Heb dan ook de ballen om de hele post te plaatsenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een kansloze gasten zijn dat![]()
Bijvoorbeeld dit:
[..]
Klacht: Trieste mensen die meiden uitschelden, tyf op ofzo.
Edit: Overigens heb ik dit al meerdere malen gezien afgelopen weken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jaloers meisje![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Keeley_Hazell
[..]
En ja, ik weet dat wikipedia niet altijd klopt maar ik heb wel eens een kleine docu over haar gezien
Staat toch een linkje bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb dan ook de ballen om de hele post te plaatsennu haal je de post volledig uit zijn context.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef DeHangui het volgende:
Dus weten we de maat tieten ook.
A= Rot op teef
B= Hm.. we bellen je
C= Hired!
D= We hebben voor jou een speciaal baantje
idd, ongegronde klacht, slotjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef DeHangui het volgende:
zie Vent die naar mn tieten staart tijdens sollicitatiegesprek en Mijn leven is geen plaatje..
[..]
Sowieso jij bent lamequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef DeHangui het volgende:
zie Vent die naar mn tieten staart tijdens sollicitatiegesprek en Mijn leven is geen plaatje..
[..]
Klopt zou je met me naar bed willen ?quote:
Prima, plan maar wat in m`n agenda, laat je het wel middels een bevestigingsmail weten?quote:
a/s/ hornyyyyyyyyyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Prima, plan maar wat in m`n agenda, laat je het wel middels een bevestigingsmail weten?
Rechten? Vrouwen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:17 schreef LittleMiss het volgende:
Opkomen voor de rechten van vrouwen!
TS is toch homo... of vrouw, of beide... dat weet niemand, dus dat ridder op witte paard gaat voor hem toch niet op.quote:
En als het nu een bruine ster ridder is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TS is toch homo... of vrouw, of beide... dat weet niemand, dus dat ridder op witte paard gaat voor hem toch niet op.
quote:
Beetje zonde van dat witte paard, vind je niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En als het nu een bruine ster ridder is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |