Klacht: Trieste mensen die meiden uitschelden, tyf op ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef DeHangui het volgende:
Dus weten we de maat tieten ook.
A= Rot op teef
*zucht* baal je der van dat zij wel aandacht krijgt en jij niet? Jaloerse bitchquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een kansloze gasten zijn dat![]()
Bijvoorbeeld dit:
[..]
Klacht: Trieste mensen die meiden uitschelden, tyf op ofzo.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
tvp voor de voorspelbare reacties
dude, tis een dudequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
*zucht* baal je der van dat zij wel aandacht krijgt en jij niet? Jaloerse bitch
Die kunnen ook jaloers zijn, mja met ZIJN a-cupje danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:25 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dude, tis een dude
wel een sneue, overigens...
Heb je de EO-bode al uit?
cupje D = óf plastische chirurgie (dus plastice memmen) óf je krijgt ditte:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:26 schreef Djeez het volgende:
Kindercupje A
Kleiner dan D, is voor mij een nee!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:33 schreef charleen het volgende:
[..]
cupje D = óf plastische chirurgie (dus plastice memmen) óf je krijgt ditte:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hartstikke echt iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte cup E![]()
Keeley Hazell![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte cup E![]()
Keeley Hazell![]()
![]()
![]()
Het kan je zomaar overkomen.quote:
Jaloers meisjequote:
En ja, ik weet dat wikipedia niet altijd klopt maar ik heb wel eens een kleine docu over haar gezienquote:Keeley Rebecca Hazell (born on 18 September 1986)[1] is an English Page 3 Girl and glamour model noted for her large, natural breasts (UK bra size 32E).[4]
Melk tappenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:47 schreef alors het volgende:
@ die plaatjes: Wat moet je in vredesnaam met zulke enorme gevaartes?
Heb dan ook de ballen om de hele post te plaatsenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een kansloze gasten zijn dat![]()
Bijvoorbeeld dit:
[..]
Klacht: Trieste mensen die meiden uitschelden, tyf op ofzo.
Edit: Overigens heb ik dit al meerdere malen gezien afgelopen weken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jaloers meisje![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Keeley_Hazell
[..]
En ja, ik weet dat wikipedia niet altijd klopt maar ik heb wel eens een kleine docu over haar gezien
Staat toch een linkje bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb dan ook de ballen om de hele post te plaatsennu haal je de post volledig uit zijn context.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef DeHangui het volgende:
Dus weten we de maat tieten ook.
A= Rot op teef
B= Hm.. we bellen je
C= Hired!
D= We hebben voor jou een speciaal baantje
idd, ongegronde klacht, slotjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef DeHangui het volgende:
zie Vent die naar mn tieten staart tijdens sollicitatiegesprek en Mijn leven is geen plaatje..
[..]
Sowieso jij bent lamequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef DeHangui het volgende:
zie Vent die naar mn tieten staart tijdens sollicitatiegesprek en Mijn leven is geen plaatje..
[..]
Klopt zou je met me naar bed willen ?quote:
Prima, plan maar wat in m`n agenda, laat je het wel middels een bevestigingsmail weten?quote:
a/s/ hornyyyyyyyyyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Prima, plan maar wat in m`n agenda, laat je het wel middels een bevestigingsmail weten?
Rechten? Vrouwen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:17 schreef LittleMiss het volgende:
Opkomen voor de rechten van vrouwen!
TS is toch homo... of vrouw, of beide... dat weet niemand, dus dat ridder op witte paard gaat voor hem toch niet op.quote:
En als het nu een bruine ster ridder is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TS is toch homo... of vrouw, of beide... dat weet niemand, dus dat ridder op witte paard gaat voor hem toch niet op.
quote:
Beetje zonde van dat witte paard, vind je niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En als het nu een bruine ster ridder is?
wil je dan wel neuken?quote:
Alsof je in rl ook scheld tegen vrouwenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef r2dGeert het volgende:
TS denkt dat alle vrouwen op Fok! weerloos zijn en gekwetst in een hoekje kruipen als er geen stoere mannen zoals hij voor ze opkomen.
maar die heeft niet van die oogjesquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
maar die heeft niet van die oogjes
Doet wel zeer thoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oogkasneuken heeft ook zijn charme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |