Klacht: Trieste mensen die meiden uitschelden, tyf op ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef DeHangui het volgende:
Dus weten we de maat tieten ook.
A= Rot op teef
*zucht* baal je der van dat zij wel aandacht krijgt en jij niet? Jaloerse bitchquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een kansloze gasten zijn dat![]()
Bijvoorbeeld dit:
[..]
Klacht: Trieste mensen die meiden uitschelden, tyf op ofzo.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
tvp voor de voorspelbare reacties
dude, tis een dudequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
*zucht* baal je der van dat zij wel aandacht krijgt en jij niet? Jaloerse bitch
Die kunnen ook jaloers zijn, mja met ZIJN a-cupje danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:25 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dude, tis een dude
wel een sneue, overigens...
Heb je de EO-bode al uit?
cupje D = óf plastische chirurgie (dus plastice memmen) óf je krijgt ditte:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:26 schreef Djeez het volgende:
Kindercupje A
Kleiner dan D, is voor mij een nee!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:33 schreef charleen het volgende:
[..]
cupje D = óf plastische chirurgie (dus plastice memmen) óf je krijgt ditte:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hartstikke echt iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte cup E![]()
Keeley Hazell![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte cup E![]()
Keeley Hazell![]()
![]()
![]()
Het kan je zomaar overkomen.quote:
Jaloers meisjequote:
En ja, ik weet dat wikipedia niet altijd klopt maar ik heb wel eens een kleine docu over haar gezienquote:Keeley Rebecca Hazell (born on 18 September 1986)[1] is an English Page 3 Girl and glamour model noted for her large, natural breasts (UK bra size 32E).[4]
Melk tappenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:47 schreef alors het volgende:
@ die plaatjes: Wat moet je in vredesnaam met zulke enorme gevaartes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop