abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:00:38 #51
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83001810
Hebben wel meer mensen ingrepen aan het stuur dan? Ik heb best rare dingen uitgespookt, maar hij heeft nooit aan het stuur gezeten. Wel een paar keer geremd

@ instructeur-humeur (ja dat zeg ik alleen maar zo omdat het rijmt )
Kan ook altijd zijn dat hij de les voor jou een zeikleerling gehad heeft he. Het hoeft niet altijd direct aan jezelf te liggen. Mijn instructeur 'moppert' wel altijd over kleine dingetjes, ook al weet hij dat ik het zelf ook al wel doorhad, maar ik zag dat hij hetzelfde deed bij al veel verder gevorderde leerlingen, dus ik neem het niet persoonlijk op. En verder als hij b.v. zegt "goed op kinderen letten" en ik weet van mezelf dat ik dat wel deed dan denk ik gewoon bij mezelf "mooi, ik deed het wel goed dus dan zak ik daar iig niet op" en dan laat ik hem verder wel even kletsen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:05:08 #52
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83002122
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Je hebt wat positieve input nodig! Een virutuele steunbetuiging,ik heb er ook zóveel gehad

Wat raar dat je instructeur zich zo gedroeg?! Waar is dat nou goed voor? Alsof je nog niet genoeg baalt van je examen! De mijne was van de week overgegaan op zuchten,heel diep veelbetekenend zuchtten.Heel naar Je hebt indd van die weggetjes met kinderkopjes of een ander klein soort straatsteen waar je bijv. 50 mag rijden,maar dat gewoon niet prettig is omdat de hele auto dan schudt en rammelt
Misschien moet je het gewoon zeggen dat je het niet prettig vond dat hij zo deed vandaag,mag best.Deed ik ook.Gister nog minstens een kwartier zitten praten over dinsdag,toen we best in de clinch lagen samen.En dan merk je dat je allebei bepaalde redenen had

Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.. De leskaart ook, 'ja dit kennen we nu allemaal wel he, laat maar hoor' euh? Ok? Alsof ik 'm nog meer tijd kost en ie dat rot vindt ofzo. Ik vind het ook rot dat het nu weer een bak met geld kost, maarja, het moet maar, dus zet dan je beste beentje voor.

Als 'ie zo doet heb ik ook dat gevoel wat jij een beetje had, dat je er toch al niet zoveel vertrouwen in hebt en dat dat nog lekker een schepje er boven op is. 'JA DIE FIETSER HAD IK ALLANG GEZIEN HOOR' 'IK wist ALLANG waar die auto heen ging!', dat soort dingen. Dan denk ik; kerel, als ik naast m'n moeder zit in de auto dan zie ik ook dingen honderd jaar eerder. Ik zie ze toch op tijd? Wát is dan het probleem.

Het is dus niet dat ik het te laat signaleer (voor m'n gevoel, want het is altijd veilig en netjes), mar pf.

Zou het nog goedkomen?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:59:08 #53
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83013075
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.. De leskaart ook, 'ja dit kennen we nu allemaal wel he, laat maar hoor' euh? Ok? Alsof ik 'm nog meer tijd kost en ie dat rot vindt ofzo. Ik vind het ook rot dat het nu weer een bak met geld kost, maarja, het moet maar, dus zet dan je beste beentje voor.

Als 'ie zo doet heb ik ook dat gevoel wat jij een beetje had, dat je er toch al niet zoveel vertrouwen in hebt en dat dat nog lekker een schepje er boven op is. 'JA DIE FIETSER HAD IK ALLANG GEZIEN HOOR' 'IK wist ALLANG waar die auto heen ging!', dat soort dingen. Dan denk ik; kerel, als ik naast m'n moeder zit in de auto dan zie ik ook dingen honderd jaar eerder. Ik zie ze toch op tijd? Wát is dan het probleem.

Het is dus niet dat ik het te laat signaleer (voor m'n gevoel, want het is altijd veilig en netjes), mar pf.

Zou het nog goedkomen?
Ahh lieve Kim Je instructeur is blijkbaar ineens veranderd in een mopperend individu.Ik merkte wel aan mijn instructeur dat hij dagen had waar hij op élk slakje zout legde.Ik ging er de eerste paar keren nog wel op in,maar daarna beet ik gewoon het puntje van mn tong er haast af,en probeerde ik zo goed als kwaad dat het kon goed te blijven signaleren/vooruit kijken/plannetjes maken.Het is een beetje raar alsof hij doet dat je hem tijd kost,daar is hij toch voor? Het is gewoon een enorm geluk hebben om de eerste keer te slagen.Dat lukt niet veel mensen.Ik had na dinsdag zelfs al bijna geld overgemaakt van mn spaarrekening om een nieuw pakket te kopen.Ik zat me al te bedenken wanneer ik her-examen zou kunnen doen.

Natuurlijk komt het goed! Alles komt terrecht.Als jij van jezelf weet dat je het goed doet,en dat je goed bezig bent,moet je je niks aantrekken van je instructeur.Als ik naar hem had geluisterd,had ik nu nog gelest.Ik wilde een examen-datum,hij wilde die pas als ik foutloos zou rijden.Ik reed de afgelopen week verre van foutloos,het laatste proefexamen telde 12(!!!) fouten.Ook jij kan slagen,en dat ga je ook doen de 29e! Pick yourself up!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:28:51 #54
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83017193
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:00 schreef twiFight het volgende:
Hebben wel meer mensen ingrepen aan het stuur dan? Ik heb best rare dingen uitgespookt, maar hij heeft nooit aan het stuur gezeten. Wel een paar keer geremd

Mijn instructeur heeft tot op de laatste minuut zo'n beetje aan m'n stuur gezeten
Vooral op rotondes stuurde ik veel te weinig,waardoor ik aan de andere kant soms nauwelijks langs de stoeprand reed.Gevolg was altijd dat mn instructeur of mn hand pakte en die naar links gooide,of het stuur alleen.Kwam toen ook op mn adviesformulier van mn TTT te staan 'Niet te krap in bochten! Niet te dicht langs de stoeprand!' Uiteindelijk heb ik afgelopen maandag alsnog een ruk aan mn stuur gehad met het verlaten van een rotonde..

Edit: Opperprutser,hoe zit het met je vriendinnetje? Geslaagd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Purdey op 19-06-2010 12:38:25 ]
pi_83019683
Purdey is je al heel goed aan het helpen dus daar bemoei ik me lekker niet mee.
Wel even een opmerking over het volgende:
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Kimpossible het volgende:
De leskaart ook, 'ja dit kennen we nu allemaal wel he, laat maar hoor' euh? Ok? Alsof ik 'm nog meer tijd kost en ie dat rot vindt ofzo.
Ik kan natuurlijk niet voor jouw instructeur spreken, maar ik kan je wél vertellen hoe ik er mee omging.
Ik heb weet ik hoe lang zonder leskaarten gereden totdat ze zonodig een 3-sterren Bovag rijschool wilden worden en gebruik van leskaarten is dan 1 van de voorwaarden.
Zo'n flauwekul vind ik, van elke leerling(e) die ik had wist ik hoever ze waren, daar heb ik echt geen kaart voor nodig.
Oké, het kwam wel eens voor dat ik niet meer wist of we die ene bijzondere verrichting al hadden gedaan of niet maar bij twijfel vroeg ik dat gewoon.
Uiteraard vulde ik em wel gewoon in maar dat deed ik gewoon onderweg. En absoluut niet uitgebreid omdat ik het onzin vind.
Zelfs als ik ziek zou worden en er kwam iemand anders op m'n stoel te zitten ging dat uitstekend zonder kaart.
Het enige nuttige wat ik er over kan bedenken is dat het thuisfront kan "zien" hoe ver je bent. Maar toen ik nog zonder kaarten reed wist het thuisfront dat ze me altijd konden bellen als ze vragen hadden. Of ik ging er zelf langs.......
Samenvatting: Ik vermoed dat hij gewoon een hekel aan die kaarten heeft, heeft niks met jou te maken.
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Kimpossible het volgende:Zou het nog goedkomen?
Absoluut!
Hou vertrouwen in jezelf, succes!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:02:36 #56
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83021456
Op mijn leskaart stonden drie fases.En die streepte mijn instructeur dan af.Op een gegeven moment merkte ik dat hij er vrijwel niks meer mee deed,en toen gaf ik die kaart ook niet meer.Alleen nog om afspraken te noteren

Ik baal een beetje dat ik zo lang moet wachten tot ik een rondje mag maken in de auto.En ik vraag me nu ook af of het wel verstandig is.Is dat een normaal gevoel,dat je slaagt voor je rijbewijs maar ineens denkt dat je daar helemaal niet aan toe ben om alleen te gaan rijden?
pi_83021714
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:

Ik baal een beetje dat ik zo lang moet wachten tot ik een rondje mag maken in de auto.En ik vraag me nu ook af of het wel verstandig is.Is dat een normaal gevoel,dat je slaagt voor je rijbewijs maar ineens denkt dat je daar helemaal niet aan toe ben om alleen te gaan rijden?
Mijn eerste ritje was ook apart hoor, maar wel meteen ~80km incl snelweg. Het was even het gevoel van "nu moet je het alleen kunnen Daniel" beseffen/overkomen en al snel ging het vrij goed!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:38:13 #58
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83022820
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Mijn eerste ritje was ook apart hoor, maar wel meteen ~80km incl snelweg. Het was even het gevoel van "nu moet je het alleen kunnen Daniel" beseffen/overkomen en al snel ging het vrij goed!
Het is ook een vrij logisch gevoel denk ik hoor.Ik heb ruim een half jaar naast iemand gezeten,met een set dubbele bediening,en dat was toch een soort vangnet/veilige enclave gevoel.Van de week eerst maar eens een rondje om mijn eigen huizenblok maken (Hoe pathetic ) en kijken hoe dat gaat.Duimen draaien tot donderdag dus.Of zal ik de stoute schoenen aantrekken
pi_83023127
Sowieso spontaan langsgaan om te kijken of je pasje er niet al toevallig ligt deed ik ook, scheelde me 3/4 dagen wachten
pi_83023305
quote:
Op mijn leskaart stonden drie fases.En die streepte mijn instructeur dan af.Op een gegeven moment merkte ik dat hij er vrijwel niks meer mee deed,en toen gaf ik die kaart ook niet meer.Alleen nog om afspraken te noteren
Ook hij vond em dus niet interessant.
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:02 schreef Purdey het volgende:Ik baal een beetje dat ik zo lang moet wachten tot ik een rondje mag maken in de auto.En ik vraag me nu ook af of het wel verstandig is.Is dat een normaal gevoel,dat je slaagt voor je rijbewijs maar ineens denkt dat je daar helemaal niet aan toe ben om alleen te gaan rijden?
Je bent niet voor niks geslaagd natuurlijk!
1e keer zal wel ff wennen zijn maar da's met alles wat je niet gewend bent.
Gewoon lekker een stukje gaan rijden als je je pasje hebt en je zult zien dat het bést meevalt.
pi_83023388
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Sowieso spontaan langsgaan om te kijken of je pasje er niet al toevallig ligt deed ik ook, scheelde me 3/4 dagen wachten
Klopt!
Heel vaak ligt ie al veel eerder voor je klaar.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:09:43 #62
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83023767
Ik ga sowieso woensdag al even kijken of ie er ligt.Officieel was het pasje er vrijdag pas.Ik bedacht me donderdag een aantal uren na mn examen ook ineens 'Ja,maar ik kan helemaal niet rijden ' Twee dagen ervoor had ik nog 12 fouten gemaakt tijdens proefexamen,waarvan drie ingrepen met rem
Het is gewoon een kwestie van wennen,gaat goed komen! (Want dan zeg ik gewoon 'Komt goed!' en dan komt het goed! )
pi_83023943
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:57 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt!
Heel vaak ligt ie al veel eerder voor je klaar.
In the face tegen de spoedbestellers!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:27:21 #64
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83024263
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

