Sinds wanneer val Finse dames op puisterige nerdjes dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik wist wel dat jullie zo triest zouden reageren
Maarja wat wil je op FOK!
Ik maak me helemaal nergens zorgen over.
En al zeker niet omdat een stel puisterige nerdjes zonodig kansloze reacties moet plaatsen.
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
Wat zijn jullie trouwens toch een happertjes zeg
denken jullie serieus dat ik, toen ik dit topic opende, rekende op medeleven en een vriendelijk woord?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja. Juist![]()
wat een kutkleuter ben jij toch
Dat meen je nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja. Juist![]()
jordeeeh ruleert in groep 8, dus mijn swa is geen kleuterquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja. Juist![]()
Je vergeet de 1e klas erbij te vermeldenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jordeeeh ruleert in groep 8, dus mijn swa is geen kleuter
pwned
Ok, pic van mn vriendin:quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mits je pics van je vriendin post
Zie je dat struikje daar aan de linkerkant bij het water? Daar heb ik haar toen voor het eerst een cumshot in der oog gegevenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:20 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ok, pic van mn vriendin:
http://www.switzerland-tr(...)nd-Mountain-Lake.jpg
Heeft ze zelf gefotografeerd
2 maanden? Dat is lang.. Heb altijd slechte ervaringen met lange vakanties. Eindigd meestal met flinke anti-climax.. tot nu toe altijd 1 van de 2 vreemd gegaan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
Zondagmiddag om 5 voor 2 is het weer zover
mijn vriendin gaat dan met het vliegtuig terug naar huis en ik zie haar dan dik 2 maanden niet meer
Het is zo gemeen, ik ga haar heul erg hard missen en traantjes wegpinken als ze gaat
TS kan hier niet mee omgaan
Waarvan je 1 maand echt bij elkaar bent geweest?quote:
Wat niet weet... wat niet deertquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Leatherneck het volgende:
Dik 2 maanden zonder sex, terwijl je wel een vriendin hebt!
Je houdt van me?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarvan je 1 maand echt bij elkaar bent geweest?![]()
Oww jag älskar dig!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |