Huh wat?, welke datum enzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
In de op!![]()
Balenciaga moet er ook nog in he!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald he, en mijn ouders kwamen net thuis.. Gaven ze me sleutels ik denk wtfZeggen ze: loop maar naar buiten.
En daar staat mijn eigen auto![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een auto gekregen van mijn ouders![]()
![]()
Dat doe je nog zelfs beter dan ik!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
Ik heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald he, en mijn ouders kwamen net thuis.. Gaven ze me sleutels ik denk wtfZeggen ze: loop maar naar buiten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat doe je nog zelfs beter dan ik!Welke heb je?
Ja eigenlijk best sneuquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef ScarFace- het volgende:
Haha super van je ouders Balenciaga , en gefeliciteerd
Wat vet zeg had ik maar zulke oudersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt jaloers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Purdey het volgende:
Zo House&Balenciaga,dat hebben jullie mooi geregeld
Wow, da's vet! Best wel fail dat je 6 minuten later nog geen idee hebt wat voor auto het isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Omggggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eromheen rijden, neem ik aan?quote:pionnetjes rijden
Mocht ik willen slagen wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef jacobras het volgende:
Ehm, noem ik dat TTT ofzo? Of gewoon tussen haakjes: (Motor 2/3) ?
04-06: Jacobras
14-06: Eix
15-06: KimPossible
15-06: Vandergeld (TTT)
16-06: 08gnoT
Vanaf 14-06: Cherrylips
17-06: Purdey
17-06: Jac0bus (Motor 2/3)
17-06: TheGloaming (TTT)
22-06: Agapimou
24-06: Vandergeld
28-06: TheGloaming
09-07: Nero22
[..]
Eromheen rijden, neem ik aan?
Bij Praktijkexamen heb je geloof ik wel voorrang, maar bij theorie denk ik niet. Mij is wel verteld, dat wanneer ik langs ga bij de rijschool en het hen laat plannen het meestal eerder is, dan wanneer je via internet je gaat inschrijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef ScarFace- het volgende:
In het vorige topic post ik dat ik op 1 fout te veel bij het gevaar herkennings - gedeelte ben gezakt voor mn theorie examen.
Heeft mn rijschool nog een soort "voorrang" of haalt dat niet uit en zal ik gewoon die, zo te zien 3 weken, moeten wachten?
Goed idee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Jac0bus het volgende:
Volgende topic het lijstje anders in de OP zetten
Ook goed idee. Handigst lijkt me gewoon tot max. één maand vooruit de datums te plaatsen, met uitzondering van degenen die er nu al in staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Kimpossible het volgende:
Wat een lijst jongens.. Poeh! Na 9 juli is ie gewoon leeg, ok?
Rijbewijs/Rijlestopic Tourquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef monsterd. het volgende:
Jongens, zullen we alvast een echte autorij topic aanmaken?Heb er echt zin in!
Strak plan! [centraal] Autorijtopic #1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef monsterd. het volgende:
Jongens, zullen we alvast een echte autorij topic aanmaken?Heb er echt zin in!
Wat TwiFight zegt,natuurlijk ben ik jaloers.Hallo,even een auto krijgen van paps&mams,dat is niet niks.Ik kan dadelijk mn fiets oppoetsen als ik mn rijbewijs heb,althans voorlopig.Maar ik gun het ze indd van hartequote:
Haha jaa, lijkt mij ook wel leuk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk idee Monsterd van het topic voor de geslaagden! Blijven we toch lekker bij elkaar(Misschien een keer een meeting,zodat onze roze pasjes elkaar ook kunnen leren kennen?
)
Dat is wel goed imo, maar zal je zien dat de examinator dat weer afkeurt vanwege belemmering van de verkeersdoorstroming.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:37 schreef Hitomi het volgende:
Ook sociaal rijgedrag vertoondStond een oud omaatje met een wandelstok en een kromme rug midden op de weg waar ik in wilde rijden en er waren al 3 auto's gepasseerd terwijl dat arme mens al moeite heeft met lopen. Dus ikke netjes geremd en een handgebaartje gegeven dat het vrouwtje wel eerst mocht oversteken
Toen kreeg ik een complimentje van m'n instructeur
Ook als er niemand achter je rijdt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:28 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat is wel goed imo, maar zal je zien dat de examinator dat weer afkeurt vanwege belemmering van de verkeersdoorstroming.![]()
Ik weet het ook niet precies natuurlijk. Ik zou zoiets ook wel doen om sociaal te zijn, maar mijn instructeur zou dan weer zeggen van "Ja, nu rijdt er niemand achter je, maar er kan zo wel iemand achter je rijen en dan rijdt die 50 en dan moet die plotseling remmen."quote:
Tof idee!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef Purdey het volgende:
Wat een ontzettend leuk idee Monsterd van het topic voor de geslaagden! Blijven we toch lekker bij elkaar(Misschien een keer een meeting,zodat onze roze pasjes elkaar ook kunnen leren kennen?
)
Toffe paps dan! Dan ben jij eigenlijk nu ook al verzekerd van een auto!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Purdey het volgende:
Net even met paps mee geweest naar de garage (Nee,geen auto uit mogen zoeken) en op de terugweg zei ik 'Ben wel benieuwd hoe deze auto rijdt..' en toen zei hij 'Dadelijk,als je je rijbewijs hebt mag je rondrijden zoveel als je wilt,maar nu nog even niet,vanwege de verzekering..' Whieeee,ik heb een leenauto! (En paps rijdt er eigenlijk nooit in,whoei!)
Daar mag dan zeker een keertje op (alcoholvrij, don't drink & drive natuurlijk) gedronken worden!quote:Tof idee toch,een meeting!Gek eigenlijk dat we elkaar al maandenlang steunen en we elkaar niet eens kennen
Allemaal aan de frisquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Toffe paps dan! Dan ben jij eigenlijk nu ook al verzekerd van een auto!
[..]
Daar mag dan zeker een keertje op (alcoholvrij, don't drink & drive natuurlijk) gedronken worden!
Maar smaken doet het niet vind ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Unknown90 het volgende:
Ooooof alcohol vrij bier... Lijkt het teminste nog ergens op
Ik heb een hele toffe papsquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Toffe paps dan! Dan ben jij eigenlijk nu ook al verzekerd van een auto!
[..]
Daar mag dan zeker een keertje op (alcoholvrij, don't drink & drive natuurlijk) gedronken worden!
Balen zeg! Naja als je al aangeeft dat je in prinicpe geen last heb van extreme zenuwachtigheid etc. dan lijkt het naar mijn inziens niet nodig. Voor dat geld kun je het bijna nog 2x proberen. Na 5 x geloof ik krijg je toch een bnor examen. Die toetsen of je uberhaupt geschikt bent. Misschien is het daarom verstandiger om weer een gewoon examen te doen, en het is net wat je zegt; het duurt alleen maar langer. Daarnaast zou ik me ook niet op mijn gemak voelen bij een examniator die iedere keer vraagt of het wel gaat enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef MelR het volgende:
gefeliciteerd geslaagden!!!!![]()
Ik ben helaas maandag voor de 3e x gezakt!...en dat terwijl het naar mijn gevoel wel lekker ging, niet super zenuwachtig ofzo, geen frustraties en alles ging wel lekker, maar ja wel 1 ingreep (terwijl ik zelf ook al op de rem stond) Ik baal er echt super van!. Nu vraagt mijn instructeur wat ik ervan vind om een faalangst examen te doen.
http://www.cbr.nl/faalangst.pp
Heeft iemand hier ervaring mee of kennen jullie iemand die hier ervaring mee heeft?. ik weet niet wat ik moet doen, want normaliter heb ik geen last van faalangst, maar met rij examen ben ik dagen van tevoren al chagerijnig en zenuwachtig en eenmaal in de auto doe ik dingen die ik normaal met rijles niet doe, en word ik helemaal gefrustreerd als er iets verkeerd gaat (als ik verkeerd rij met zelfstandig rijden of een bijzondere verichting niet gaat zoals ik het wil) maar dit was dus niet het geval de laatste keer dat ik afreed maar dat terzijde. Ook twijfel ik heel veel en vaak tijdens een examen, en dat heb ik met rijles helemaal niet.
de reden dat ik twijfel is omdat het toch wel wat duurder is, namelijk 350 euro en omdat je er veel langer over doet, en met meer tijd kan je dus ook meer fouten maken! en garantie heb je natuurlijk niet. dus voor t zelfde geld zak ik weer en dan kost het me wel 125 euro meer! maar al met al ben ik wel geneigd om het wel te doen, gewoon omdat het wat anders is dan een normaal examen waar ik al 3x voor gezakt ben. maarja, als ik nog 1x zak kan ik het ook bij bnor gaan proberen!..
pff moeilijk moeilijk! wie heeft tips? wat zouden jullie doen?.. ik baal echt dat het zo lang duurt, en dat terwijl ik gewoon goed kan rijden!..zeker als ik het vergelijk met de debielen die ik soms op de weg tegenkom als ik les, naast iemand in de auto zit of fiets!
Jaa, dat had ik ook al wel ingedachten. we kunnen kijken tot aan begin juli ofzo, en dan kun je nog altijd zien wie er willen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:
Balen MelR dat je weer gezakt bent! Ik heb er helaas (Alhoewel..) geen ervaring mee.Begin me zelf ook af te vragen of ik geen faalhaas wordt op mn examen.Denk dat ik morgen de huisarts ga bellen voor propranolol.Een betablokker die je bloeddruk/hartslag verlaagt waardoor je lichamelijk een stuk minder nerveus bent.Vervelend is natuurlijk wel dat je nooit weet of zo'n duurder examen hét verschil gaat maken.Lijkt me overigens wel fijn,een examinator die echt zn best doet om je op je gemak te stellen.De examinator tijdens mn TTT was ook wel relaxed,probeerde me ook te kalmeren![]()
@Monsterd: Nou,eerst het lijstje maar even afwerken zodat de veelposters geslaagd zijn
Zou sneu zijn als niet iedereen zn roze pasje aan elkaar kan laten zien.Alhoewel er natuurlijk altijd weer mensen bijkomen..Hmmm,dilemma dilemma
Niet iedereen wil natuurlijk op stap met de rijles-kneusjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jaa, dat had ik ook al wel ingedachten. we kunnen kijken tot aan begin juli ofzo, en dan kun je nog altijd zien wie er willen!
We nemen gewoon een extra rijles, en komen per lesautoquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Niet iedereen wil natuurlijk op stap met de rijles-kneusjes![]()
Rond juli is indd een mooie datumEn dan gaan we iets ontzettend des-rijles doen.En mensen uitlachen in een lesauto
Oeh,jij hebt goede ideeën! Ik zie het al helemaal voor me,zo'n hele optocht van lesauto'squote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
We nemen gewoon een extra rijles, en komen per lesauto![]()
Haha, maar serieus, we moeten dan idd wat leuks bedenken!
Examinatoren moeten voortaan een vriendelijkheidstest doen.Een soort meerkeuzevragenlijst met medemens-lievende situaties.'Een leerling vertoont zenuwachtig gedrag.U..?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef twiFight het volgende:
Ze moeten niet examens afnemen met aardigere en geduldigere examinatoren, ze moeten gewoon geen examens meer afnemen met brompotten en chagerijnen als examinator
Goed idee mensen, in de vakantie inderdaad, als iedereen in dat lijstje klaar is en vakantie heeft. Dan heb ik ook tijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Niet iedereen wil natuurlijk op stap met de rijles-kneusjes![]()
Rond juli is indd een mooie datumEn dan gaan we iets ontzettend des-rijles doen.En mensen uitlachen in een lesauto
Ik ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef lbeew het volgende:
nog maar 6 uurtjes rijles en daarna al rijexamen
Laat ons maar schuiven Housequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Laat ons maar schuiven HouseDe dag van je leven! Op gisteren na dan!
Heel leuk idee maar loopt al aardig snel in de kosten, niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm.. Nouja we zouden alvast naar de locatie kunnen kijken.
Wat ik net bedenk: KARTEN! ?!
Haha ja de examinatoren voor het examen ook een vragenlijst laten invullen over hun sociale vaardigheden, en die dan na het examen bespreken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Examinatoren moeten voortaan een vriendelijkheidstest doen.Een soort meerkeuzevragenlijst met medemens-lievende situaties.'Een leerling vertoont zenuwachtig gedrag.U..?
A.Doet niks
B.Trapt op de rem en scheld de leerling uit of
C.u probeert de leerling op zijn gemak te stellen.'
Kan meevallen, als je met een groep bent scheelt het natuurlijk gauw in de kosten. Daarnaast is iedereen dan als het goed is mobiel, of gedeeltelijk dan he; dus we kunnen ergens een mooi plekkie in nederland uitkiezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heel leuk idee maar loopt al aardig snel in de kosten, niet?
En dan ons hun laten afstraffen op hun gebrek aan inzichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haha ja de examinatoren voor het examen ook een vragenlijst laten invullen over hun sociale vaardigheden, en die dan na het examen bespreken.
Ik heb op de kartbaan gewerkt en karten kost ongeveer 15 euro per heatquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heel leuk idee maar loopt al aardig snel in de kosten, niet?
En een heat is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb op de kartbaan gewerkt en karten kost ongeveer 15 euro per heat
Hihi nee je hebt geen rijbewijs nodig, je hebt zelfs kinderkartenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef jacobras het volgende:
[..]
En een heat is?
Trouwens, voor karten heb je toch geen rijbewijs nodig? Of heb je ook schakel-karts? (of zijn die dingen sowieso schakel?)
Nouja, 3 heats lijkt me wel vermoeiend, 1tje kan ook en dan wat gaan drinken ofzo? Dan loopt het kwa kosten ook niet zo uit de hand!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef Unknown90 het volgende:
Gemiddelde heat kost inderdaad ¤ 15,-
Heb een kartcentrum gevonden, toevallig hier in de buurt, die een actie heeft:
Klikkerdeklik!
Heat duurt 12 minuten.
3x 12 min = 36 min. voor ¤ 37,95.
Aardig prijsje...
omdat "karten" met de auto een aantal snelheidsboetes opleveren kanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom zou je gaan karten als je een rijbewijs (+ auto) hebt?
Er is nog geen datum geprikt maar dat zal dan wel zo ver vooruit zijn dat de meesten wel iets kunnen regelen. En we zitten in het rijbewijs topic joh, dat alleen al getuigt van vele mogelijkheden!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef Unknown90 het volgende:
Maargoed, niet iedereen beschikt over een auto
Heb je ook schakelkarts dan? (voor de die-hardsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hihi nee je hebt geen rijbewijs nodig, je hebt zelfs kinderkartenEen heat is zegmaar een sessie van ongeveer 10-15 minuten, hangt van de kartbaan af denk ik. Dus 10-15 minuten rondjes rijden op zoek naar je snelste tijd, wie aan het einde de snelste tijd heeft wint
Daarnaast zijn er ook veel mensen die bij elkaar in de buurt wonen. Ik en WhiteJoker wonen bijvoorbeeld allebei in Zutphen. Zwolle en Rotterdam waren ook al een keer gevallen toch?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er is nog geen datum geprikt maar dat zal dan wel zo ver vooruit zijn dat de meesten wel iets kunnen regelen. En we zitten in het rijbewijs topic joh, dat alleen al getuigt van vele mogelijkheden!
Al heb ik dan wel makkelijk praten zo
Omgeving Zwolle ben ik inderdaad. Purdey was Rotterdam geloof ik. Iemand oppikken is dus geen probleem als het onderweg ligt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook veel mensen die bij elkaar in de buurt wonen. Ik en WhiteJoker wonen bijvoorbeeld allebei in Zutphen. Zwolle en Rotterdam waren ook al een keer gevallen toch?!
Purdey,of Monique (Ik heb ook een 'echte' naamquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omgeving Zwolle ben ik inderdaad. Purdey was Rotterdam geloof ik. Iemand oppikken is dus geen probleem als het onderweg ligt!
Als een trein,haha daar rijd ik indd wel heel goed in.Heel gekquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef Kimpossible het volgende:
Purdey, als dat nou niet mag he, dan adviseer ik je echt valdispert. 9 euro voor 100 van die dingetjes bij de Etos, en ik rijd als een trein op die dingen () Placebo-effect? Might be! Maar het werkt voor mij. 2 van die dingetjes voor m'n les
Zet er maar stipje bij, dan hebben we ook meteen het aantal mensen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik sluit me aan bij Hitomi met Zwolle, want om nou Raalte er apart op te zetten gaat ook weer te ver. Zit 20 min van Zwolle aftenzij spits haha
Tuurlijk mag je ook komen! We gaan er nog over nadenken,maar rond juli ongeveerquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:43 schreef Dubish het volgende:
Wanneer word de meeting dan gehouden? Ik zou ook wel willen komen als ik me rijbewijs heb. Pak ik me paps auto
ik heb wel ervaring met het faalangstexamen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef MelR het volgende:
gefeliciteerd geslaagden!!!!![]()
Ik ben helaas maandag voor de 3e x gezakt!...en dat terwijl het naar mijn gevoel wel lekker ging, niet super zenuwachtig ofzo, geen frustraties en alles ging wel lekker, maar ja wel 1 ingreep (terwijl ik zelf ook al op de rem stond) Ik baal er echt super van!. Nu vraagt mijn instructeur wat ik ervan vind om een faalangst examen te doen.
http://www.cbr.nl/faalangst.pp
Heeft iemand hier ervaring mee of kennen jullie iemand die hier ervaring mee heeft?. ik weet niet wat ik moet doen, want normaliter heb ik geen last van faalangst, maar met rij examen ben ik dagen van tevoren al chagerijnig en zenuwachtig en eenmaal in de auto doe ik dingen die ik normaal met rijles niet doe, en word ik helemaal gefrustreerd als er iets verkeerd gaat (als ik verkeerd rij met zelfstandig rijden of een bijzondere verichting niet gaat zoals ik het wil) maar dit was dus niet het geval de laatste keer dat ik afreed maar dat terzijde. Ook twijfel ik heel veel en vaak tijdens een examen, en dat heb ik met rijles helemaal niet.
de reden dat ik twijfel is omdat het toch wel wat duurder is, namelijk 350 euro en omdat je er veel langer over doet, en met meer tijd kan je dus ook meer fouten maken! en garantie heb je natuurlijk niet. dus voor t zelfde geld zak ik weer en dan kost het me wel 125 euro meer! maar al met al ben ik wel geneigd om het wel te doen, gewoon omdat het wat anders is dan een normaal examen waar ik al 3x voor gezakt ben. maarja, als ik nog 1x zak kan ik het ook bij bnor gaan proberen!..
pff moeilijk moeilijk! wie heeft tips? wat zouden jullie doen?.. ik baal echt dat het zo lang duurt, en dat terwijl ik gewoon goed kan rijden!..zeker als ik het vergelijk met de debielen die ik soms op de weg tegenkom als ik les, naast iemand in de auto zit of fiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |