quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je houdt van me?
Ik dacht dat we vrienden waren, waarom doe je dit!
Waarom dan mijn ballen strelen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je weet toch dat ik hetero benwaarom maak je dit zo moeilijk
Dat ging over msn toevalilig, een vriend van me wist dat ik interesse in het land had en ze werd aan een MSN gesprek toegevoegd. paar weken gepraat, ook met voice chat en toen ze een keer in Duitsland op vakantie was bij d'r studerende zus trok ze die reis door naar Den Bosch.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef xalo het volgende:
Arme TS
Hoe heb je d'r eigelijk ontmoet?
En jullie speelden per toeval beiden World of Warcraft en het klikte meteen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat ging over msn toevalilig, een vriend van me wist dat ik interesse in het land had en ze werd aan een MSN gesprek toegevoegd. paar weken gepraat, ook met voice chat en toen ze een keer in Duitsland op vakantie was bij d'r studerende zus trok ze die reis door naar Den Bosch.
Verkapt zie-mij-een-buitenlandse-vriendin-hebben topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
Zondagmiddag om 5 voor 2 is het weer zover
mijn vriendin gaat dan met het vliegtuig terug naar huis en ik zie haar dan dik 2 maanden niet meer
Het is zo gemeen, ik ga haar heul erg hard missen en traantjes wegpinken als ze gaat
TS kan hier niet mee omgaan
Die google ads van tegenwoordig hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Zoek je vriendinnen ergens anders dan op 't Internet dan, kneus.
Nee. WoW is wel een grote inspiratiebron voor je hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En jullie speelden per toeval beiden World of Warcraft en het klikte meteen?![]()
Ik woon al samen met mijn vriendin, dus jaloers ? ehm neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:07 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee. WoW is wel een grote inspiratiebron voor je hè?
@ al die andere losers
Jaloers!
Gastquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:55 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ik woon al samen met mijn vriendin, dus jaloers ? ehm nee![]()
Jij moet het nog maar eens aanzien met wat voor mongool je afspreekt via msn
Voor je het weet is het een 51-jarige geile Harrie die jouw sterretje eens wilt omtoveren tot rondje met zijn staf
En die andere 7 maanden dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Gast
Ik heb dr toch al ontmoet. We zijn dit jaar in totaal bijna 5 maanden samen geweest
Dan ben jij niet de enige die een kut humeur heeft. Vooral als ze ongesteld is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En die andere 7 maanden dan?![]()
![]()
Mij maak je niet wijs dat je daar 100% happy mee bent daar het fysieke gedeelte net zo belangrijk is, al dan niet belangrijker, dan het psychische gedeelte. En dan heb ik het nog niet eens over sex. Tering, vooral de sex nu we het er toch over hebben. Als ik dat al 2 dagen niet gehad heb dan heb een kuthumeur waar je U tegen zegt.
Zeker niet, maar bij mannen is die drang (lees: testosterongehalte) sterker dan bij vrouwen. Sowieso is sex volgens mijn vriendin net zo belangrijk in de relatie als dat het voor mij is. Wat heb je überhaupt aan een relatie zonder sex? Als het toch bij wat praten blijft dan kun je net zo goed MSN-buddies blijven, of kun je hooguit een 'close gay friend' worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dan ben jij niet de enige die een kut humeur heeft. Vooral als ze ongesteld is.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeker niet, maar bij mannen is die drang (lees: testosterongehalte) sterker dan bij vrouwen. Sowieso is sex volgens mijn vriendin net zo belangrijk in de relatie als dat het voor mij is. Wat heb je überhaupt aan een relatie zonder sex? Als het toch bij wat praten blijft dan kun je net zo goed MSN-buddies blijven, of kun je hooguit een 'close gay friend' worden.
Natuurlijk zou ik haar het liefst het hele jaar door in de buurt willen hebben, maar het is nou eenmaal niet anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En die andere 7 maanden dan?![]()
![]()
Mij maak je niet wijs dat je daar 100% happy mee bent daar het fysieke gedeelte net zo belangrijk is, al dan niet belangrijker, dan het psychische gedeelte. En dan heb ik het nog niet eens over sex. Tering, vooral de sex nu we het er toch over hebben. Als ik dat al 2 dagen niet gehad heb dan heb ik een kuthumeur waar je U tegen zegt.
Ik ken er anders eentje die al meer dan 2 jaar een vriend heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef BK_102 het volgende:
Klopt helemaal.
Ik ken meisjes die pas sex willen na het trouwen. Die zijn gelovig.
Nu snap ik ook waarom dat dit soort meisjes nooit langer dan 2 maanden een vriend hebben.
Heeft ze naast die vriend ook behoorlijke jeuk aan d'r flamoes toevallig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:02 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik ken er anders eentje die al meer dan 2 jaar een vriend heeft.
Die van mij gisteren 8 dagen....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:33 schreef Bolter het volgende:
Die van mij gaat morgen op vakantie! Yes 10 dagen rust!
Dan moet je haar niet alleen laten gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:30 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Die van mij gisteren 8 dagen....
Maar ik mis haar wel
Succes TS!
Ze gaat met haar zusje. Dat is een beetje het 'ik mag en zal niet naar andere mannen kijken tijdens vakantie', omdat ze helemaal hoteldebotel is op een moslim... En haar kennende dwingt ze haar zus ook om dat te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dan moet je haar niet alleen laten gaan.
Ruik maar eens aan haar doos als ze terug is. Die zal ruiken naar geile mannetjes die haar flink in alle gaten genomen hebben.
+ ze is zwanger van een mooiboy
Veel succes
Trio trio trio... maak me gekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ze gaat met haar zusje. Dat is een beetje het 'ik mag en zal niet naar andere mannen kijken tijdens vakantie', omdat ze helemaal hoteldebotel is op een moslim... En haar kennende dwingt ze haar zus ook om dat te doen
Dat is dus ook waar ik bang voor ben, want hij krijgt niet echt toestemming van de familie, omdat zij christen is. Dat zou volgens mij op te lossen zijn door haar een burka/hoofddoek aan te trekken. Al zie ik die praktijken niet echt zitten, vooral niet voor dat lieve, maar oh zo naieve zusje...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Scherpkoekje het volgende:
Daar kan ik ook echt niet tegen. Bij de AH waar ik vroegah werkte kwam altijd een frisse neederlandsche dame elke 2 dagen, tot ze trouwde met een moslim. In later jaren kwam ze in een burka vergezeld van mocca-kutkinderen die de schappen eruit sloopten
Arm meisje
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:29 schreef onderscheid het volgende:
heb je haar kut wel opgemeten of er een mal van gemaakt? straks komt ze terug en is ze wijder
Dat soort meisjes worden met verloop van tijd ook stiller en heul onderdanigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Dat is dus ook waar ik bang voor ben, want hij krijgt niet echt toestemming van de familie, omdat zij christen is. Dat zou volgens mij op te lossen zijn door haar een burka/hoofddoek aan te trekken. Al zie ik die praktijken niet echt zitten, vooral niet voor dat lieve, maar oh zo naieve zusje...
Als het kalf verdronken is, dempt men de put.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat soort meisjes worden met verloop van tijd ook stiller en heul onderdanig
Dat soort mensen moeten ze opruimen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef Scherpkoekje het volgende:
En dan moeten ze een stel kinderen baren die opgroeien tot kutklotetyfusklootviolen die de school terroriseren, hem vervolgens niet afmaken, en een grote bek tegen hun moeder hebben.
Ik wil je wel sponsoren met een Sniper gun met nightvisionquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
Dat tuig zit 's nachts ook in het (onverlichte) park dat aan mijn huis grenst te kloten.
Hard roepen, toeteren met kutscooters en zelfs een keer vuurwerk in het midden van de nacht, een week of 2 geleden. (toen kwam er trouwens een buurman van me naar buiten om te roepen dat het afgelopen moest zijn, waarna hij minstens 15 keer de zin ''Kankerlijer met je kankerlelijke kankerkop'' naar zijn hoofd geslingerd kreeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |