Ja 't gaat over een eenzaam, mooi meisje die alleen in japan zit en ze wil graag soep leren maken bij een klein restaurantje, de echte meesterkok wil eerst niets van haar weten, maar ze blijft doorzetten, ze kan zelfs amper de taal, maar langzaam ontstaat er een band tussen de mensen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:52 schreef casper019 het volgende:
[..]
maar hoe was the ramen girl, wat voor soort film is het aanrader??
als ik het verhaal ervan lees klinkt het wel leuk moet ik zeggen!
V for vendetta heb ik ook gezien, die vond ik ontzttend goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mjaa, het is dan ook geen Iron man of Spider-man. Dat zijn comicbookhero's.
Dit is meer een graphic novel a la V for vendetta.
Zelf dit weekend de Ultimate Cut gekeken
Hier ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Eltonno het volgende:
Exit through the giftshop.
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet echt een film, maar een documentaire..
Thierry Guetta, een fransman die al zijn hele leven alles filmt komt er achter dat zijn neeftje eigenlijk 'invader' is (je weet wel, van die space invader tegeltjes overal.) Hij gaat zijn neefje filmen en komt zo in contact met een heleboel, onderhand bekende, street artists die hij dan ook gaat volgen.. Behalve één, de ongrijpbare Banksy. Tot hij op een dag een telefoontje krijgt..
Het is een erg leuke kijk in de wereld van street art met veel originele echte beelden, maar daarnaast ook nog eens een heel leuk verhaal met een aparte wending. Echt een aanrader, één van de betere documentaires die ik gezien heb.
Mensen vragen zich af of deze documentaire echt is, of guetta echt bestaan heeft en het niet een project is van Banksy. mij maakt het echt niet uit. Het is een leuke inside look in de wereld die je alleen maar kent van foto's en internet.
Een 9
Goeie reviewquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef Klipnap het volgende:
Executive Decision (1996)
[ afbeelding ]
Verhaal:
Steven Seagal en Kurt Russel gaan met nog een paar piloten (waaronder een Chinees inclusief raar kapsel, een dikzak en nog een paar mensen) een passagiersvliegtuig bevrijden wat net gekaapt is door terroristen.
Beoordeling:
Voor de Seagal fans is dit een enorme domper! Je denkt vast: Steven slaat alle terroristen wel even in elkaar! Nee dus, hij valt al uit het vliegtuig, voordat ze goed en wel aan boord zijn. Toen heb ik hem ook maar uitgezet.
Imdb: 6,3
Ik: 4
Al heb ik hier al lange tijd weinig gepost, kijk ik wel regelmatig in dit topic en vind ik zo'n review van SaintofKillers prettiger dan sommige andere nietszeggende 'reviews'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Het zijn toch prima recensies. Wat maakt het uit of iemand wel of geen cijfers toevoegd. Ieder zijn ding.
Dat laatste is inderdaad echt een grote afknapper! Je denkt dat hij nog terugkomt, maar nee hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef Klipnap het volgende:
Executive Decision (1996)
[ afbeelding ]
Verhaal:
quote:Michael Peterson (Aberystwyth, Wales, 6 december 1952) is een veroordeelde crimineel, die het grootste deel van zijn leven in gevangenissen heeft doorgebracht. Hij noemt zichzelf Charles Bronson, naar de filmacteur Charles Bronson.
In 1974 werd hij tot gevangenisstraf veroordeeld voor een gewelddadige overval. Sindsdien werd zijn verblijf in de cel meerdere malen verlengd. In de tussentijd was hij slechts drie maanden op vrije voeten. Hij bracht in totaal 22 jaar in isolatie door, vanwege aanvallen op medegevangenen en bewakers. Ook was hij meermalen betrokken bij gijzelingsacties. Zijn gedrag leidde ertoe, dat hij al in 120 verschillende gevangenissen heeft verbleven.
In de gevangenis onderwierp hij zich aan een extreem fitnessprogramma, onder andere bestaande uit 2500 keer opdrukken per dag. In 2002 bracht hij een boek uit getiteld Solitary Fitness, waarin hij zijn trainingsmethoden met minimale middelen en ruimte uitlegde. wiki
IMDB 6.7/10
Ik heb hem zonet bekeken naar aanleiding van jouw post. Bedankt voor de tip. Wat een geweldige film, ik heb er echt van genoten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:38 schreef Joyna het volgende:
Ik vind cijfers lastig aangezien het per persoon zo verschillend is. Maar voor jou dan, Lilja 4-ever geef ik een 7-. Stay een 8+
Nog een film die ik laatst gezien heb
Exam
[ afbeelding ]
Een groepje van acht getalenteerde kandidaten is geslaagd voor een laatste test en mag nu deel worden van een machtige, maar mysterieuze organisatie. Ze gaan een kamer zonder ramen binnen en krijgen hier tachtig minuten de tijd om slechts één vraag te beantwoorden. Er zijn echter wel een paar regels waaraan ze moeten voldoen, anders worden ze gediskwalificeerd; ze mogen niet praten tegen de opdrachtgever, de bewapende bewaker bij de deur, hun vragenlijsten bekladderen, of de kamer verlaten. De tijd gaat in, en de opdrachtgever verdwijnt. De kandidaten bekijken de papieren waarop de vragen zouden moeten staan, maar tot hun verbazing zijn deze blanco. Samen besluiten ze uit te zoeken wat de vraag is, maar doordat ze elkaars achtergrond ontdekken, lopen de spanningen hoog op.
Die geef ik een 8,5. Toch altijd verrassend hoe een film je kan boeien terwijl alles in 1 ruimte afspeelt. Dit past voor mij in het rijtje thuis met The Experiment.
Ja, dat is een heel goede film!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Joyna het volgende:
Top!
Ik heb er laatst nog 1 gezien die wel leuk was voor een doordeweekse avond
Identity
[ afbeelding ]
Door een storm zien tien reizigers zich genoodzaakt om onderdak te zoeken in een vreemd motel. Al snel realiseren ze zich dat er zich een moordenaar onder hen bevindt. Terwijl de storm doorraast, en er steeds meer doden vallen, wordt er één ding duidelijk: het was geen toeval dat de reizigers bij het motel terecht kwamen...
Ik hou niet van die cijfers geven dus ik doe het dan ook niet. Maar de film is gewoon heerlijk om 's avonds te kijken en wederom met een verrassende wending!
leuke film idd !quote:Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Joyna het volgende:
Top!
Ik heb er laatst nog 1 gezien die wel leuk was voor een doordeweekse avond
Identity
[ afbeelding ]
Door een storm zien tien reizigers zich genoodzaakt om onderdak te zoeken in een vreemd motel. Al snel realiseren ze zich dat er zich een moordenaar onder hen bevindt. Terwijl de storm doorraast, en er steeds meer doden vallen, wordt er één ding duidelijk: het was geen toeval dat de reizigers bij het motel terecht kwamen...
Ik hou niet van die cijfers geven dus ik doe het dan ook niet. Maar de film is gewoon heerlijk om 's avonds te kijken en wederom met een verrassende wending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef haakon het volgende:
[..]
leuke film idd !Ik was echt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They never tell you truth is subjective. They only tell you not to lie.
Dan heb je echt, čcht slechte films nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Mega Shark vs. Giant Octopus
Soms zijn films zo slecht dat ze leuk worden maar in die categorie valt deze zeker niet.
Het is dat ik geen klompen aan had anders waren bij het zien hiervan zonder twijfel uitgevallen.
IMDB Cijfer: 2,8/10
Mijn Cijfer: 2,0/10
Dit is dan ook geen gewone superhelden film maar meer een film noir in een nieuw jasje, dat zelfs nogal trouw is aan het originele stripboek. Een serieuze ondertoon gedragen door de massa-angst die de koude oorlog destijds teweeg bracht. Een van de beste films die dat jaar uitgebracht is mijns inziens. Niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:50 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu totaal 1.5 uurvan deze 2.5 uur durende film gekeken maar nu stop ik er toch echt mee. Deze film is niks voor mij, jammer want normalitair hou ik erg van superhero films.
Het verhaal kon me gewoon niet boeien en ook de manier waarop het verhaal vertelt werd is totaal niet interessant. Het verhaal is traag, veel gelul en geen actie
daarom een kleine 4
jammer want na het lezen van allemaal geweldig positieve reviews had ik echt wat verwacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is frozen nog wel een aanrader om te kijken? ik was namelijk van plan em nog te gaank ijken...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen gewone superhelden film maar meer een film noir in een nieuw jasje, dat zelfs nogal trouw is aan het originele stripboek. Een serieuze ondertoon gedragen door de massa-angst die de koude oorlog destijds teweeg bracht. Een van de beste films die dat jaar uitgebracht is mijns inziens. Niet voor iedereen.
Frozen
[ afbeelding ]
Gisteren gezien, wel een lekker sfeertje maar de hele film zat vol met "wat een domme actie" momenten van de hoofdrolspelers. Dat irriteerde mij nogal. Had een betere film kunnen zijn naar mijn mening.
Ik: 5.5
Imdb: 6.7
jason statham!!!quote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
[ afbeelding ]
Heerlijk film! 8.5/10
Al 2x gezien, wel een beetje een cultfilm voor mij..quote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Inderdaad, de titel zegt meer dan genoeg. Zo slecht als de titel doet vermoeden, zo slecht is de hele film.
Een slecht verhaal over een pre-historische mega haai en gigantische octopus die op mysterieuze wijze tot leven komen gaat nergens over, de regie is om te huilen zo slecht, het acteerwerk nog slechter en laten we het over de dialogen maar helemaal niet hebben.
Soms zijn films zo slecht dat ze leuk worden maar in die categorie valt deze zeker niet.
Het is dat ik geen klompen aan had anders waren bij het zien hiervan zonder twijfel uitgevallen.
Ik neem hem op, ben wel benieuwd,hoor daar goede verhalen over!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef haakon het volgende:
Hard Candy is erop
wel sicke film, maar ook erg goed !
Oe.. Dat is toch wel erg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:33 schreef DJKoster het volgende:
Commando
[ afbeelding ]
Toch wel (bijna) een cultfilm, de oneliners, de introductie van de hoofdrolspeler en zijn dochter, de cheesy jaren '80 muziek, het overdreven geweld, heerlijk gewoon!
7.5/10
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan heb je echt, čcht slechte films nog nooit gezien. Ik denk dat je de film niet begrepen hebt. Mega Shark vs. Giant Octopus is typische Asylum-rommel en behoort daardoor al gauw in de beruchte 'so bad, it's funny'-categorie.
En wat vond je ervan?quote:Op donderdag 16 september 2010 01:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
De nieuwe resident evil( gister ) en Machete( afg. avond)
Ik vond Res. Evil een beetje een kutfilm vergeleken bij de eerste delenquote:
een cijfer met een kleine mening is ook genoeg hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 08:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik vond Res. Evil een beetje een kutfilm vergeleken bij de eerste delen
Machete daarintegen, dat zijn 105 minuten gevult met moordlustige mexicanen!
(Ga me nou niet staan vragen voor hele reviews)
Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef haakon het volgende:
Hard Candy is erop
wel sicke film, maar ook erg goed !
vond het vooral irritant hoe een jonge meid zo weet te pratenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..
Oke oke, dat is dan wel waar. Maar kijk over de hele film, het verhaal en Patrick Wilson die tegen Page in wel geweldig acteertquote:Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vond het een matige film... veel te voorspelbaar en overdreven hoe hayley zich gedraagt..
het plaatje maakt me al erg nieuwsgierig... ik ga em op jouw aanraden dit weekend kijken!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Waldheini het volgende:
I served the King of England
[ afbeelding ]
IMDB: 7,4
mijn punt: 8+
Zwaar vermakelijke Tsjechische film uit 2007. Eén van de betere films die ik de afgelopen weken gezien heb.
Zijn rol in deze film is best klein, dus beetje vreemd om hem hier te roemen. Sting daarentegenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:45 schreef resque het volgende:
[..]
vind films waar hij in speelt altijd nice eigenlijk dus vandaar
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef JDx het volgende:
Ben het helemaal met je eens, had volgens mij zelfde cijfer gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Geen 9?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef El_Matador het volgende:
Sin City
Lag al een tijdje op de stapel, maar WAT een geweldig gave, aparte, originele, sfeervolle, spannende, lekkere film is dat zeg! Wauw. Komt uit het niets binnen op 4 in mijn top allertijden! Dat zegt wat!
Als ik een cijfer moet geven dus: doe maar een 8,9.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Veel uiteenlopende meningen dus, ik heb er toch van genoten en dat is het voornaamsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vonf het wel een hele leuke film, kijkt lekker weg en heb er om kunnen lachen. gezellige filmquote:Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Grown Ups
omfg wat een slechte komedie. Alleen Steve Buscemi was wel geinig in een bijrolletje maar verder.... Dat een paar, toch gerenomeerde, komieken zoiets maken en dan niet denken: nee dit is niet grappig. Er zit ook geen verhaal in. Meest tenenkrommende was nog wel de scene uit bovenstaande foto. Ze gaan naar een waterpark en dan zie je 10 minuten lang hoe ze allerlei attracties bezoeken met een hoop haha momenten onder elkaar maar grappig is het zeker niet voor de kijker
Een 4 voor de moeite
Ook van de week deze gezien. Vond het ook een heerlijk weg kijk filmpje. Vond er ook nog wel humor inzitten op z'n tijd. Prima!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik vonf het wel een hele leuke film, kijkt lekker weg en heb er om kunnen lachen. gezellige film
ik zou em een 7.5 geven!
Ik ben het niet met je eens. Naar mijn idee is het een leuke film en ik werd er ingetrokken. Gewoon een leuke film waarbij verschillende gezinnen bij elkaar komen voor de lol.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Grown Ups
omfg wat een slechte komedie. Alleen Steve Buscemi was wel geinig in een bijrolletje maar verder.... Dat een paar, toch gerenomeerde, komieken zoiets maken en dan niet denken: nee dit is niet grappig. Er zit ook geen verhaal in. Meest tenenkrommende was nog wel de scene uit bovenstaande foto. Ze gaan naar een waterpark en dan zie je 10 minuten lang hoe ze allerlei attracties bezoeken met een hoop haha momenten onder elkaar maar grappig is het zeker niet voor de kijker
Een 4 voor de moeite
Je ziet van niet.quote:
Voor mij juist omgekeerd. Ik vond TGW een heerlijke film, maar Unthinkable viel me tegen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Afgelopen dagen gezien:
The Ghost Writer, 2010.
Film komt wmb niet uit de verf, ik zal het magere plotje dat erin zit niet verklappen, maar je hoeft deze film echt niet zien, zeg maar.
Cijfer 3, voor de sfeer die wel aardig was.
Unthinkable, 2010.
Dit was wel een aardige film, die inging op de morele aspecten, die het martelen van terroristen met zich meebrengt in deze zogenaamd moderne tijd. We weten dat waterboarden tot de standaard issue geworden is in de VS, en we zijn daar natuurlijk mordicus op tegen, maar dan legt deze film ons een casus voor die misschien niet zo eenvoudig is op te lossen. Wel met verschrikkelijke beelden overigens. Een routineuze vakman als Sam Jackson aan het werk zien is btw ook altijd wel aardig.
Cijfer 8.
Ik wil je wel eens spreken als je Monster a-Go Go, Manos! The Hands of Fate en de Robot Holocaust al dan niet achter elkaar gezien hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]! wat is er dan nóg slechter dan dit?
![]()
Smaken kunnen idd verkeren, ik lees dat mensen ook zo genoten hebben van The Expendables, maar dat vond ik ook niet om aan te zien. Dat is echt een film die je alleen ziet vanwege de curiositeit zeg maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:26 schreef .aeon het volgende:
[..]
Voor mij juist omgekeerd. Ik vond TGW een heerlijke film, maar Unthinkable viel me tegen.
das ECHT een geweldige film!!! 1 van de beste die ik dit jaar gezien hebquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:43 schreef bierjoost het volgende:
Nog even over Frozen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. )
Conclusie: best vermakelijk, maar het is geen meesterwerk. 7/10
\quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
das ECHT een geweldige film!!! 1 van de beste die ik dit jaar gezien heb
ik ga zelf resident evil afterlife kijken
sommige mensen em al gezien?? hoe is ie??
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
.
Nee, geen nieuw woordje geleerd, maar geďnteresseerd in film en daarom ook in een paar standaard filmtermen waar een regisseur gebruik van kan maken. Het heeft toch niks met muggeziften te maken. Als er aan minstens twee zaken teveel tijd wordt besteed en er vervolgens letterlijk helemaal niks mee wordt gedaan? Het heeft zelfs niks met de ontwikkeling van de karakters te maken. Waarom wordt er zoveel tijd uitgetrokken voor die zaken die ik beschreef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat betreft die lift:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet leuk, heb je een hele hoop films gezien en dan zijn de meeste films helemaal niet leuk...quote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Afgelopen dagen gezien:
Heartless, 2009.
Zeldzame bagger, alleen afgekeken omdat je zeldzame bagger ook een keer moet zien.
Cijfer 1.
The invention of lying, 2009.
Het filosofische idee erachter was zeer zeker leuk gevonden: hoe ziet een wereld waarin niet gelogen wordt eruit als iemand het liegen uitvindt, maar de uiteindelijke uitwerking was wat magertjes, waardoor ik toch een verkeerd smaakje kreeg. Ook een beetje een Ricky Gervais vehicle toch.
Cijfer 5 ½.
The box, 2009.
Ik weet niet hoor, zeldzame bagger zou nog eufemistisch zijn. En what's up met Cameron Diaz, kan ze geen betere rollen meer krijgen?
Cijfer 1.
The Ghost Writer, 2010.
Film komt wmb niet uit de verf, ik zal het magere plotje dat erin zit niet verklappen, maar je hoeft deze film echt niet zien, zeg maar.
Cijfer 3, voor de sfeer die wel aardig was.
Exam, 2009.
Normaliter hou ik wel van éénacterfilms, maar deze versie was eigenlijk een eenacter verpakt in bagger.
Cijfer 5.
Unthinkable, 2010.
Dit was wel een aardige film, die inging op de morele aspecten, die het martelen van terroristen met zich meebrengt in deze zogenaamd moderne tijd. We weten dat waterboarden tot de standaard issue geworden is in de VS, en we zijn daar natuurlijk mordicus op tegen, maar dan legt deze film ons een casus voor die misschien niet zo eenvoudig is op te lossen. Wel met verschrikkelijke beelden overigens. Een routineuze vakman als Sam Jackson aan het werk zien is btw ook altijd wel aardig.
Cijfer 8.
Four lions, 2010.
Leuke film over 4 stuntelende Britse moslimterroristen. Ze kunnen het nog steeds die Britten, aardige comedies maken. Loopt wel wat wrang af toch.
Cijfer 7.
Ik heb ze ook gekeken. Have mercy.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:54 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, heb je een hele hoop films gezien en dan zijn de meeste films helemaal niet leuk...
wat voor soort film is four lions??quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gekeken. Have mercy..
Four Lions vond ik wel de moeite waard om te kijken.
Niet zo serieus nemen, ik vond hem hardstikke leuk! Ik moet Piranha 3D nog kijken (of vinden eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Inderdaad, de titel zegt meer dan genoeg. Zo slecht als de titel doet vermoeden, zo slecht is de hele film.
Een slecht verhaal over een pre-historische mega haai en gigantische octopus die op mysterieuze wijze tot leven komen gaat nergens over, de regie is om te huilen zo slecht, het acteerwerk nog slechter en laten we het over de dialogen maar helemaal niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,6 op imdb, aan de hoge kant maar vooruit."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Het is toch wel echt een komedie. Maar verder wil ik er niets over zeggen omdat het dan teveel weggeeft.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat voor soort film is four lions??
is het een echte komedie of??
dit snap ik nooit. Wat maakt het nu uit als er naakt in voor komt. Ook al is het niet zo heel erg functioneel. Boeie... Vind t pas storend als er krampachtig bij het wakker worden een deken voor de tieten gehouden wordt bijv.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tot slot word ik het zelf ook beu dat ik elke keer weer bij elke Nederlandse film moeten klagen over de overdaad aan (en oppervlakkig heid van) naakt, maar daag me dan ook niet elke keer weer opnieuw uit. Dan heb je eens een film waar het af en toe zowaar functioneel is en op zijn plaats zou zijn, blijkt dat niet te volstaan en is het blijkbaar nodig om iedereen de halve film in zijn of haar blote kont te laten rondlopen.
Ik kijk veel Franse films en ik vraag me inderdaad ook weleens af waarom de Fransen het wel kunnen en het in de Nederlandse film altijd zo'n krampachtig receptje lijkt. Tieten + kotsen + vloeken = Nederlandse film.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit snap ik nooit. Wat maakt het nu uit als er naakt in voor komt. Ook al is het niet zo heel erg functioneel. Boeie... Vind t pas storend als er krampachtig bij het wakker worden een deken voor de tieten gehouden wordt bijv.
Kijk jij hebt het begrepen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef haakon het volgende:
Net The Expendables gekeken. Wat een fokking lijpe actiefilm !
Doet me gewoon weer denken aan de films die ik 'vroeger' als 10jarig jochie keek bij een 'vriendje' van me zoals: Rambo en Predator.
Gewoon een dikke '90 actie, ik vond hem gewoon echt fokking lijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar ondanks dat een supervette actie !
DeTrejo is geknipt voor deze film, en damn... wat een mazzel heeft die gast met de chicks
Ik geef em een 8. Klaar.
Ik ga slaap'n, morn weer werkn
The Outside Agency
hij was niet super, maar hij kijkt wel lekker weg vond ik. ik heb me er prima mee vermaakt die 90minuten!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Resident Evil Afterlife
Duidelijk de slechtste van de 4 alhoewel er wel een aantal toffe dingen in zaten. Maar vond hem niet zo goed dus.
Ik dacht eerst: O Ferrell speelt erin dus het zal wel leuk zijn maar het was geen comedy.quote:In dit bizarre comedy-drama staat het oersaaie leven van belastinginspecteur Harold Crick (Will Ferrell) ineens op zijn kop wanneer hij plotseling de voice over van de film hoort. In weelderige volzinnen doet die verslag van Cricks lege bestaan. Maar, zo blikt de vertelstem die aan Emma Thompson blijkt toe te behoren vooruit, aan dat bestaan zal snel een einde komen.
Wanneer Crick zijn doodsvonnis verneemt, schiet de ambtenaar voor het eerst in zijn leven in een hogere versnelling. Dat brengt hem bij een literatuurprofessor die probeert te ontrafelen of Crick de hoofdpersoon is in een komedie of tragedie (Dustin Hoffman, klein maar fijn) en in de armen van een stoere bakker annex belastingtontduikster (Maggie Gyllenhaal). Stranger than Fiction moet voor Ferrell zijn wat The Truman Show voor Jim Carrey was. Eerder werk leverde de Saturday Night Live-komiek noch lof van de filmkritiek noch een Nederlandse fanclub op. Dit gevoelige meesterwerkje met echo’s van Adaptation en onze eigen Ober werkt echter op elk vlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |