abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82922919
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef FastFox91 het volgende:
Eigenlijk zou het een keer getest moeten worden of examinators wel op een lijn zitten. Gewoon een leerling twee keer examen laten doen op één dag bij twee verschillenden examinators. Ben benieuwd wat daar uit zou komen.
Je zou 2 examinatoren in de auto moeten hebben, en die onafhankelijk van elkaar een uitslag geven (inclusief motivatie).

De 2e keer kan je namelijk ook als een drol rondrijden.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:41:59 #277
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82923227
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Je zou 2 examinatoren in de auto moeten hebben, en die onafhankelijk van elkaar een uitslag geven (inclusief motivatie).

De 2e keer kan je namelijk ook als een drol rondrijden.
Dit dus
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:52:23 #278
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82923678
Feli jaco

2 examinatoren zou wel een goed idee zijn ja, bij m'n moeder was dat. Die was al een aantal keer gezakt bij een examinator en toen stuurden ze controleurs mee. Toen was ze wel geslaagd dankzij hen
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:55:02 #279
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82923819
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd

Oh man o man wat ben ik blij Héle toffe examinator,instructeur lief kan het héél goed met hem vinden Uiteindelijk heb ik een ritje van 20 minuten gereden,geen ingrepen,snelweg ging goed,en instructeur en examinator maar kletsen Die man had het zo naar zn zin dat ie vergat aanwijzingen te geven Enfin,na 20 minuten al terug.En hij zei 'Ja,wat kan ik zeggen.Je bent gewoon geslaagd!'
Instructeur en ik waren zo blij

Jezus,ik ben zo blij

En voor de geïntresseerde onder ons,instructeur en ik zijn weer helemaal blij samen Hij heeft me keurig thuisgebracht,en we leefden nog lang en gelukkig
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_82923912
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Tap tap tap
pi_82923971
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:

Oh man o man wat ben ik blij Héle toffe examinator,instructeur lief kan het héél goed met hem vinden Uiteindelijk heb ik een ritje van 20 minuten gereden,geen ingrepen,snelweg ging goed,en instructeur en examinator maar kletsen Die man had het zo naar zn zin dat ie vergat aanwijzingen te geven Enfin,na 20 minuten al terug.En hij zei 'Ja,wat kan ik zeggen.Je bent gewoon geslaagd!'

Jezus,ik ben zo blij

En voor de geïntresseerde onder ons,instructeur en ik zijn weer helemaal blij samen Hij heeft me keurig thuisgebracht,en we leefden nog lang en gelukkig
Van harte . Ben je er voor altijd vanaf . Bij mij hebben ze de auto niet op tijd klaar gekregen voor het examen, dus ging het vandaag niet door. Krijg een nieuw examen van de rijschool
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:04:27 #282
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82924270
Purdey Wat goed, gefeliciteerd
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:08:17 #283
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82924441
quote:

Jezus,ik ben zo blij

GEFELICITEERD ,

denk dat je nu wel enorm de rijlessen gaat missen
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:15:43 #284
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82924800
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:08 schreef Joosterd het volgende:

[..]

GEFELICITEERD ,

denk dat je nu wel enorm de rijlessen gaat missen
Dankjewel!
Zo,hoe bedoel je..Dat is het enige waar ik op dit moment in diepe rouw over ben
Maar alhoewel,we blijven elkaar gewoon zien.Gaan volgende week gezellig aan de boemel samen

Hoe sneu ook eigenlijk,valt toch wel heel erg in de categorie 'Verliefd op de ski-leraar'
pi_82924965
Jij was ook al zo snel terug We hebben er dan wel de tijd voor genomen, maar blijkbaar zagen de examinators bij ons na 20 minuten al dat het wel goed zat .

(al heb ik bij mij nog steeds het vermoeden dat die kerel alles wel best vond en heel veel door de vingers heeft gezien, en nog tot het laatste moment heeft getwijfeld of hij me zou laten slagen ).
Tap tap tap
pi_82925233
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef Jac0bus het volgende:
Gehaald Nu alleen weggedeelte voor de motor nog en dan heb ik hem

En nu Purdey nog
Whoeei congrats
quote:

Ik zéi het je, gewoon dat examen doen en dan komt het vást goed. Gefeliciteerd Pur
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:27:05 #287
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82925380
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Jij was ook al zo snel terug We hebben er dan wel de tijd voor genomen, maar blijkbaar zagen de examinators bij ons na 20 minuten al dat het wel goed zat .

(al heb ik bij mij nog steeds het vermoeden dat die kerel alles wel best vond en heel veel door de vingers heeft gezien, en nog tot het laatste moment heeft getwijfeld of hij me zou laten slagen ).
Hahahaha Cherry toch,je bent niet voor niks geslaagd.Die man was zo relaxed,dat ie vergat aanwijzingen te geven.Hij lette alleen maar op instr. achterin,zei af en toe 'Naar links/rechts/volg die borden.' En dan gingen ze verder over de versheid van haring De examinator heeft me ook nog pepermuntjes gevoerd Bij een weg moest ik naar rechts,daar kwam net een bus vandaan,hij remde af,en zei 'Wacht maar even Monique,dan kan hij beter die bocht draaien.' Hij heeft trouwens niet eens geen situatiebespreking gedaan,wat hij wel had beloofd.Maar waarschijnlijk had hij het te druk met mn instructeur

Op de terugweg gingen we lekker sentimenteel doen samen.Instructeur: Nou,dat was het dan.110 rijlessen waarin we heel veel hebben gelachen,hebben gehuild van het lachen,waar jij meerdere malen op het punt hebt gestaan mij serieus iets aan te doen (Absoluut! ) en waarin we het vooral heel léuk hebben gehad! Oh ja,en je hebt mn auto een keer in elkaar gereden,weet je nog? Was ook leuk!'
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:28:51 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82925452
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Whoeei congrats
[..]

Ik zéi het je, gewoon dat examen doen en dan komt het vást goed. Gefeliciteerd Pur
Dankjewel lieve House! Jaja,je zei het ook..Maar na dinsdag had ik het gewoon niet verwacht
pi_82926218
Oeh gefeliciteerd Purdey

Vanochtend ook weer gelest. Strontzenuwachtig (maar dat heeft niks met rijles te maken ), maar dat maakte me extra scherp. Nagenoeg een perfecte rit (ik liet hem één keer aflsaan), maar de rest ging prima. Parkeren (vooruit, lege vakken) ging ook goed dit keer.

Jij ook gefeliciteerd Jac0bus

[ Bericht 16% gewijzigd door Butterfly91 op 17-06-2010 14:52:38 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:49:00 #290
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82926280
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Butterfly91 het volgende:
Oeh gefeliciteerd Purdey

Vanochtend ook weer gelest. Strontzenuwachtig (maar dat heeft niks met rijles te maken ), maar dat maakte me extra scherp. Nagenoeg een perfecte rit (ik liet hem één keer aflsaan), maar de rest ging prima. Parkeren (vooruit, lege vakken) ging ook goed dit keer.
Wanneer mag je afrijden ?
pi_82926671
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:49 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Wanneer mag je afrijden ?
Ik heb m'n theorie nog niet eens .
Nou het zit er aan te komen, maar nog net niet goed genoeg om het voor de vakantie te doen (rijschool gaat 3 weken dicht binnenkort). Dus ik til het over de vakantie heen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:03:38 #292
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82926976
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:57 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ik heb m'n theorie nog niet eens .
Nou het zit er aan te komen, maar nog net niet goed genoeg om het voor de vakantie te doen (rijschool gaat 3 weken dicht binnenkort). Dus ik til het over de vakantie heen.
Oke, wel ieder geval fijn dat het goed gaat , alleen jammer dat de rijsschool dichtgaat want 3 weken is opzich toch wel een tijdje.

Theorie kan je daar vast niet een datum plannen en als je dan een paar dagen goed de theorie doorneemt en dan proberen te halen ?
pi_82927215
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Oke, wel ieder geval fijn dat het goed gaat , alleen jammer dat de rijsschool dichtgaat want 3 weken is opzich toch wel een tijdje.

Theorie kan je daar vast niet een datum plannen en als je dan een paar dagen goed de theorie doorneemt en dan proberen te halen ?
29 juni heb ik theorie . Dus nog twee weken om dat voor te bereiden.
Ik heb het ook niet zo op pauzes. Twee keer een week 'pauze' gehad, en dat kwam het rijden ook niet echt ten goede . Ben benieuwd hoe dat gaat als ze weer open zijn na de vakantie.
pi_82928717
Gefeliciteerd Purdey
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:34:59 #295
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82931777
Allebei gefeliciteerd ! Kort ritje trouwens purdey, daar heb je geluk mee! Hoe lang is zo'n motorrijexamen eigenlijk?

mijn toets ging ongekend kut
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:40:50 #296
241461 Unknown90
The one and only
pi_82932050
Purdeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyy
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:43:25 #297
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82932196
Nou dan was de gok om examen te doen toch hartstikke goed! Gefeliciteerd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:59:49 #298
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82933035
Gefeliciteerd.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:00:33 #299
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82933075
@Jacobus,Unknown90,TwiFight,Eix en Monsterd: Dank jullie wel!
Heerlijk kort ritje indd! Vanaf het CBR naar Rotterdam-Airport,via de snelweg,en daarna in een woonwijkje naar kruispunten toe,vanaf daar weer naar het CBR Ik zit momenteel in een roes.Geloof gewoon niet dat het echt voorbij is.Nooit meer rijles,de lesauto zal nooit meer komen om mij te halen
Na 57 keer opgehaald te zijn zou ik daar niet rouwig om moeten zijn,maar dat ben ik dus wel.Heb het idee dat mijn lief dinsdag weer gewoon voor de deur staat om mij te halen.Ik had trouwens wel een zonnebril gekocht als bedankje.Hij was er erg blij mee,deed hem meteen op,en hield hem op
pi_82933365
Gefeliciteerd Purdey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben net wakker, en dit is echt goed nieuws ben heel erg blij voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')