Je zou 2 examinatoren in de auto moeten hebben, en die onafhankelijk van elkaar een uitslag geven (inclusief motivatie).quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef FastFox91 het volgende:
Eigenlijk zou het een keer getest moeten worden of examinators wel op een lijn zitten. Gewoon een leerling twee keer examen laten doen op één dag bij twee verschillenden examinators. Ben benieuwd wat daar uit zou komen.
Dit dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je zou 2 examinatoren in de auto moeten hebben, en die onafhankelijk van elkaar een uitslag geven (inclusief motivatie).
De 2e keer kan je namelijk ook als een drol rondrijden.
Van hartequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
![]()
![]()
Oh man o man wat ben ik blijHéle toffe examinator,instructeur lief kan het héél goed met hem vinden
Uiteindelijk heb ik een ritje van 20 minuten gereden,geen ingrepen,snelweg ging goed,en instructeur en examinator maar kletsen
Die man had het zo naar zn zin dat ie vergat aanwijzingen te geven
Enfin,na 20 minuten al terug.En hij zei 'Ja,wat kan ik zeggen.Je bent gewoon geslaagd!'
Instructeur en ik waren zo blij![]()
Jezus,ik ben zo blij![]()
En voor de geïntresseerde onder ons,instructeur en ik zijn weer helemaal blij samenHij heeft me keurig thuisgebracht,en we leefden nog lang en gelukkig
![]()
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh man o man wat ben ik blijHéle toffe examinator,instructeur lief kan het héél goed met hem vinden
Uiteindelijk heb ik een ritje van 20 minuten gereden,geen ingrepen,snelweg ging goed,en instructeur en examinator maar kletsen
Die man had het zo naar zn zin dat ie vergat aanwijzingen te geven
Enfin,na 20 minuten al terug.En hij zei 'Ja,wat kan ik zeggen.Je bent gewoon geslaagd!'
Instructeur en ik waren zo blij![]()
Jezus,ik ben zo blij![]()
En voor de geïntresseerde onder ons,instructeur en ik zijn weer helemaal blij samenHij heeft me keurig thuisgebracht,en we leefden nog lang en gelukkig
![]()
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
GEFELICITEERD,
denk dat je nu wel enorm de rijlessen gaat missen
Whoeei congratsquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef Jac0bus het volgende:
GehaaldNu alleen weggedeelte voor de motor nog en dan heb ik hem
En nu Purdey nog
Ik zéi het je, gewoon dat examen doen en dan komt het vást goed. Gefeliciteerd Purquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef Purdey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hahahaha Cherry toch,je bent niet voor niks geslaagd.Die man was zo relaxed,dat ie vergat aanwijzingen te geven.Hij lette alleen maar op instr. achterin,zei af en toe 'Naar links/rechts/volg die borden.' En dan gingen ze verder over de versheid van haringquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Jij was ook al zo snel terugWe hebben er dan wel de tijd voor genomen, maar blijkbaar zagen de examinators bij ons na 20 minuten al dat het wel goed zat
.
(al heb ik bij mij nog steeds het vermoeden dat die kerel alles wel best vond en heel veel door de vingers heeft gezien, en nog tot het laatste moment heeft getwijfeld of hij me zou laten slagen).
Dankjewel lieve House!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Whoeei congrats![]()
[..]
Ik zéi het je, gewoon dat examen doen en dan komt het vást goed. Gefeliciteerd Pur![]()
Wanneer mag je afrijden ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Butterfly91 het volgende:
Oeh gefeliciteerd Purdey![]()
![]()
Vanochtend ook weer gelest. Strontzenuwachtig (maar dat heeft niks met rijles te maken), maar dat maakte me extra scherp. Nagenoeg een perfecte rit (ik liet hem één keer aflsaan), maar de rest ging prima. Parkeren (vooruit, lege vakken) ging ook goed dit keer.
Ik heb m'n theorie nog niet eensquote:
Oke, wel ieder geval fijn dat het goed gaatquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:57 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb m'n theorie nog niet eens.
Nou het zit er aan te komen, maar nog net niet goed genoeg om het voor de vakantie te doen (rijschool gaat 3 weken dicht binnenkort). Dus ik til het over de vakantie heen.
29 juni heb ik theoriequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Oke, wel ieder geval fijn dat het goed gaat, alleen jammer dat de rijsschool dichtgaat want 3 weken is opzich toch wel een tijdje.
Theorie kan je daar vast niet een datum plannen en als je dan een paar dagen goed de theorie doorneemt en dan proberen te halen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |