Goed idee mensen, in de vakantie inderdaad, als iedereen in dat lijstje klaar is en vakantie heeft. Dan heb ik ook tijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Niet iedereen wil natuurlijk op stap met de rijles-kneusjes![]()
Rond juli is indd een mooie datumEn dan gaan we iets ontzettend des-rijles doen.En mensen uitlachen in een lesauto
Ik ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef lbeew het volgende:
nog maar 6 uurtjes rijles en daarna al rijexamen
Laat ons maar schuiven Housequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Laat ons maar schuiven HouseDe dag van je leven! Op gisteren na dan!
Heel leuk idee maar loopt al aardig snel in de kosten, niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm.. Nouja we zouden alvast naar de locatie kunnen kijken.
Wat ik net bedenk: KARTEN! ?!
Haha ja de examinatoren voor het examen ook een vragenlijst laten invullen over hun sociale vaardigheden, en die dan na het examen bespreken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Examinatoren moeten voortaan een vriendelijkheidstest doen.Een soort meerkeuzevragenlijst met medemens-lievende situaties.'Een leerling vertoont zenuwachtig gedrag.U..?
A.Doet niks
B.Trapt op de rem en scheld de leerling uit of
C.u probeert de leerling op zijn gemak te stellen.'
Kan meevallen, als je met een groep bent scheelt het natuurlijk gauw in de kosten. Daarnaast is iedereen dan als het goed is mobiel, of gedeeltelijk dan he; dus we kunnen ergens een mooi plekkie in nederland uitkiezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heel leuk idee maar loopt al aardig snel in de kosten, niet?
En dan ons hun laten afstraffen op hun gebrek aan inzichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haha ja de examinatoren voor het examen ook een vragenlijst laten invullen over hun sociale vaardigheden, en die dan na het examen bespreken.
Ik heb op de kartbaan gewerkt en karten kost ongeveer 15 euro per heatquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heel leuk idee maar loopt al aardig snel in de kosten, niet?
En een heat is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb op de kartbaan gewerkt en karten kost ongeveer 15 euro per heat
Hihi nee je hebt geen rijbewijs nodig, je hebt zelfs kinderkartenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef jacobras het volgende:
[..]
En een heat is?
Trouwens, voor karten heb je toch geen rijbewijs nodig? Of heb je ook schakel-karts? (of zijn die dingen sowieso schakel?)
Nouja, 3 heats lijkt me wel vermoeiend, 1tje kan ook en dan wat gaan drinken ofzo? Dan loopt het kwa kosten ook niet zo uit de hand!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef Unknown90 het volgende:
Gemiddelde heat kost inderdaad ¤ 15,-
Heb een kartcentrum gevonden, toevallig hier in de buurt, die een actie heeft:
Klikkerdeklik!
Heat duurt 12 minuten.
3x 12 min = 36 min. voor ¤ 37,95.
Aardig prijsje...
omdat "karten" met de auto een aantal snelheidsboetes opleveren kanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom zou je gaan karten als je een rijbewijs (+ auto) hebt?
Er is nog geen datum geprikt maar dat zal dan wel zo ver vooruit zijn dat de meesten wel iets kunnen regelen. En we zitten in het rijbewijs topic joh, dat alleen al getuigt van vele mogelijkheden!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef Unknown90 het volgende:
Maargoed, niet iedereen beschikt over een auto
Heb je ook schakelkarts dan? (voor de die-hardsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hihi nee je hebt geen rijbewijs nodig, je hebt zelfs kinderkartenEen heat is zegmaar een sessie van ongeveer 10-15 minuten, hangt van de kartbaan af denk ik. Dus 10-15 minuten rondjes rijden op zoek naar je snelste tijd, wie aan het einde de snelste tijd heeft wint
Daarnaast zijn er ook veel mensen die bij elkaar in de buurt wonen. Ik en WhiteJoker wonen bijvoorbeeld allebei in Zutphen. Zwolle en Rotterdam waren ook al een keer gevallen toch?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er is nog geen datum geprikt maar dat zal dan wel zo ver vooruit zijn dat de meesten wel iets kunnen regelen. En we zitten in het rijbewijs topic joh, dat alleen al getuigt van vele mogelijkheden!
Al heb ik dan wel makkelijk praten zo
Omgeving Zwolle ben ik inderdaad. Purdey was Rotterdam geloof ik. Iemand oppikken is dus geen probleem als het onderweg ligt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook veel mensen die bij elkaar in de buurt wonen. Ik en WhiteJoker wonen bijvoorbeeld allebei in Zutphen. Zwolle en Rotterdam waren ook al een keer gevallen toch?!
Purdey,of Monique (Ik heb ook een 'echte' naamquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omgeving Zwolle ben ik inderdaad. Purdey was Rotterdam geloof ik. Iemand oppikken is dus geen probleem als het onderweg ligt!
Als een trein,haha daar rijd ik indd wel heel goed in.Heel gekquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef Kimpossible het volgende:
Purdey, als dat nou niet mag he, dan adviseer ik je echt valdispert. 9 euro voor 100 van die dingetjes bij de Etos, en ik rijd als een trein op die dingen () Placebo-effect? Might be! Maar het werkt voor mij. 2 van die dingetjes voor m'n les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |