abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82242310
gefeliciteerd geslaagden!!!!
Ik ben helaas maandag voor de 3e x gezakt!...en dat terwijl het naar mijn gevoel wel lekker ging, niet super zenuwachtig ofzo, geen frustraties en alles ging wel lekker, maar ja wel 1 ingreep (terwijl ik zelf ook al op de rem stond) Ik baal er echt super van!. Nu vraagt mijn instructeur wat ik ervan vind om een faalangst examen te doen.

http://www.cbr.nl/faalangst.pp

Heeft iemand hier ervaring mee of kennen jullie iemand die hier ervaring mee heeft?. ik weet niet wat ik moet doen, want normaliter heb ik geen last van faalangst, maar met rij examen ben ik dagen van tevoren al chagerijnig en zenuwachtig en eenmaal in de auto doe ik dingen die ik normaal met rijles niet doe, en word ik helemaal gefrustreerd als er iets verkeerd gaat (als ik verkeerd rij met zelfstandig rijden of een bijzondere verichting niet gaat zoals ik het wil) maar dit was dus niet het geval de laatste keer dat ik afreed maar dat terzijde. Ook twijfel ik heel veel en vaak tijdens een examen, en dat heb ik met rijles helemaal niet.

de reden dat ik twijfel is omdat het toch wel wat duurder is, namelijk 350 euro en omdat je er veel langer over doet, en met meer tijd kan je dus ook meer fouten maken! en garantie heb je natuurlijk niet. dus voor t zelfde geld zak ik weer en dan kost het me wel 125 euro meer! maar al met al ben ik wel geneigd om het wel te doen, gewoon omdat het wat anders is dan een normaal examen waar ik al 3x voor gezakt ben. maarja, als ik nog 1x zak kan ik het ook bij bnor gaan proberen!..

pff moeilijk moeilijk! wie heeft tips? wat zouden jullie doen?.. ik baal echt dat het zo lang duurt, en dat terwijl ik gewoon goed kan rijden!..zeker als ik het vergelijk met de debielen die ik soms op de weg tegenkom als ik les, naast iemand in de auto zit of fiets!
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:08:13 #52
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82243293
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef MelR het volgende:
gefeliciteerd geslaagden!!!!
Ik ben helaas maandag voor de 3e x gezakt!...en dat terwijl het naar mijn gevoel wel lekker ging, niet super zenuwachtig ofzo, geen frustraties en alles ging wel lekker, maar ja wel 1 ingreep (terwijl ik zelf ook al op de rem stond) Ik baal er echt super van!. Nu vraagt mijn instructeur wat ik ervan vind om een faalangst examen te doen.

http://www.cbr.nl/faalangst.pp

Heeft iemand hier ervaring mee of kennen jullie iemand die hier ervaring mee heeft?. ik weet niet wat ik moet doen, want normaliter heb ik geen last van faalangst, maar met rij examen ben ik dagen van tevoren al chagerijnig en zenuwachtig en eenmaal in de auto doe ik dingen die ik normaal met rijles niet doe, en word ik helemaal gefrustreerd als er iets verkeerd gaat (als ik verkeerd rij met zelfstandig rijden of een bijzondere verichting niet gaat zoals ik het wil) maar dit was dus niet het geval de laatste keer dat ik afreed maar dat terzijde. Ook twijfel ik heel veel en vaak tijdens een examen, en dat heb ik met rijles helemaal niet.

de reden dat ik twijfel is omdat het toch wel wat duurder is, namelijk 350 euro en omdat je er veel langer over doet, en met meer tijd kan je dus ook meer fouten maken! en garantie heb je natuurlijk niet. dus voor t zelfde geld zak ik weer en dan kost het me wel 125 euro meer! maar al met al ben ik wel geneigd om het wel te doen, gewoon omdat het wat anders is dan een normaal examen waar ik al 3x voor gezakt ben. maarja, als ik nog 1x zak kan ik het ook bij bnor gaan proberen!..

pff moeilijk moeilijk! wie heeft tips? wat zouden jullie doen?.. ik baal echt dat het zo lang duurt, en dat terwijl ik gewoon goed kan rijden!..zeker als ik het vergelijk met de debielen die ik soms op de weg tegenkom als ik les, naast iemand in de auto zit of fiets!
Balen zeg! Naja als je al aangeeft dat je in prinicpe geen last heb van extreme zenuwachtigheid etc. dan lijkt het naar mijn inziens niet nodig. Voor dat geld kun je het bijna nog 2x proberen. Na 5 x geloof ik krijg je toch een bnor examen. Die toetsen of je uberhaupt geschikt bent. Misschien is het daarom verstandiger om weer een gewoon examen te doen, en het is net wat je zegt; het duurt alleen maar langer. Daarnaast zou ik me ook niet op mijn gemak voelen bij een examniator die iedere keer vraagt of het wel gaat enzo
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:10:32 #53
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82243393
Als het voor jou gevoel lekker ging en je verder niet al te druk was zou ik het gewoon nog een keer proberen, want iedereen is wel iets zenuwachtig of gespannen tijdens het afrijden.

Ook als je zelf weet dat je goed tot redelijk goed kan rijden zou ik er gewoon nog een keer voor gaan. Probeer gewoon enorm zelfverzekerd en relaxed over te komen en je te verkopen aan de examinator.

Denk dat iedereen wel twijfelt over zich zelf of ze wel goed genoeg rijden om te slagen voor het examen. En slechte dagen bij het rijden zullen er altijd zijn en als dat net bij het examen is dan is dat best zuur.

Maar uiteindelijk komt alles weer goed en zul ook jij je roze pasje binnenslepen

Succes.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:22:52 #54
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82246123
Balen MelR dat je weer gezakt bent! Ik heb er helaas (Alhoewel..) geen ervaring mee.Begin me zelf ook af te vragen of ik geen faalhaas wordt op mn examen.Denk dat ik morgen de huisarts ga bellen voor propranolol.Een betablokker die je bloeddruk/hartslag verlaagt waardoor je lichamelijk een stuk minder nerveus bent.Vervelend is natuurlijk wel dat je nooit weet of zo'n duurder examen hét verschil gaat maken.Lijkt me overigens wel fijn,een examinator die echt zn best doet om je op je gemak te stellen.De examinator tijdens mn TTT was ook wel relaxed,probeerde me ook te kalmeren

@Monsterd: Nou,eerst het lijstje maar even afwerken zodat de veelposters geslaagd zijn
Zou sneu zijn als niet iedereen zn roze pasje aan elkaar kan laten zien.Alhoewel er natuurlijk altijd weer mensen bijkomen..Hmmm,dilemma dilemma
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:34:15 #55
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82246563
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:
Balen MelR dat je weer gezakt bent! Ik heb er helaas (Alhoewel..) geen ervaring mee.Begin me zelf ook af te vragen of ik geen faalhaas wordt op mn examen.Denk dat ik morgen de huisarts ga bellen voor propranolol.Een betablokker die je bloeddruk/hartslag verlaagt waardoor je lichamelijk een stuk minder nerveus bent.Vervelend is natuurlijk wel dat je nooit weet of zo'n duurder examen hét verschil gaat maken.Lijkt me overigens wel fijn,een examinator die echt zn best doet om je op je gemak te stellen.De examinator tijdens mn TTT was ook wel relaxed,probeerde me ook te kalmeren

@Monsterd: Nou,eerst het lijstje maar even afwerken zodat de veelposters geslaagd zijn
Zou sneu zijn als niet iedereen zn roze pasje aan elkaar kan laten zien.Alhoewel er natuurlijk altijd weer mensen bijkomen..Hmmm,dilemma dilemma
Jaa, dat had ik ook al wel ingedachten. we kunnen kijken tot aan begin juli ofzo, en dan kun je nog altijd zien wie er willen!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:37:18 #56
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82246694
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:34 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Jaa, dat had ik ook al wel ingedachten. we kunnen kijken tot aan begin juli ofzo, en dan kun je nog altijd zien wie er willen!
Niet iedereen wil natuurlijk op stap met de rijles-kneusjes
Rond juli is indd een mooie datum En dan gaan we iets ontzettend des-rijles doen.En mensen uitlachen in een lesauto
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:40:34 #57
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82246824
Ze moeten niet examens afnemen met aardigere en geduldigere examinatoren, ze moeten gewoon geen examens meer afnemen met brompotten en chagerijnen als examinator
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:44:03 #58
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82246986
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Rond juli is indd een mooie datum En dan gaan we iets ontzettend des-rijles doen.En mensen uitlachen in een lesauto
We nemen gewoon een extra rijles, en komen per lesauto

Haha, maar serieus, we moeten dan idd wat leuks bedenken!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:47:56 #59
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82247136
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef monsterd. het volgende:

[..]

We nemen gewoon een extra rijles, en komen per lesauto

Haha, maar serieus, we moeten dan idd wat leuks bedenken!
Oeh,jij hebt goede ideeën! Ik zie het al helemaal voor me,zo'n hele optocht van lesauto's
Ik ga even inspiratie opdoen
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:50:25 #60
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82247235
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef twiFight het volgende:
Ze moeten niet examens afnemen met aardigere en geduldigere examinatoren, ze moeten gewoon geen examens meer afnemen met brompotten en chagerijnen als examinator
Examinatoren moeten voortaan een vriendelijkheidstest doen.Een soort meerkeuzevragenlijst met medemens-lievende situaties.'Een leerling vertoont zenuwachtig gedrag.U..?
A.Doet niks
B.Trapt op de rem en scheld de leerling uit of
C.u probeert de leerling op zijn gemak te stellen.'
pi_82247502
nog maar 6 uurtjes rijles en daarna al rijexamen
lama
pi_82247772
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Goed idee mensen, in de vakantie inderdaad, als iedereen in dat lijstje klaar is en vakantie heeft. Dan heb ik ook tijd
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82247905
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef lbeew het volgende:
nog maar 6 uurtjes rijles en daarna al rijexamen
Ik ook. Alleen vind ik het bij mij niet "al", maar eerder "pas".
pi_82248301
Purdey/monsterd. ben benieuwd
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:14:28 #65
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82248407
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Purdey/monsterd. ben benieuwd
Laat ons maar schuiven House De dag van je leven! Op gisteren na dan!
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:36:22 #66
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82249507
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:

[..]

Laat ons maar schuiven House De dag van je leven! Op gisteren na dan!

Hmm.. Nouja we zouden alvast naar de locatie kunnen kijken.

Wat ik net bedenk: KARTEN! ?!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_82253723
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hmm.. Nouja we zouden alvast naar de locatie kunnen kijken.

Wat ik net bedenk: KARTEN! ?!
Heel leuk idee maar loopt al aardig snel in de kosten, niet?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:06:01 #68
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82254283
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Examinatoren moeten voortaan een vriendelijkheidstest doen.Een soort meerkeuzevragenlijst met medemens-lievende situaties.'Een leerling vertoont zenuwachtig gedrag.U..?
A.Doet niks
B.Trapt op de rem en scheld de leerling uit of
C.u probeert de leerling op zijn gemak te stellen.'
Haha ja de examinatoren voor het examen ook een vragenlijst laten invullen over hun sociale vaardigheden, en die dan na het examen bespreken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:09:53 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82254502
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Kan meevallen, als je met een groep bent scheelt het natuurlijk gauw in de kosten. Daarnaast is iedereen dan als het goed is mobiel, of gedeeltelijk dan he; dus we kunnen ergens een mooi plekkie in nederland uitkiezen
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:10:21 #70
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82254526
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef twiFight het volgende:

[..]

Haha ja de examinatoren voor het examen ook een vragenlijst laten invullen over hun sociale vaardigheden, en die dan na het examen bespreken.
En dan ons hun laten afstraffen op hun gebrek aan inzicht
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_82255035
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb op de kartbaan gewerkt en karten kost ongeveer 15 euro per heat
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:54:31 #72
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82257113
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik heb op de kartbaan gewerkt en karten kost ongeveer 15 euro per heat
En een heat is?

Trouwens, voor karten heb je toch geen rijbewijs nodig? Of heb je ook schakel-karts? (of zijn die dingen sowieso schakel? )
pi_82258499
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef jacobras het volgende:

[..]

En een heat is?

Trouwens, voor karten heb je toch geen rijbewijs nodig? Of heb je ook schakel-karts? (of zijn die dingen sowieso schakel? )
Hihi nee je hebt geen rijbewijs nodig, je hebt zelfs kinderkarten Een heat is zegmaar een sessie van ongeveer 10-15 minuten, hangt van de kartbaan af denk ik. Dus 10-15 minuten rondjes rijden op zoek naar je snelste tijd, wie aan het einde de snelste tijd heeft wint
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:30:27 #74
241461 Unknown90
The one and only
pi_82259348
Gemiddelde heat kost inderdaad ¤ 15,-
Heb een kartcentrum gevonden, toevallig hier in de buurt, die een actie heeft:
Klikkerdeklik!

Heat duurt 12 minuten.
3x 12 min = 36 min. voor ¤ 37,95.

Aardig prijsje...
pi_82259441
Waarom zou je gaan karten als je een rijbewijs (+ auto) hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')