In the face tegen de spoedbestellers!
Eigenlijk ook gewoon geldklopperij hoor.Heb je je pasje drie dagen eerder,mag je 33,- meer betalen.Ik vond de ¤47,75 die ik neer mocht tellen al meer dan genoeg voor een plastic prulletje
Ben trouwens al acht mensen tegengekomen die me feliciteerde met mn rijbewijs,waarvan ik niet eens wist dat hún wisten dat ik aan het lessen was Blijkt mn pa het aan iedereen die het wil horen (Of eigenlijk niet dus) te vertellen Alsof ik the Himalaya heb beklommen met m'n instructeur op m'n rug
pi_83025944
Vannochtend had ik rijles. Ging wel lekker maar ik ben iets van vier keer fout gereden, waarvan drie keer in 10 minuten Telkens zo van: we gaan hier rechts en daarna gelijk weer rechts, en dat ik dan wel rechts ging maar dan te ver doorreed omdat dat straatje rechts waar ik in moest nauwelijks zag
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_83027518
JacObus, niet overal staan lantarenpalen. Bij een kruising of splitsing eigenlijk altijd wel.
Mocht wel de hele straat verlichting hebben dan staan er op een kruising of splitsing meestal wat meer. Wellicht dat je daar eens naar kan kijken?
pi_83027544
quote:
En ik vraag me nu ook af of het wel verstandig is.Is dat een normaal gevoel,dat je slaagt voor je rijbewijs maar ineens denkt dat je daar helemaal niet aan toe ben om alleen te gaan rijden?
Ik had dat ook. Ik vond dat ik mijn rijbewijs niet eens verdiend had. Ik denk dat je na een paar ritjes zonder instructeur wat meer vertrouwen in jezelf hebt gekregen. Ik herhaal zelfs nu nog opmerkingen van mijn instructeur: 'goed kijken in die zijstraten' 'eerder kijken op rotondes' 'niet twijfelen, maar gewoon voor die auto gaan!'. Het enige wat ik nog niet goed durf te doen is inhalen op de snelweg. Ik moest nog 1.5 km voor mijn afslag, maar ik durfde de auto voor me niet in te halen (die 100km/h ging).
pi_83027617
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:38 schreef vannelle het volgende:
JacObus, niet overal staan lantarenpalen. Bij een kruising of splitsing eigenlijk altijd wel.
Mocht wel de hele straat verlichting hebben dan staan er op een kruising of splitsing meestal wat meer. Wellicht dat je daar eens naar kan kijken?
Ja ik probeer m'n best te doen maar toch elke keer weer 1 of 2 straatjes waar ik verkeerd uitkom. Meestal zijn het de hele kleine straatjes waar ik in moet en dan voorbij rij. Ik denk dan automatisch in mijn hoofd van: het zijn kleine straatjes dus zal het wel 1-richting zijn, dus rij ik gewoon door tot de eerste de beste zijstraat en dan ga ik daar pas in, en dan blijkt achteraf dat ik er wel gewoon inmocht.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:47:43 #69
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83027744
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:39 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Ik had dat ook. Ik vond dat ik mijn rijbewijs niet eens verdiend had. Ik denk dat je na een paar ritjes zonder instructeur wat meer vertrouwen in jezelf hebt gekregen. Ik herhaal zelfs nu nog opmerkingen van mijn instructeur: 'goed kijken in die zijstraten' 'eerder kijken op rotondes' 'niet twijfelen, maar gewoon voor die auto gaan!'. Het enige wat ik nog niet goed durf te doen is inhalen op de snelweg. Ik moest nog 1.5 km voor mijn afslag, maar ik durfde de auto voor me niet in te halen (die 100km/h ging).
Ahh,je praat tegen jezelf,wat lief! Maar het is misschien niet eens zo'n gek idee!
Misschien moet ik af en toe ook even heel geïrriteerd zuchtten,zoals mijn lief
Snelweg rijden vond ik al best eng,en daar zie ik dan ook het meeste tegenop..Denk dat ik maar eens gewoon heel zielig richting het CBR ga rijden,en weer terug.Dat is bekend,en snelweg,en lesauto's,dat schept een nostalgisch gevoel
pi_83027773
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ja ik probeer m'n best te doen maar toch elke keer weer 1 of 2 straatjes waar ik verkeerd uitkom. Meestal zijn het de hele kleine straatjes waar ik in moet en dan voorbij rij. Ik denk dan automatisch in mijn hoofd van: het zijn kleine straatjes dus zal het wel 1-richting zijn, dus rij ik gewoon door tot de eerste de beste zijstraat en dan ga ik daar pas in, en dan blijkt achteraf dat ik er wel gewoon inmocht.
Je mag gerust je snelheid flink omlaag brengen om te kijken of je die ene zijstraat in mag of niet, dat doet iedereen die aan het zoeken is en bijv. straatnaambordjes wil lezen of zoals in jouw geval: kijken of je ergens in mag of niet.
Je moet jezelf wel de tijd geven om te kunnen kijken natuurlijk.
pi_83028110
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:47 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ahh,je praat tegen jezelf,wat lief! Maar het is misschien niet eens zo'n gek idee!
Misschien moet ik af en toe ook even heel geïrriteerd zuchtten,zoals mijn lief
Snelweg rijden vond ik al best eng,en daar zie ik dan ook het meeste tegenop..Denk dat ik maar eens gewoon heel zielig richting het CBR ga rijden,en weer terug.Dat is bekend,en snelweg,en lesauto's,dat schept een nostalgisch gevoel
Ik zeg het niet altijd hardop, hoor. Ik doe het soms als ik alleen in de auto zit
De snelweg is juist minder eng dan al die kruispunten. Bij de snelweg gaat iedereen tenminste 1 kant op. Oh, nu ik eraan denk, ik ben gisteren ook over de doorgetrokken streep gereden (ik wilde 't daarna nog 1 keer doen, maar toen realiseerde ik me dat het niet mocht).

Het gaat je wel lukken om alleen te rijden. Desnoods vraag je je lief om mee te gaan (uiteraard zonder dat ie betaald krijgt)
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:45:59 #72
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83031480
Die zijstraten zijn soms wel vervelend ja. Dan zie je zo'n halfvage oprit/afrit constructie en dan denk ik meestal dat het eigen terrein is. Want als je daar inrijdt dan is het ook fout. Soms lijkt het gewoon echt niet op een afslag, maar ja dan krijg ik het vanzelf wel te horen van de instructeur. Als ik me rijbewijs zou hebben rij ik vast ook wel eens een zijstraatje voorbij, maar dan rij ik wel ff om hoor. No worries.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:06:48 #73
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83032353
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Ik zeg het niet altijd hardop, hoor. Ik doe het soms als ik alleen in de auto zit
De snelweg is juist minder eng dan al die kruispunten. Bij de snelweg gaat iedereen tenminste 1 kant op. Oh, nu ik eraan denk, ik ben gisteren ook over de doorgetrokken streep gereden (ik wilde 't daarna nog 1 keer doen, maar toen realiseerde ik me dat het niet mocht).

Het gaat je wel lukken om alleen te rijden. Desnoods vraag je je lief om mee te gaan (uiteraard zonder dat ie betaald krijgt)
Ik vind het juist wel iets hebben,dat je zoiets hardop blijft herhalen.Het houdt je wel alert op de weg natuurlijk.Ik heb inmiddels de zwarte band kruispunten.Maar moet wel eerlijk bekennen dat er twee kruispunten zijn in R'dam waar ik altijd de mist in ging.Liggen drie trambanen in,zebrapaden,verkeer van links,rechts en rechtdoor..Gekkenhuis daar altijd

Oooh,Lammetje toch! Foei,over doorgetrokken strepen rijden! (Kan me niet herrinneren dat ik dat ooit heb gedaan )

Dat zou hij best willen doen hoor,ook onbetaald (Krijg hier hele rare prostitutie achtige denkbeelden bij trouwens ) maar na een half jaar naast hem te hebben gezeten gaat dat geen verschil meer maken dan.Ik vraag mn pa wel,mits hij zich kan gedragen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:32:40 #74
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83036493
Jullie zijn lief!

M'n instructeur heeft in het begin wel erg fanatiek de kaarten ingevuld, vandaar dat het me een beetje verwarde. In principe verandert het ook niets aan hoe ik rijd natuurlijk, maar het was even een heel nieuwe beleving.

Ik ga m;n eerste ritje snelweg met m'n moeder maken, is al besloten. M'n vader krijgt een driedubbele rolberoerte en m'n vriend heeft zelf z'n befaamde pasje nog niet, dus mocht ik het niet trekken kan hij het op de terugweg niet overnemen. Uiteraard mag 'ie wel mee op de achterbank .

Verder is het juist een beetje een probleem dat ik bij vlagen zoiets heb van 'verdorie, ik kan haske goed rijden, gééf dat rijbewijs nou' en het volgende moment zit ik heel sippig zo van '-O- Zal ik ooit slagen? Die is al 2 keer gezakt, die moet al voor de vierde keer op. Kut, dat is dezelfde CBR-locatie'. Enzovoorts. Mja. We'll wait & see. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte en kan hier nog drie keer spuien.

Wat me er trouwens toe brengt dat ik m'n instructeur héél dankbaar ben -not-: Op de dag van m'n examen heb ik om 8 uur les, wat dus betekent dat ik om zeven uur op mag staan, zodat ik me vervolgens tot tien voor vier op kan gaan zitten vreten, omdat ik dán pas moet afrijden. Lekker handig, meneer.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 20 juni 2010 @ 11:42:20 #75
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83048471
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief!

M'n instructeur heeft in het begin wel erg fanatiek de kaarten ingevuld, vandaar dat het me een beetje verwarde. In principe verandert het ook niets aan hoe ik rijd natuurlijk, maar het was even een heel nieuwe beleving.

Ik ga m;n eerste ritje snelweg met m'n moeder maken, is al besloten. M'n vader krijgt een driedubbele rolberoerte en m'n vriend heeft zelf z'n befaamde pasje nog niet, dus mocht ik het niet trekken kan hij het op de terugweg niet overnemen. Uiteraard mag 'ie wel mee op de achterbank .

Verder is het juist een beetje een probleem dat ik bij vlagen zoiets heb van 'verdorie, ik kan haske goed rijden, gééf dat rijbewijs nou' en het volgende moment zit ik heel sippig zo van '-O- Zal ik ooit slagen? Die is al 2 keer gezakt, die moet al voor de vierde keer op. Kut, dat is dezelfde CBR-locatie'. Enzovoorts. Mja. We'll wait & see. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte en kan hier nog drie keer spuien.

Wat me er trouwens toe brengt dat ik m'n instructeur héél dankbaar ben -not-: Op de dag van m'n examen heb ik om 8 uur les, wat dus betekent dat ik om zeven uur op mag staan, zodat ik me vervolgens tot tien voor vier op kan gaan zitten vreten, omdat ik dán pas moet afrijden. Lekker handig, meneer.
Dus je hebt niet eerst een rijles en dan gelijkt het examen erachteraan? Dat is idd klote
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')