eerlijk gezegd).

Mooi in beeld gebracht, Daniel Boissevain is perfect gecast als Brood en speelt echt goed. In de making of zit een stukje interview met Daniel en daar zou je bijna denken dat het Heman echt is. En zoals een Nederlandse film betaamd zijn er veel blote mevrouwen. Ik had alleen wel een enorme behoeft aan alcohol na het zien van deze film, wat tot gevolg had dat ik op maandagavond aan de wodka zat...

Een 8 is denk ik wel op z'n plaats.
Whiskyplankje
pi_86412475
Ik weet niet of de films die ik noem al eens genoemd zijn, ik laat sowieso de vrij nieuwe films maar even achterwege.

Lilja 4-ever

De 16 jaar oude Lilja leeft in een arme wijk in een stad van de voormalige Sovjet-Unie. Haar vriend is de jonge jongen Volodja. Samen hangen ze wat rond in de buurt. Ze fantaseren over hoe het leven voor hun gemakkelijker kan worden. Op een dag is er een sprankje hoop als Lilja verliefd wordt op Andrej. Hij vraagt haar om mee te gaan naar Zweden, waar zij samen een nieuw leven kunnen gaan opbouwen.

Ik vind de film redelijk, maar vriendlief vond hem duidelijk een stuk leuker. Dus het is een film waar je iets mee moet hebben. Ik vond het een te voorspellen verhaal, maar neemt niet weg dat er wel getoond wordt wat helaas in de werkelijkheid ook nog gebeurd. De mooie schattige prins die je weg haalt uit de hel.

Ooit ook eens Stay gezien

Henry Letham (Ryan Gosling), een jongeman die levend uit een auto-ongeluk ontsnapt, wordt opgevangen door de psychiater Sam Foster (Ewan McGregor). Zijn trauma begint als een soort van paranoia die hem in staat stelt dingen te voorspellen, zoals zijn eigen dood. Sams vriendin Lila Culpepper (Naomi Watts), die eveneens een zelfmoordpoging ondernam, wil samen met Sam koste wat kost de zelfmoord van Letham vermijden. Maar wil Henry wel geholpen worden?

Ik hou van films die je uitdagen om na te denken. Ik vond deze film dan ook echt verrassend. Maar ook dit is denk ik een film waar je van houdt of niet. Geen tussenweg.

[ Bericht 46% gewijzigd door Joyna op 14-09-2010 09:50:16 ]
They never tell you truth is subjective. They only tell you not to lie.
pi_86412614
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:37 schreef casper019 het volgende:

[..]

dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verder :P ?
Ik had er teveel van verwacht denk ik, maar het bleef niet mijn film, heb nooit helemaal tot het einde gezien.
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:09:38 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86412996
Nog wat (redelijk) recente films die ik de laatste weken heb gezien:

Cemetery Junction vond ik de beste film die ik al heb gezien van (of met) Ricky Gervais. Veel minder uitgesproken komedie dan The Invention of Lying of Ghost Town, maar wel een stuk beter in zijn geheel. Aangename coming-of-age film die zich in de jaren '70 afspeelt, met een bijhorende toffe soundtrack. Centurion was een pak minder interessant. Typische genrefilm met af en toe net iets te veel en iets te geforceerde CGI-bruutheid die verder nergens opmerkelijk goed of slecht is.

After.Life was een vrij matige thriller met een onovertuigende plot wat zorgt voor een paar ongeloofwaardige scenes, wat vooral terugkeert bij de keuzes die sommige personages maken. Die film heeft natuurlijk wel een hoge graad van naaktheid van Christina Ricci als pluspunt. The Informers was eigenlijk nog slechter, geen idee wat hier de bedoeling was, het lijkt als een lange aflevering uit een TV-serie waar je midden invalt zonder dat je weet wat er aan de hand is. Deze film heeft dan weer een nog hogere graad van naaktheid van Amber Heard als pluspunt. Als enige pluspunt zelfs.

Letters to Juliet en Dear John zijn beiden romantische drama's met Amanda Seyfried in de hoofdrol en dan heb ik meteen het enige boeiende aan beide films al vermeld. Uiteraard worden de clichés nog maar eens op een hoop gegooid zonder ook maar het minste risico te nemen en wordt elke vorm van creativiteit uit de weg gegaan. Kleine nuance is dat Letters to Juliet nog één of andere sympathieke Brit als love interest heeft, daar waar Dear John het moet doen met de vleesgeworden nietszeggendheid die we kennen als Channing Tatum. Wel leuke bijrollen van respectievelijk Vanessa Redgrave en Richard Jenkins.

Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is, aangezien het gewoon één van de betere regisseurs van zijn generatie is. Niet altijd overal even interessant, dit Agora, maar het talent van zowel regisseur als cast (met vooral Rachel Weisz) komt vaak genoeg boven drijven. Tot slot Black Dynamite. Kort samengevat de leukste komedie die ik dit jaar al heb gezien. Ha-ha! I threw that shit before I walked in the room!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86413127
Cijfers?
pi_86413736
Ik vind cijfers lastig aangezien het per persoon zo verschillend is. Maar voor jou dan, Lilja 4-ever geef ik een 7-. Stay een 8+

Nog een film die ik laatst gezien heb

Exam

Een groepje van acht getalenteerde kandidaten is geslaagd voor een laatste test en mag nu deel worden van een machtige, maar mysterieuze organisatie. Ze gaan een kamer zonder ramen binnen en krijgen hier tachtig minuten de tijd om slechts één vraag te beantwoorden. Er zijn echter wel een paar regels waaraan ze moeten voldoen, anders worden ze gediskwalificeerd; ze mogen niet praten tegen de opdrachtgever, de bewapende bewaker bij de deur, hun vragenlijsten bekladderen, of de kamer verlaten. De tijd gaat in, en de opdrachtgever verdwijnt. De kandidaten bekijken de papieren waarop de vragen zouden moeten staan, maar tot hun verbazing zijn deze blanco. Samen besluiten ze uit te zoeken wat de vraag is, maar doordat ze elkaars achtergrond ontdekken, lopen de spanningen hoog op.

Die geef ik een 8,5. Toch altijd verrassend hoe een film je kan boeien terwijl alles in 1 ruimte afspeelt. Dit past voor mij in het rijtje thuis met The Experiment.
They never tell you truth is subjective. They only tell you not to lie.
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:58:54 #82
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86415980
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef JDx het volgende:
Cijfers?
Ik geef geen cijfers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86416245
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef DanielleM het volgende:

Stranger than fiction

[ http://christybharath.files.wordpress.com/2008/08/stranger-than-fiction.jpg&t=1]afbeelding ]

Een belastinginspecteur leidt een leven dat geregeerd wordt door zijn horloge. Totdat hij een stem gaat horen van een schrijfster. Hij blijkt de nieuwe hoofdpersoon in haar boek te zijn. Vermakelijke film over een writersblock met onder andere Will Ferrell en Emma Watson

7.4
Jaaa, die is goed! Origineel verhaal en wat een geweldig hippiemeisje in de film... O+ :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86416424
Gisteren:

Groundhog Day
Heerlijke comedy (waar ik meestal niet zo van hou) met Bill Murray.
8/10

2001 A Space Odyssey
Eindelijk es gekeken, is een all-time topfilm natuurlijk. Ik vond er weinig aan. Mooie beelden, maar het verhaal zuigt enorm en op het schitterende Also Sprach Zarathustra na vreselijke avant-gardistische muziek. Toen (1969?) vast baanbrekend, maar nu erg gedateerd.
5/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86418970
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik geef geen cijfers.
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet :P

Black Dynamite is iig wel geniaal!
  Moderator dinsdag 14 september 2010 @ 13:31:40 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86419191
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Hij geeft toch vrij duidelijk omschrijvingen wat-ie ervan vond.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_86419830
Aangename film? Enige pluspunt is Amber Heard? Leukste comedy die ik dit jaar heb gezien? Als de rest een 4 was is dit een 5?

Daar kun je toch niks mee, reviews zonder cijfer? Was het waard om te kijken? Leuk genoeg voor een comedy? Maakte Amanda Seyfried de film het kijken waard of niet?

Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is. Van wie? Watvoor films maakt hij dan? Allemaal toppers? Of net voldoende?
pi_86423273
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik geef geen cijfers.
Spelbreker :N

[ Bericht 12% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 14-09-2010 15:28:51 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 15:28:50 #89
264940 8108139dpths
pi_86423786
Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Resident Evil: Extinction

Het zijn wel :')-films heur... maar toch hadden ze wel wat... en ze sluiten de films op een 'gemene' manier af. Ik wil weten hoe het verder gaat, dus ga toch maar het volgende deel kijken... :')
Nee, serieus, ze zijn wel vermakelijk... Apocalypse was nog het beste trouwens. :s)

Resident Evil: Afterlife

3D. Ziet er grafisch erg netjes uit. Er klopt in vergelijking met de originele films alleen geen flikker van het verhaal volgens mij, alhoewel het wel een goede verhaallijn is. Eveneens een vermakelijke film. :Y
pi_86423801
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef JDx het volgende:
Aangename film? Enige pluspunt is Amber Heard? Leukste comedy die ik dit jaar heb gezien? Als de rest een 4 was is dit een 5?

Daar kun je toch niks mee, reviews zonder cijfer? Was het waard om te kijken? Leuk genoeg voor een comedy? Maakte Amanda Seyfried de film het kijken waard of niet?

Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is. Van wie? Watvoor films maakt hij dan? Allemaal toppers? Of net voldoende?
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:16 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Spelbreker :N
Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.
pi_86424018
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Black Dynamite is iig wel geniaal!
Je kunt toch lezen wat die jongen allemaal schrijft en wat zijn indrukken zijn?
Vind dat veel aangenamer dan die stomme cijferlijstjes die sommige users hier posten.
pi_86424156
Nja hij moet 't zelf weten ik heb er in ieder geval geen flikker aan.

Ben MacGruber aan't downloaden voor vanavond, ben benieuwd.
pi_86424416
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.

Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
Cijfer? Feel-good, is dat nou een 8 of 9 waard? Of toch maar een 7?
pi_86424650
Oh een 8 :P

Was cijfer vergeten omdat ik in shock was dat Brittany dood is ;(
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:27:09 #95
286575 Roces18
Chef de party
pi_86426344
Net Iron Man 2 gezien, en ik vond hem nog beter dan Iron Man 1 vanwege de extra actie. Nu maar wachten op nummertje 3 :P

8,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_86427384
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Roces18 het volgende:
Net Iron Man 2 gezien, en ik vond hem nog beter dan Iron Man 1 vanwege de extra actie. Nu maar wachten op nummertje 3 :P

8,5
helemaal mee eens!
pi_86427452

Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie

daarom een kleine 4

jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
pi_86427513
Creature from the Black Lagoon (Jack Arnold, 1954)
Deze klassieke monsterfilm voor het eerst gezien en heb me er prima mee vermaakt, echter was ik nou ook niet gigantisch onder de indruk. Het verhaal is lekker simpel en ondanks dat het monster naar huidige maatstaven erg gedateerd overkomt was het zelfs bij vlagen nog wel een spannende film. Met name de onderwaterscenes vielen me in positieve zin op. Leuk voor een keertje, maar niet heel speciaal. 7.0

The Sting (George Roy Hill, 1973)
Als een wederzijdse vriend vermoord wordt door een maffiabaas, proberen twee beroepsoplichters, de oudere ervaren Henry en de jonge Johnny, dit te vergelden door een groots opgezet plan. Film die erg lekker wegkijkt en degelijke rollen van Paul Newman en Robert Redford, daarnaast een fijne jaren '30 setting. Filmtechnisch is het allemaal niet heel erg best. De zeven Oscar's die de film ontving zijn in mijn ogen dan ook wel wat overdreven. 7.8

pi_86427581
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:

maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??
als ik het verhaal ervan lees klinkt het wel leuk moet ik zeggen!
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:40:56 #100
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86431971
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie

daarom een kleine 4

jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.

Dit is meer een graphic novel a la V for vendetta.

Zelf dit weekend de Ultimate Cut gekeken :9
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')