Haha,dit is gewoon het tijdperk ná onsquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Woohoo, ik sta in het lijstje, kan het eigenlijk nog maar amper geloven
It's the end of an era!
zolang je dat elke keer dat je nu de weg op gaat ook maar denkt (en doet)quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,dit is gewoon het tijdperk ná ons![]()
Wat wel hoopvol is voor de mensen die binnenkort af moeten rijden,als wij het kunnen..Juist,dan kan iedereen hetWeet je wat ook wel pathetic was,dat ik tijdens het rijden ineens letterlijk dacht 'Ik ben echt heel goed aan het rijden
'
Voorlopig kan ik volgende week donderdag ongeveer pas weer rijden vanwege mn pasje,of eigenlijk,het ontbreken daarvanquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
zolang je dat elke keer dat je nu de weg op gaat ook maar denkt (en doet)
Whoehoeee,heerlijk om de trotse bezitter van een rijbewijs te zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha omg, nouja komt wel goed toch!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik volgende week donderdag ongeveer pas weer rijden vanwege mn pasje,of eigenlijk,het ontbreken daarvanInstructeur kwam nog met een heel stappenplan,hilarisch.'Je kunt beter eerst alleen gaan rijden,en rij alleen in je eigen buurt.En pas op voor de spiegels van je vaders auto,oh ja,en pas op met parkeren,en let ook goed op je spiegels hé.' Misschien dat ik voor good old sake nog eens richting het CBR ga rijden,of richting de kruispunten waar ik een geul heb gereden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Gefeliciiiiiteeeeeerd Purdey!!!!!!!![]()
*We hebben een P, we hebben een U, we hebben een R, we hebben een D, we hebben een E, we hebben een Y wat spelt dat..................... PURDEY!*Hahaha WJ toch,wat een geweldige reactie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jacobras: Dankjewel!![]()
@Monsterd: Haha,dat hoop ik ja.Volgende week donderdag een keertje proberen,of iets eerder,nevermind het pasje.Moet goed gaan komen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Dat had ik ook. 'Joh, ik heb allemaal foutjes gemaakt, de motor is afgeslagen, maar ik rij best lekker zo.'quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,dit is gewoon het tijdperk ná ons![]()
Wat wel hoopvol is voor de mensen die binnenkort af moeten rijden,als wij het kunnen..Juist,dan kan iedereen hetWeet je wat ook wel pathetic was,dat ik tijdens het rijden ineens letterlijk dacht 'Ik ben echt heel goed aan het rijden
'
Haha 'Ach,we rijden best lekker.' Ik heb eigenlijk geen foutjes gemaakt moet ik eerlijk bekennen.Ik heb in de spiegels gekeken alsof mn leven ervan afhing.En die examanitor bekeek me niet eens,wenkte alleen met zn hand waar we heengingen,om ondertussen gewoon ongestoord met mn instructeur verder te praten.Achteraf hebben we daar vreselijk om kunnen lachen samen.We hadden clusteropdrachten geoefend,situatiebesprekingen,kruispunten..En niks van dat al gehad.Meneer Mouse (En mijn voornaam is geen Micky zei hij erachteraanquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik ook. 'Joh, ik heb allemaal foutjes gemaakt, de motor is afgeslagen, maar ik rij best lekker zo.'
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:14 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Ik wist 't gewoon! Ik ben blij voor je!
Whoehoeeeee Lammetje! Jou reactie miste ik nog chick! Mijn geluk kan nog steeds niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het allemaal niet meer zo zeker,ging er niet meer klakkeloos vanuit dat ik zou slagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@VanderGeld: Danku!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Nou ja, er is geen speciaal topic voor mensen die net hun rijbewijs hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef jacobras het volgende:
Je blijft toch nog wel even in dit topic hangen?![]()
wat niet is kunnen we maken..quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er is geen speciaal topic voor mensen die net hun rijbewijs hebbenDat je net zoals in OUD van zwangerschap naar het babytopic naar het peutertopic gaat
Actually is het er welquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er is geen speciaal topic voor mensen die net hun rijbewijs hebbenDat je net zoals in OUD van zwangerschap naar het babytopic naar het peutertopic gaat
Ah, ik dacht al dat ik zoiets voorbij heb zien komen. Kon 'm alleen niet zo snel terugvinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Actually is het er welHet Autorij topic #1. Dus CherryLips en Purdey: come on and join us there
Alle andere geslaagden natuurlijk ook! Kijken hoe snel we naar #2 en #3 kunnen
Gevolgd door een noodstop omdat een scooteridioot voorlangs schoot?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weet je wat ook wel pathetic was,dat ik tijdens het rijden ineens letterlijk dacht 'Ik ben echt heel goed aan het rijden'
Succesquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu mag 1 Juli t eens proberen...
Hé,ik ben geslaagd hé! Maar als ik eraan terugdenk hoevaak die man me nog aanwijzingen heeft zitten gevenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:51 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Gevolgd door een noodstop omdat een scooteridioot voorlangs schoot?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Whoehoeeeee Lammetje! Jou reactie miste ik nog chick! Mijn geluk kan nog steeds niet op![]()
Ik wist het allemaal niet meer zo zeker,ging er niet meer klakkeloos vanuit dat ik zou slagen
En wanneer kun je je rijbewijs ophalen? Ik neem aan dat je niet zoals cherrylips met spoed aan hebt gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal kun je 'm na 3 dagen toch ophalen. En ik ben benieuwd hoe je eerste rit zonder instructeur is!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:06 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
En wanneer kun je je rijbewijs ophalen? Ik neem aan dat je niet zoals cherrylips met spoed aan hebt gevraagd?Meestal kun je 'm na 3 dagen toch ophalen. En ik ben benieuwd hoe je eerste rit zonder instructeur is!
Ik ga 'm niet met spoed aanvragen.Ik denk dat ie rond woensdag klaar ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook erg benieuwd! Vreemde auto,niemand naast me.Blegh,ik zie er nog tegenop ook.Wie moet ik voortaan de schuld geven van mijn fouten?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Al het overige verkeerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:09 schreef Purdey het volgende:
Blegh,ik zie er nog tegenop ook.Wie moet ik voortaan de schuld geven van mijn fouten?!
Ik had al begrepen dat je dan super lang op je rijbewijs moest wachten in de tussentijd. Dus het is wel begrijpelijk dat je 'm na al die tijd eens in je portemonnee wilt hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:07 schreef CherryLips het volgende:
5 werkdagen geloof ik. Maar ik ben de komende twee weken niet thuis, dus ik wilde hem in ieder geval in de portemonnee hebben voor ik wegga.
Misschien ligt t er dinsdag al! Ik had 'm maandag aangevraagd en donderdag had ik 'm. Ik denk zelfs dat ie er woensdag al lag (want de datum van aanvraag is hetzelfde als de datum dat ie is aangemaaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet met spoed aanvragen.Ik denk dat ie rond woensdag klaar ligt
quote:Ik ben ook erg benieuwd! Vreemde auto,niemand naast me.Blegh,ik zie er nog tegenop ook.Wie moet ik voortaan de schuld geven van mijn fouten?!
Inderdaad. In het begin heb ik veel getoeter gehoord en hebben veel mensen mij agressief ingehaald.quote:Al het overige verkeerdoe ik ook en het voelt goed!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar ja! Ik haal nu zelf nog niet zo veel in omdat het meestal gewoon niet nodig is. Tenzij er een vrachtwagen voor me rijdt oid maar als ik gewoon aan de maximum snelheid kan zitten doe ik er niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Lammmetje het volgende:
Inderdaad. In het begin heb ik veel getoeter gehoord en hebben veel mensen mij agressief ingehaald.
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef Opperprutser het volgende:
Reeks even niet meer gevolgd, dus zie t net pas: GEFELICITEERD PURDEY! 't einde van een tijdperk haha![]()
Vriendin lief moet vandaag afrijden, ben eens benieuwd.
Ahh Kim,jij hebt van de week gewoon ontzettend veel pech gehad.Want je instructeur vond dat je prima kon rijden,en vroeg zich daadwerkelijk af waarom je zo onzeker was.Dus je kunt het écht wel! Je volgende examen wordt echt jou dag,en dan kun je lekker met je zwarte corsa de weg op!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Kimpossible het volgende:
'Waka waka' van Shakira was zojuist op de radio; 'Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle'.. Nou, laten we dat maar doen dan hé. Vol goede moed. Ofzo.
Je hebt wat positieve input nodig! Een virutuele steunbetuiging,ik heb er ook zóveel gehadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:22 schreef Kimpossible het volgende:
Purdey, je bent lief!
Les ging wel ok. Instructeur gedroeg zich als een bitch, dat wel. Om het minst of geringste trok ie z'n scheur wagenwijd open. ('Ja waarom schakel je nou, ik zeg net dat je over 40 meter linksaf moet???') en zulks. Verder ging het wel prima.
Hij verwoorde het als dat ik 'truttig gereden had', maar op de route die we vandaag reden merkte ik al dat ik daar áltijd zo rijd (25 dus ofzo.) en daar heeft ie nog nooit over gerept, dus ik baal er een beetje van dat ik daar nu pas achterkom. Met 30 over kinderkopjes voelt best wel als scheuren, als je dat niet gewend bent.
Volgende week vrijdag les en dan evt. maandag nog, dinsdag afrijden. pf.
Veel succes dinsdagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:22 schreef Kimpossible het volgende:
Purdey, je bent lief!
Les ging wel ok. Instructeur gedroeg zich als een bitch, dat wel. Om het minst of geringste trok ie z'n scheur wagenwijd open. ('Ja waarom schakel je nou, ik zeg net dat je over 40 meter linksaf moet???') en zulks. Verder ging het wel prima.
Hij verwoorde het als dat ik 'truttig gereden had', maar op de route die we vandaag reden merkte ik al dat ik daar áltijd zo rijd (25 dus ofzo.) en daar heeft ie nog nooit over gerept, dus ik baal er een beetje van dat ik daar nu pas achterkom. Met 30 over kinderkopjes voelt best wel als scheuren, als je dat niet gewend bent.
Volgende week vrijdag les en dan evt. maandag nog, dinsdag afrijden. pf.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je hebt wat positieve input nodig! Een virutuele steunbetuiging,ik heb er ook zóveel gehad
Wat raar dat je instructeur zich zo gedroeg?! Waar is dat nou goed voor? Alsof je nog niet genoeg baalt van je examen! De mijne was van de week overgegaan op zuchten,heel diep veelbetekenend zuchtten.Heel naarJe hebt indd van die weggetjes met kinderkopjes of een ander klein soort straatsteen waar je bijv. 50 mag rijden,maar dat gewoon niet prettig is omdat de hele auto dan schudt en rammelt
![]()
Misschien moet je het gewoon zeggen dat je het niet prettig vond dat hij zo deed vandaag,mag best.Deed ik ook.Gister nog minstens een kwartier zitten praten over dinsdag,toen we best in de clinch lagen samen.En dan merk je dat je allebei bepaalde redenen had
Ahh lieve Kimquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt..De leskaart ook, 'ja dit kennen we nu allemaal wel he, laat maar hoor' euh? Ok? Alsof ik 'm nog meer tijd kost en ie dat rot vindt ofzo. Ik vind het ook rot dat het nu weer een bak met geld kost, maarja, het moet maar, dus zet dan je beste beentje voor.
Als 'ie zo doet heb ik ook dat gevoel wat jij een beetje had, dat je er toch al niet zoveel vertrouwen in hebt en dat dat nog lekker een schepje er boven op is. 'JA DIE FIETSER HAD IK ALLANG GEZIEN HOOR' 'IK wist ALLANG waar die auto heen ging!', dat soort dingen. Dan denk ik; kerel, als ik naast m'n moeder zit in de auto dan zie ik ook dingen honderd jaar eerder. Ik zie ze toch op tijd? Wát is dan het probleem.
Het is dus niet dat ik het te laat signaleer (voor m'n gevoel, want het is altijd veilig en netjes), mar pf.
Zou het nog goedkomen?
Mijn instructeur heeft tot op de laatste minuut zo'n beetje aan m'n stuur gezetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:00 schreef twiFight het volgende:
Hebben wel meer mensen ingrepen aan het stuur dan? Ik heb best rare dingen uitgespookt, maar hij heeft nooit aan het stuur gezeten. Wel een paar keer geremd
Ik kan natuurlijk niet voor jouw instructeur spreken, maar ik kan je wél vertellen hoe ik er mee omging.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Kimpossible het volgende:
De leskaart ook, 'ja dit kennen we nu allemaal wel he, laat maar hoor' euh? Ok? Alsof ik 'm nog meer tijd kost en ie dat rot vindt ofzo.
Absoluut!quote:
Mijn eerste ritje was ook apart hoor, maar wel meteen ~80km incl snelweg. Het was even het gevoel van "nu moet je het alleen kunnen Daniel" beseffen/overkomen en al snel ging het vrij goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
Ik baal een beetje dat ik zo lang moet wachten tot ik een rondje mag maken in de auto.En ik vraag me nu ook af of het wel verstandig is.Is dat een normaal gevoel,dat je slaagt voor je rijbewijs maar ineens denkt dat je daar helemaal niet aan toe ben om alleen te gaan rijden?
Het is ook een vrij logisch gevoel denk ik hoor.Ik heb ruim een half jaar naast iemand gezeten,met een set dubbele bediening,en dat was toch een soort vangnet/veilige enclave gevoel.Van de week eerst maar eens een rondje om mijn eigen huizenblok maken (Hoe patheticquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mijn eerste ritje was ook apart hoor, maar wel meteen ~80km incl snelweg. Het was even het gevoel van "nu moet je het alleen kunnen Daniel" beseffen/overkomen en al snel ging het vrij goed!
Ook hij vond em dus niet interessant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
Op mijn leskaart stonden drie fases.En die streepte mijn instructeur dan af.Op een gegeven moment merkte ik dat hij er vrijwel niks meer mee deed,en toen gaf ik die kaart ook niet meer.Alleen nog om afspraken te noteren![]()
Je bent niet voor niks geslaagd natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:Ik baal een beetje dat ik zo lang moet wachten tot ik een rondje mag maken in de auto.En ik vraag me nu ook af of het wel verstandig is.Is dat een normaal gevoel,dat je slaagt voor je rijbewijs maar ineens denkt dat je daar helemaal niet aan toe ben om alleen te gaan rijden?
Klopt!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Sowieso spontaan langsgaan om te kijken of je pasje er niet al toevallig ligtdeed ik ook, scheelde me 3/4 dagen wachten
In the face tegen de spoedbestellers!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt!
Heel vaak ligt ie al veel eerder voor je klaar.
Eigenlijk ook gewoon geldklopperij hoor.Heb je je pasje drie dagen eerder,mag je 33,- meer betalen.Ik vond de ¤47,75 die ik neer mocht tellen al meer dan genoeg voor een plastic prulletjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
In the face tegen de spoedbestellers!
Ik had dat ook. Ik vond dat ik mijn rijbewijs niet eens verdiend had.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:
En ik vraag me nu ook af of het wel verstandig is.Is dat een normaal gevoel,dat je slaagt voor je rijbewijs maar ineens denkt dat je daar helemaal niet aan toe ben om alleen te gaan rijden?
Ja ik probeer m'n best te doen maar toch elke keer weer 1 of 2 straatjes waar ik verkeerd uitkom. Meestal zijn het de hele kleine straatjes waar ik in moet en dan voorbij rij. Ik denk dan automatisch in mijn hoofd van: het zijn kleine straatjes dus zal het wel 1-richting zijn, dus rij ik gewoon door tot de eerste de beste zijstraat en dan ga ik daar pas in, en dan blijkt achteraf dat ik er wel gewoon inmocht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:38 schreef vannelle het volgende:
JacObus, niet overal staan lantarenpalen. Bij een kruising of splitsing eigenlijk altijd wel.
Mocht wel de hele straat verlichting hebben dan staan er op een kruising of splitsing meestal wat meer. Wellicht dat je daar eens naar kan kijken?
Ahh,je praat tegen jezelf,wat lief! Maar het is misschien niet eens zo'n gek idee!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:39 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik had dat ook. Ik vond dat ik mijn rijbewijs niet eens verdiend had.Ik denk dat je na een paar ritjes zonder instructeur wat meer vertrouwen in jezelf hebt gekregen. Ik herhaal zelfs nu nog opmerkingen van mijn instructeur: 'goed kijken in die zijstraten' 'eerder kijken op rotondes' 'niet twijfelen, maar gewoon voor die auto gaan!'. Het enige wat ik nog niet goed durf te doen is inhalen op de snelweg. Ik moest nog 1.5 km voor mijn afslag, maar ik durfde de auto voor me niet in te halen (die 100km/h ging).
Je mag gerust je snelheid flink omlaag brengen om te kijken of je die ene zijstraat in mag of niet, dat doet iedereen die aan het zoeken is en bijv. straatnaambordjes wil lezen of zoals in jouw geval: kijken of je ergens in mag of niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik probeer m'n best te doen maar toch elke keer weer 1 of 2 straatjes waar ik verkeerd uitkom. Meestal zijn het de hele kleine straatjes waar ik in moet en dan voorbij rij. Ik denk dan automatisch in mijn hoofd van: het zijn kleine straatjes dus zal het wel 1-richting zijn, dus rij ik gewoon door tot de eerste de beste zijstraat en dan ga ik daar pas in, en dan blijkt achteraf dat ik er wel gewoon inmocht.
Ik zeg het niet altijd hardop, hoor. Ik doe het soms als ik alleen in de auto zitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahh,je praat tegen jezelf,wat lief! Maar het is misschien niet eens zo'n gek idee!
Misschien moet ik af en toe ook even heel geïrriteerd zuchtten,zoals mijn lief
Snelweg rijden vond ik al best eng,en daar zie ik dan ook het meeste tegenop..Denk dat ik maar eens gewoon heel zielig richting het CBR ga rijden,en weer terug.Dat is bekend,en snelweg,en lesauto's,dat schept een nostalgisch gevoel
Ik vind het juist wel iets hebben,dat je zoiets hardop blijft herhalen.Het houdt je wel alert op de weg natuurlijk.Ik heb inmiddels de zwarte band kruispunten.Maar moet wel eerlijk bekennen dat er twee kruispunten zijn in R'dam waar ik altijd de mist in ging.Liggen drie trambanen in,zebrapaden,verkeer van links,rechts en rechtdoor..Gekkenhuis daar altijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik zeg het niet altijd hardop, hoor. Ik doe het soms als ik alleen in de auto zit
De snelweg is juist minder eng dan al die kruispunten. Bij de snelweg gaat iedereen tenminste 1 kant op. Oh, nu ik eraan denk, ik ben gisteren ook over de doorgetrokken streep gereden![]()
(ik wilde 't daarna nog 1 keer doen, maar toen realiseerde ik me dat het niet mocht).
Het gaat je wel lukken om alleen te rijden. Desnoods vraag je je lief om mee te gaan(uiteraard zonder dat ie betaald krijgt)
Dus je hebt niet eerst een rijles en dan gelijkt het examen erachteraan? Dat is idd klotequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief!
M'n instructeur heeft in het begin wel erg fanatiek de kaarten ingevuld, vandaar dat het me een beetje verwarde. In principe verandert het ook niets aan hoe ik rijd natuurlijk, maar het was even een heel nieuwe beleving.
Ik ga m;n eerste ritje snelweg met m'n moeder maken, is al besloten. M'n vader krijgt een driedubbele rolberoerte en m'n vriend heeft zelf z'n befaamde pasje nog niet, dus mocht ik het niet trekken kan hij het op de terugweg niet overnemen. Uiteraard mag 'ie wel mee op de achterbank.
Verder is het juist een beetje een probleem dat ik bij vlagen zoiets heb van 'verdorie, ik kan haske goed rijden, gééf dat rijbewijs nou' en het volgende moment zit ik heel sippig zo van '-O- Zal ik ooit slagen? Die is al 2 keer gezakt, die moet al voor de vierde keer op. Kut, dat is dezelfde CBR-locatie'. Enzovoorts. Mja. We'll wait & see. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte en kan hier nog drie keer spuien.
Wat me er trouwens toe brengt dat ik m'n instructeur héél dankbaar ben -not-: Op de dag van m'n examen heb ik om 8 uur les, wat dus betekent dat ik om zeven uur op mag staan, zodat ik me vervolgens tot tien voor vier op kan gaan zitten vreten, omdat ik dán pas moet afrijden. Lekker handig, meneer.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
In the face tegen de spoedbestellers!
Ha, goed dat je t je herinnerdequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:28 schreef Purdey het volgende:
Edit: Opperprutser,hoe zit het met je vriendinnetje? Geslaagd?
Tuurlijk heb ik het onthouden!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:30 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Ha, goed dat je t je herinnerdeJep, geslaagd!
15.50? Is het dan niet veels te druk op de wegquote:Op zondag 20 juni 2010 20:38 schreef Kimpossible het volgende:
@ Monsterd: Nope, om 8 uur les en dan om 15.50 rijexamen, dus zeg dat ik om 3 uur opgehaald wordt, dan rijden we gelijk door en dan heb ik examen. Fijn! haha.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Dubish het volgende:
[..]
15.50? Is het dan niet veels te druk op de weg
Maak je niet druk joh.quote:
Zit er een rode sticker op het doosje? Nee.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:31 schreef twiFight het volgende:
Nou morgen eindelijk weer een rijles! Gaat een pijnlijk ritje worden, letterlijk, want je mag geen ibuprofen als je moet rijden
Nee maar ik bedoel, op dat tijdstip is het echt wel moeilijker rijden dan bv om 11uur in de ochtend. Vooral kruispunten en snelwegquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh.
Nogmaals, als je instructeur je niet geschikt acht laat hij je echt niet op examen gaan. Of je moet het mes op zijn keel aan hem hebben gevraagd.![]()
Totdat je op examen gaat zul je nog meer van dit soort opmerkingen horen. So what??
Je kunt toch rijden dus wat maakt het uit?
Niks van aantrekken, hooguit even lachen en verder gaan met in jezelf geloven.
Wou er bijna TSJAKKAA achteraan typen maar dat doe ik niet.
Eens.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:02 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, op dat tijdstip is het echt wel moeilijker rijden dan bv om 11uur in de ochtend.
Eens.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eens.
Het gaat om vertrouwen in jezelf.
Joah, had de dinges verkeerd gelezen. Je mag alleen niet rijden bij bijwerkingen (die ik niet heb). Ik had het gelezen als zijnde dat je er nooit mee mag rijden.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zit er een rode sticker op het doosje? Nee.
Zit er een gele sticker op het doosje? Nee
Gewoon slikken als dat beter voor jou is, veel zwaarder dan aspirine is het niet. Kwel jezelf niet onnodig.
Hoopte ik ook, maar op mijn datum helaas niet. Wanneer moet je afrijden?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu hoopt dat er tijdens zn praktijk examen gewoon voetbal op de buis isist lekker rustig
!!
Ja veel van de stressers (waaronder ikquote:
'k lees al een tijdje mee, maar alles wat ik wil zeggen is al zo'n beetje gezegd en in herhaling vallen is ook beetje saai.quote:
Dat viel mij ook op jaquote:
Haha inderdaad, ik volg jullie daar welquote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja![]()
Wat House ook zegt,de veel-posters zijn geslaagd.House,Cherrylips,Monsterd en ik.Wat me wel opvalt is dat het beginnend bestuurders topic sinds het slagen van Cherrylips en mij met drie pagina's is gegroeid
Dubish,dat klinkt als stalkingquote:Op maandag 21 juni 2010 15:15 schreef Dubish het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ik volg jullie daar wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |