voor ONZ users hanteren ze een wat strengere policy.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn post is ook ineens verdwenen
Maar goed, wel lullig dat je salaris nog niet gestort is.
Dat is knap zeg..... zeker gezien het feit dat banken niet overmaken op zondagen en feestdagen.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:03 schreef The_Mavericks het volgende:
ik werk nu 6 jaar bij mijn werkgever en heb het nog nooit 1 dag later of eerder gekregen dan 25e
Jajaquote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
voor ONZ users hanteren ze een wat strengere policy.
Oh jaquote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geldt niet voor ons want wij zijn kwaliteitusers![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Ja, hier een topique van deze chagerijn, die ook kan zeiken!
Komtie dan he!
Dit is al de 3e maand dat er 'iets' mis met mijn salaris is, of dat het gewoon te laat wordt overgemaakt! In december al met mijn lease auto werd er teveel in gehouden, januari de nieuwe ZW vergoeding die niet uitgekeerd werd en waar ze dus mee liepen te kloten, en nu zijn ze al 3 dagen te laat met betalen!
Mijn klacht:
Talpa![]()
Salarisbureau die dienen uit te betalen
MBO-pikkies die geen salarisstroken kunnen maken
De bank die niet uitkeert![]()
zolang je baas medewerkers ziet als een noodzakelijk kwaad zul je dit soort dingen altijd houden.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Argh ik ben benieuwd wat die *&)#%*@#()%%#@ figuren nu voor kutsmoes hebben!
Ik kan het makkelijk hebben, maar ik vind het gewoon echt niet professioneel dat ze hun "core-business" niet op orde hebben!
Core business is het uitbetalen?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Argh ik ben benieuwd wat die *&)#%*@#()%%#@ figuren nu voor kutsmoes hebben!
Ik kan het makkelijk hebben, maar ik vind het gewoon echt niet professioneel dat ze hun "core-business" niet op orde hebben!
Van dat bureau dat de salarisuitbetalingen regelt wel! Die moeten hun zaakjes op orde hebben!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Core business is het uitbetalen?
Ach, er kan altijd iets fout gaan. Hoe vervelend dat ook is.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van dat bureau dat de salarisuitbetalingen regelt wel! Die moeten hun zaakjes op orde hebben!![]()
Dat krijg je sowieso omdat februari een kortere maand isquote:Op maandag 27 februari 2006 11:16 schreef Scorpie het volgende:
Eindelijk bericht! Het lag aan de bank! Kut ABN!!!
Gelukkig wordt het wel vandaag overgemaakt.
en als ik het positief bekijk, krijg ik nu sneller weer loon!
Daar heb je ook alweer een punt! Jij slimme rekel!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat krijg je sowieso omdat februari een kortere maand is
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar heb je ook alweer een punt! Jij slimme rekel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |