abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86413736
Ik vind cijfers lastig aangezien het per persoon zo verschillend is. Maar voor jou dan, Lilja 4-ever geef ik een 7-. Stay een 8+

Nog een film die ik laatst gezien heb

Exam

Een groepje van acht getalenteerde kandidaten is geslaagd voor een laatste test en mag nu deel worden van een machtige, maar mysterieuze organisatie. Ze gaan een kamer zonder ramen binnen en krijgen hier tachtig minuten de tijd om slechts één vraag te beantwoorden. Er zijn echter wel een paar regels waaraan ze moeten voldoen, anders worden ze gediskwalificeerd; ze mogen niet praten tegen de opdrachtgever, de bewapende bewaker bij de deur, hun vragenlijsten bekladderen, of de kamer verlaten. De tijd gaat in, en de opdrachtgever verdwijnt. De kandidaten bekijken de papieren waarop de vragen zouden moeten staan, maar tot hun verbazing zijn deze blanco. Samen besluiten ze uit te zoeken wat de vraag is, maar doordat ze elkaars achtergrond ontdekken, lopen de spanningen hoog op.

Die geef ik een 8,5. Toch altijd verrassend hoe een film je kan boeien terwijl alles in 1 ruimte afspeelt. Dit past voor mij in het rijtje thuis met The Experiment.
They never tell you truth is subjective. They only tell you not to lie.
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:58:54 #82
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86415980
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef JDx het volgende:
Cijfers?
Ik geef geen cijfers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86416245
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef DanielleM het volgende:

Stranger than fiction

[ http://christybharath.files.wordpress.com/2008/08/stranger-than-fiction.jpg&t=1]afbeelding ]

Een belastinginspecteur leidt een leven dat geregeerd wordt door zijn horloge. Totdat hij een stem gaat horen van een schrijfster. Hij blijkt de nieuwe hoofdpersoon in haar boek te zijn. Vermakelijke film over een writersblock met onder andere Will Ferrell en Emma Watson

7.4
Jaaa, die is goed! Origineel verhaal en wat een geweldig hippiemeisje in de film... O+ :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86416424
Gisteren:

Groundhog Day
Heerlijke comedy (waar ik meestal niet zo van hou) met Bill Murray.
8/10

2001 A Space Odyssey
Eindelijk es gekeken, is een all-time topfilm natuurlijk. Ik vond er weinig aan. Mooie beelden, maar het verhaal zuigt enorm en op het schitterende Also Sprach Zarathustra na vreselijke avant-gardistische muziek. Toen (1969?) vast baanbrekend, maar nu erg gedateerd.
5/10
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_86418970
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik geef geen cijfers.
Hmmm weet nou bij geen enkele film of het nou wat is of niet :P

Black Dynamite is iig wel geniaal!
  Moderator dinsdag 14 september 2010 @ 13:31:40 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86419191
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Hij geeft toch vrij duidelijk omschrijvingen wat-ie ervan vond.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_86419830
Aangename film? Enige pluspunt is Amber Heard? Leukste comedy die ik dit jaar heb gezien? Als de rest een 4 was is dit een 5?

Daar kun je toch niks mee, reviews zonder cijfer? Was het waard om te kijken? Leuk genoeg voor een comedy? Maakte Amanda Seyfried de film het kijken waard of niet?

Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is. Van wie? Watvoor films maakt hij dan? Allemaal toppers? Of net voldoende?
pi_86423273
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik geef geen cijfers.
Spelbreker :N

[ Bericht 12% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 14-09-2010 15:28:51 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 15:28:50 #89
264940 8108139dpths
pi_86423786
Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Resident Evil: Extinction

Het zijn wel :')-films heur... maar toch hadden ze wel wat... en ze sluiten de films op een 'gemene' manier af. Ik wil weten hoe het verder gaat, dus ga toch maar het volgende deel kijken... :')
Nee, serieus, ze zijn wel vermakelijk... Apocalypse was nog het beste trouwens. :s)

Resident Evil: Afterlife

3D. Ziet er grafisch erg netjes uit. Er klopt in vergelijking met de originele films alleen geen flikker van het verhaal volgens mij, alhoewel het wel een goede verhaallijn is. Eveneens een vermakelijke film. :Y
pi_86423801
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef JDx het volgende:
Aangename film? Enige pluspunt is Amber Heard? Leukste comedy die ik dit jaar heb gezien? Als de rest een 4 was is dit een 5?

Daar kun je toch niks mee, reviews zonder cijfer? Was het waard om te kijken? Leuk genoeg voor een comedy? Maakte Amanda Seyfried de film het kijken waard of niet?

Agora is waarschijnlijk de zwakste film die ik al heb gezien van Alejandre Amenabar, al moet ik in zijn geval eerder zeggen dat het de minst sterke is. Van wie? Watvoor films maakt hij dan? Allemaal toppers? Of net voldoende?
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:16 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Spelbreker :N
Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.
pi_86424018
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Black Dynamite is iig wel geniaal!
Je kunt toch lezen wat die jongen allemaal schrijft en wat zijn indrukken zijn?
Vind dat veel aangenamer dan die stomme cijferlijstjes die sommige users hier posten.
pi_86424156
Nja hij moet 't zelf weten ik heb er in ieder geval geen flikker aan.

Ben MacGruber aan't downloaden voor vanavond, ben benieuwd.
pi_86424416
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.

Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
Cijfer? Feel-good, is dat nou een 8 of 9 waard? Of toch maar een 7?
pi_86424650
Oh een 8 :P

Was cijfer vergeten omdat ik in shock was dat Brittany dood is ;(
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:27:09 #95
286575 Roces18
Chef de party
pi_86426344
Net Iron Man 2 gezien, en ik vond hem nog beter dan Iron Man 1 vanwege de extra actie. Nu maar wachten op nummertje 3 :P

8,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_86427384
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Roces18 het volgende:
Net Iron Man 2 gezien, en ik vond hem nog beter dan Iron Man 1 vanwege de extra actie. Nu maar wachten op nummertje 3 :P

8,5
helemaal mee eens!
pi_86427452

Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie

daarom een kleine 4

jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
pi_86427513
Creature from the Black Lagoon (Jack Arnold, 1954)
Deze klassieke monsterfilm voor het eerst gezien en heb me er prima mee vermaakt, echter was ik nou ook niet gigantisch onder de indruk. Het verhaal is lekker simpel en ondanks dat het monster naar huidige maatstaven erg gedateerd overkomt was het zelfs bij vlagen nog wel een spannende film. Met name de onderwaterscenes vielen me in positieve zin op. Leuk voor een keertje, maar niet heel speciaal. 7.0

The Sting (George Roy Hill, 1973)
Als een wederzijdse vriend vermoord wordt door een maffiabaas, proberen twee beroepsoplichters, de oudere ervaren Henry en de jonge Johnny, dit te vergelden door een groots opgezet plan. Film die erg lekker wegkijkt en degelijke rollen van Paul Newman en Robert Redford, daarnaast een fijne jaren '30 setting. Filmtechnisch is het allemaal niet heel erg best. De zeven Oscar's die de film ontving zijn in mijn ogen dan ook wel wat overdreven. 7.8

pi_86427581
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef JDx het volgende:
Vorige week trouwens ook nog The Ramen Girl gezien, leuke feel-good achtige film. Ben sowieso wel een beetje in de japanse sferen de laatste tijd.

Alleen ik kwam er nu pas achter dat Brittany Murphy dood is. Damn zeg, dat is echt super klote... vond haar echt prachtig in Sin City, 8 mile, deze film en volgens mij nog veel meer waar ik zo even niet op kom.
maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??
als ik het verhaal ervan lees klinkt het wel leuk moet ik zeggen!
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:40:56 #100
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86431971
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie

daarom een kleine 4

jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.

Dit is meer een graphic novel a la V for vendetta.

Zelf dit weekend de Ultimate Cut gekeken :9
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_86432061
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:52 schreef casper019 het volgende:

[..]

maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??
als ik het verhaal ervan lees klinkt het wel leuk moet ik zeggen!
Ja 't gaat over een eenzaam, mooi meisje die alleen in japan zit en ze wil graag soep leren maken bij een klein restaurantje, de echte meesterkok wil eerst niets van haar weten, maar ze blijft doorzetten, ze kan zelfs amper de taal, maar langzaam ontstaat er een band tussen de mensen.
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:46:26 #102
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_86432197
Exit through the giftshop.

Eigenlijk niet echt een film, maar een documentaire..
Thierry Guetta, een fransman die al zijn hele leven alles filmt komt er achter dat zijn neeftje eigenlijk 'invader' is (je weet wel, van die space invader tegeltjes overal.) Hij gaat zijn neefje filmen en komt zo in contact met een heleboel, onderhand bekende, street artists die hij dan ook gaat volgen.. Behalve één, de ongrijpbare Banksy. Tot hij op een dag een telefoontje krijgt..

Het is een erg leuke kijk in de wereld van street art met veel originele echte beelden, maar daarnaast ook nog eens een heel leuk verhaal met een aparte wending. Echt een aanrader, één van de betere documentaires die ik gezien heb.
Mensen vragen zich af of deze documentaire echt is, of guetta echt bestaan heeft en het niet een project is van Banksy. mij maakt het echt niet uit. Het is een leuke inside look in de wereld die je alleen maar kent van foto's en internet.

Een 9

[ Bericht 0% gewijzigd door Eltonno op 14-09-2010 18:54:46 ]
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_86432548
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.

Dit is meer een graphic novel a la V for vendetta.

Zelf dit weekend de Ultimate Cut gekeken :9
V for vendetta heb ik ook gezien, die vond ik ontzttend goed
maar deze film was gewoon niet spannend en veels te veel bullshit gelul
pi_86433720
Executive Decision (1996)

Verhaal:
Steven Seagal en Kurt Russel gaan met nog een paar piloten (waaronder een Chinees inclusief raar kapsel, een dikzak en nog een paar mensen) een passagiersvliegtuig bevrijden wat net gekaapt is door terroristen.

Beoordeling:
Voor de Seagal fans is dit een enorme domper! Je denkt vast: Steven slaat alle terroristen wel even in elkaar! Nee dus, hij valt al uit het vliegtuig, voordat ze goed en wel aan boord zijn. Toen heb ik hem ook maar uitgezet.

Imdb: 6,3
Ik: 4

[ Bericht 33% gewijzigd door Klipnap op 14-09-2010 19:46:43 ]
pi_86434449
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Eltonno het volgende:
Exit through the giftshop.

[ afbeelding ]

Eigenlijk niet echt een film, maar een documentaire..
Thierry Guetta, een fransman die al zijn hele leven alles filmt komt er achter dat zijn neeftje eigenlijk 'invader' is (je weet wel, van die space invader tegeltjes overal.) Hij gaat zijn neefje filmen en komt zo in contact met een heleboel, onderhand bekende, street artists die hij dan ook gaat volgen.. Behalve één, de ongrijpbare Banksy. Tot hij op een dag een telefoontje krijgt..

Het is een erg leuke kijk in de wereld van street art met veel originele echte beelden, maar daarnaast ook nog eens een heel leuk verhaal met een aparte wending. Echt een aanrader, één van de betere documentaires die ik gezien heb.
Mensen vragen zich af of deze documentaire echt is, of guetta echt bestaan heeft en het niet een project is van Banksy. mij maakt het echt niet uit. Het is een leuke inside look in de wereld die je alleen maar kent van foto's en internet.

Een 9
Hier ben ik ook benieuwd naar! :s) Binnenkort maar ff een keer kijken!
Because simple is bad!
pi_86435364
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]

Verhaal:
Steven Seagal en Kurt Russel gaan met nog een paar piloten (waaronder een Chinees inclusief raar kapsel, een dikzak en nog een paar mensen) een passagiersvliegtuig bevrijden wat net gekaapt is door terroristen.

Beoordeling:
Voor de Seagal fans is dit een enorme domper! Je denkt vast: Steven slaat alle terroristen wel even in elkaar! Nee dus, hij valt al uit het vliegtuig, voordat ze goed en wel aan boord zijn. Toen heb ik hem ook maar uitgezet.

Imdb: 6,3
Ik: 4
Goeie review :')
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:32:19 #107
75556 erkel
back from Dagestan
pi_86437032
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef Bronson het volgende:

[..]

[..]

Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.
Al heb ik hier al lange tijd weinig gepost, kijk ik wel regelmatig in dit topic en vind ik zo'n review van SaintofKillers prettiger dan sommige andere nietszeggende 'reviews'.
Weisst
  Moderator dinsdag 14 september 2010 @ 20:33:52 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_86437105
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]

Verhaal:

Dat laatste is inderdaad echt een grote afknapper! Je denkt dat hij nog terugkomt, maar nee hoor -O-

Ikzelf heb gisteren gekeken:
Robin Hood
Avontuur

Eigenlijk een soort van prequel: je ziet hoe Robin Hood "onstaat". Robin komt terug naar Engeland vanuit Frankrijk om een zwaard terug te brengen naar de vader van de degene van wie het zwaard was, Robert Laxton. Robert is vermoord door de Fransen. De vader vraagt of Robin zich voor wil doen als zijn zoon en dat doet hij. Marion is zijn "vrouw".

Robin brengt op dezelfde trip ook de kroon van de Engelse koning terug, de koning is ook vermoord in Frankrijk. De nieuwe koning, Jan, is niet erg populair, vooral vanwege de hoge belastingen die hij int.

Aan het eind van de film zie je waarom Robin "vogelvrij" wordt verklaard en daarmee is Robin Hood geboren.

Goede film, anders dan de "normale" Robin Hood films. Deze is wat donkerder en meer serieus. Ik vond alleen Russel Crowe wat te oud om Robin Hood te zijn, maar dat is persoonlijk denk ik.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86441980
The devils backbone

Spanje / Mexico

Fantasy / Horror
106 minuten

geregisseerd door Guillermo del Toro
met Eduardo Noriega, Marisa Paredes en Federico Luppi

Terwijl de Spaanse Burgeroorlog door het land raast, is het in een afgelegen weeshuis voor kinderen van gedode Republikeinse militairen en politici ook geen pretje. Carlos is een nieuweling die niet bepaald het lievelingetje is van de ijzige directrice en al helemaal moet oppassen voor de brute conciërge Jacinto (Eduardo Noriega uit Abre los Ojos en Tesis). Alleen een vriendelijke professor knijpt wel eens een oogje toe. Een onontplofte bom in het gebouw maakt constant de dreiging van de oorlog tastbaar, en als dan ook nog blijkt dat een rusteloze geest door de gangen en kamers spookt, kan er van een explosieve situatie gesproken worden.

op zich een goeie film, maar van horror is er indeze film geen sprake. Het is meer een drama met een beetje thriller elementen.
Het is zeker het kijken waard, maar geen superiere film ofzo die me nog tijden bij zou blijven staan.
een 6je

[ Bericht 0% gewijzigd door casper019 op 14-09-2010 22:11:36 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 00:22:25 #110
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86447724

quote:
Michael Peterson (Aberystwyth, Wales, 6 december 1952) is een veroordeelde crimineel, die het grootste deel van zijn leven in gevangenissen heeft doorgebracht. Hij noemt zichzelf Charles Bronson, naar de filmacteur Charles Bronson.

In 1974 werd hij tot gevangenisstraf veroordeeld voor een gewelddadige overval. Sindsdien werd zijn verblijf in de cel meerdere malen verlengd. In de tussentijd was hij slechts drie maanden op vrije voeten. Hij bracht in totaal 22 jaar in isolatie door, vanwege aanvallen op medegevangenen en bewakers. Ook was hij meermalen betrokken bij gijzelingsacties. Zijn gedrag leidde ertoe, dat hij al in 120 verschillende gevangenissen heeft verbleven.

In de gevangenis onderwierp hij zich aan een extreem fitnessprogramma, onder andere bestaande uit 2500 keer opdrukken per dag. In 2002 bracht hij een boek uit getiteld Solitary Fitness, waarin hij zijn trainingsmethoden met minimale middelen en ruimte uitlegde. wiki

IMDB 6.7/10
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 00:45:14 #111
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86448362
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:38 schreef Joyna het volgende:
Ik vind cijfers lastig aangezien het per persoon zo verschillend is. Maar voor jou dan, Lilja 4-ever geef ik een 7-. Stay een 8+

Nog een film die ik laatst gezien heb

Exam
[ afbeelding ]
Een groepje van acht getalenteerde kandidaten is geslaagd voor een laatste test en mag nu deel worden van een machtige, maar mysterieuze organisatie. Ze gaan een kamer zonder ramen binnen en krijgen hier tachtig minuten de tijd om slechts één vraag te beantwoorden. Er zijn echter wel een paar regels waaraan ze moeten voldoen, anders worden ze gediskwalificeerd; ze mogen niet praten tegen de opdrachtgever, de bewapende bewaker bij de deur, hun vragenlijsten bekladderen, of de kamer verlaten. De tijd gaat in, en de opdrachtgever verdwijnt. De kandidaten bekijken de papieren waarop de vragen zouden moeten staan, maar tot hun verbazing zijn deze blanco. Samen besluiten ze uit te zoeken wat de vraag is, maar doordat ze elkaars achtergrond ontdekken, lopen de spanningen hoog op.

Die geef ik een 8,5. Toch altijd verrassend hoe een film je kan boeien terwijl alles in 1 ruimte afspeelt. Dit past voor mij in het rijtje thuis met The Experiment.
Ik heb hem zonet bekeken naar aanleiding van jouw post. Bedankt voor de tip. Wat een geweldige film, ik heb er echt van genoten. :*
Are you fokking to me?
pi_86451365
Top!

Ik heb er laatst nog 1 gezien die wel leuk was voor een doordeweekse avond

Identity

Door een storm zien tien reizigers zich genoodzaakt om onderdak te zoeken in een vreemd motel. Al snel realiseren ze zich dat er zich een moordenaar onder hen bevindt. Terwijl de storm doorraast, en er steeds meer doden vallen, wordt er één ding duidelijk: het was geen toeval dat de reizigers bij het motel terecht kwamen...

Ik hou niet van die cijfers geven dus ik doe het dan ook niet. Maar de film is gewoon heerlijk om 's avonds te kijken en wederom met een verrassende wending!
pi_86451397
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Joyna het volgende:
Top!

Identity
[ afbeelding ]
Door een storm zien tien reizigers zich genoodzaakt om onderdak te zoeken in een vreemd motel. Al snel realiseren ze zich dat er zich een moordenaar onder hen bevindt. Terwijl de storm doorraast, en er steeds meer doden vallen, wordt er één ding duidelijk: het was geen toeval dat de reizigers bij het motel terecht kwamen...

Ik hou niet van die cijfers geven dus ik doe het dan ook niet. Maar de film is gewoon heerlijk om 's avonds te kijken en wederom met een verrassende wending!
Ja, dat is een heel goede film! ^O^

pi_86451492

The Insider

The Insider vertelt het verhaal over het mega schandaal van de tabaksindustrie in de VS. Al Pacino als producer van 60 Minutes van de CBS en Russell Crowe als ontslagen onderzoeker van een grote tabaksfabrikant die met het verhaal naar buiten wilt komen. Beiden spelen ze bijzonder goed, vooral Crowe laat eigenlijk een geweldig gebroken man zien. De film is misschien net iets te lang, waardoor de tweede helft van de film voor mijn gevoel een beetje inzakt. De beelden van Mann zijn natuurlijk een visueel schitterend plaatje, en ook de muziek bij de film is erg goed. Een erg goede film, maar nergens geniaal.

Cijfer 7.5
  woensdag 15 september 2010 @ 10:08:38 #115
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86452326
Nema-ye Nazdik (Close-Up)
Close-up is een uit vele lagen bestaande film en is een samensmelting van documentaire en film. Abbas Kiarostami zoekt hier duidelijk de scheidslijn op tussen de 2 media. Het verhaal is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal over een arme man die zichzelf voordoet als de bekende Iraanse regisseur Mohsen Makhmalbaf die op zoek is naar locaties en acteurs voor z`n volgende film.De betrokkenen uit het echte verhaal spelen zichzelf ook in de film.
Het is een mengeling tussen echte beelden, op een film manier geregisseerde beelden en een soort docu-achtig onderzoek waarin voortdurend heen en weer in tijd wordt gesprongen.
Die mengeling levert een uiterst interessante film op waarin Kiarostami thema`s als kunst, film, identiteit en menselijkheid onderzoekt.
Het geheel is niet spannend maar levert wel een uiterst boeiend schouwspel op.

IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
  woensdag 15 september 2010 @ 12:56:42 #116
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86457382
Mega Shark vs. Giant Octopus
Inderdaad, de titel zegt meer dan genoeg. Zo slecht als de titel doet vermoeden, zo slecht is de hele film.
Een slecht verhaal over een pre-historische mega haai en gigantische octopus die op mysterieuze wijze tot leven komen gaat nergens over, de regie is om te huilen zo slecht, het acteerwerk nog slechter en laten we het over de dialogen maar helemaal niet hebben.
Soms zijn films zo slecht dat ze leuk worden maar in die categorie valt deze zeker niet.
Het is dat ik geen klompen aan had anders waren bij het zien hiervan zonder twijfel uitgevallen.

IMDB Cijfer: 2,8/10
Mijn Cijfer: 2,0/10
  woensdag 15 september 2010 @ 13:09:28 #117
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86457805
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Joyna het volgende:
Top!

Identity
[ afbeelding ]

leuke film idd !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
pi_86458523
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef haakon het volgende:

[..]

leuke film idd !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was echt van :o
  woensdag 15 september 2010 @ 14:04:02 #119
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_86459860
Constantine

Tsja, wel geinig om al die bovenspirituele stuff te zien, al vroeg ik me af hoeveel common sense het nou allemaal had. Van alles wordt bij de haren getrokken om een matig plotje bij elkaar te breien. Het ging soms echt nergens over, kreeg ik het idee. Zo nu en dan waande ik me dan ook nog in The Matrix, dus ach, zo heel vervelend was de film ook weer niet. Maar van Constantine had er wel een zinnigere film gemaakt kunnen worden. Cijfer: 6
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 15 september 2010 @ 14:05:56 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_86459930
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Soms zijn films zo slecht dat ze leuk worden maar in die categorie valt deze zeker niet.
Het is dat ik geen klompen aan had anders waren bij het zien hiervan zonder twijfel uitgevallen.

Dan heb je echt, ècht slechte films nog nooit gezien :'). Ik denk dat je de film niet begrepen hebt. Mega Shark vs. Giant Octopus is typische Asylum-rommel en behoort daardoor al gauw in de beruchte 'so bad, it's funny'-categorie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 15 september 2010 @ 14:10:28 #121
213010 haakon
pi_86460099
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:31 schreef Joyna het volgende:

[..]

Ik was echt van :o
The Outside Agency
pi_86460861
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]

daarom een kleine 4

Dit is dan ook geen gewone superhelden film maar meer een film noir in een nieuw jasje, dat zelfs nogal trouw is aan het originele stripboek. Een serieuze ondertoon gedragen door de massa-angst die de koude oorlog destijds teweeg bracht. Een van de beste films die dat jaar uitgebracht is mijns inziens. Niet voor iedereen.

Frozen

Gisteren gezien, wel een lekker sfeertje maar de hele film zat vol met "wat een domme actie" momenten van de hoofdrolspelers. Dat irriteerde mij nogal. Had een betere film kunnen zijn naar mijn mening.

Ik: 5.5
Imdb: 6.7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_86460924
Ben het helemaal met je eens, had volgens mij zelfde cijfer gegeven.

SPOILER
pi_86464723
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dit is dan ook geen gewone superhelden film maar meer een film noir in een nieuw jasje, dat zelfs nogal trouw is aan het originele stripboek. Een serieuze ondertoon gedragen door de massa-angst die de koude oorlog destijds teweeg bracht. Een van de beste films die dat jaar uitgebracht is mijns inziens. Niet voor iedereen.

Frozen
[ afbeelding ]

Gisteren gezien, wel een lekker sfeertje maar de hele film zat vol met "wat een domme actie" momenten van de hoofdrolspelers. Dat irriteerde mij nogal. Had een betere film kunnen zijn naar mijn mening.

Ik: 5.5
Imdb: 6.7
is frozen nog wel een aanrader om te kijken? ik was namelijk van plan em nog te gaank ijken...
pi_86464975
Hij is leuk om te kijken, maar je hebt na tijd niet zoiets van, ik ben blij dat ik hem gezien heb. Je kunt het een beetje vergelijken met McDonalds, je hebt er zin in, het smaakt, niet zo lekker als op het plaatje en sommige dingen smaken een beetje apart, maar als alles op is denk je, hier ga ik de komende tijd niet meer heen! :')
pi_86467529
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels

[ afbeelding ]

Heerlijk film! 8.5/10
jason statham!!! :D 8-)
pi_86468704
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Inderdaad, de titel zegt meer dan genoeg. Zo slecht als de titel doet vermoeden, zo slecht is de hele film.
Een slecht verhaal over een pre-historische mega haai en gigantische octopus die op mysterieuze wijze tot leven komen gaat nergens over, de regie is om te huilen zo slecht, het acteerwerk nog slechter en laten we het over de dialogen maar helemaal niet hebben.

Al 2x gezien, wel een beetje een cultfilm voor mij.. :P
Ow, en: http://www.theasylum.cc/product.php?id=180 :')
  woensdag 15 september 2010 @ 18:20:25 #128
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86468908
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:34 schreef resque het volgende:

[..]

jason statham!!! :D 8-)
:')
pi_86477455
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:20 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

:Z vind films waar hij in speelt altijd nice eigenlijk dus vandaar :@
  woensdag 15 september 2010 @ 21:46:58 #130
213010 haakon
pi_86477535
Hard Candy is erop :)
wel sicke film, maar ook erg goed !
The Outside Agency
pi_86477898
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef haakon het volgende:
Ik neem hem op, ben wel benieuwd,hoor daar goede verhalen over!
pi_86478658
Machete

Verenigde Staten
Actie / Misdaad
105 minuten

geregisseerd door Robert Rodriguez en Ethan Maniquis
met Danny Trejo, Jessica Alba en Michelle Rodriguez

Machete (Danny Trejo), is een voormalig lid van de Mexicaanse Federale Politie die tegenwoordig leeggeklopt door de drugsbaas Torrez (Steven Seagal) over de straten van Texas zwerft. Schoorvoetend neemt hij een aanbod aan van spindoctor Benz (Jeff Fahey) om de corrupte senator McLaughlin (Robert De Niro) om te leggen. Bedrogen en met de kansen tegen hem gekeerd vlucht hij. Machete wordt bijgestaan door Luz (Michelle Rodriguez), een brutale tacowerper, Padro (Cheech Marin), zijn 'heilige' broer, en April (Lindsay Lohan), een socialite met een voorliefde voor vuurwapens. Ondertussen wordt hij achtervolgd door Sartana (Jessica Alba), een sexy ICE-agent die een speciaal belang in de zwaardvechter heeft.

Ik vond dit echt een geweldige film, Leuk verhaal en hele toffe actie. De actie was echt top, niet TE over de top precies goed gewoon. De film verveelt geen seconde en is gewoon 1 groot feest om naar te kijken. Echt een aanrader!
dikke 8.5!
pi_86482665
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:33 schreef DJKoster het volgende:
Commando
[ afbeelding ]

Toch wel (bijna) een cultfilm, de oneliners, de introductie van de hoofdrolspeler en zijn dochter, de cheesy jaren '80 muziek, het overdreven geweld, heerlijk gewoon!
7.5/10

Oe.. Dat is toch wel erg.
Vandaag, nu met andere vrienden, weer gezien. :')
  donderdag 16 september 2010 @ 00:31:07 #134
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86484288
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:05 schreef Falco het volgende:

[..]

Dan heb je echt, ècht slechte films nog nooit gezien :'). Ik denk dat je de film niet begrepen hebt. Mega Shark vs. Giant Octopus is typische Asylum-rommel en behoort daardoor al gauw in de beruchte 'so bad, it's funny'-categorie.
:D! wat is er dan nóg slechter dan dit? :') _O-
  donderdag 16 september 2010 @ 01:25:03 #135
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_86485227
De nieuwe resident evil( gister ) en Machete( afg. avond)
Dit is mijn signature.
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 01:25:59 #136
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86485239
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
De nieuwe resident evil( gister ) en Machete( afg. avond)
En wat vond je ervan? :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 16 september 2010 @ 08:16:31 #137
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_86486981
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:25 schreef Mike het volgende:

[..]

En wat vond je ervan? :+
Ik vond Res. Evil een beetje een kutfilm vergeleken bij de eerste delen :P

Machete daarintegen, dat zijn 105 minuten gevult met moordlustige mexicanen!

(Ga me nou niet staan vragen voor hele reviews)
Dit is mijn signature.
pi_86487160
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:16 schreef QuincydeKoster het volgende:

[..]

Ik vond Res. Evil een beetje een kutfilm vergeleken bij de eerste delen :P

Machete daarintegen, dat zijn 105 minuten gevult met moordlustige mexicanen!

(Ga me nou niet staan vragen voor hele reviews)
een cijfer met een kleine mening is ook genoeg hoor ;)

maar machette is inderdaad supercool, dikke 8.5
heb em gisteraaf gezien
pi_86489612
Sin City

Lag al een tijdje op de stapel, maar WAT een geweldig gave, aparte, originele, sfeervolle, spannende, lekkere film is dat zeg! Wauw. Komt uit het niets binnen op 4 in mijn top allertijden! Dat zegt wat!

Als ik een cijfer moet geven dus: doe maar een 8,9.

_O_ _O_ _O_

donderdag 16 september 2010 @ 10:26:11 #140
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_86489763
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef haakon het volgende:
Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_86491311
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef djayzz het volgende:

[..]

Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..
vond het vooral irritant hoe een jonge meid zo weet te praten
  donderdag 16 september 2010 @ 11:16:06 #142
213010 haakon
pi_86491397
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef djayzz het volgende:

[..]

Oke oke, dat is dan wel waar. Maar kijk over de hele film, het verhaal en Patrick Wilson die tegen Page in wel geweldig acteert :)
The Outside Agency
pi_86492797
I served the King of England

IMDB: 7,4
mijn punt: 8+

Zwaar vermakelijke Tsjechische film uit 2007. Eén van de betere films die ik de afgelopen weken gezien heb.
pi_86493000
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Waldheini het volgende:
I served the King of England

[ afbeelding ]

IMDB: 7,4
mijn punt: 8+

Zwaar vermakelijke Tsjechische film uit 2007. Eén van de betere films die ik de afgelopen weken gezien heb.
het plaatje maakt me al erg nieuwsgierig... ik ga em op jouw aanraden dit weekend kijken!
  donderdag 16 september 2010 @ 12:07:57 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86493267
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:45 schreef resque het volgende:

[..]

:Z vind films waar hij in speelt altijd nice eigenlijk dus vandaar :@
Zijn rol in deze film is best klein, dus beetje vreemd om hem hier te roemen. Sting daarentegen _O_
pi_86494294
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef JDx het volgende:
Ben het helemaal met je eens, had volgens mij zelfde cijfer gegeven.

SPOILER
SPOILER
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_86494444
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef El_Matador het volgende:
Sin City

Lag al een tijdje op de stapel, maar WAT een geweldig gave, aparte, originele, sfeervolle, spannende, lekkere film is dat zeg! Wauw. Komt uit het niets binnen op 4 in mijn top allertijden! Dat zegt wat!

Als ik een cijfer moet geven dus: doe maar een 8,9.

_O_ _O_ _O_
Geen 9?

Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_86494813
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_86495024
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

SPOILER
Veel uiteenlopende meningen dus, ik heb er toch van genoten en dat is het voornaamste ^O^
pi_86495397

Grown Ups
omfg wat een slechte komedie. Alleen Steve Buscemi was wel geinig in een bijrolletje maar verder.... Dat een paar, toch gerenomeerde, komieken zoiets maken en dan niet denken: nee dit is niet grappig. Er zit ook geen verhaal in. Meest tenenkrommende was nog wel de scene uit bovenstaande foto. Ze gaan naar een waterpark en dan zie je 10 minuten lang hoe ze allerlei attracties bezoeken met een hoop haha momenten onder elkaar maar grappig is het zeker niet voor de kijker

Een 4 voor de moeite
pi_86498528
Nog even over Frozen:

SPOILER
pi_86500425
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Grown Ups
omfg wat een slechte komedie. Alleen Steve Buscemi was wel geinig in een bijrolletje maar verder.... Dat een paar, toch gerenomeerde, komieken zoiets maken en dan niet denken: nee dit is niet grappig. Er zit ook geen verhaal in. Meest tenenkrommende was nog wel de scene uit bovenstaande foto. Ze gaan naar een waterpark en dan zie je 10 minuten lang hoe ze allerlei attracties bezoeken met een hoop haha momenten onder elkaar maar grappig is het zeker niet voor de kijker

Een 4 voor de moeite
ik vonf het wel een hele leuke film, kijkt lekker weg en heb er om kunnen lachen. gezellige film
ik zou em een 7.5 geven!
  donderdag 16 september 2010 @ 15:50:44 #153
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_86501038
Iron man 2 gezien, mwah deel 1 was veel beter
Robin Hood , mooie film over het ontstaan van Robin`s idealen.
pi_86501090
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik vonf het wel een hele leuke film, kijkt lekker weg en heb er om kunnen lachen. gezellige film
ik zou em een 7.5 geven!
Ook van de week deze gezien. Vond het ook een heerlijk weg kijk filmpje. Vond er ook nog wel humor inzitten op z'n tijd. Prima!
  donderdag 16 september 2010 @ 16:14:14 #155
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_86501828
The A-Team (2010, VS, Joe Carnahan)
Natuurlijk ontkwam ik er niet aan dat ik in het begin van de film de cast loop te vergelijken met de originele cast. Vooral Quinton 'Rampage' Jackson valt heel erg tegen als B.A. Liam Neeson, Sharlto Copley en Bradley Cooper doen het een stuk beter. Maar halen het toch niet bij de bekende oude gezichten, waarmee ik ben opgegroeid.
Maar na een tijd hield ik op met dat eigenlijk onzinnige vergelijken met de serie en genoot gewoon van de film op zich zelf. Want het is een uiterst vermakelijke actie filmpje.
cijfer: 7.5

Prince of Persia: The Sands of Time (2010, VS, Mike Newell)
Voor deze gameverfilming hebben vier schrijver hun best gedaan om nog iets te maken van het verhaal. Maar ook deze vier is dat niet gelukt. Het verhaal zuigt van alle kanten. Nou hadden ze ook weinig om mee te werken, want ik heb de game ook gespeeld en daarvan was het verhaal ook niet het beste onderdeel. Maar natuurlijk had Bruckheimer eerder alleen maar een attractie uit Disneyland nodig om een succes trilogie te maken. Dus niet raar dat die het nu met een game probeert.
Het beste van het spel was de actie; het springen, klimmen, slingeren, rennen over muren enz. Maar daarin vond ik de film erg tegenvallen. Ik stond nooit echt versteld van de stunts in de film.
De film bevat ook wat massale veldslagen, die degelijk gedaan zijn. Maar nooit echt gaaf, daarvoor is het allemaal te veilig. Het lijdt allemaal te veel aan het bekende overmatige CGI gebruik, waardoor de actiescenes vaker saai dan spannend zijn.
Wel zijn er mooie wijde shots van het prachtige woestijnlandschap.
Maar wat de film vooral nog het kijken waard maakte waren Jake Gyllenhaal en Gemma Arterton. Jake wist me te overtuigen als actieheld. Gemma is overtuigend als de mooie eigenzinnige prinses. De twee hebben een erg leuke liefdes-haat chemie met elkaar.
cijfer: 6
pi_86501878
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Grown Ups

Een 4 voor de moeite
Ik ben het niet met je eens. Naar mijn idee is het een leuke film en ik werd er ingetrokken. Gewoon een leuke film waarbij verschillende gezinnen bij elkaar komen voor de lol.

zeker wel een dikke voldoende in mijn ogen.
pi_86502846
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:44 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Geen 9?

Je ziet van niet. :)

pi_86504196
Afgelopen dagen gezien:
Heartless, 2009.
Zeldzame bagger, alleen afgekeken omdat je zeldzame bagger ook een keer moet zien.
Cijfer 1.
The invention of lying, 2009.
Het filosofische idee erachter was zeer zeker leuk gevonden: hoe ziet een wereld waarin niet gelogen wordt eruit als iemand het liegen uitvindt, maar de uiteindelijke uitwerking was wat magertjes, waardoor ik toch een verkeerd smaakje kreeg. Ook een beetje een Ricky Gervais vehicle toch.
Cijfer 5 ½.
The box, 2009.
Ik weet niet hoor, zeldzame bagger zou nog eufemistisch zijn. En what's up met Cameron Diaz, kan ze geen betere rollen meer krijgen?
Cijfer 1.
The Ghost Writer, 2010.
Film komt wmb niet uit de verf, ik zal het magere plotje dat erin zit niet verklappen, maar je hoeft deze film echt niet zien, zeg maar.
Cijfer 3, voor de sfeer die wel aardig was.
Exam, 2009.
Normaliter hou ik wel van éénacterfilms, maar deze versie was eigenlijk een eenacter verpakt in bagger.
Cijfer 5.
Unthinkable, 2010.
Dit was wel een aardige film, die inging op de morele aspecten, die het martelen van terroristen met zich meebrengt in deze zogenaamd moderne tijd. We weten dat waterboarden tot de standaard issue geworden is in de VS, en we zijn daar natuurlijk mordicus op tegen, maar dan legt deze film ons een casus voor die misschien niet zo eenvoudig is op te lossen. Wel met verschrikkelijke beelden overigens. Een routineuze vakman als Sam Jackson aan het werk zien is btw ook altijd wel aardig.
Cijfer 8.
Four lions, 2010.
Leuke film over 4 stuntelende Britse moslimterroristen. Ze kunnen het nog steeds die Britten, aardige comedies maken. Loopt wel wat wrang af toch.
Cijfer 7.
I´m back.
pi_86504827
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Afgelopen dagen gezien:
The Ghost Writer, 2010.
Film komt wmb niet uit de verf, ik zal het magere plotje dat erin zit niet verklappen, maar je hoeft deze film echt niet zien, zeg maar.
Cijfer 3, voor de sfeer die wel aardig was.
Unthinkable, 2010.
Dit was wel een aardige film, die inging op de morele aspecten, die het martelen van terroristen met zich meebrengt in deze zogenaamd moderne tijd. We weten dat waterboarden tot de standaard issue geworden is in de VS, en we zijn daar natuurlijk mordicus op tegen, maar dan legt deze film ons een casus voor die misschien niet zo eenvoudig is op te lossen. Wel met verschrikkelijke beelden overigens. Een routineuze vakman als Sam Jackson aan het werk zien is btw ook altijd wel aardig.
Cijfer 8.
Voor mij juist omgekeerd. Ik vond TGW een heerlijke film, maar Unthinkable viel me tegen.
  donderdag 16 september 2010 @ 17:29:21 #160
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_86504934
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef Timo20 het volgende:

[..]

:D! wat is er dan nóg slechter dan dit? :') _O-
Ik wil je wel eens spreken als je Monster a-Go Go, Manos! The Hands of Fate en de Robot Holocaust al dan niet achter elkaar gezien hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')