Whehequote:
quote:
IK HEB OOK EEN PINCODEquote:
Ja.quote:
Joey's , en hoezo nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
srry, val niet op joeyies, meervoud van joey?
pwnd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
srry, val niet op joeyies, meervoud van joey?
alles.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey's , en hoezo nietWat is er mis met die naam
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe
Heb jij inmiddels al een bevestiging van de tieten mogen ontvangen dan?
wtfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.
Weet niet, zocht gewoon voor een excuus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey's , en hoezo nietWat is er mis met die naam
je hebt me niet eens op msnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
Joey zegt:
ze wilt me wel, wacht maar!
PM me even als je een duidelijk bevestiging hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Al leek het erop dat haar jurk op de vorige grote foto in haar fotoboek enigszins doorscheen ter hoogte van haar boezem.
Wollah sma'tje ik ben een mooiboy, what the fuck wil jij?????? Ewa ik pak jou wel Dushii. PPPSSSSST PSSSSTTTT.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Weet niet, zocht gewoon voor een excuus.
Hey Juup, werk aan de winkel. Hier post iemand tubgirl: Salaris nog niet gestort!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |