Wat voor soort film?quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
ik heb bijna elke film uit dit topic gezien, ik kijk elke dag in dit topic voor tips maar ben nu beetje door de films heen, behalve bioscoop films maar ga geen crappy cams kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat voor soort film?
Kijk gewoon een paar van deze topics door, dan kom je vast wat tegen wat je aanspreekt!
Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef Lienzz het volgende:
iemand nog een aanrader voor mij voor vanavond? vriend moet werken en ik heb zin in een goede film
nog niet inderdaad, ga hem imdb-enquote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Eden Lake al gezien ? Die vond ik wel naar, maar supervet !
bioscoop alleen is echt niet leuk. en series volg ik inderdaad maar de meeste die ik volg moeten nog beginnen met nieuwe uitzendingen zoals Supernatural, Chuck en Breaking Badquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef musicfreakyme het volgende:
Dan ga je toch lekker n avondje bioscopen!
Draaien volgens mij wel leuke films op het moment!
Of je begint aan een serie, die zijn er ook genoeg!
Vind het meer een thriller, maar goed..quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
nog niet inderdaad, ga hem imdb-en
[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip
Valt echt mee hoor, is geen horror in de zin van afgehakte handen en zo, meer gewoon spannend.quote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
[edit] ge-imdb'd maar dat is horror/slasher movie zo te zien en daar hou ik totaal niet van
, toen ik de synopsis las herinnerde ik me de hoes ook erbij, maar dat is echt niet mijn ding, maar toch bedankt voor de tip
The Lake Housequote:Op maandag 13 september 2010 19:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef casper019 het volgende:
het net de 1e 1 uur en 15 minuten van watchmen gekeken, vond em wel ok maar niet super... ik had eigenlijk verwacht dat er wat meer actie in zat en niet dat vele gelul...
is het een aanrader om em af te kijken/komt er wat meer actie in het 2e gedeelte??
Ik denk wel dat je teveel uitgaat van wat er op imdb staat ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Lienzz het volgende:
ik kan vanavond kiezen uit
-No country for old men (wel al 2x gezien)
-Couples Retreat (imdb zegt dat het niet veel is)
-Kungfu Panda, want lijkt me grappig en Jack Black
-Heat Vision and Jack, want Jack Black
-Walk Hard: The Dewey Cox Story
- Percy Jackson & the Olympians The Lightning Thief (eerst half uur gezien en vond dat erg tegenvallen dus weet niet of ik deze überhaupt ga afkijken)
dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verderquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb 'm ook nooit afgezien en aangezien ik het bijna altijd eens ben met jouw reviews...
Heb je de OP gelezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Laatste was Karate Kid (de nieuwe)
dies echt vet!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Laatste was Karate Kid (de nieuwe)
Ik had er teveel van verwacht denk ik, maar het bleef niet mijn film, heb nooit helemaal tot het einde gezien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:37 schreef casper019 het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen, kijk em niet af tis niks verder?
Ik geef geen cijfers.quote:
Jaaa, die is goed! Origineel verhaal en wat een geweldig hippiemeisje in de film...quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef DanielleM het volgende:
Stranger than fiction
[ http://christybharath.files.wordpress.com/2008/08/stranger-than-fiction.jpg&t=1]afbeelding ]
Een belastinginspecteur leidt een leven dat geregeerd wordt door zijn horloge. Totdat hij een stem gaat horen van een schrijfster. Hij blijkt de nieuwe hoofdpersoon in haar boek te zijn. Vermakelijke film over een writersblock met onder andere Will Ferrell en Emma Watson
7.4
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of nietquote:
Hij geeft toch vrij duidelijk omschrijvingen wat-ie ervan vond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet
Spelbrekerquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef JDx het volgende:
Aangename film? Enige pluspunt is Amber Heard? Leukste comedy die ik dit jaar heb gezien? Als de rest een 4 was is dit een 5?
Daar kun je toch niks mee, reviews zonder cijfer? Was het waard om te kijken? Leuk genoeg voor een comedy? Maakte Amanda Seyfried de film het kijken waard of niet?
Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is. Van wie? Watvoor films maakt hij dan? Allemaal toppers? Of net voldoende?
Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.quote:
Je kunt toch lezen wat die jongen allemaal schrijft en wat zijn indrukken zijn?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet
Black Dynamite is iig wel geniaal!
Cijfer? Feel-good, is dat nou een 8 of 9 waard? Of toch maar een 7?quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.
Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Roces18 het volgende:
Net Iron Man 2 gezien, en ik vond hem nog beter dan Iron Man 1 vanwege de extra actie. Nu maar wachten op nummertje 3![]()
8,5
maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.
Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie
daarom een kleine 4
jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |