Finlandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Waar de fuck woont je vriendin dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Dat is wel een goed punt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan kom je op zondag om 6 over 2 maar terug verder klagen, nu moet je batsen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
FinlandDit vraagt om pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt niet in 1 minuut van schiphol terug naar Den Bosch hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan kom je op zondag om 6 over 2 maar terug verder klagen, nu moet je batsen
Kan datquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef laffer het volgende:
had je haar besteld via internet voor een bepaalde periode ofzo?
nee, ik ben van 17 mei tot en met 29 juni bij haar thuis geweest, toen zijn we samen in het vliegtuig hierheen gevlogen en nu moet ze zondag weer naar huis, aangezien haar scholing weer begint de 12equote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef laffer het volgende:
Er zit maar 1 ding op. Verhuizen naar Finland!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
nee, ik ben van 17 mei tot en met 29 juni bij haar thuis geweest, toen zijn we samen in het vliegtuig hierheen gevlogen en nu moet ze zondag weer naar huis, aangezien haar scholing weer begint de 12e
En het was zo leuk deze 3 maanden![]()
![]()
Laat haar maar lekker verhuizen van Suomi hierheen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:51 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op. Verhuizen naar Finland!
jij arme rakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
nee, ik ben van 17 mei tot en met 29 juni bij haar thuis geweest, toen zijn we samen in het vliegtuig hierheen gevlogen en nu moet ze zondag weer naar huis, aangezien haar scholing weer begint de 12e
En het was zo leuk deze 3 maanden![]()
![]()
Niet allemaal natuurlijk, deugnietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Finnen.
Zijn dat niet al die manisch depressieve mensen die naar death metal luisteren en vodka drinken? (AKA. Russen)
Ja, bizarre zelfmoordcijfers daar in het hoge noorden!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Finnen.
Zijn dat niet al die manisch depressieve mensen die naar death metal luisteren en vodka drinken?
Praten? Dat kan toch ook wel met vrienden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef Adelante het volgende:
Kun je er ook mee praten, Fins schijnt vrij lastig te zijn?
ze kan haar mond beter voor andere dingen gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef laffer het volgende:
Voor neuken hoef je niet persé met elkaar te kunnen praten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef Adelante het volgende:
Fins is inderdaad heul moeilijk, maar we spreken allebei een stevig potje Engelschquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef Adelante het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef Rosbief het volgende:
TS heeft is een sexbuddy_!
kansloos figuur.
Dat kan heul niet in WoWquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:11 schreef StupidByNature het volgende:
TS, je kunt haar nog altijd gewoon virtueel batsen in de bosjes van WoW
Dacht ik het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat kan heul niet in WoW
Anders zou het natuurlijk 18+ zijn, jij domoor
leuk om te lezen, terwijl ik me nog herinner dat jij nog ontknaapt moest worden een tijd terugquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Djeez het volgende:
Mietje. Iedere kerel zou er een moord voor doen om een paar dagen alleen te zijn, zonder een immer zeurende vrouw in de buurt! Je zult alleen zelf je bier uit de koelkast moeten halen...
Je kunt zeggen wat je wil, doet me lekker niksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef pisnicht het volgende:
Ach, in finland batst ze gewoon weer met Sven dus get over it huulert
Zegt het 16 jarige knulletje met gebrek aan levens-en-vriendin-ervaringquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef MrTycho het volgende:
Finland chicks = slap aftreksel van Zweedse chicks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zegt het 16 jarige knulletje met gebrek aan levens-en-vriendin-ervaringHihi hij voelt zich aangevallen door een 16-jarige. Je mag best denken dat ik geen ''levens-en-vriendin-ervaring'' heb hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee maare...veel succes mijn jong...maar doe is foto laten zien dan
Ik heb max. 5 regels nodig.
Al weer ruim zeven jaar bij elkaar, met kind en tweede op komst!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef laffer het volgende:
[..]
leuk om te lezen, terwijl ik me nog herinner dat jij nog ontknaapt moest worden een tijd terug
mooi tochquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Al weer ruim zeven jaar bij elkaar, met kind en tweede op komst!
Uit 't buitenland nog welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef Rosbief het volgende:
TS heeft een sexbuddy_!
kansloos figuur.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Al weer ruim zeven jaar bij elkaar, met kind en tweede op komst!
HIj is gewoon weer samen met zijn exquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:58 schreef Devlinsect het volgende:
TS heeft twee maanden lang een nieuwe vriendin: zijn rechterhand
Je bedoelt dat die Finse samen weer is met zijn ex en hij hoopt dat zij niet neukt met hem of met een anderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
HIj is gewoon weer samen met zijn ex
Als je in het perfecte plaatje gelooft en in de jaren 40 leeft is het idd niet cool. Helaas leven we in het nieuwe millenium waar sex een consumptiegoed is en iedereen neukt met iedereen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:14 schreef Flammie het volgende:
eigenlijk zijn die grappen helemaal niet cool hahahah
yeh mijn moeder neukt mijn oom en mijn vader de buurvrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je in het perfecte plaatje gelooft en in de jaren 40 leeft is het idd niet cool. Helaas leven we in het nieuwe millenium waar sex een consumptiegoed is en iedereen neukt met iedereen.
Nee hoor lieverd, ik mis jou ook en zie je gauw over twee maanden.
partyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
Zondagmiddag om 5 voor 2 is het weer zover
mijn vriendin gaat dan met het vliegtuig terug naar huis en ik zie haar dan dik 2 maanden niet meer
Het is zo gemeen, ik ga haar heul erg hard missen en traantjes wegpinken als ze gaat
TS kan hier niet mee omgaan
Heel goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik wist wel dat jullie zo triest zouden reageren
Maarja wat wil je op FOK!
Ik maak me helemaal nergens zorgen over.
En al zeker niet omdat een stel puisterige nerdjes zonodig kansloze reacties moet plaatsen.
Sinds wanneer val Finse dames op puisterige nerdjes dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik wist wel dat jullie zo triest zouden reageren
Maarja wat wil je op FOK!
Ik maak me helemaal nergens zorgen over.
En al zeker niet omdat een stel puisterige nerdjes zonodig kansloze reacties moet plaatsen.
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
Wat zijn jullie trouwens toch een happertjes zeg
denken jullie serieus dat ik, toen ik dit topic opende, rekende op medeleven en een vriendelijk woord?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja. Juist![]()
wat een kutkleuter ben jij toch
Dat meen je nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja. Juist![]()
jordeeeh ruleert in groep 8, dus mijn swa is geen kleuterquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja. Juist![]()
Je vergeet de 1e klas erbij te vermeldenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jordeeeh ruleert in groep 8, dus mijn swa is geen kleuter
pwned
Ok, pic van mn vriendin:quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mits je pics van je vriendin post
Zie je dat struikje daar aan de linkerkant bij het water? Daar heb ik haar toen voor het eerst een cumshot in der oog gegevenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:20 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ok, pic van mn vriendin:
http://www.switzerland-tr(...)nd-Mountain-Lake.jpg
Heeft ze zelf gefotografeerd
2 maanden? Dat is lang.. Heb altijd slechte ervaringen met lange vakanties. Eindigd meestal met flinke anti-climax.. tot nu toe altijd 1 van de 2 vreemd gegaan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
mijn vriendin gaat dan met het vliegtuig terug naar huis en ik zie haar dan dik 2 maanden niet meer
Het is zo gemeen, ik ga haar heul erg hard missen en traantjes wegpinken als ze gaat
Waarvan je 1 maand echt bij elkaar bent geweest?quote:
Wat niet weet... wat niet deertquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Leatherneck het volgende:
Dik 2 maanden zonder sex, terwijl je wel een vriendin hebt!
Je houdt van me?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarvan je 1 maand echt bij elkaar bent geweest?![]()
Oww jag älskar dig!!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je houdt van me?
Ik dacht dat we vrienden waren, waarom doe je dit!
Waarom dan mijn ballen strelen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je weet toch dat ik hetero benwaarom maak je dit zo moeilijk
Dat ging over msn toevalilig, een vriend van me wist dat ik interesse in het land had en ze werd aan een MSN gesprek toegevoegd. paar weken gepraat, ook met voice chat en toen ze een keer in Duitsland op vakantie was bij d'r studerende zus trok ze die reis door naar Den Bosch.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef xalo het volgende:
Arme TS
Hoe heb je d'r eigelijk ontmoet?
En jullie speelden per toeval beiden World of Warcraft en het klikte meteen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat ging over msn toevalilig, een vriend van me wist dat ik interesse in het land had en ze werd aan een MSN gesprek toegevoegd. paar weken gepraat, ook met voice chat en toen ze een keer in Duitsland op vakantie was bij d'r studerende zus trok ze die reis door naar Den Bosch.
Verkapt zie-mij-een-buitenlandse-vriendin-hebben topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
Die google ads van tegenwoordig hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Zoek je vriendinnen ergens anders dan op 't Internet dan, kneus.
Nee. WoW is wel een grote inspiratiebron voor je hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En jullie speelden per toeval beiden World of Warcraft en het klikte meteen?![]()
Ik woon al samen met mijn vriendin, dus jaloers ? ehm neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:07 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee. WoW is wel een grote inspiratiebron voor je hè?
@ al die andere losers
Jaloers!
Gastquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:55 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ik woon al samen met mijn vriendin, dus jaloers ? ehm nee![]()
Jij moet het nog maar eens aanzien met wat voor mongool je afspreekt via msn
Voor je het weet is het een 51-jarige geile Harrie die jouw sterretje eens wilt omtoveren tot rondje met zijn staf
En die andere 7 maanden dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Gast
Ik heb dr toch al ontmoet. We zijn dit jaar in totaal bijna 5 maanden samen geweest
Dan ben jij niet de enige die een kut humeur heeft. Vooral als ze ongesteld is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En die andere 7 maanden dan?![]()
![]()
Mij maak je niet wijs dat je daar 100% happy mee bent daar het fysieke gedeelte net zo belangrijk is, al dan niet belangrijker, dan het psychische gedeelte. En dan heb ik het nog niet eens over sex. Tering, vooral de sex nu we het er toch over hebben. Als ik dat al 2 dagen niet gehad heb dan heb een kuthumeur waar je U tegen zegt.
Zeker niet, maar bij mannen is die drang (lees: testosterongehalte) sterker dan bij vrouwen. Sowieso is sex volgens mijn vriendin net zo belangrijk in de relatie als dat het voor mij is. Wat heb je überhaupt aan een relatie zonder sex? Als het toch bij wat praten blijft dan kun je net zo goed MSN-buddies blijven, of kun je hooguit een 'close gay friend' worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dan ben jij niet de enige die een kut humeur heeft. Vooral als ze ongesteld is.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeker niet, maar bij mannen is die drang (lees: testosterongehalte) sterker dan bij vrouwen. Sowieso is sex volgens mijn vriendin net zo belangrijk in de relatie als dat het voor mij is. Wat heb je überhaupt aan een relatie zonder sex? Als het toch bij wat praten blijft dan kun je net zo goed MSN-buddies blijven, of kun je hooguit een 'close gay friend' worden.
Natuurlijk zou ik haar het liefst het hele jaar door in de buurt willen hebben, maar het is nou eenmaal niet anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En die andere 7 maanden dan?![]()
![]()
Mij maak je niet wijs dat je daar 100% happy mee bent daar het fysieke gedeelte net zo belangrijk is, al dan niet belangrijker, dan het psychische gedeelte. En dan heb ik het nog niet eens over sex. Tering, vooral de sex nu we het er toch over hebben. Als ik dat al 2 dagen niet gehad heb dan heb ik een kuthumeur waar je U tegen zegt.
Ik ken er anders eentje die al meer dan 2 jaar een vriend heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef BK_102 het volgende:
Klopt helemaal.
Ik ken meisjes die pas sex willen na het trouwen. Die zijn gelovig.
Nu snap ik ook waarom dat dit soort meisjes nooit langer dan 2 maanden een vriend hebben.
Heeft ze naast die vriend ook behoorlijke jeuk aan d'r flamoes toevallig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:02 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik ken er anders eentje die al meer dan 2 jaar een vriend heeft.
Die van mij gisteren 8 dagen....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:33 schreef Bolter het volgende:
Die van mij gaat morgen op vakantie! Yes 10 dagen rust!
Dan moet je haar niet alleen laten gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:30 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Die van mij gisteren 8 dagen....
Maar ik mis haar wel
Succes TS!
Ze gaat met haar zusje. Dat is een beetje het 'ik mag en zal niet naar andere mannen kijken tijdens vakantie', omdat ze helemaal hoteldebotel is op een moslim... En haar kennende dwingt ze haar zus ook om dat te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dan moet je haar niet alleen laten gaan.
Ruik maar eens aan haar doos als ze terug is. Die zal ruiken naar geile mannetjes die haar flink in alle gaten genomen hebben.
+ ze is zwanger van een mooiboy
Veel succes
Trio trio trio... maak me gekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ze gaat met haar zusje. Dat is een beetje het 'ik mag en zal niet naar andere mannen kijken tijdens vakantie', omdat ze helemaal hoteldebotel is op een moslim... En haar kennende dwingt ze haar zus ook om dat te doen
Dat is dus ook waar ik bang voor ben, want hij krijgt niet echt toestemming van de familie, omdat zij christen is. Dat zou volgens mij op te lossen zijn door haar een burka/hoofddoek aan te trekken. Al zie ik die praktijken niet echt zitten, vooral niet voor dat lieve, maar oh zo naieve zusje...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Scherpkoekje het volgende:
Daar kan ik ook echt niet tegen. Bij de AH waar ik vroegah werkte kwam altijd een frisse neederlandsche dame elke 2 dagen, tot ze trouwde met een moslim. In later jaren kwam ze in een burka vergezeld van mocca-kutkinderen die de schappen eruit sloopten
Arm meisje
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:29 schreef onderscheid het volgende:
heb je haar kut wel opgemeten of er een mal van gemaakt? straks komt ze terug en is ze wijder
Dat soort meisjes worden met verloop van tijd ook stiller en heul onderdanigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Dat is dus ook waar ik bang voor ben, want hij krijgt niet echt toestemming van de familie, omdat zij christen is. Dat zou volgens mij op te lossen zijn door haar een burka/hoofddoek aan te trekken. Al zie ik die praktijken niet echt zitten, vooral niet voor dat lieve, maar oh zo naieve zusje...
Als het kalf verdronken is, dempt men de put.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat soort meisjes worden met verloop van tijd ook stiller en heul onderdanig
Dat soort mensen moeten ze opruimen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef Scherpkoekje het volgende:
En dan moeten ze een stel kinderen baren die opgroeien tot kutklotetyfusklootviolen die de school terroriseren, hem vervolgens niet afmaken, en een grote bek tegen hun moeder hebben.
Ik wil je wel sponsoren met een Sniper gun met nightvisionquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
Dat tuig zit 's nachts ook in het (onverlichte) park dat aan mijn huis grenst te kloten.
Hard roepen, toeteren met kutscooters en zelfs een keer vuurwerk in het midden van de nacht, een week of 2 geleden. (toen kwam er trouwens een buurman van me naar buiten om te roepen dat het afgelopen moest zijn, waarna hij minstens 15 keer de zin ''Kankerlijer met je kankerlelijke kankerkop'' naar zijn hoofd geslingerd kreeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |