Volgens mij is dat de krater vd meteor waardoor de dinosauriėrs zijn uitgestorvenquote:
Daar dacht ik inderdaad ook aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de krater vd meteor waardoor de dinosauriėrs zijn uitgestorven
McFearless mag eerst even het volledige verhaal hiervan uitleggenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:20 schreef McFearless het volgende:
Ik heb met een milf gezoend maandag, maar niet geneukt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
Of Maisnon, gezellig ''Super Size Me'' kijken? Dan lik ik ondertussen de McDonalds saus van je lichaam
Tja, ananas he... maar ze zijn ineens wel blij met je komst.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
Leuke titel... kan dat niet wat netter?
Wijf? ChiccA? Vrouwke? Wéfke? Sletje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OPquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, ananas he... maar ze zijn ineens wel blij met je komst.
Aniehoe, ik ga slapen.
Het was kermis de afgelopen drie dagen, maandag was er een milf die me schattig vond. Even gekust en ik dacht dat er wel meer in zat, maar ze vond me te jong.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
McFearless mag eerst even het volledige verhaal hiervan uitleggen
Ben je in de periode? Dan hoef je niet langs te komen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen overigens veel Ben & Jerrys ijs eten, over... eten likken gesproken
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef Cypress_Hill het volgende:
Van wie is deze UI eigenlijk?
[ afbeelding ]
Houd toch je bek man, bedorven stuk fruit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OP
Ik zie ook altijd deze bij jouquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh, ananasJuup, je moet nr. 374 nog in de OP zetten.
Het nige recht van blabla aanrecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
quote:
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef reetveter het volgende:
Moet je de UI en WI omwisselen
Ik zat het me ook al af te vragen... waarom weet ik nietquote:
Quotes verkeerd editen: FAIL!quote:
Moet je eens in het FoBo van AFCAJOSKE kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef Dynd het volgende:
Haar wenkbrauwen zijn vreemd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OP
en dan bedoel ik zijn UI, niet slindeau zelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neewant dan klopt de UI van slindenau weer niet, en ik hoef dat stomme varken niet te zien.
Waar heb je het over?quote:
Zeg, jij bent net nieuw hier he, beetje dimmenquote:
Snel editen hequote:
Als Dynd dat goed vind, prima!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef reetveter het volgende:
Kan die foto van Dynd niet bij de SC-helden
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef reetveter het volgende:
Moet je de UI en WI omwisselen
Voor hoelang was z'n ban?quote:
tubgirl.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?![]()
En wat zien jullie bij mij?
Heeft ie weer een ban dan?quote:
Is dat een ander woord voor een negerslaaf?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
yes ik krijg een ukelele voor mn verjaardag
Van mij krijg je een present du l'ananasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Jos is die pipo die boven je heeft gepost.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Dynd het volgende:
Wie is jos? en waar zegt hij dat allemaal?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor een negerslaaf?
* Cypress_Hill gaat googlenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
msnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Dynd het volgende:
Wie is jos? en waar zegt hij dat allemaal?
ah, stom van mequote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jos is die pipo die boven je heeft gepost.
Ja, omdat ik een webicon heb nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?![]()
En wat zien jullie bij mij?
Stond dat op je verlanglijst?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Daar stond ik natuurlijk op, gekkie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond dat op je verlanglijst?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef GasTurbine het volgende:
jos zegt:
geweldig hoe dom die dynd reageert
jos zegt:
wacht maar tot ik haar eens flink ga uitwonen
jos zegt:
met een stuk fruit
quote:De ukelele is een klein gitaarvormig snaarinstrument met 4 kunststof snaren. De stemming is eveneens verwant aan die van de gitaar; d.w.z. dat de verhoudingen gelijk zijn aan de hoogste drie snaren van de gitaar, en dat de bovenste van alle snaren een toon lager is gestemd dan de hoogste. De originele stemming is G C E
AUkelele is het Hawaļaans voor "springende vlo".
Er zijn verschillende formaten zoals (van groot naar klein) de bariton, de tenor, de concert, de sopraan en de sopranino. Een grotere variant van de ukelele is de cuatro.
In het Nederlands is de uitspraak: "Joekelille" en dat was ook de naam van de hit van Nico Haak en de Paniekzaaiers uit 1973.
Bekende Ukelele artiesten waren/zijn Israel Kamakawiwo'ole en Jake Shimabukuro,
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben wel de enige echte KLB SC player, al zeg ik het zelf
Bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ken je rolquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Zie FOK als een groot MSN venster. Zo snel gaat het ongeveer, je moet alleen steeds zelf refreshen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef reetveter het volgende:
NICHT ZO SCHNELLL
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Maisnon het volgende:
JUUP MOEST HEM OPENEN NEE DIT KAN ECHT NIET
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat dit zo snel...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef reetveter het volgende:
NICHT ZO SCHNELLL
Maisnon ook...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
4EverBlackEyed is toch ook een 'wijf'? wrm de titel?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoi, ik heet Joey.
How you doinn
ohhhhhhh zwartoog, lees je dit? Ze noemt je een wijf... ohhhh zomaar gewoon op internet.. zoooo. wajo... ooohhh zo vies ohhhhhhh nohhhh oooooohhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ohhhhhhh zwartoog, lees je dit? Ze noemt je een wijf... ohhhh zomaar gewoon op internet.. zoooo. wajo... ooohhh zo vies ohhhhhhh nohhhh oooooohh
je komt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ohhhhhhh zwartoog, lees je dit? Ze noemt je een wijf... ohhhh zomaar gewoon op internet.. zoooo. wajo... ooohhh zo vies ohhhhhhh nohhhh oooooohh
Op fuckantie natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
Heeft ie weer een ban dan?en waar was jij?
quote:
HEE, ik wist wel wat dat was...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
mensen die niet weten wat een ukelele isstelletje onderontwikkelden.
Zit jij nou users te beledigen?quote:
Oh, waarheen?quote:
appels.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
Eet die ananas, die is toch vervelend.quote:
Hey, ik ben je moeder niet...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
Zuid-Ossetiė.quote:
*huilt* gemenerikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je jaagt mijn onze chickie weg ja
Beledigen? Neuh het is Bagger SC dus een beetje plagen mag wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit jij nou users te beledigen?Onze SC mascotte nog wel.
[..]
Oh, waarheen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE, ik wist wel wat dat was...
Dat gelde ook alleen maar voor mensen die het niet wisten, voel je dus vooral niet aangesproken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE, ik wist wel wat dat was...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eet die ananas, die is toch vervelend.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Eet je penis op, dan voorkom je ook nageslacht.
wel de mijne toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey, ik ben je moeder niet...
quote:
Hier had een gevat antwoord kunnen staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
'Vrouwen' die levels voor WarCraft maken zijn geen wijfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maisnon ook...maar ja ze zijn voor je gevallen. Hoeveel aanzoek PM's heb je al gehad?
ik heb een hondje, en die scheit zo in je kontje.quote:
Hier had een gevat persoon kunen postenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier had een gevat antwoord kunnen staan.
Ik ga zo maar eens broodjes in de oven doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
ii.Ck h3B Sjo0k0l@duH k0eKj3Sszz
Heb een hele shitload van the simpsons van usenet afgetrokken, echt heerlijk vermaakquote:
Nee, dat zijn nerds met tieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
'Vrouwen' die levels voor WarCraft maken zijn geen wijf!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier had een gevat persoon kunen posten
Whehequote:
quote:
IK HEB OOK EEN PINCODEquote:
Ja.quote:
Joey's , en hoezo nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
srry, val niet op joeyies, meervoud van joey?
pwnd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
srry, val niet op joeyies, meervoud van joey?
alles.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey's , en hoezo nietWat is er mis met die naam
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe
Heb jij inmiddels al een bevestiging van de tieten mogen ontvangen dan?
wtfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.
Weet niet, zocht gewoon voor een excuus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey's , en hoezo nietWat is er mis met die naam
je hebt me niet eens op msnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
Joey zegt:
ze wilt me wel, wacht maar!
PM me even als je een duidelijk bevestiging hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.
Wollah sma'tje ik ben een mooiboy, what the fuck wil jij?????? Ewa ik pak jou wel Dushii. PPPSSSSST PSSSSTTTT.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Weet niet, zocht gewoon voor een excuus.
Hey Juup, werk aan de winkel. Hier post iemand tubgirl: Salaris nog niet gestort!quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef afcajos het volgende:
jordy zegt:
brb, even jouw zusje een beurt geven
jos zegt:
fap fap fap
dat apengedrag zal niet veel indruk maken op d'r.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wollah sma'tje ik ben een mooiboy, what the fuck wil jij?????? Ewa ik pak jou wel Dushii. PPPSSSSST PSSSSTTTT.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Juup, werk aan de winkel. Hier post iemand tubgirl: Salaris nog niet gestort!
Zo, die is even weg
Doei, tot morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef Dynd het volgende:
Naja ik ga film kijken en slapen. Doegjes en Dagjes
ZuLlEn We SaMeN kYkEn??/?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef Dynd het volgende:
Het KLB Bagger SC topic. Welkom.quote:
Kan natuurlijk ook gesoept zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
PM me even als je een duidelijk bevestiging hebt.
Ik waande mij zoeen mocro!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat apengedrag zal niet veel indruk maken op d'r.
Groeten aan je voeten, wijf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef Dynd het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
Maisnon mag eventueel ook de bevestiging pmen posten.
Als het siert, dan maakt het mij niet zoveel uit.quote:
Zoeen?quote:
Thx...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het KLB Bagger SC topic. Welkom.
Ik ben niet gewenst hierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Juup, werk aan de winkel. Hier post iemand tubgirl: Salaris nog niet gestort!
Zo, die is even weg
Heb je wel genoeg breezers in huis voor haar?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet gewenst hierBen al weg.
kutuser, banquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:54 schreef BigKahuna het volgende:
kuttopic, slotje.
Je bent wel gewenst juup!! laat ze maar praten!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wel ander flesvorming materiaal wat aan de mond gezet kan worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg breezers in huis voor haar?
Daar zijn ze er nog. Net als deze twee er ooit waren.quote:
Ga je de KLB SC nu verbieden? Dat zijn de regels toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat knopje werkt nietquote:
Jouw plasser heeft een flesvorm?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, wel ander flesvorming materiaal wat aan de mond gezet kan worden.
Er komt nog vocht uit ook.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je de KLB SC nu verbieden? Dat zijn de regels toch?
Nouja oke, niet helemaal danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jouw plasser heeft een flesvorm?
Dude
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmiequote:
Het is een touchscreen knopje, als je zo met je vinger op je beeldscherm doet doet ie het wel.quote:
dat dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jouw plasser heeft een flesvorm?
Dude
Doe eens liefquote:
Jamaar, dat was even een uitzondering.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmie
doen ze tegen mij ook niet met hun Duffy gepestquote:
En dan spreekt ie er mij op aan dat ik nieuwe mensen niet toe zou laten, terwijl we beiden weten dat het een trollende kankerkloon isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jamaar, dat was even een uitzondering.
superretarded kwam binnenvallen.
Zodoende.
Aha.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmie
Ahhhhhhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doen ze tegen mij ook niet met hun Duffy gepest
Maar dat is gewoon terecht, dat wannabe-botoxkop gedrocht!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doen ze tegen mij ook niet met hun Duffy gepest
dit ging over dat we juup aan het wegpesten warenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jamaar, dat was even een uitzondering.
superretarded kwam binnenvallen.
Zodoende.
een PLORKquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Hey BobbyB wat vind je van Nicolette van Dam
fuckoff, kut usertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon terecht, dat wannabe-botoxkop gedrocht!
DIe dingen doen niks?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef GasTurbine het volgende:
Deze is tochwel geniaal![]()
http://cuffbreakingevent.ytmnd.com/
Die worden nu ongeveer weer wakker héquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:04 schreef reetveter het volgende:
OHOOOO, 12 uurDan komt dat blauwe gespuis uit hun holen
Hihi, je had de verkeerde quote. Pwned.quote:
Ludoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die worden nu ongeveer weer wakker hé
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hihi, je had de verkeerde quote. Pwned.
Ohhquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dit ging over dat we juup aan het wegpesten waren
Die slimmerik heeft het afgelopen jaar 100 miljoen dollar verdiend. Ik doe wat verkeerdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik om te poppen!
[ afbeelding ]
Zo snel zijn jullie niet van mij af hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dit ging over dat we juup aan het wegpesten waren
Ik zeg niets..quote:
Muziek aan, hetzelfde als die owls is hetquote:
ik wil, maar die plegen allemaal zelfmoord ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:07 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij zit er voor de verandering vanavond eens niet een mug in mijn kamer
quote:
KANKER GAAF DAN! STUUR DE LEUKE LINKJES OPNIEUW!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Muziek aan, hetzelfde als die owls is het
Bijdehand. + 2quote:
Ik heb alle clips op de PC, dus kan ik fappen kijken wanneer ik wil.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duffy -dinges is op tmf...
Ik denk... ik meld het even...
gaat veel te snelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan spreekt ie er mij op aan dat ik nieuwe mensen niet toe zou laten, terwijl we beiden weten dat het een trollende kankerkloon is
Nee nep.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:11 schreef reetveter het volgende:
Waarom 4EBE, wil je een rel uitlokken
tegen mij zegt ie dat ik maar alle delen door moet gaan lezen om uptodate te blijven en zelf issie nog te lui om linkjes van een paar posts terug op te zoeken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
KANKER GAAF DAN! STUUR DE LEUKE LINKJES OPNIEUW!!
Gaaf, dat was echt zoeen zuurpruim zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens FrituurKoningHasper is ontslagen op Odulphus!
Pwned.quote:
Ja maar GT heeft dat wel voor me overquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
tegen mij zegt ie dat ik maar alle delen door moet gaan lezen om uptodate te blijven en zelf issie nog te lui om linkjes van een paar posts terug op te zoeken.
Wat de hel heb jij ook op die school gezetenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Gaaf, dat was echt zoeen zuurpruim zeg.
Ik heb nog grieks/latijn van hem gehad. Een half jaartje ofzo, toen kwam ik gewoon niet meer.
Ze heeft wel wat. Ze is niet echt super knap ofzo, maar gewoon. Ik vind haar wel wat hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef afcajos het volgende:
Toch bobby, met je meeste chicks ben ik het wel mee eens....maar leg mij eens uit wat er nou mooi is aan duffy
Tuurlijk, alleen Bazen en Bazinnen gaan naar zoeen elitair lyceeumquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat de hel heb jij ook op die school gezeten
What on earth is dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef GasTurbine het volgende:
http://howilost32pounds.ytmnd.com/
alweer? nog geen uur terug ook alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, het topic is bijna vol...
Ow jij kent haar irl?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat. Ze is niet echt super knap ofzo, maar gewoon. Ik vind haar wel wat hebben.en op foto's vind ik haar eigenlijk ook best wel lelijk, met name die in de OP staat
maar in het echt is ze veel mooier.
DEsjaVuuquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alweer? nog geen uur terug ook al
En we zingen allemaal!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen Bazen en Bazinnen gaan naar zoeen elitair lyceeum
Eindelijk, je hebt het licht gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
en op foto's vind ik haar eigenlijk ook best wel lelijk, met name die in de OP staat
goshquote:
Nee als het topic bijna vol zou zijn zouden we al aftellen, en dat is nog niet het geval.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, het topic is bijna vol...
Uhm, ik heb eigenlijk stiekem nooit de moeite genomen om dat lied te lerenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En we zingen allemaal!
Odulphuslyceum wij zweren jouw trouw, wie onzer zal jou ooit vergééééééten
En nu heb ik er weer genoeg over gepraat
Er wordt hier zelden afgeteld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee als het topic bijna vol zou zijn zouden we al aftellen, en dat is nog niet het geval.
Ik heb nooit anders beweerd dan dat ze niet foto geniek is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eindelijk, je hebt het licht gezien.
Nou, ik ken haar niet. Maar heb haar ontmoet. En anders zou ik wel eerst een date voor mezelf regelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ow jij kent haar irl?regel eens date voor me!
Ja daar houdt het dus op want straks weet je precies wie ik benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uhm, ik heb eigenlijk stiekem nooit de moeite genomen om dat lied te leren
Maar wanneer heb jij je diploma dan gehaald daar, ik in 2005
Ik heb ook discalculiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden afgeteld.
En als er afgeteld wordt is het door iemand met discalculi
er is niet eens tijd om af te tellen zo snel gaat het. sackboy is nog niet op de hoogte van de nieuwe SC snelheid geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden afgeteld.
Ja, en dat is dan ook meestal degene die het nieuwe topic opent met geweldige nummering.quote:En als er afgeteld wordt is het door iemand met discalculi
Alle kansen zijn 50% he. Ja of Nee. Ik grijp in een zak met M&M's, de kans dat ik een rode heb is 50%, ik heb er wel of geenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb ook discalculi
kijk maar:
2x 1/2 = 1/4
Sta je in de Odulphus hyvequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja daar houdt het dus op want straks weet je precies wie ik ben
Mijn buurjongetje heb ik er ook op weten te krijgenen z'n broertje gaat er binnenkort ook naartoe.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef reetveter het volgende:
KUT BEHANGPLAKKER IS JARIGHELEMAAL VERGETEN
Heb je trouwens al opgemerkt dat je in de OP staat sinds 2-3 topicsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil de volgende eigenlijk wel openen
dan doe je dat toch. maak je er een leuk Warcraft thema van, of whatever het was waar je levels voor maakte.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil de volgende eigenlijk wel openen
Wie is dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef reetveter het volgende:
KUT BEHANGPLAKKER IS JARIGHELEMAAL VERGETEN
Zet die van dat nieuwe meisje er ook meteen bijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb je trouwens al opgemerkt dat je in de OP staat sinds 2-3 topics?
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb je trouwens al opgemerkt dat je in de OP staat sinds 2-3 topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |