En stuurde je niet dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:22 schreef jacobras het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb tijdens mijn rijles nooit een situatiebevraging gehad. Bij mijn TTT zou ik er een krijgen, niet gehad. Bij mijn 3 examens zou ik bij alle 3 een krijgen (zeiden ze van tevoren), maar alleen bij de laatste gehad. Had er echt niet op gerekend, hij zei plots "stop daar maar even". Ik dacht dat ik wat fout gedaan had (klein beetje maar, stuurde niet scherp genoeg in).
Ik wist alleen nog maar dat ik naar rechts was gegaan, dus ik zei dat ik spiegelde (binnen, buiten, schouder), richting aangaf en naar rechts ging.
Hij: "oh, dus je schakelde niet terug?".
Ik: "oh ja, ik schakelde terug naar z'n 2".
Hij: "oh, dus je remde niet?"
Ik: "Ehm, jawel
"
"en naar rechts ging" = sturenquote:
In het geval van een noodstop, als je dat bedoelt, heeft het in ieder geval geen nut.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
... want dan rem je op de motor + remmen.
Tenzij je harder remt dan de motor je afremt, dan blijftie je juist versnellen omdat hij nog op toeren isquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
... want dan rem je op de motor + remmen.
Emmeloord? Daar moest ik ook.quote:
Gefeliciteerd! Blij dat het gelukt is met de nieuwe auto.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef Kadunaa het volgende:
Ik ben geslaagd.vanochtend om 9:50 in Leiden
Moest in een Golf TDI 1.9 examen doen, nog nooit in gereden (lesauto kapot gegaan), rij normaal in een Suzuki SX4 dus was wel eventjes wennen![]()
Tis gelukkig goed gegaan
Aw meid, wat ergquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef jacobras het volgende:
Jammer dat onze auto nu niet voor de deur staat, kan waarschijnlijk pas vanmiddag om 5 uur ofzo rijden.
Vertel? En wat is een klaverblad?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef twiFight het volgende:
Nou vooruit, rijles ging wel aardig. Ik moet meer naar rechts rijden cq bochten scherper nemen en eerder een klaverblad inkijken. Had bijna een aanrijding
Weet je hoe je goed remt? Gewoon keihard in z`n 1 zetten!!1!EINZ!!!1!1!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tenzij je harder remt dan de motor je afremt, dan blijftie je juist versnellen omdat hij nog op toeren is
Ik weet nog wel een matige grap. Je betaalt zo ¤1500 voor je rijles. Ga je in die autozetten, 100km/h rijden en dan in z'n 1 zettenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:31 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Weet je hoe je goed remt? Gewoon keihard in z`n 1 zetten!!1!EINZ!!!1!1!!
Het feit dat je mijn garp niet als slecht kwalificeert doet mij deugdquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een matige grap. Je betaalt zo ¤1500 voor je rijles. Ga je in die autozetten, 100km/h rijden en dan in z'n 1 zetten. De rij-instructeur zo van huh wat doe je?
![]()
!!! Zeg je, ja maar ik heb het toch betaald
![]()
!!1!!!!!!1!
Maakt wel een mooi geluid, als je uitvoegt op de snelweg voor een bocht en terugschakelt van 5 naar 3, maar 'm per ongeluk in z'n 1 zet..Dat krakende, schurende, jammerende geluid, heerlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een matige grap. Je betaalt zo ¤1500 voor je rijles. Ga je in die autozetten, 100km/h rijden en dan in z'n 1 zetten. De rij-instructeur zo van huh wat doe je?
![]()
!!! Zeg je, ja maar ik heb het toch betaald
![]()
!!1!!!!!!1!
Je hebt er ervaring mee?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maakt wel een mooi geluid, als je uitvoegt op de snelweg voor een bocht en terugschakelt van 5 naar 3, maar 'm per ongeluk in z'n 1 zet..Dat krakende, schurende, jammerende geluid, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |