Ehquote:
Ja weet ik hetquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh
Ik denk niet dat ik veel mensen blij maak met halfvergane shirtjes in maat 48. Dus als ze echt te groot worden gooi ik ze heel sympathiek in de zak van Max
Ik hou het even in mijn achterhoofd en laat het ASAP wetenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja weet ik het, aangezien de kledingtopics momenteel spontaan vermeniguldigen. Voordat je lakuitverkoop houdt kom ik wel een keer langs
.Ik ga trouwens zondagmiddag naar Puckzzz, als je zin hebt?
Kende in me nieuwe wage meerijequote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou het even in mijn achterhoofd en laat het ASAP weten
Sally Hansen Maximum Growthquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Alles is hier afgebroken... Het is echt een triest gezicht. Ik heb maar niet eens gelakt...![]()
Iemand een gouden tip voor nagelverharders of is dat nog steeds Herome zoals een x-aantal jaar terug?
Mooi gedaan zeg!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Joysa het volgende:
Ok, wk-mani dan. Met scheve nagels, want alles breekt af op het werk![]()
[ afbeelding ]
(Geen zin om licht aan te doen, maar je ziet het idee)
ook gewoon bij Kruidvat (en DA) te koopquote:
Of gewoon Herome, die werken ook nog goed.quote:
Thnxquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Holyme het volgende:
Franneh, gefeliciteerd!Lieve kleurtjes heb je uitgezocht. En een placemat op je bureau werkt ideaal!
Helemaal mee eens!! Milani holo's zijn top!! Net iets minder holo dan de kaleidoscopes, maar zijn redelijk gelijk en tenminste verkrijgbaar. Ik ben voorstander!!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb geen wk-mani, geen zin in oranje![]()
[ afbeelding ]
Digital van milaniDie milani 3d holographics zijn echt geweldig, spijt dat ik er maar 2 besteld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Oe, dat ziet er mooi uitquote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
franneh gefeliciteerd!
ohh loqi wat een zwijmelkleur![]()
[ afbeelding ]
ik heb een nieuw rek nodig
Ja hallo stuntprijzen d'ohquote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef vamperotica het volgende:
Waarom valt mij nou meteen dat " foldertje" op?
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef vamperotica het volgende:
kreeg ik ineens door de bus vandaagquote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef vamperotica het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
kreeg ik ineens door de bus vandaaggeen idee hoezo. maar toch even bladeren dan he
Nice!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef Miss_V het volgende:
Jaaa oh wat een stash... dan val ik nog wel mee... moet het alleen nog hubbie wijsmaken![]()
Leuke nageltjes Lizzie!
Ik ben klaar voor de halve finale![]()
[ afbeelding ]
quote:
Mijn 13-jarige ook!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn 2-jarige heeft oranje pinken en duimen en dan rood wit en blauw op de andere 3 vingers!![]()
Zoooooooooooooooooooo herkenbaar.... en oh dat je daar het geduld voor hebt....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag voor de 572e keer de vraag gehad of ik nou echt elke dag mijn nagels lak, gevolgd door een serenade van gezucht en gesteun en "dat je daar allemaal tijd voor hebt, jeetje!" Serieus, de opmerkingen die ik naar mijn hoofd kreeg toen ik nog rookte waren nog minder irritant
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef liiszle het volgende:
zooo, eindelijk weer eens tijd gehad om bij te lezen en zelf te klieren.
op Bokt.nl is er ook een nagel topic,en daar doen ze iedere maand een nagel wedstrijd. thema nagels.
deze maand zon zee en strand.. dus ook maar eens mee gedaan.
het is dit geworden.
[ afbeelding ]
kunnen jullie zien wat t is ?
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/Nails/nagelsss.jpg
na, dat er allemaal weer af, en heb nu dit
[ afbeelding ]
en mijn bescheiden stack
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een bonus picMooie stash!! Zo'n kastje heb ik ook nog staan, maar ingeruild voor een Helmer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kunnen mensen toch zeuren!! Volgende keer vragen wat zij doen voor hun ontspanning en dan vragen hoe ze daar de tijd voor kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag voor de 572e keer de vraag gehad of ik nou echt elke dag mijn nagels lak, gevolgd door een serenade van gezucht en gesteun en "dat je daar allemaal tijd voor hebt, jeetje!" Serieus, de opmerkingen die ik naar mijn hoofd kreeg toen ik nog rookte waren nog minder irritant
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Joysa het volgende:
Ok, wk-mani dan. Met scheve nagels, want alles breekt af op het werk![]()
[ afbeelding ]
(Geen zin om licht aan te doen, maar je ziet het idee)
Leuke WK nagels!! Mijn foto's komen er zo aan (weliswaar geen WK nagels, maar toch)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef Miss_V het volgende:
Jaaa oh wat een stash... dan val ik nog wel mee... moet het alleen nog hubbie wijsmaken![]()
Leuke nageltjes liiszle !
Ik ben klaar voor de halve finale![]()
[ afbeelding ]
Haha ja die bij Essence zijn niet zo snuggerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:06 schreef Mirjam het volgende:
ik had essence gemaild met de vraag of de twilight-collectie ook hier te verkrijgen was, krijg ik als antwoord terug dat nederland het enige land waar die niet te verkrijgen is (vreemd)
nouja, goed, ik terugmailen of ik via hen dan aan wat zou kunnen komen, krijg ik een mail terug dat ik ze enkel bij het kruidvat kan krijgen, ja, duh, je zegt net dat die zooi hier niet te krijgen is
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:06 schreef Mirjam het volgende:
ik had essence gemaild met de vraag of de twilight-collectie ook hier te verkrijgen was, krijg ik als antwoord terug dat nederland het enige land waar die niet te verkrijgen is (vreemd)
nouja, goed, ik terugmailen of ik via hen dan aan wat zou kunnen komen, krijg ik een mail terug dat ik ze enkel bij het kruidvat kan krijgen, ja, duh, je zegt net dat die zooi hier niet te krijgen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |