Hey, ik ben je moeder niet...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
4EverBlackEyed is toch ook een 'wijf'? wrm de titel?
Zuid-Ossetië.quote:
*huilt* gemenerikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je jaagt mijn onze chickie weg ja
Beledigen? Neuh het is Bagger SC dus een beetje plagen mag wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit jij nou users te beledigen?Onze SC mascotte nog wel.
[..]
Oh, waarheen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE, ik wist wel wat dat was...
Dat gelde ook alleen maar voor mensen die het niet wisten, voel je dus vooral niet aangesproken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEE, ik wist wel wat dat was...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eet die ananas, die is toch vervelend.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Eet je penis op, dan voorkom je ook nageslacht.
wel de mijne toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey, ik ben je moeder niet...
quote:
Hier had een gevat antwoord kunnen staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
'Vrouwen' die levels voor WarCraft maken zijn geen wijfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maisnon ook...maar ja ze zijn voor je gevallen. Hoeveel aanzoek PM's heb je al gehad?
ik heb een hondje, en die scheit zo in je kontje.quote:
Hier had een gevat persoon kunen postenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier had een gevat antwoord kunnen staan.
Ik ga zo maar eens broodjes in de oven doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
ii.Ck h3B Sjo0k0l@duH k0eKj3Sszz
Heb een hele shitload van the simpsons van usenet afgetrokken, echt heerlijk vermaakquote:
Nee, dat zijn nerds met tieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
'Vrouwen' die levels voor WarCraft maken zijn geen wijf!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier had een gevat persoon kunen posten
Whehequote:
quote:
IK HEB OOK EEN PINCODEquote:
Ja.quote:
Joey's , en hoezo nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
srry, val niet op joeyies, meervoud van joey?
pwnd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
srry, val niet op joeyies, meervoud van joey?
alles.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey's , en hoezo nietWat is er mis met die naam
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe
Heb jij inmiddels al een bevestiging van de tieten mogen ontvangen dan?
wtfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.
Weet niet, zocht gewoon voor een excuus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey's , en hoezo nietWat is er mis met die naam
je hebt me niet eens op msnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
Joey zegt:
ze wilt me wel, wacht maar!
PM me even als je een duidelijk bevestiging hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.
Wollah sma'tje ik ben een mooiboy, what the fuck wil jij?????? Ewa ik pak jou wel Dushii. PPPSSSSST PSSSSTTTT.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Weet niet, zocht gewoon voor een excuus.
Hey Juup, werk aan de winkel. Hier post iemand tubgirl: Salaris nog niet gestort!quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef afcajos het volgende:
jordy zegt:
brb, even jouw zusje een beurt geven
jos zegt:
fap fap fap
dat apengedrag zal niet veel indruk maken op d'r.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wollah sma'tje ik ben een mooiboy, what the fuck wil jij?????? Ewa ik pak jou wel Dushii. PPPSSSSST PSSSSTTTT.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Juup, werk aan de winkel. Hier post iemand tubgirl: Salaris nog niet gestort!
Zo, die is even weg
Doei, tot morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef Dynd het volgende:
Naja ik ga film kijken en slapen. Doegjes en Dagjes
ZuLlEn We SaMeN kYkEn??/?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef Dynd het volgende:
Het KLB Bagger SC topic. Welkom.quote:
Kan natuurlijk ook gesoept zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
PM me even als je een duidelijk bevestiging hebt.
Ik waande mij zoeen mocro!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat apengedrag zal niet veel indruk maken op d'r.
Groeten aan je voeten, wijf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef Dynd het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
Maisnon mag eventueel ook de bevestiging pmen posten.
Als het siert, dan maakt het mij niet zoveel uit.quote:
Zoeen?quote:
Thx...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het KLB Bagger SC topic. Welkom.
Ik ben niet gewenst hierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Juup, werk aan de winkel. Hier post iemand tubgirl: Salaris nog niet gestort!
Zo, die is even weg
Heb je wel genoeg breezers in huis voor haar?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet gewenst hierBen al weg.
kutuser, banquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:54 schreef BigKahuna het volgende:
kuttopic, slotje.
Je bent wel gewenst juup!! laat ze maar praten!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wel ander flesvorming materiaal wat aan de mond gezet kan worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg breezers in huis voor haar?
Daar zijn ze er nog. Net als deze twee er ooit waren.quote:
Ga je de KLB SC nu verbieden? Dat zijn de regels toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat knopje werkt nietquote:
Jouw plasser heeft een flesvorm?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, wel ander flesvorming materiaal wat aan de mond gezet kan worden.
Er komt nog vocht uit ook.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je de KLB SC nu verbieden? Dat zijn de regels toch?
Nouja oke, niet helemaal danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jouw plasser heeft een flesvorm?
Dude
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmiequote:
Het is een touchscreen knopje, als je zo met je vinger op je beeldscherm doet doet ie het wel.quote:
dat dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jouw plasser heeft een flesvorm?
Dude
Doe eens liefquote:
Jamaar, dat was even een uitzondering.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmie
doen ze tegen mij ook niet met hun Duffy gepestquote:
En dan spreekt ie er mij op aan dat ik nieuwe mensen niet toe zou laten, terwijl we beiden weten dat het een trollende kankerkloon isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jamaar, dat was even een uitzondering.
superretarded kwam binnenvallen.
Zodoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |