Absoluut, in m'n lesautoquote:

Zo, en dat voor een zesde les? Schaam je!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gisteren weer sinds een maand een rijles gehad. Ging wel redelijk, maar was niet echt een succes. Toch nog 3x laten afslaan, en dat voor een 6e les
Ik heb drie kernwoorden van hem meegekregen waar ik de volgende keer op moet gaan letten: rust, controle en op tijd

Zelfs op het examen had ik hem een keer af laten slaan, afslaan is is zeker niet erg je zit ook niet voor niets in een lesauto. Zolang je het maar snel weer weet op te lossen. En als je een maand niet gereden hebt moet je er natuurlijk ook weer even inkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gisteren weer sinds een maand een rijles gehad. Ging wel redelijk, maar was niet echt een succes. Toch nog 3x laten afslaan, en dat voor een 6e les
Ik heb drie kernwoorden van hem meegekregen waar ik de volgende keer op moet gaan letten: rust, controle en op tijd

| 1 | 

ahumm ik was 35....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was 26. Haalde hem toen ik 28 was

Die boeken kun je gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb nog een paar theorieboeken liggen van een jaar of 4 geleden, zijn deze nog 'geldig' - of is de theorie inmiddels ontzettend veranderd? Ga er toch maar weer eens voor. Ben het OV zat.

zeker net de tariefsverhogingen gehoord??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb nog een paar theorieboeken liggen van een jaar of 4 geleden, zijn deze nog 'geldig' - of is de theorie inmiddels ontzettend veranderd? Ga er toch maar weer eens voor. Ben het OV zat.

Ieder jaar hetzelfde liedje :squote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
zeker net de tariefsverhogingen gehoord??

Daarom vraag ik het juistquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die boeken kun je gewoon gebruiken.
Als je het niet erg vindt om te zakken.

Mijn punt is: Veel is hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het juist
Maar moet je nu juist veel andere dingen weten dan vroegah? Technische aspecten enzo hoorde ik laatst, of is dat nog niet?

Je kan natuurlijk wel gaan opzoeken wat er allemaal veranderd is. Kost wat werk, maar spaart je toch ook weer de kosten van de nieuwe boeken (t.w.v. een theorie-examen of nog meer).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn punt is: Veel is hetzelfde.
Maar er is idd eea veranderd en het zou lullig zijn om op 1 puntje te zakken omdat dat gegeven niet in je boekje stond.

Je kunt ook alles op gaan zoeken, heb je helemaal geen boekjes nodig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk wel gaan opzoeken wat er allemaal veranderd is. Kost wat werk, maar spaart je toch ook weer de kosten van de nieuwe boeken (t.w.v. een theorie-examen of nog meer).

Welke nieuwe regels gelden er vanaf 1 juli?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:10 schreef BasementDweller het volgende:
Als het je een uurtje kost en het bespaart je ¤20 (of volgens mij meer), dan heb ik het er wel voor over. Ik noem het zuinig.

Net theorie gedaan en je weet het niet. Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:15 schreef BasementDweller het volgende:
Geen idee, ik ben al geslaagd voor m'n theorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |