Finlandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Waar de fuck woont je vriendin dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Dat is wel een goed punt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan kom je op zondag om 6 over 2 maar terug verder klagen, nu moet je batsen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
FinlandDit vraagt om pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt niet in 1 minuut van schiphol terug naar Den Bosch hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan kom je op zondag om 6 over 2 maar terug verder klagen, nu moet je batsen
Kan datquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef laffer het volgende:
had je haar besteld via internet voor een bepaalde periode ofzo?
nee, ik ben van 17 mei tot en met 29 juni bij haar thuis geweest, toen zijn we samen in het vliegtuig hierheen gevlogen en nu moet ze zondag weer naar huis, aangezien haar scholing weer begint de 12equote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef laffer het volgende:
had je haar besteld via internet voor een bepaalde periode ofzo?
Er zit maar 1 ding op. Verhuizen naar Finland!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
nee, ik ben van 17 mei tot en met 29 juni bij haar thuis geweest, toen zijn we samen in het vliegtuig hierheen gevlogen en nu moet ze zondag weer naar huis, aangezien haar scholing weer begint de 12e
En het was zo leuk deze 3 maanden![]()
![]()
Laat haar maar lekker verhuizen van Suomi hierheen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:51 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op. Verhuizen naar Finland!
jij arme rakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
nee, ik ben van 17 mei tot en met 29 juni bij haar thuis geweest, toen zijn we samen in het vliegtuig hierheen gevlogen en nu moet ze zondag weer naar huis, aangezien haar scholing weer begint de 12e
En het was zo leuk deze 3 maanden![]()
![]()
Niet allemaal natuurlijk, deugnietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Finnen.
Zijn dat niet al die manisch depressieve mensen die naar death metal luisteren en vodka drinken? (AKA. Russen)
Ja, bizarre zelfmoordcijfers daar in het hoge noorden!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Finnen.
Zijn dat niet al die manisch depressieve mensen die naar death metal luisteren en vodka drinken?
Praten? Dat kan toch ook wel met vrienden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef Adelante het volgende:
Kun je er ook mee praten, Fins schijnt vrij lastig te zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |