Gisteren gezien. Vond het idee van de film erg goed. Acteerwerk was af en toe matig, maar het einde maakte dat weer goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:38 schreef Joyna het volgende:
Nog een film die ik laatst gezien heb
Exam
[ afbeelding ]
Een groepje van acht getalenteerde kandidaten is geslaagd voor een laatste test en mag nu deel worden van een machtige, maar mysterieuze organisatie. Ze gaan een kamer zonder ramen binnen en krijgen hier tachtig minuten de tijd om slechts één vraag te beantwoorden. Er zijn echter wel een paar regels waaraan ze moeten voldoen, anders worden ze gediskwalificeerd; ze mogen niet praten tegen de opdrachtgever, de bewapende bewaker bij de deur, hun vragenlijsten bekladderen, of de kamer verlaten. De tijd gaat in, en de opdrachtgever verdwijnt. De kandidaten bekijken de papieren waarop de vragen zouden moeten staan, maar tot hun verbazing zijn deze blanco. Samen besluiten ze uit te zoeken wat de vraag is, maar doordat ze elkaars achtergrond ontdekken, lopen de spanningen hoog op.
Die geef ik een 8,5. Toch altijd verrassend hoe een film je kan boeien terwijl alles in 1 ruimte afspeelt. Dit past voor mij in het rijtje thuis met The Experiment.
dat is idd een aardige film met Ledger in een prima rolquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:32 schreef Geestdodend het volgende:
Geweldige film. Dark and touching.
als je the killer inside me gaat kijken laat me dan weten hoe je hem vind hij stat oook op mijn plannng!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:37 schreef haakon het volgende:
Boondock Saints 2 vond ik echt een dikke buttfilm.
Ik ben ziek, dus vandaag maar een paar films kijken.
Zo eerst The Killer Inside Me http://www.moviemeter.nl/film/60714
of Dead Snow: http://www.moviemeter.nl/film/53281
Je bent bekend met Quentin Tarantino?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
is inglourious bastard seigenlijk een aanrader (de nieuwe versie) hijs erg lang, ben bang dat ie traag en langdradig is??
zeker een aanrader !!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
is inglourious bastard seigenlijk een aanrader (de nieuwe versie) hijs erg lang, ben bang dat ie traag en langdradig is??
Dead Snow is briljant johquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef casper019 het volgende:
[..]
als je the killer inside me gaat kijken laat me dan weten hoe je hem vind hij stat oook op mijn plannng!
zelf kan ik zeggen kijk geen dead snow, ik vond het een k*t film
Idd, afkijken, en kijken als comedy.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerste helft van Dead Snow is vreselijk saai en kut, de tweede helft is briljant.
Ik begrijp de Apatow-kliek en hun films niet echt. Hoe meer ze er een tragi-komische sublaag proberen in te steken, hoe meer ze de mist ingaan. Ze zijn er gewoon niet erg goed in. Ze moeten gewoon vol voor de komedie gaan, daar zijn ze veel beter in.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef bierjoost het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Get him to the Greek gekeken.
Grote verwachtingen van na het zien van de trailer en het feit dat het een spin-off is van Forgetting Sarah Marshall. De laatste film moest het vooral hebben van Russel Brand en Jason Segel. De laatste heeft deze film medegeschreven en medegeproduceerd. Alleen Russel Brand kon deze film niet echt dragen vond ik. De grappen waren ook niet al te sterk en het dramaplotje dat erin is verwerkt komt eigenlijk nooit echt van de grond en zag ik meer als belemmering van de grappen. Jonah Hill deed het op zich wel weer aardig, als dik ventje.
Grappig, ik heb juist na het zien van de trailer gisteren besloten hem niet te kijken, vond hem niet echt aansprekend qua comedie...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef bierjoost het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Get him to the Greek gekeken.
Grote verwachtingen van na het zien van de trailer en het feit dat het een spin-off is van Forgetting Sarah Marshall. De laatste film moest het vooral hebben van Russel Brand en Jason Segel. De laatste heeft deze film medegeschreven en medegeproduceerd. Alleen Russel Brand kon deze film niet echt dragen vond ik. De grappen waren ook niet al te sterk en het dramaplotje dat erin is verwerkt komt eigenlijk nooit echt van de grond en zag ik meer als belemmering van de grappen. Jonah Hill deed het op zich wel weer aardig, als dik ventje.
Net dus gekeken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef casper019 het volgende:
[..]
als je the killer inside me gaat kijken laat me dan weten hoe je hem vind hij stat oook op mijn plannng!
zelf kan ik zeggen kijk geen dead snow, ik vond het een k*t film
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef casper019 het volgende:
Oh vergeten! West Side Story krijgt een solide 5quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Geen cijfer voor West Side Story? De rest geeft je namelijk wel cijfers.
Achteraf gezien vind ik het maar een vreemde film. Emotioneel ben ik niet echt betrokken geweest met Will Smith, terwijl dat wel bedoeld wordt en de thematiek + uitwerking best zwaar zijn. Aan de andere kant liet het me gelukkig ook niet geheel koud. Het totaalplaatje van Seven Pounds steekt ook best goed in elkaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:10 schreef .aeon het volgende:
[..]
Een van de weinige films waar ik een brok in mijn keel van kreeg (callcenter stukje).
Ik ga hem iig wel kijken. Heb er wel wat verwachtingen bij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Grappig, ik heb juist na het zien van de trailer gisteren besloten hem niet te kijken, vond hem niet echt aansprekend qua comedie...
Maar is de film niet te traag/wel een beetje actie in?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
zeker een aanrader !!
tja, je moet wel van de stijl van Tarantino houden. het is net als andere films van hem verdeeld in 3 of 4 stukken waarbij ze aan het einde allemaal samen komen.
IK ZEG DOEN !!
Gewoon kijken !quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef casper019 het volgende:
[..]
Maar is de film niet te traag/wel een beetje actie in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |