Haha,dit is gewoon het tijdperk ná onsquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Woohoo, ik sta in het lijstje, kan het eigenlijk nog maar amper geloven
It's the end of an era!
zolang je dat elke keer dat je nu de weg op gaat ook maar denkt (en doet)quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,dit is gewoon het tijdperk ná ons![]()
Wat wel hoopvol is voor de mensen die binnenkort af moeten rijden,als wij het kunnen..Juist,dan kan iedereen hetWeet je wat ook wel pathetic was,dat ik tijdens het rijden ineens letterlijk dacht 'Ik ben echt heel goed aan het rijden
'
Voorlopig kan ik volgende week donderdag ongeveer pas weer rijden vanwege mn pasje,of eigenlijk,het ontbreken daarvanquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
zolang je dat elke keer dat je nu de weg op gaat ook maar denkt (en doet)
Whoehoeee,heerlijk om de trotse bezitter van een rijbewijs te zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha omg, nouja komt wel goed toch!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik volgende week donderdag ongeveer pas weer rijden vanwege mn pasje,of eigenlijk,het ontbreken daarvanInstructeur kwam nog met een heel stappenplan,hilarisch.'Je kunt beter eerst alleen gaan rijden,en rij alleen in je eigen buurt.En pas op voor de spiegels van je vaders auto,oh ja,en pas op met parkeren,en let ook goed op je spiegels hé.' Misschien dat ik voor good old sake nog eens richting het CBR ga rijden,of richting de kruispunten waar ik een geul heb gereden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Gefeliciiiiiteeeeeerd Purdey!!!!!!!![]()
*We hebben een P, we hebben een U, we hebben een R, we hebben een D, we hebben een E, we hebben een Y wat spelt dat..................... PURDEY!*Hahaha WJ toch,wat een geweldige reactie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jacobras: Dankjewel!![]()
@Monsterd: Haha,dat hoop ik ja.Volgende week donderdag een keertje proberen,of iets eerder,nevermind het pasje.Moet goed gaan komen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Dat had ik ook. 'Joh, ik heb allemaal foutjes gemaakt, de motor is afgeslagen, maar ik rij best lekker zo.'quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,dit is gewoon het tijdperk ná ons![]()
Wat wel hoopvol is voor de mensen die binnenkort af moeten rijden,als wij het kunnen..Juist,dan kan iedereen hetWeet je wat ook wel pathetic was,dat ik tijdens het rijden ineens letterlijk dacht 'Ik ben echt heel goed aan het rijden
'
Haha 'Ach,we rijden best lekker.' Ik heb eigenlijk geen foutjes gemaakt moet ik eerlijk bekennen.Ik heb in de spiegels gekeken alsof mn leven ervan afhing.En die examanitor bekeek me niet eens,wenkte alleen met zn hand waar we heengingen,om ondertussen gewoon ongestoord met mn instructeur verder te praten.Achteraf hebben we daar vreselijk om kunnen lachen samen.We hadden clusteropdrachten geoefend,situatiebesprekingen,kruispunten..En niks van dat al gehad.Meneer Mouse (En mijn voornaam is geen Micky zei hij erachteraanquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik ook. 'Joh, ik heb allemaal foutjes gemaakt, de motor is afgeslagen, maar ik rij best lekker zo.'
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:14 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Ik wist 't gewoon! Ik ben blij voor je!
Whoehoeeeee Lammetje! Jou reactie miste ik nog chick! Mijn geluk kan nog steeds niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het allemaal niet meer zo zeker,ging er niet meer klakkeloos vanuit dat ik zou slagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@VanderGeld: Danku!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Nou ja, er is geen speciaal topic voor mensen die net hun rijbewijs hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef jacobras het volgende:
Je blijft toch nog wel even in dit topic hangen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |