SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet helemaal gezien, maar toch best wel leuk
[ Bericht 32% gewijzigd door babipangang op 11-09-2010 22:27:55 ]
Dit is echt de beste actiefilm van de jaren 80quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:33 schreef DJKoster het volgende:
Commando
[ afbeelding ]
Toch wel (bijna) een cultfilm, de oneliners, de introductie van de hoofdrolspeler en zijn dochter, de cheesy jaren '80 muziek, het overdreven geweld, heerlijk gewoon!
7.5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me ook de hele tijd afgevraagd wie dat bekende meisje in de film nou was - en toen zag ik afgelopen week The Nanny
Weet iemand trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, weet niet zo goed wat ik ervan moest vinden.quote:Alleenstaande moeder en psychiater Cara Jessup (Julianne Moore) heeft een sceptische houding die tot ontmaskering van een belangrijke theorie leidt. Kort daarna ontmoet ze een criminele patiënt (Jonathan Rhys Meyers) die over vreemde krachten lijkt te beschikken. Nadat haar vader op mysterieuze wijze overlijdt, blijkt dat haar eigen dochter in groot gevaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem letterlijk net gekeken en zo heel goed vond ik hem niet. Het is leuk dat er zoveel vette acteurs in spelen maar iedereen moest gewoon zijn eigen ding doen. Jet Li lekker kung-fu shit en Statham voor het racen. Dit was echt over the top A-team shit met als enigste leukste scene toen die gast met die shotgun aan de haal ging.quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Karstman het volgende:
The Expendables
[ afbeelding ]
Wat een fantastische film. Compleet over de top met scenes zie zo zouden kunnen zijn gekopieerd uit de beste jaren 80 B-actie. Dit vraagt om een deel 2!
een dikke 9
Miaquote:Op zondag 12 september 2010 13:06 schreef Tim86 het volgende:
Je kan haar ook zien in Californication, full frontal nudity scenes zelfs.
Ben je echt serieus?quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Karstman het volgende:
The Expendables
[ afbeelding ]
Wat een fantastische film. Compleet over de top met scenes zie zo zouden kunnen zijn gekopieerd uit de beste jaren 80 B-actie. Dit vraagt om een deel 2!
een dikke 9
Wat een geweldige film! Aangeraden door een vriend, had er nog nooit van gehoord. De sfeer, de grimmige humor, the absurditeit van het geheel.. alles klopte gewoon. Echt een topper wat mij betreft! Ik raad hem iedereen aan die even wat anders zoekt dan het type Hollywood-film.quote:In een post-apocalyptische wereld krijgen de bewoners van de appartementen boven een slagerij af en toe wat vlees toegestopt. Vlees is een schaars goed geworden en er wordt bijzonder zuinig omgesprongen met de voorraad. Een jongeman die nieuw in de stad is, wordt verliefd op de dochter van de slager. Dit zorgt voor conflicten binnen haar familie, omdat de slager de jongeman nodig heeft voor andere doeleinden.
Ja ik neem zijn beoordeling ook niet al te serieusquote:
Ja, hij is zo slecht dat ie weer goed isquote:
Tja...quote:Het verhaal over de moord op John Lennon in New York, 1980. Mark Chapman arriveert in New York met de bedoeling Lennon om te brengen. Chapman, die zelf veel waardering voor Lennon heeft, kampt met hevige psychische problemen en demonen in zijn hoofd verleiden hem om zelf ook beroemd te worden en Lennon neer te gaan schieten. In de tussentijd onmoet hij Jude, een hevige Lennon-fan.
he dat lijkt me een leuke film, moet ik ook maaris gaan zien!quote:Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze prachtige Belgische film gaat over een 3 tal marokkaanse jongeren die zichzelf Les Barons noemen, een Baron is iemand die geloofd dat iedereen een aantal stappen heeft in het leven. Mensen met kanker? Hun stappen zijn op, Atleten die neervallen? Logisch gevolg van het vele trainen, oude mensen die stilzitten in hun schommelstoel? Ze weten...
Het verhaal volgt Hassan die eindelijk iets van zijn leven wilt gaan maken, middels stand-up comedie een leven opbouwen en trouwen met de vrouw van zijn leven, echter wordt dit verhindert en moet hij uiteindelijk toch in de voetsporen van zijn vader treden, werken bij het openbaar vervoer.
Prachtige multikulti film en een must voor iedereen die van franse/marokaanse humor houd.
dikke 8
is die ook leuk voor de ouderen onder ons (ben 22) of meer voor kinderen?quote:Op maandag 13 september 2010 00:01 schreef Karstman het volgende:
Coraline
[ afbeelding ]
Net gekeken naar deze stop-motion animatiefilm. Erg mooi en knap gemaakt. Vooral mooi gebruik van kleuren en licht. Ik dacht in eerste instantie dat hij echt voor kinderen zou zijn maar er zit veel meer in. Voor jonge kinderen is hij ook wat te eng lijkt me. Het verhaal was wel wat dun en doorzichtig, maar dat moet waarschijnlijk ook voor kinderen. Ook heeft het een duidelijke moraal, ook goed voor de kindjesIMDB geeft een 7,8, ik vind het wat aan de hoge kant maar ga erin mee omdat het zo mooi is gemaakt.
Ik kan het niet beter verwoorden, en ik heb er zelf dan verder ook niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Inception (2010, VS, Christopher Nolan)
Ik had ergens een stukje gelezen waarin iemand de film vergelijkt met een bordspel. Om te vertellen hoe ik de film heb beleefd, is dat een goede vergelijking. Van te voren had ik heel veel zin in het spel (=de film), omdat ik van alle kanten hoor dat het het gaafste spel van het jaar is.
Dus eindelijk zit ik klaar om ook te beginnen. Het bord wordt open geklapt, de mannetjes en alles worden klaar gezet. Ik krijg het idee, dat dit inderdaad wel eens een heel gaaf spel zou kunnen worden. Maar dan gaat eerst iemand een hele hele lange tijd alle regeltjes uitleggen. Waardoor het moment dat ik kan gaan spelen en genieten steeds verder wordt uitgesteld. Uiteindelijk is het grote uitleggen afgelopen. Waarna ik kan gaan genieten van het spel. Op die momenten worden mijn vermoedens bevestigd. Dit is daadwerkelijk een heel gaaf spel. Maar nog steeds wordt het spel dan weer onderbroken, omdat er nog meer regeltjes moeten worden uitgelegd of verduidelijkt. Wat het spel plezier weer doet afnemen.
Eigenlijk zou ik nu ik na afloop eindelijk alle regels ken en begrijp het spel nog een tweede keer moeten spelen, (m.a.w. de film nog een keer zien) om echt volop ervan te kunnen genieten.
cijfer: 8.5
Ja hoor 35 hier en ik kon het wel waarderenquote:Op maandag 13 september 2010 07:38 schreef casper019 het volgende:
[..]
is die ook leuk voor de ouderen onder ons (ben 22) of meer voor kinderen?
in dat geval ga ik em morgen kijken denkik!quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Is al vaker genoemd in deze reeks. De één vind 'm waardeloos, de ander goed.... Ik persoonlijk vond 'm zeker goed te doen. Hij begint als een flauwe tienerfilm, maar vanaf het moment dat het 'fout gaat' wordt het wel een vermakelijke film met op zijn tijd nog best spannende momenten... kijkt lekker weg. Heeft wel een 7 verdiend. (IMDB: 6.7).
quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Is al vaker genoemd in deze reeks. De één vind 'm waardeloos, de ander goed.... Ik persoonlijk vond 'm zeker goed te doen. Hij begint als een flauwe tienerfilm, maar vanaf het moment dat het 'fout gaat' wordt het wel een vermakelijke film met op zijn tijd nog best spannende momenten... kijkt lekker weg. Heeft wel een 7 verdiend. (IMDB: 6.7).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super film inderdaad, stuk beter dan Snatch.quote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
[ afbeelding ]
Heerlijk film! 8.5/10
quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef JDx het volgende:
[..]Nee, maar hoeft dat voor te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Frozen.quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
Wat voor soort film?quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
ik heb bijna elke film uit dit topic gezien, ik kijk elke dag in dit topic voor tips maar ben nu beetje door de films heen, behalve bioscoop films maar ga geen crappy cams kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat voor soort film?
Kijk gewoon een paar van deze topics door, dan kom je vast wat tegen wat je aanspreekt!
Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
nog niet inderdaad, ga hem imdb-enquote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !
bioscoop alleen is echt niet leuk. en series volg ik inderdaad maar de meeste die ik volg moeten nog beginnen met nieuwe uitzendingen zoals Supernatural, Chuck en Breaking Badquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef musicfreakyme het volgende:
Dan ga je toch lekker n avondje bioscopen!
Draaien volgens mij wel leuke films op het moment!
Of je begint aan een serie, die zijn er ook genoeg!
Vind het meer een thriller, maar goed..quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
nog niet inderdaad, ga hem imdb-en
[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip
Valt echt mee hoor, is geen horror in de zin van afgehakte handen en zo, meer gewoon spannend.quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip
The Lake Housequote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef casper019 het volgende:
het net de 1e 1 uur en 15 minuten van watchmen gekeken, vond em wel ok maar niet super... ik had eigenlijk verwacht dat er wat meer actie in zat en niet dat vele gelul...
is het een aanrader om em af te kijken/komt er wat meer actie in het 2e gedeelte??
Ik denk wel dat je teveel uitgaat van wat er op imdb staat ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Lienzz het volgende:
ik kan vanavond kiezen uit
-No country for old men (wel al 2x gezien)
-Couples Retreat (imdb zegt dat het niet veel is)
-Kungfu Panda, want lijkt me grappig en Jack Black
-Heat Vision and Jack, want Jack Black
-Walk Hard: The Dewey Cox Story
- Percy Jackson & the Olympians The Lightning Thief (eerst half uur gezien en vond dat erg tegenvallen dus weet niet of ik deze überhaupt ga afkijken)
dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verderquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...
Heb je de OP gelezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Laatste was Karate Kid (de nieuwe)
dies echt vet!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Laatste was Karate Kid (de nieuwe)
Ik had er teveel van verwacht denk ik, maar het bleef niet mijn film, heb nooit helemaal tot het einde gezien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verder?
Ik geef geen cijfers.quote:
Jaaa, die is goed! Origineel verhaal en wat een geweldig hippiemeisje in de film...quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef DanielleM het volgende:
Stranger than fiction
[ http://christybharath.files.wordpress.com/2008/08/stranger-than-fiction.jpg&t=1]afbeelding ]
Een belastinginspecteur leidt een leven dat geregeerd wordt door zijn horloge. Totdat hij een stem gaat horen van een schrijfster. Hij blijkt de nieuwe hoofdpersoon in haar boek te zijn. Vermakelijke film over een writersblock met onder andere Will Ferrell en Emma Watson
7.4
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of nietquote:
Hij geeft toch vrij duidelijk omschrijvingen wat-ie ervan vond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet
Spelbrekerquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef JDx het volgende:
Aangename film? Enige pluspunt is Amber Heard? Leukste comedy die ik dit jaar heb gezien? Als de rest een 4 was is dit een 5?
Daar kun je toch niks mee, reviews zonder cijfer? Was het waard om te kijken? Leuk genoeg voor een comedy? Maakte Amanda Seyfried de film het kijken waard of niet?
Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is. Van wie? Watvoor films maakt hij dan? Allemaal toppers? Of net voldoende?
Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.quote:
Je kunt toch lezen wat die jongen allemaal schrijft en wat zijn indrukken zijn?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet
Black Dynamite is iig wel geniaal!
Cijfer? Feel-good, is dat nou een 8 of 9 waard? Of toch maar een 7?quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.
Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Roces18 het volgende:
Net Iron Man 2 gezien, en ik vond hem nog beter dan Iron Man 1 vanwege de extra actie. Nu maar wachten op nummertje 3![]()
8,5
maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.
Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie
daarom een kleine 4
jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |