Ja, jou zal het een zorg zijn. Jij hebt het al.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:25 schreef BasementDweller het volgende:
Of lees de veranderingen van internet en leer uit je oude boek. Maar het zal mij een zorg zijn.
In het land der sarcasme zijt gij de koningquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die boeken kun je gewoon gebruiken.
Als je het niet erg vindt om te zakken.
Haha, je hele rijles-leven in één zinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:36 schreef kirsten. het volgende:
18 maart begonnen, 30 maart theorie gehaald, 2 ingrepen door instructeur, domme foutjes. 16 juni examen gehaald, totaal ongeveer 35 uur kwijt.
That's itIk was vergeten om eerder in dit topic te reageren.
Ik wou hem er alleen maar op wijzen dat je ook dat boek kan gebruiken en de veranderingen kan opzoeken. Het is geen advies, ik zeg alleen dat het kan. Misschien heeft ie er wat aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, jou zal het een zorg zijn. Jij hebt het al.
Maar jouw mening is niet van toepassing op medelezers die nog met hun opleiding bezig zijn dus hou maar op met je zogenaamde ervaring en mening terwijl je zelf een groentje bent.
Beter geef je goede informatie waar de huidige lessers iets aan hebben in plaats van onzin te verkopen.
Heb het topic om 3:30 's nachts gemaakt, dus toen dacht ik nightrider. Maar knightrider was natuurlijk die briljante serie, dus vandaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef jacobras het volgende:
"The knightrider"? Hoezo kom je daarbij, BasementDweller?
Ik weet niet of je het tegen mij had vwb persoonlijke aanvallen maar ik vermoed van wel aangezien ik zelf ook nogal fanatiek reageerde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef twiFight het volgende:
Persoonlijke aanvallen zijn ook niet nodig, die kunnen alleen maar uitlopen op offtopic gerotzooi.
Ik raad toch sterk aan een recent boek te halen. Ik had bij één complete methode al vaak moeite om de zaken goed uit elkaar te houden (en met mijn gymnasiumdiploma ben ik echt niet dom), laat staan dat je een boek hebt voor de theorie en een andere bron voor de veranderingen. Het wordt er niet duidelijker op uiteindelijk.
Maar zeg nou zelf: Hoe kan je veranderingen opzoeken zonder te weten wat de veranderingen zijn? Dan moet je complete boeken met elkaar gaan vergelijken. En als je dan toch de nieuwste info hebt kan het oude boek eigenlijk wel weg toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:32 schreef BasementDweller het volgende:
Ik wou hem er alleen maar op wijzen dat je ook dat boek kan gebruiken en de veranderingen kan opzoeken. Het is geen advies, ik zeg alleen dat het kan. Misschien heeft ie er wat aan.![]()
En ja ik heb er ervaring mee om een boek uit 2008 te gebruiken en dat ging ook. Sorry hoor baas![]()
Ik trek me terug uit dit topicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef honkhonk het volgende:
Weer een nieuw topic waar BasementDweller gaat praten alsof hij al 50 jaar achter het stuur zit en het allemaal al wel eens heeft gezien.
Volgens m'n instructeur is Vekabest hét boek om te gebruiken. Echter kwam dit advies te laat voor mij en had ik al een anwb boek aangeschaft. Persoonlijk vindt ik het anwb boek maar bagger en zou ik voor iets anders kiezen! Meestal kan je een combi kopen van zowel een boek en een cd, kan je allebei oefenen. Succes alvast!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
Heb er nu 4 lessen opzitten, ga ook maar alvast aan m'n theorie beginnen. Welk boek kan ik het beste gebruiken? En ik zie dat je via het cbr oude examens kan doen waar je voor moet betalen.. Kan dat ergens ook gratis? Thx
Als je de vraagsteller wil antwoorden kun je beter een link geven naar die overzichtjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef BasementDweller het volgende:
Er zijn overzichtjes voor veranderingen. Maar ik ga er verder niet eens op in want ik begin het een beetje zat te worden.
Ik heb de boeken van Vekabest nooit gezien, maar heb indd vaker gehoord dat die beter waren dan die van de ANWB. Ik zelf had het theorieboek van de ANWB, twee oefenboeken met tentamens van de ANWB en een CD-Rom van bol.com, van een onbekend merk. De CD-Rom kwam het dichtst in de buurt van het CBR examen, prima dingquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:03 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Volgens m'n instructeur is Vekabest hét boek om te gebruiken. Echter kwam dit advies te laat voor mij en had ik al een anwb boek aangeschaft. Persoonlijk vindt ik het anwb boek maar bagger en zou ik voor iets anders kiezen! Meestal kan je een combi kopen van zowel een boek en een cd, kan je allebei oefenen. Succes alvast!
Er is ook een speciaal motorrijlestopicquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef HeetBoven het volgende:
Ergens begin september op voor mijn A, dus ff mee te lezen(verkapte TVP)
Ik ken het topicquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Er is ook een speciaal motorrijlestopic![]()
Motorrijles #24 - Zweten zich een ongel... rijbewijs!
Dit is vooral bedoeld voor rijbewijs B, dus de mensen hier kunnen je ook niet echt met advies dienen
Alhoewel BlackViper hier ook voor z'n A bezig is!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:59 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik trek me terug uit dit topic
![]()
Van mij mag je allesquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:47 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik ken het topicmaar examenstress is hetzelfde, enne mag toch wel meelezen
Ik moet me schamen voor het aantal borden dat ik mis nu ik m'n rijbewijs heb.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:41 schreef twiFight het volgende:
Toe maar, wat een naastenliefde.
Heeft er iemand na veel lessen ook nog problemen om alle borden te lezen? Ik zie er nog wel eens een over het hoofd, maar ik vind ook dat mijn instructeur er soms teveel doorheen zit te kleppen. Dan moet je vanalles doen, net zo veel totdat je geen tijd meer hebt om de borden te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |