Gosh 1+1 gratis en zag iets van Essence in de folder van 3=2?quote:
ooohquote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gosh 1+1 gratis en zag iets van Essence in de folder van 3=2?
Dat plaatje erboven is normaalquote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef tanteklara het volgende:
Dames,
Nog even een vraag over blogs en followers. Nu heb ik me aangemeld, maar zie ik steeds mijn plaatje boven het vak met followers. Is dit correct of doe ik iets verkeerd. Ik wil niet jullie blogs vervuilen met mijn plaatsje steeds net boven het followersblog, als dat niet hoort. Ik blijk ook al een vriendin te hebben????
Graag hulp voor deze blognoob.
Gelukkig maar. Bedankt voor het antwoord.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat plaatje erboven is normaal
En ik laat Gosh ook aan me voorbijgaan. Vind de lakjes maar meh.
En m'n nagels zijn weer kort-korter-kortst.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
FlipFlop Fantasy onder de geldchecklamp (uv/blacklight ofzo?) op het werk.
(Geen fotowaardige mani verder)
Mn collega's telkens als ik geld ging controleren, woaaah lijken wel lampjes.
Dat klopt hoor! En bedankt voor het followenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef tanteklara het volgende:
Dames,
Nog even een vraag over blogs en followers. Nu heb ik me aangemeld, maar zie ik steeds mijn plaatje boven het vak met followers. Is dit correct of doe ik iets verkeerd. Ik wil niet jullie blogs vervuilen met mijn plaatsje steeds net boven het followersblog, als dat niet hoort. Ik blijk ook al een vriendin te hebben????
Graag hulp voor deze blognoob.
Vetquote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Whieh!! Dat is tof!!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Chill!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
wel nagellakremover zonder aceton gebruiken, dan blijft je acryl gewoon zitten hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Hm straks maar even met alu en watjes proberen dan maar. En hopen dat m'n acryl blijft zitten
Niet? bij mij welquote:Op maandag 28 juni 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga LOL er af halen, hij is heul niet zo mooi holo als ik had gehoopt
Na mijn Nfu Oh van zaterdag viel het wat tegen jaquote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Niet? bij mij wel![]()
Ik moet hem er ook afhalen, maar bij mij is ie gewoon ernstig gechipt tijdens het haren wassen (als in de wijsvingers liggen er voor de helft af:'))
Ja, halloo.... moet je ook geen Nfu Oh opdoen en daarna een CGquote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na mijn Nfu Oh van zaterdag viel het wat tegen ja![]()
Dus ik weiger het pakket morgen.quote:Hoi Suzanne,
Sorry, je hebt gelijk hoor.
Maar omdat jij mij in eerste instantie mailde voor 1 lakje (en ik er maar 1
had staan) dacht ik juist een goed gebaar af te geven om het zo te doen..
Stuur maar terug, geen enkel probleem.
Jammer van de Blog.
ik vind wel dat je er niet over moet gaan bloggen enzo... maar ja, dat ben ikquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb antwoord terug!
[..]
Dus ik weiger het pakket morgen.
Heb overigens nog geen geld terug gestort gekregen.
Daarvoor hebben ze OPI Drip Dry uitgevonden!!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel één lakje van gosh en dat duurt echt úren voor het een beetje droog is, dus ik denk niet dat ik gebruik ga maken van deze aanbieding
SQ, was t nog gelukt met die wielen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind wel dat je er niet over moet gaan bloggen enzo... maar ja, dat ben ikZo agressief hoeft het volgens mij ook weer niet
(vond die mail wel wat heftig)
wat betaal jij voor drip dry en waar bestel je t?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Nitos het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze OPI Drip Dry uitgevonden!!
ohja, die zijn onderwegquote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
SQ, was t nog gelukt met die wielen?
Is hij echt zo geweldig? Ik heb hem voor mezelf besteld en ben erg benieuwd!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Nitos het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze OPI Drip Dry uitgevonden!!
Super, thanx!!quote:
Ja, zal ik ook nog ff doenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super, thanx!!![]()
(doe je ook nog even een PM met kosten en rekeningnr?)
pfieuw, ik ben dus niet de enigequote:
Ah ja halloooquote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na mijn Nfu Oh van zaterdag viel het wat tegen ja![]()
Oeh!! Hebben ze daar ook kleurtjes, of alleen van die treatments?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
bij de ici paris is alle sally hansen nagellak 1 + 1 gratis
ook vrij veel kleurtjesquote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh!! Hebben ze daar ook kleurtjes, of alleen van die treatments?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |